Lokakuun Lutuset 2014



:heart: Lokakuun Lutuset 2014 :heart:




30.9
Sunniva / 24 / 3. / PKKS
*Pihla* / 26 / 2. /

1.10
Jenni-Julia / 23 / 3. / SEKS
Ruumää / 26 / 1. / K-PKS
Bari / 27 / 2. / -
Dolly04 / 29 / 2. / -
Malttamaton / 33 / 4. / LS

2.10
Senya / 20 / 1. / JS
-inna- / 19 / 1. / SAS
Iisuli / 27 / 2. / KOS

3.10
Stiina / 25 / 1. / -

4.10
KAS / 32 / 4. / TYKS
Venetsia / 28 / 2. / TAYS
Hepa_ / 25 / 2. / TYKS
Jeisi / 26 / 3. / -
Iinastiina / 32 / 2. / TAYS

5.10
Sunniva / 24 / 3. / -
Loiste79 / 34 / 3. / SEKS
Smesmira / 29 / 3. / TYKS

6.10
Lullaby89 / 24 / 1. / K-SKS
Kajotar / 26 / 1. / TAYS
#Exec / 30 / 1. / -
Mini-ihme / 30 / 1. / TYKS
Addoda / - / 2. / HYS

7.10
Anni00 / 26 / 1. / OYS
Pulla2014 / 34 / 2. / -
Emma77 / 36 / 2. / -

8.10
Ansukka / 34 / 4 / -
Efi / 27 / 2 / ulkomailla
PienRuu / 31 / 3. / K-SKS
Grill / 23 / 1. / SATKS
gisa / - / 2. / KOKS

9.10
Kasenja / 37 / 1. / -
Jjjulia / 21 / 2. / EKKS
Alokas / 22 / 1. / TAYS
Madde84 / 29 / 2. / SAS
Bebe2014 / 32 / 2. / Jorvi
ChocolateBox / 40 / 2. / -
Annuski / 32 / 2. / -

10.10
Tyttömasu / 36 / 3. / -

11.10
Näkymätön / 26 / 2 / JS tai KOS
Elviira 86 / 27 / 1. / SatKS
Maijac / 24 / 1. / HYS
Nonnie / 32 / 2. / Jorvi

12.10
NtiKesäheinä / 30 / 1. / HYS

13.10
Ronja76 / 37 / 2. / -
Tähtitomu / - / - / TAYS
Maajussinmorsian / 32 / 1. / TAYS

14.10
Elanor85 / 28 / 1. / TAYS
Pumbuliini / 23 / 1. / TYKS

15.10
SannaMarko / 26 / 1. / HYKS
Vauvaonnea / 28 / 1. / TYKS
Uusiäippä78 / 35 / 2. / -
83yrittäjä / 30 / 1. / TYKS
Morrison / 30 / 5. / TYKS

17.10
Luckygirl / 34 / 2. / Jorvi
Ponityttö / 23 / 1. / Jorvi
Mahakeko / 33 / 4. / TYKS

19.10
Beanna / 27 / 1. / Jorvi
Halli / 30 / 3. /-
-ninu / 20 / 1. / -
Lii85 / 29 / 2. / -
-MIIMU / 23 / 2. / -

20.10
Koruharakka / 30 / 2. / -

21.10
Ankkurinappi / 31 / 1. / KYS

23.10
Mäkimeirami / 31 / 2. / -
AnnaSeptember / - / 1. / TYKS

24.10
Sonetti / 31 / 1. / TYKS

26.10
Ärkoojii / 30 / 2. / Jorvi

28.10
Iikku88 / 25 / 2. / OAS
Niiskuneiti-87 / 26 / 4. /KOKS

30.10
Sparkle86 / 27 / 2. / K-PKS



LA ei vielä tiedossa
Willarose / 23 / 2. / HYS
Iita_82 / 31 / 2. / KYS
Krizze83 / 30 / 4. / TYKS
Iippari / 22 / 2. / -
Viivimamma / 29 / 2. / NKL tai KOS
Pikkukakkonen14 / - / 2. /
Tipi75 / 39 / 4. / SEKS
Nani92 / 22 / 1. / -
kathii / 23 / 2. / EKKS
Koiruuz / 33 / 2. / PS

Menetyksen kohdanneet :hug:
Kotikiss@ Rv 6+1
Dragonfly77 Rv 4+6
Ujm Rv 5+1
Piatu Rv 5
Sarasofia
Hempsuli82 rv 6
Adenna
Vauvatoiveinen
Wenda rv 5+5


Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! =)

Synnytyssairaaloiden lyhenteet : JS = Jorvin sairaala, SAS = Salon aluesairaala, KOS = Kätilöopisto, NKL = Naistenklinikka, PS = Porvoon sairaala, LUS = Länsi-uudenmaan aluesairaala, EKKS = Eteläkarjalan keskussairaala, HYS = Hyvinkään aluesairaala, IAS = Iisalmen aluesairaala, K-HKS = Kanta-Hämeen keskussairaala, K-PKS = Keski-Pohjanmaan keskussairaala, KAKS = Kainuun keskussairaala, K-SKS = Keski-Suomen keskussairaala, KOKS = Kymenlaakson keskussairaala, KYS = Kuopion yliopistollinen Sairaala, LAS = Loimaan aluesairaala, LKS = Lapin keskussairaala, LPKS = Länsi-Pohjanmaan keskussairaala, LS = Lohjan aluesairaala, MKS = Mikkelin keskussairaala, OAS = Oulaskankaan aluesairaala, OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala, PHKS = Päijät-Hämeen keskussairaala, PKKS = Pohjois-Karjalan keskussairaala, RAS = Raahen aluesairaala, SKS = Savonlinnan keskussairaala, SEKS = seinäjoen keskussairaala, SATKS = Satakunnan keskussairaala, TAYS = Tampereen Yliopistollinen sairaala, TYKS = Turun Yliopistollinen sairaala, VAS = Vammalan aluesairaala, VKS = Vaasan keskussairaala.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: koruharakka
Noniin! Nyt on hieman helpompi teidän nähdä lista, ja mun hieman helpompi päivitellä :)

Ruumää Olisipas muuten ihana ylläri jos sun masusta löytyiskin kaksi pikkuista sykkivää sydäntä :heart:

Mitäköhän Jenni-Julialle mahtaa kuulua? Toivottavasti kaikki on hyvin. Tuolla jo joku taisikin kysellä, että onko muilla oikeuksia siihen facebook-ryhmään? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Eka neuvolakäynti takana. Tiistaina olis aika kontrolliin. Tosin sain kyllä lähetteen neuvolasta myös ultraan...Eipä tässä muuta ku odottamaan tiistaita, jos sais varmistuksen että kaikki hyvin masussa :heart:

Tähän pahaan oloon ja oksenteluun ei saa käyttää pahoinvointilääkkeitä; pitäisi vain syödä usein ja pieniä annoksia. Mut mitäs syöt ku ei tee mitään mieli? täällä mennään about tomaatti-kurkku-näkkäri linjalla...

Kiitos willarose kun teit uuden listan :)
 
Täältä tultiin perässä tänne. Kiitos ahkerille puuhanaisille!

Ultrasta ei valitettavasti tullut minun kohdalla ollenkaan niin hyviä uutisia toivoin :( Positiivista oli se, että siellä näkyi ruskuaispussi ja sikiön alku. Ei niin positiivista on se, että sikiö vastasi kooltaan nippanappa viikkoja 6 (nyt pitäisi olla 6+5) ja sydänääniäkään ei kuulunut tästä tai pahemmasta vaihtoehdosta johtuen :( Viikon päästä uusi ultra-aika, niin tiedetään tarkemmin. Lääkäri ei vielä hanskoja heittänyt tiskiin, mutta itse kyllä pelkään pahinta. Hedelmöityspäivä kun ainakin pitäisi olla kohtalaisen tarkkaan tiedossa, niin sen puoleen viikkojen väärin laskenminen tuntuu epätodennäköisesti. Mutta kaikki on vielä mahdollista, mutta voi taivas tätä odottamisen määrää... Taas viikko odotettavana!

Lohtua ja toivoa tuo kuitenkin pikkasen se, että oireita löytyy edelleen. Tissit on arat ja paha olo voimistuu koko ajan eikä ruokahalusta ole tietoakaan. Missäköhän vaiheessa nuo oireet loppuisivat keskenmenon sattuessa, onkohan siinä kuinkakin pitkä viive? Osaako joku tämän valiettavan asian kokenut kertoa?

Voi köhnäys sentäs! Olisi sitä parempia uutisia toivonut näin ystävänpäivänä. En viitsi nyt antaa vielä siitä tädiksi tulemisesta kertovaa paitaa miehen siskolle, joten kävin ostamassa uuden lahjan. Pöh!!!

6+5 tai ehkä paljon vähemmän tai ehkä ei mitään. Yhyy!!!
 
Jospa minäkin tulisin ketjuun mukaan - hetken aikaa olen taustalla lymyillyt..

Hieman omaa taustaa: meidän eka lapsukainen on nyt hieman yli vuoden ikäinen viipeltäjä. Hän sai alkunsa pikaisen ICSI hoidon tuloksena (heti ekalta kierrokselta tärpäs). Nyt olis kolmas raskaus menossa, tällä kertaa luomuplussa. Sain viime syksynä 11/13 yllärinä keskeytyneen keskenmenon, joka löydettiin vasta nt-ultrassa. Koko raskaus oli todellinen ylläri, koska yhtään luomuplussaa en ole koskaan saanut. Keskenmeno ei antanut mitään viitteitä, ettei kaikki ollutkaan kunnossa..

Luonnollisesti tuo tapahtuma oli aika järkytys, koska raskautuminen ei todellakaan ole ollut meille mikään itsestäänselvyys. Nyt kyllä tuntuu hieman siltä, että olen jatkuvasti raskaana, koska kolmannesta keskenmenon jälkeisestä kierrosta jälleen tärppäs. Viime syksyinen keskenmeno toki jätti jälkensä, että nyt tiedostaa entistä paremmin sen, että mikään ei ole todellakaan ole varmaa raskausprojektin etenemisessä. Uutta keskenmenoa en kuitenkaan tuhottamasti pelkää. Tämä pikkukaveri tulee aikanaan maailmaan, jos niin on tarkoitettu. Alkuraskauden ultra on kyllä tällä kertaa harkinnassa, vaikkei sekään mitään jatkosta takaa.

Listaan tietoja: LA 13.10. Ronja76 / 37 / 2. / -

Onnea kaikille ketjulaisille, erityisesti hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower:

Isot pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug:

Hyvää viikonloppua ja Ystävänpäivää :heart:

Ronja & 5+4
 
Hempsuli Äläpäs vielä menetä toivoa! Edellisessä raskaudessa kävin ultrassa 6+5 verenvuodon takia, mutta ei löydetty sykettä ja näytti pienemmältä. Olin itse myös todella varma hedelmöittymisen ajankohdasta. Kumminkin viikon päästä näkyi syke ja oli kasvanut normaalisti! :) uskon, että sulla on kaikki hyvin siellä masussa. Jos se olisi mennyt kesken jo silloin rv 6 alussa, niin sulla ei olisi enää oireita :) älä huoli :heart: Tiedän kyllä, että odotus on kamalinta!
 
Kiitos Wenda ja Willarose <3 Tippa silmässä luen näitä toivoa antavia viestejä...

Tosin luin myös keskeytyneestä keskenmenosta, että oireet ovat loppuneet monella vasta kun alkio/sikiö on poistunut/poistettu kohdusta... Eli nähtäväksi jää mitä tapahtuu. Vuotoa minulta ei ole tullut lainkaan.
 
Pikkuhiljaa alkushokki alkaa laantua ja pieni toiveikkuus ja positiivisuus nostaa päätään. Olen kovin yllättynyt että minulla ei ole himoa testailla lisää, sillä olen hullu himotestaaja ollut vuosia. Varhaisultraan vielä puolitoista viikkoa. Menkkakivut jatkuu ja aiheuttaa epävarmuutta. Jännittää myös josko siellä olis tuplat. Kaksi alkiota laitettiin...

usko lapsen saamiseen on jossain 5% luokkaa. Alan juuri hiukan sisäistämään että olen sentään paksuna tällähetkellä, kunnes toisin todistetaan.

isot pahoittelut ja osaanotot niille joille todisteet on jo näytetty.

Viides hääpäivä vappuna on joko onnea täynnä tai muistutus lapsettomuuden vuosipäivästä...
 
Heippa kaikille!
Luin vanhan ketjun läpi ja haluisin liittyä mukaan porukkaan, on niin ihanan aktiivinen ja mukavanoloinen ketju! :) Eli listaan:

Pumbuliini / 22v. / 1. / la ei tiedossa / TYKS

Hiukan taustaa: Eli oon 22v (vielä viikon!), mies 24. Yhdessä ollaan oltu reilut 6 vuotta, yhessä asuttu siitä nelisen vuotta ja kihloissa 1,5v. Pillerit jätettiin pois kesäkuussa 2013, mut sitten menkkoja ei kuulunut ollenkaan. 3kk meni niin sain Terolutit, niillä tuli vuoto niinkun piti. 3kk Terosatsin jälkeen menkat tuli 19päivän päästä. Sitten sen jälkeen ei taas alkanu, paitsi melkein pari viikkoa kesti tuhruvuotoa (negatestin tein muutama päivä sen jälkeen kun ois pitäny menkat alkaa). Menin uudelleen gynelle, tarkotuksena hakea joku uus lääke. Ultrattiin ja gyne sano että teeppä uus raskaustesti.. Siellä näky pieni rinkula, kuulemma korkeintaan viikko 5 menossa. Ainakin jotain on siis oikeessa paikassa. Kotona tuli vahvat viivat testiin ja digi näytti raskaana 2-3 :heart: Plussattu siis 11.2. Tässä nyt sit mennä porskutetaan :D 25.2 uus aika gynelle, katotaan miltä näyttää et näkyykö elämää, enkä tiä miten pysyn järjissäni siihen asti! Kolme päivää ollu jo yhtä tuskaa :D (Kauhee selostus, sori! En oo päässy kelleen kertomaa niin tänne kun pääsee hehkuttaan ni menee näemmä vähän yli..)

Oloista: Huono olo vaivaa, oksentamaan ei oo (vielä) joutunu mutta sellanen jatkuva paha olo. Jatkuva nälkä mut mitään ruokaa ei tee mieli, jos miettii syömistä niin tulee entistä enempi paha olo :p Väkisten kumminkin jotain sit aina vähän. Tissit kipeet ja turvoksissa. Ja sipuli haisee ja maistuu ihan hirveen vahvasti :D Välillä menkkamaisia kipuja alamahassa, eilen kesti aika kauan ja kehittelin sit jo kauheen pelon että nyt se tulee ulos sieltä, ja vessassa ravasin vähän väliä tarkistamassa et näkyykö vuotoa, hyvä etten suurennuslasin kanssa tihrustanu sitä paperia.. ai miten niin vainoharhanen?? :D

Vauvatavaraaen haluu vielä ostella, ultran jälkeen jos syke näkyy niin saatan johonkin sortua ;) Vaunut kyllä löytyy, hankittiin syksyllä kun sisarusten lapsia tässä pyörii usein hoidossa ja tietty sillon oli jo yritys päällä.

Kertomisesta, ei olla kellekään vielä kerrottu. Haluisin odottaa siihen np-ultraan asti, mut katotaan nyt miten käy.. Vanhemmille meinattiin antaa sellanen "Onnea isovanhemmille!"-kortti ja sinne väliin ultrakuva. Tai jotain sellasta.

Paljon jaksamisia menetyksen kohdanneille <3 Tarrasukkia matkaan ettei tuu enempää suru-uutisia :heart:

Ainiin, pakko vielä sanoo, tuo mies on maailman ihanin <3 Tossa kun lähti töihin ja tuli heippapusut antamaan niin silitteli mahaa ja sano heipat sinnekki <3 itkuahan siinä sai väkisten pidätellä :') Ja facebook-ryhmään voisin mielelläni liittyä.

Tulipa niin pitkä teksti että oikeen hävettää, lupaan olla jatkossa vähäsanaisempi... :p
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Pikaseen taas omaa napaa, tarttis pompata autoon ja lähtee ajelemaan kohti "kotikontuja". huomenna ois isän tuhkan hautaan lasku. Jota varjostaa se, että tänään aamulla tuli vaaleenpunasta vuotoa ihan siteeseen asti. En tiiä oisko tullu isteenseen asti jos ei noi lugesteron mömmöt edesauttais valumista :D Ammun jälkeen ei sit kyllä oo tullu kun ruskeeta tuhrua mutta kaikki äklöolot sun muut on kadonnu tyystin. Tisiit on vähän kipeet mutta toi lugesteron on ah niin ihana oireiden tuoja. Olenpa siis 99,99% varma että kahden viikon päästä ultrasta tullaan kotiin tyhjennysnappien kans :(
 
Kiitos sinulle willarose uudesta listasta!

Tsemppiä Hempsuli82 seuraavaan ultraan, yritä jaksaa odotella <3

Tähtitomulle myös tsemppiä huomiselle ja toivottavasti vuodot loppuu.

Mulla on ollut tänään myös menkkamaista oloa ja vatsa sekaisin. Turvotus on myös aika messevää... Maha tuntuu tosi pallolta ja housut puristaa. Mun piti viimeksikin jo viikolla 12 siirtyä raskaushousuihin, kun mahan puristus tuntui niin ikävältä. Ei yhtään sietänyt kireitä housuja. Nyt siis ehkä 5+2. Vielä pari viikkoa jos omat pöksyt mahtuis ;).


Hyvää ystävänpäivää!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
hempsuli82 toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Mun muistaakseni mulla on myös ollut sama tilanne joskus, että olen laskenut olevani pidemmällä ja sykettä ei ole näkynyt mutta viikon päästä onkin. Onko se kuitenkin siis mahdollista et hedelmöittyminen olisikin tapahtunut vasta myöhemmin? Oireiden loppumisesta keskenmenossa en osaa auttaa. Mulla on toinen km huomattu juurikin ultrassa ja todettu tuulimunaksi (näkyi vain ruskuaispussi ja joku muu, mutta ei alkiota lainkaan), josta mentiin kaavintaan. Sillon mulla ei ollut raskausoireita lainkaan misään vaiheessa. Toinen taas meni kesken noin viikolla 7+ jotain. Kovat vatsakivut ja runsas klimppinen vuoto. Samoin tässä tapauksessa oireita ei ollut juuri ollut ollenkaan. Tässä raskaudessa en ollut käynyt edes ultrassa niin en tiedä oliko sekin tuulimuna vai ei.

tähtitomulle tsemppiä huomiselle. Tuosta pienestä vuodosta sun tuskin tarvitsee olla huolissas. Mulla oli viime raskaudessa myös noin että ensin tuli vaaleanpunaista paperiin ja siteeseen. Kävin lääkärissä joka ultras ja totes kaiken olevan ok. Sanoi että saattoi johtua siitä, että istukka on siirtynyt kohdunsuulta ylemmäs tai jotain semmoista muistaakseni. Lisäksi mun kätilöystävä sanoi tästä, että jos vuotoa tulee vain vähän niin ei tarvitse huolestua. Vähällä tarkoitetaan esim ruokalusikallista. Tosin itse(kin) tiedän, että kun sitä vuotoa paperissa tai siteessä katsoo niin se näyttää aina valtavalta määrältä..

Oma napa. Kerroin siskolle tänään. En voinut olla hiljaa kun käytiin lounaalla. Sillä muljahti silmät ja se vaan kysys, että ollaanko me mieheni kanssa taas katottu toisiamme silmiin liian pitkään.. Viittaa siihen, että meille näitä lapsia siunaantuu todella helposti. Kysyi vielä, että mitä ehkäisyä ollaan käytetty niin tietää itse välttää sitä sitten. Tokihan hän myös onnitteli. Meillä vaan on tapana ensin v****illa ja sitten onnitella.

Oon huomannut töissä että mielialanvaihtelut aiheuttaa ongelmaa. Saatan pimahtaa ihan pikkuasioista mihin suuntaan vaan. Tänään varsinkin oli semmoinen päivä että oksat pois. Toivoisin kovasti, että päästäis jo sen kolmen kuukauden yli niin voisi vapaammin kertoa ihmisille, josko sillä saisi ostettua hiukan ymmärrystä tähän itken-eikun-nauran-tilanteeseen. Kun nyt ensin päästäis se eka ultraetappi kunnialla ohitettua.. Puoltoista pitkää viikkoa edessä.

Liikunnasta kysyisin, että miten te muut harrastatte liikuntaa? Itsellä on aika vähissä tuo eli koiran lenkitykseen oikeastaan jää. Hirvittää vaan, että käyn ihan krenkaksi taas jos en saa pidettyä itseäni ollenkaan kunnossa. Aika vaan ei tunnu riittävän mihinkään "kunnolliseen". Ekassa raskaudessa kävin säännöllisesti uimassa kolme kertaa viikossa ja lisäksi tein reippaita kävelylenkkejä. Tokassa raskaudessa tein vain kävelylenkkejä, kolmannessa kävelin silloin tällöin ja neljännessä oli hyvä jos pääsin sohvalta ylös viikon 15 jälkeen.. Eka raskaus on myös ollut se helpoin. Siitäpä siis mietin nyt että tällä kertaa kun ikääkin on jo enemmän niin olisi ehkä erityisen hyvä huolehtia, ette sohvaperunoidu kokonaan vaikka mun ylihemmotteleva mies mua siihen hiukan ajaakin. :)

Willaroselle kiitos minunkin puolesta uudesta ketjusta. Kyl nyt on hienoo! :flower:


Morrisson & Hilpiäinen 5 poks
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Hyvä idea tämä uusi lista :wave:

Maijac taisi tuolla jo heitelläkin, että pitäisikö perustaa uusi fb-ryhmä. Olen myös itse tätä miettinyt, kun olen sinne jonotellut :)

Vauvatoiveinen kyseli apua pahaan oloon. Myös minä olisin neuvoa vailla. Tuntuu, että verensokeri ei millään pysy ja todella paha olo tulee jos ei napostele mitään. Mutta mitä? Nakit maistuisi, mutta olen jo valmiiksi ihan pullataikina ja se turvottaa lisää, kun on niin paljon suolaa : /

Lähdemme esikon kanssa vanhemmilleni yökylään ja en tiedä miten tämän peittelen :D Aamuisin on PAKKO saada jäisiä viinimarjoja, muuten tulee yökkö :x

Hempsuli82: Toivottavasti selviätte pelkällä säikähdyksellä ja pienen sydän siellä sykähtelee :heart:

Voimia matkaan Tähtitomu :hug:. Kuulostaa kyllä harmittomalta vuodolta. Toivotaan, että olemme oikeassa.

Hyvää ystävänpäivää :heart:

Muistinkohan nyt kaiken :D
5+6
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Herranjumala! Tulin tänään väsyneenä töistä, niin mies totesi vaan että mennäänpä kaupungille ja käydään vaikka ravintolassa kun on ystävänpäiväkin kerta. No, meillä ravintolassa käyntikin on niin harvinaista, että olin jo siitä ihan täpinöissäni. Yllättyneisyys oli kuitenkin sanoinkuvaamaton, kun ravintolamatkalla mies nykäisikin mut sisään korukauppaan ja totesi vaan myyjälle, että "halutaan katsoa kihlasormuksia." Ja ne tulikin ostettua. Herranjestas se rengasti mut! <3
 
Maijac: Ihana mies ja ihana idea kihlata näin Ystävänpäivänä! <3 Onnea nyt kihlautumisen johdosta :)

Mä pääsen huomenna hyvän ystäväni kanssa viettämään yhden yön reissun tallinnaan. Manikyyrit ja pedikyyrit on jo varattu, ihanaa! Tää tulee kyllä nyt just oikeeseen aikaan :)

Willaroselle vielä suuret kiitokset uudesta pinosta, tätä on huomattavasti helpompi lukea!

Hyvää Ystävänpäivää teille ihan jokaiselle!

Dolly 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Onpas hieno uusi ketju, kiitos willarose!

Voimia kaikille menetyksen kohdanneille, olette ajatuksissa <3

Hurjasti onnea maijac!!

Hempsuli ja tähtitomu, toivottavasti saatte vielä hyviä uutisia! Älkää vielä vaipuko epätoivoon, yrittäkää pysyä positiivisella mielellä :)

Meillä oli tänään varhaisultra ja sieltä tuli ihana ystävänpäivälahja, mytty vastasi viikkoja ja pieni sydän siellä sykki tasaisen varmasti :heart: Kyllä pienet itkut tirahti sekä minulta että mieheltä kun syke sieltä löytyi, jännitys oli ennen ultraa sen verran kova. Kovasti tekisi tätä mieli jotenkin juhlistaa.

Olo on muuten edelleen huono, otin nyt käyttöön sea band -akupunktiorannekkeet, ne vie äklötyksestä pahimman terän pois eikä niiden laiton jälkeen ole tarvinnut ainakaan vielä oksentaa. Suosittelen kyllä kokeilemaa, keskustelujen perusteella moni on saanut näistä paljonkin apua. Omani ostin viime raskaudessa ihan apteekissa, olisko hinta ollut joku 10-15 euroa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Onnea maijac! Kiva päivä kihlautua.

hempsuli: täysin mahdollista, että on nyt pienempi kuin piti, mutta ottaa kiinni. Mullekin sanottiin, että vaikutti 2-3 päivää pienemmältä kuin mitä piti olla. Syke oli ja siksi en ole panikoinut. Odota siis rauhassa uutta ultraa.

Tähtitomu: toivotaan, että on vaaratonta tuhrua. Voimia raskaaseen reissuun!

näkymätön: mulla on sama ongelma eli mitä ihmettä söisin. Pitäisi miettiä niin monelta kantilta, mutta pakko syödä vain sitä mikä menee alas...

Iisuli: Ihanaa, että muistutit noista sea bandeista. Mulla on ne olemassa ja ovat olleet ihana apu matkapahoinvointiin, joten miksi eivät auttaisi nytkin. Heti huomenna kokeilen.

Tervetuloa uudet ja hyvää viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Willarose: kiitos uudesta pinosta. Tykitetään sitä ultra tyyppii molemmat maanantaina. Mollista katoin et hakevat uutta röntkenhoitajaa, aiheuttanee hiukan sekaannusta tekijän vajaus. :)

Tsemppiä hempsulille ja tähtitomulle! <3

Fb kiinnostaa mutta myöhemmin kun vähän tietää miten tää paksuisuus etenee. :) uutta ryhmää suosittelen kyllä kun ei siitä jennistä kuule ja ilmeisesti siihen ryhmään ei ole päässyt kukaan kun ei muutkaan tiedä mittää.

(.) Mitäs tänne, ällötys lienee ainaki helpottavan mut pottumuussi ruisleipä on namia. Salmiakki himottanu kans jo monta päivää vaan onneks en oo kajonnu vielä.. pitääki ostaa pakaste mansikoita taas kaupasta... mums mums. ;) oon kiukkunen ku ampiainen ja kaikille, eilen huusin ukolle ettei sebvälitä js tänää sit paikkaillu... jees!

Maijaclle onnea! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Addoda: muista ostaa kotimaisia pakastemarjoja. Ulkomaisia ei saa syödä raskaana kuin keitettynä. Mansikoissa on ollut vastoittain hepatiittia ja muissa marjoissa kolia ja noroa. Itse syön vain kotimaisia ja omia pakastamia nyt. Kun loppuvat, niin tulee kyllä surku...
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
maijac Onnea onnea kihlojen johdosta! :heart:

iisuli Ihana kuulla, että sait iloisia uutisia ultrasta =) mäkin olen kokeillut tuota sea bandia kerran laivalla, mutta mua ällötti niin kauheesti kun se pallo painoi juuri tuosta suonen päältä! Hyrrr..

Dolly rentouttavaa tyttöjen reissua :) Ei olis pahitteeks mullekaan!

Tähtitomu Mun mielestä kuulostaa myös aika harmittomalta vuodolta. Onko tuhru jo loppunut? Tuolla aikaisemmin jo mainitsinkin, että mä tuhruttelin viimeksi juuri näillä viikoilla, ja ihan harmitonta oli. tsemppiä :)

Addoda Joo täytyykin muistaa maanantaina soitella! Katsotaan mitkä ajat sitten saadaan, ja mä aion kyllä vaatia nyt sitä ultra-aikaa, ja puhelinta en sammuta ennenkun oon saanut ajan! :D
 
Tervetuloa taas uusille ja onnea plussasta! :) :flower:


KAS ja iisuli onneksi olkoon hyvistä ultrauutisista jabadabaduu!! :D
KAS missä kävitte ultrassa kun löytyi oikein 3D-laitteet..? :)


maijac Ooooohhh onneaonnea valtavasti, ihanaa!! :) :flower:

Pumbuliini senku kirjotat senkin hassu, ei tänne tarte mitään tiivistellä..anna tulla kaikki mikä on mielessä vaan..! :)


Tähtitomu Osanottoni ja voimia kovasti huomiseen :hug:
Ja toivotaan tosiaan, että vuoto on ihan muuta ja raskaus etenee kaikesta huolimatta mukavasti.. :heart:

83yrittäjä vauvaliimaa ja jarrusukkia ym jne..!! :heart:

Hempsuli82 Halaus sullekin ja niitä ihania uutisia saadaan sitten viikon päästä eiks joo!:heart:


Me ei olla kerrottu juuri kellekään..ainoastaan sisko tietää ja muutama hassu, mutta ajateltiin vitkuttaa tällä kertaa mahdollisimman myöhäseksi jos nämä uutiset ilouutisina jatkuvat.. :) Aiemmissa raskauksissa ollaan kerrottu tosi nopeaan plussien jälkeen..myös keskenmenoissa koska olen kaivannut läheisteni tukea..


Facebook-ryhmään ei tainnut kukaan ehtiä.. Mun täytyy kyllä sinne päästä, kun vuorovaikutus ja kartalla pysyminen sujuu mun lahopään kannalta siellä paljon sutjakkaammin kuin näissä piiiiitkissä viestiketjuissa heh.. :p
Ja mun täytyy täällä rajoittaa itteäni, mun jutut on liian rempseitä julkiseen jakoon.. ;)

Kukas haluaa perustaa uuden FB-ryhmän, jollei Jenni-Julia ilmoittaudu lähiaikoina..?
(Voin minäkin toki jos ei muita ilmoittaudu...mutta sitten haluan nimen suhteen ehdotuksia...Lokamasut..Lokamammat, LokaLove hihihi..LokakuunLapset vai tää Lokakakuun lutuset..??)

Tyttömasu ja Piipero 6+0 POKSISTA
 
  • Tykkää
Reactions: Näkymätön

Yhteistyössä