Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

Moikka täältäkin kaikille pitkästä aikaa! Jotenkin ollut niin kiirusta, etten oo muka tänne ehtiny kirjautua...

Mä sain eilen sokerimittauslaitteet neuvolasta :/
Olin sokerirasitustestissä jo ihan alkuraskaudesta, koska mulla on joskus todettu PCO ja riski on sen takia suurempi. No, paastoarvo mulla olikin sitten 5,4 ja 5,3 on se raja. Harmittaa ihan kauheesti, kun mua käskettiin olla syömättä klo 22 jälkeen ja mittaus oli klo 7, niin eihän siinä oo kuin 9 tuntia paastoa! Myöhemmin luin, että 12 tuntia olis pitäny olla. No, ei mahda mitään, katsotaan nyt pari viikkoa arvoja ja sitten mietitään jatkanko vielä mittauksia...

Mutta nyt pakkamaan ja mökille pääsiäisen viettoon, ihanaa pääsiäistä kaikille!

-Milk ja nimetön 14+3
 
Hei,onks muille "käynny" yhtä hassusti ku muille,et ku turvotus on hävinny ni mun vauvamasukin on hävinny!!:) Kyllä se tyyppi matkassa on,se tiedetään mut ei mulla oo enää mahaa nimekskään,illallalla turpoo mut ennen oli yötä päivää kunnon turvous.Kai tästä pitäis olla vaan tyytyväinen mut kuitenkin:)

Ja yhtä oireettomasti mennään edeleen,ei mitn!Sitä oon nauranu et mulla on tissit ja sit niitten päällä tassit:DNännipihat on valtavat:D

nurmo ja tyyppi 14+1
 
nurmo, minä voin liittyä joukkoon! Tai no ei se vauvamaha hävinnyt mihinkään, semmonen pieni kova pömppö jäi mikä ei jostain kumman syystä suostu poistumaan ;) mutta turvotus hävisi ja kyllä koostakin lähti aikamoinen osa.. Toisaalta olo on nyt paljon mukavempi ilman sitä jatkuvaa turvotusta ja nykyisin tosiaan tulee vasta iltaisin..
 
Mulla on myös turvotus hävinnyt iltaa lukuunottamatta ja olo on kaikinpuolin pienempi ja mukavampi kuin sen järkyttävän turvotuksen kanssa. Ostin koon isompia vaatteita siihen pahimpaan turvotusaikaan kun omat vaatteet kiristi ja puristi, mutta nyt ne isommat vaatteet on taas liian isoja. Mullakin oli kunnon pallomaha sen turvotuksen aikaan, mutta nyt ei oo juuri mitään. Sais se maha alkaa jo kasvaa ;) Ja sama kuin nurmolla, nännipihat suurentuneet huomattavasti :)

Ihanaa pääsiäistä kaikille! :heart:

Minbebis 10+4
 
Perhosia, suuri osanottoni, voimia jatkoon!

Tervetuloa joukkoon Minnuli77! :)

Meillä menee edelleen päivät järjestellessä tavaroita muuton jäljiltä! Yksi pieni neiti 11kk vähän hidastaa asioita, hän kun tahtoo tutkia joka ikisen tavaran :D

Eilen sain selkäni jumiin ihan totaalisesti! Se oli jo parina päivänä vähän arka, mutta eilen kun järjesteltiin tavaroita ja nostelin tyttöä sinne tänne pois tieltä, niin siitähän tuo selkä riemastui! Illalla koitin laittaa selkään kylmää, mutta pah, sen jälkeen kesti puolituntia että pääsin lattialta sohvalle. Sattui niin että itkin! Tänään selkä on vähän parempi, mutta koskee edelleen. Onneksi oli Panacodia kaapissa, että sain yön nukuttua jotenkuten..

Raskausoireet on aikalailla hävinneet.. Mutta iltaisin kun rauhoittuu tuntuu mahassa pieniä muljauksia.. Mietin, että voisikohan liikkeet jo tuntua.. Eikös ne toisessa raskaudessa ala tuntumaan aiemmin..? Vielä jos istukka on takaseinässä, niin sekään ei ole vaimentamassa liikkeitä. Luulen kyllä tunnistavani eron suolen muljauksien ja vauvan liikkeiden välillä.. Nämä tuntuvat selvästi edessä, ihan häpyluun päällä.. Siskokin tunsi ensimmäiset liikkeet jo rv15, vaikka onkin ensisynnyttäjä!

Sokerirasitus meni tällä kertaa paremmin kuin viimeksi, ei tullut huonoa oloa tai tuskan hikeä.. Tosin, en sitten tiedä mitä ne arvot ovat olleet.. Toivottavasti saan ne jo tiistain lääkärineuvolassa!

Hyvää pääsiäistä naiset! :)

-Minki ja pikkusisko 14+0 POKS-
 
Raskausoireet on aikalailla hävinneet.. Mutta iltaisin kun rauhoittuu tuntuu mahassa pieniä muljauksia.. Mietin, että voisikohan liikkeet jo tuntua.. Eikös ne toisessa raskaudessa ala tuntumaan aiemmin..? Vielä jos istukka on takaseinässä, niin sekään ei ole vaimentamassa liikkeitä. Luulen kyllä tunnistavani eron suolen muljauksien ja vauvan liikkeiden välillä.. Nämä tuntuvat selvästi edessä, ihan häpyluun päällä.. Siskokin tunsi ensimmäiset liikkeet jo rv15, vaikka onkin ensisynnyttäjä!
Minä tunsin esikoisen liikkeet rv14 vaikka olin ensisynnyttäjä :) Ekat potkut tunsin pari viikkoa myöhemmin, nämä ekat liikkeet olivat sellasia muljahduksia ja kutituksia :) Istukka oli takana...

Että mielestäni ihan hyvin voit tuntea liikehdintää :) Kateellisena odotan noita ensimmäisiä hipaisuja! :) Pari kertaa olen luullut tuntevani itsekin jotain, mutta se taisi olla mielikuvitusta :D

Surun kohdanneille pahoittelut :(

Oma olo on tänään ollut hyvä, toivottavasti tämä jatkuisi :) Jotenkin töissä ollessa unohtaa koko raskauden ja jaksaa siellä skarpata enemmän.. Teen osa-aika töitä niin olen aika harvin töissä!

Täälläkin turvotus vähän vähentynyt, aamuisin ihan pikkunen masu, iltaisin oikea ilmapallo :D

Hankintoina on tullut ostettua kaverilta pussillinen neutraaleja pikkuvaatteita ja kaukalo, kun halvalla sai. Muut hankinnat menevät varmaan kesän yli... Harkitsen edelleen tuplavaunujen ostoa, en tiedä tuleeko niitä käytettyä vai ei? Esikoinen on syksyllä sen 2v... Melkein kaikki vauvakama onkin edelliseltä kerralta säilössä :) Odotusvaatteita ostin myös kaverilta ja nyt niitäkään ei tarvitse enää murehtia :) Tuleva mummo on kyllä ostanut jo vaikka mitä, ihanan soittorasian ja pikkuvaatteita :) Vähän voisi kyllä mun puolesta rajottaa sitä ostelua varsinkin kun sitten jos sukupuoli selviää niin varmaan lähtee käsistä koko touhu :D

Väsynyt olo mutta tekstin hymiöistä päätellen mieli ainakin korkella :D Hyviä pyhiä kaikille! :)

-Hömpi 12+2
 
Hellou!
Täällä maha aamusin pieni pallo ja illalla iso pallo :D minä oon tuntenu luullakseni jo liikkeitä parisen viikkoa. Aluksi sellasta kuplintaa jota on edelleen mutta ihme möyhinä tuntu tänäänkin aamulla kun olin töissä. 9 tunnin töissäkävely laittaa vauvankin näköjään liikkumaan :D odotan innolla niitä "oikeita" potkuja :D
Hyvvää pääsiäistä :)

Kusma ja hattivatti 14+5
 
Liikkeitä täällä on kyllä turha odotella vielä pitkään aikaan, istukka oli taas menossa eteen. Esikoisesta oli myös ja silloin tunsin vasta rv20. Liikkui kyllä sitten niin ahkerasti että tuntui hyvin eikä mitään liikelaskentoja täytynyt tehdä edes loppuraskaudessa kun oli tosi ahkera liikkumaan ja potkimaan.

Maha ei ole lähtenyt mihinkään, iltaisin on jo turvotuksesta iso mutta näkyy kyllä aamullakin. Loppuraskaudessa siitä saa sitten kärsiä kun on ihan valtava. Eilen serkku loi jo pari pitkää katsetta mun mahan suuntaan kun oltiin kylässä sukulaisilla mutta ääneen kommentoin vaan että pitäis alkaa liikkumaan kun on talven aikana tullut lihottua niin. Eipä sitten kommentoinut mitään:) Oksenteluakaan ei kukaan huomannut kun piipahdin vessassa ja osa tuli ulkona kun käytiin lenkillä.

saraheinä&pikkukakkonen rv13+0 POKS
 
Päivää. Minä en ehkä osaa nyt vielä käyttää tämmösiä foorumeita, pahoittelen siis etukäteen jos teen jotain väärin :)

Olen 26-vuotias esikoistamme odottava, laskettu aika on 6.10. ja synnytyspaikkana mitä luultavimmin KYS.

En ymmärrä yhtään sellaisia "raskausaika menee niin nopeasti"-puheita, koska minun kohdallani odottavan aika on äärimmäisen pitkä :D Noh, ehkä ne puheet kuuluvat raskauden loppuvaiheessa oleville, tai jo synnyttäneille. Mutta itse haluaisin jo tavata "Öhkiksen".

Opiskelen Savonia-amkissa musiikkipedagogiksi, vasta eka vuosi lopuillaan, eli varmaan ihan sopivaan aikaan tulee välivuosi :) Jänniä aikoja elämme, toivotaan että kaikki menee hyvin :)
 
Tervetuloa mukaan Öhkis! :) Ihan hyvin palstailu näyttää luonnistuvan jo! Tiedä vaikka oltaisiin KYSillä yhtäaikaa, kun lasketutkin on vain päivän erolla! :)

Mulla tuli edellisessä raskaudessa se "hitsi mihin tää aika on mennyt" -tunne pitkästi puolivälin jälkeen, kun aloin miettimään raskautta taaksepäin.. Tuli vain tunne, että just eilenhän mä tein plussatestin!

Ai hitsi, oonhan minäkin tehnyt jo yhden hankinnan! Ostin nettikirpparilta turvakaukalon -09 Britax 20€, vielä tosin kaukalo on myyjällä, kun lähti synnyttämään ennekuin ehdin hakemaan sen! :D

-Minki ja pikkusisko 14+1-
 
  • Tykkää
Reactions: Öhkis
Iltaa :)

Onko kellään kokemuksia akjax viiking merkkisistä vaunuista? Löysin netistä sellaiset kohtuu hintaan ja siinä olis kaikki mitä tarvisinki. Väriki olis passeli, ei vaan ennen toista ultraa uskalla tilata :( toukokuun puoleen väliin pitäs ainaki oottaa :)
 
Kusma: Mäkin kattelin niitä akjax gemineitä, mutten löytäny oikee mistää mitää järkevii arvostelui niist. Et jos jollai ois kokemuksii ylipäätään kyseisestä merkistä ni mustaki ois kiva kuulla. :D
 
IMN
Huh, ei ollutkaan tullut niin paljoa tekstiä mökkireissun aikana kuin pelkäsin :D Taitaa olla täältäkin porukka pääsiäistä viettämässä..

Raskausajan kulumisesta sen verran, että tänään juuri tajusin plussaamisesta olevan jo yli kaksi kuukautta! Menee tosi paljon nopeampaa kuin esikoista odottaessa. Jotenkin lokakuu tuntuu niin kaukaiselta, mutta sitten kun miettii kuinka lähellä se Suomen lyhyt kesä on niin eipä se kovin kaukana olekaan :) Kolmasosa jo mennyt..

Hankintoja olen tehnyt, eli noita vaatteita ostellut. Nyt olen hurahtanut noihin Brio Sing-vaunuihin kaikkine varusteineen, vaikka aluksi vannoinkin että tyydyn vanhoihin Firkoneihimme :D Olen käsittänyt että nuo Akjaxit tehdään aikalailla samaan runkoon kuin Firkonit ja itse kyllä olen tykännyt :) Meillä ei vaunut/rattaat kovin kovassa käytössä ole, mutta hyvin ajavat asiansa kauppareissuilla ja mummolakäytössä. Jos paljon tykkää vaunuilla niin sitten suosittelisin ostamaan jotkut vähän laadukkaammat, Firkoneista tai Ajakxeista ei kummastakaan kirjoitella hirveästi mitään hyvää. Esim. jalkatuet ja jarrut melko heikkoja. Mutta ite oon tykänny Firkoneista ja meille riittäny hyvin :)

Turvotuksesta ei täällä juuri tietoakaan enää, mutta hyvin pömpöttää muutenkin :D Selvä vauvamasu, ei mahdu enää samat toppahousut jalkaan kuin 4 viikkoa sitten, ei mee edes vetoketju kiinni.

IMN & Tuutikki 12+6
 
Huomenia!
Kyl mä varmaan uskallan ostaa noi Akjaxit. Eiköhän ne meidän käyttöä kestä :) kai niillä nyt joku takuu on? Oon alkanu listaamaan tavaroita mitä kaikkea pitää hankkia. 1000 euroa menee pyöreästi. Mut meillä ei ennestään ole yhtään mitään vauva tavaraa. Vaatteita oon tori.fi:n kautta jo hankkinut pari säkillistä. Ikeaan on hirveä ostoslista :D

Tällä viikolla saapuu minulle testi jolla voin testailla tuleeko tyttö vaiko poika :D pakko kokeilla kaikkea :) vaikka eihän se 100%:n varma ole.

Kusma ja hattivatti 15+1
Välillä olo sellainen ettei ees muista että olis raskaana. Töissäkään kaikki ei vielä edes tiedä. Eiköhän tuo maha ala kohta paisumaan oikein kunnolla <3
 
Heipsan :)

Hankinnoista: Täällä kans kaikki täytyy ostaa, kun ei ennestään pikkusia ole. Käytettynäkin varmaan jotain sais halvemmalla, mutta ollaan päätetty että uutena varmaankin ostetaan. Ja turvakaukaloon+isofixiin+vaunuihin menee se vähän yli 1000e. Ajateltiin noi siis ostaa saksasta, nii tulee todella paljon halvemmaks. Mä oon niin rakastunut tällä hetkellä Gessleinin f6, mutta jos nyt jostain ominaisuudesta suostun luopumaan, niin se on varmaan sitten noi kääntyvät etupyörät. Mutta onneks tässä nyt on vielä aikaa. Kuitenkin sen merkkiset vaunut meidän pitää ottaa, jotka käy tohon britaxin baby safe plus shr II kans. Sen oon päättänyt, että se ostetaan varmasti. Mies on nyt aivan ihastunut Teutonian mistral s ja haluaa ne :D Eli jompi kumpi tekee myönnytyksen.

Mulla sanottiin nt-ultrassa myös että istukka on takana, että täälläkin varmaan vois sit jo odotella vauvan liikkeitä, mutta en usko millään että vauvan liikkeitä voi tuntea näin aikases vaihees. Eihän se ole kuin 7-8cm pitkä ja painaakin vain sen 50g. Jotenki tuntuu oudolta että sen kokoisen vauvan liikkeet tuntisi. Mä odottelen rauhassa vielä ainakin sen kaks kolme viikkoa ennen kuin alan edes odottaa mitään, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Janzku & pikkune 14+2
 
Moikka kaikille : ) Oon seuraillu tätä teijän ketjua siitä lähtien ku ite plussasin helmikuun alussa ja päätin nyt uskaltautua mukaan. En tykkää hirveesti kirjotella tämmöselle "julkiselle" foorumille et jos siihen facebook-ryhmään pääsis ni se ois ehkä enemmän mun juttu :ashamed:

Täällä kirjottelee siis 21vuotias esikoistaan odotteleva pääkaupunkiseutulainen. Tänään on menossa 12+3 ja LA täten 19.10. Synnytyssairaalaksi valittu kätilöopisto(KOS).

Meillä oli 2.4 np-ultra ja kaikki oli niin hyvin ku näillä viikoilla voi ultran kautta nähdä. Pieni oli kovin energinen ja liikkuvainen. Pongaili söpösti kohdun seinämästä itteensä pystyyn. Niskaturvotusta oli vaan 0,6mm minkä mittaamiseen meni ikuisuus. Seulan tuloksia odotellaan vielä mut kätilön mukaan liikkuvuudesta ja siitä ettei oo ikinä vielä mitannu noin pientä "turvotusta" voi jo päätellä jotain :)

Alkuraskauden oireet on vähentyny hurjasti ja on ihanaa ku voi käydä hiustenpesulla rauhassa ilman et minuutin jälkeen rupee pyörryttää, huimaa ja oksettaa...:mad:
Toisaalta kaipaa niitä oireita, ne sentään kerto et jotain tuolla kohdussa on.

Nomuttajoo ehkä tää menee esittelystä : )
 
Heippa piiiitkästä aikaan! :)
Olen lukenut joka päivä kaikki kirjotukset, mutta itsellä ei ole ollut intoa ja jaksamista kirjoittaa.
Osaanottoni niille, jotka ovat pienokaisen menettäneet :flower:

Lämpimästi tervetuloa uusille odottajille! :)

Me ei olla tehty hankintoja vielä ja eipä olla juurikaan edes katseltu tavaroita :) Kaikki ajallaan..
Np ultrassakin ollaan käyty aikaa sitten ja kaikki on kunnossa.

Tietoihin muutoksia. LA 9.10 ja ikä muuttui myös, eli 24-vuotta

Eli varhaisultra antoi väärää tietoa, koska silloin on niin pieni ja kasvu pyrähtää paljon tulevilla viikoilla.

Minulla myös turvotus laskenut ja nyt näytän tasapaksulta, iltaa myöten rupeaa taas turvottamaan aikalailla :)

Työpaikallani kukaan, paitsi siivooja, tiedä että olen raskaana.. Kohta olisi jo aika kertoa..

Murmeli & Pikkarainen 13 + 6
 
Täällä kans yks Gessleiniin ihastunut, mulla on harkinnassa Future Fi tai F6 malli. Aika samanlaiset ovat, hieman erilainen runko ja F6:ssa tais olla heittoaisa ja käsijarru. Toisena vaihtoehtona on Emmaljungan City Crossit. Asutaan maalla, joten vaunuilla täytyy päästä eteenpäin maastossa kuin maastossa ja tietysti myös lumihangessa, joten oon heti alkuunsa hylännyt kaikki pienipyöräiset ja heppoiset vaihtoehdot. Oon myös laskeskellut, että vaunut + turvakaukalosysteemit on jo sen 1000€ ja ylikin, joten varmaan lähemmäs 2000€ menee kaikkine hankintoineen :D

Mua pyörrytti viimeks eilen ihan älyttömästi, suihkussa pystyin käymään just ja just nopeasti ja sen jälkeen äkkiä vaaka-asentoon ja jalat ylös :p

minbebis 10 + 6
 
minbebis: Joo itte just rakastuin siks noihin gessleihin, koska niissä on ne vaihdettavat etupyörät. Kesällä sais pienet kääntyvät pyörät ja talvella sit neljät isot renkaat. Löytyy heitto aisa, mikä on ehdoton. Kaikki kankaat on helposti pestävissä. Toi käsijarru tietääkseni on lisäosa, jota en itse ainakaa ymmärrä, joten sitä en tarvi. Muutenki gessleinin f6 miellytti silmää erittäin paljon. Näyttää tukevilta ja painaa sen 15kg pehmeän kantokassin kanssa. Ei nyt mun mielestä liian paljon, mutta ei liian vähänkään.
Nii joo ja piti vielä sitä sanoo, ku laitoit ettet halua pieniä pyöriä/kääntyviä, niin ainakin teutonian mistral s ja nois gessleinin vaunuissa on heitto aisa, joten voit loskalla tai sorassa heittää heitto aisan pienien pyörien suuntaan ja näin ollen isot pyörät on edessä ja niillä on sit helpompi kulkea huonoissa olosuhteissa.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista Minki! :) Ehkäpä KYSillä (tietämättämme) törmätään! :)

Hankintoja en ole uskaltanut vielä paljoa tehdä. Yhdet pikkuriikkiset Tutta-pöksyt ostin, mutta äitini ja siskoni ovat vähän enemmän höyrähtäneet, koska ovat ostaneet mm. kestovaippoja ja bodyja :D

Itselläni periaate noiden hankintojen suhteen on kierrätys. En siis ole mikään viherpiipertäjä (vaikka haluaisinkin olla enemmän eko-ihminen).Pidän kuitenkin aika outona sitä, että jotkut ostavat lapsilleen aina uudet tarvikkeet. Mutta hienoa on, että monet pitävät tarvikkeet siisteinä ja hyväkuntoisina, ja viitsivät luovuttaa/myydä niitä eteenpäin. Sillä minä olen se joka niitä mielellään ostaa, vaikka ei olisikaan rahasta kiinni! :) Sukulaisille olen sanonut, että en halua uusia vaunuja, vaan meitä voi tukea hyvien käytettyjen vaunujen hankinnassa :) Luotan ihmisten hyvyyteen, ja uskon että vaikkapa kolaroimattomana myyty turvakaukalo myös on kolaroimaton :D

Aion siis ostaa mahdollisimman vähän uutta, mutta toki on niitä välttämättömiä mitä täytyy ostaa uutena.

Olotilaani olen kyllä välillä aika turhautunut. Olen edelleen väsynyt (rv 14+2 menossa), ja vaikka peruskuntonikin on aina ollut aika huono, niin olen niiiiin kyllästynyt ettei jaksa tehdä mitään. Kuitenkin on pakko jaksaa, ja sitten esim. koulupäivän tai lenkin jälkeen on ihan uupunut :( Huomenna on neuvolalääkäri, ehkä siellä selviää, onko sitten rauta-arvot huonot vai mikä mättää...
 
Täällä odotellaan kuumeisesti ensimmäisiä tuntemuksia tyypistä,mut ei mitään,ei tasan yhtään mitään tuntemusta mikä saattaisi johtua potkusta tms:)No joo,eihän se nyt vielä,pari viikkoo saan ainakin oottaa mut jos kuitenki:D

minbebis Sullon samat linjat noitten rattaitten kans,meillä kans oltava sellaset mitkä menee loskapaskassa ja lumessa,metsään ja poluille oon kyl ajatellu lyyä tyypin selkään(tai mahaan)siis kantaa repus/liinas mukana mut tiet täällä maalla varsinkin talvisi on mitä on ni pakko on pästä eteenpäin,muuten rattaita ei järin meillä käytetä,meiltä on kauppaan yms matkaa niin paljon ettei kauppareissuja hoideta niillä vaan tyyppi mukaan ja koppaan.Täytyy lähtee potkiin renkaita kesemmällä:)

(.)Yhtä vähän on raskausoireita ku ennenkin,mahtavilla fiiliksillä mennään,paitsi järkky räkätauti ollu jo viikon päällä...

nurmo ja tyyppi 14+4
 
Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan Noolie! :)

Öhkis, mullakin huomenna lrineuvola, lieköhän jo huomenna tapaamme tietämättämme...? :D

Varoitan jo etukäteen pitkästä päivitystautosta, lähden huomenna perheen kera kotiseudulleni Etelä-Pohjanmaalle ja palataan lauantaina, joten varmaan sunnuntaihin saakka menee, ennenkuin pääsen taas tänne! :)

Omasta olosta ei ole vieläkään mitään kerrottavaa, oireetonta on.. Aamulla pitää kyllä syödä samantien tai huono olo iskee, muuten ei mitään.. Pitäis kai olla onnellinen tästä, esikoisesta kesti jatkuva kuvotus melkein puoliväliin saakka!

-Minki ja pikkusisko 14+3-
 
Pääsiäinen meni herkutellessa :) nyt pitää yrittää syödä terveellisemmin. Esikosta mulla ei tullut masua esiin vasta kuin ihan raskauden loppupuolella. Mutta nyt on kyllä ollut turvotusta ja housut kiristää. Äitiysvaatteita tuskin hankin tässäkään raskaudessa, koska ihan perusvaatteissa on paljon sellaisia, joita voi pitää ihan viimeisilläänkin. Äitiysvaatteet ovat aika kalliitakin yleensä. Vauvanvaatteita meillä on niin paljon, että emme hanki juuri mitään. Jos tulee tyttö niin ehkä sitten joitain mekkoja/hameita ja lahjaksihan sitä vaatetta tulee varmasti.

Olemme kertoneet raskaudesta jo kaikille sukulaisille, ystäville ja tutuillekin. Kaikki ovat olleet ihastuksissaan ja onnitteluja on sadellut :)
Lilyanna 13+4
 
Itse keskityin pääsiäisenä vaan työntekoon, olipahan tienestipäivät :p

Tää on just sitä ärsyttävää aikaa, kun se maha jo melkein näkyy, mutta menis myös turvotuksen piikkiin ja joku miettii oonko vaan lihonu. Että korostanko massua vai piilotanko massun? :D Itse tiedän, että osa on vielä turvotusta masusta, mutta osa myös vauvamahaa ja ootankin niiiiin sitä päivää kun se pyöreä kumpu muodostuu tuohon yhen ison makkaran tilalle :)

Hemmetin kirjotusvirheet, omalla koneella kirjottaessa nuo mainokset peittää osan kirjotustilasta nii aina jotain virheitä tulee.. :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Mulla meni kans pääsiäinen ihan syöpötellessä! Pitäisi vähän ryhdistäytyä. Nyt alkuraskaudessa muutenkin oon syöny mitä sattuu. Himo kaikkeen epäterveelliseen on edelleen päällä :D

Mulla olis vihdoin tänään iltapäivällä se np-ultra! Oon ihan tosi tosi jännittynyt. En muista, et noista kahdesta aikaisemmasta olis jännittänyt näin paljon. Se on just sitä, et tieto lisää tuskaa ja kun on jo kolmas lapsi, niin on jo näköjään ihan mahdoton :/ Mieskin ihmetteli, et miten mä oon näin epäileväinen, kun oireita kuitenkin on. Eli satunnaisesti täällä oksennellaan vieläkin. Lähinnä aamuisin on paha olo, mutta nyt viime aikoina myös illalla oon joutunut oksentamaan :(

Mutta nyt jännätään muutama tunti vielä, et nähdään onko siellä mitään elämää....

-Marge 12+5
 

Yhteistyössä