*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

tulin tuolta elomassuista kurkkimaan kun yritän tässä kartoittaa et olisko täällä missään pinossa yhtäkään rovaniemeläistä odottajaa? omassa pinossa olen ilmeisesti pohjoisin. mie ootan miehen (myös -85) kans esikoista jonka laskettu aika on se legendaarinen 080808:D eihän se nyt kuitenkaan tietenkään satu sille päivälle mut mies oli sitä mieltä et pitäs sattua et ei ainakaan kovin helposti unohtas pienen synttäreitä :LOL: meillä on miehen kans molemmilla poikaolo, mut tottakai terveys on tärkeintä on sukupuoli kumpi tahansa. meillä oli torstaina np-ultra ja siellä kaikki näytti oikein hyvältä. tuli mieheltä oikein itku kun näki "steven" siellä pyörimässä :ashamed: rakenneultra olis 4.4., me ollaan niin uteliaita et halutaan vähän kurkkia et osuuko vaistot oikeaan. miedän vauvasta tulee tosiaan kaksikielinen, mies on jenkki.

kaikille kamalasti vauvaliimaa ja tarrasukkia! meidän pino on ollu aivan hirveän huono-onninen ja liikaa on suru-uutisia kuultu joten toivottavasti teidän porukka pysyy kasassa ja saatte lokakuussa terveet pikkuiset syliin! :heart:

salamanteri+steve 13+2 :wave:
 
huoh! oletteko te väsyneitä? kun mua väsyttää, väsyttää ja väsyttäää... nukuin päikkäritkin, mutta olisin taas valmis sänkyyn aa`a. viime yönä nukuin 10 tuntia :eek:

muutoin ei kummempaa. jaa niin ja mulla neuvola 20.2. ja sinne saa todellakin varata reilun tunnin aikaa. kyselee kaikkea suvun sairauksista, jne... paino, verenpaineet, vältettävät ruoka-aineet käydän läpi, ja saattaa ottaa verikokeet taikka laittaa lähetteen labraan. ja saahan silloin myös sen virallisen la:n sekä neuvolakortin. nettilaskurit eivät nimittäin taida ottaa huomioon karkauspäivää tänä vuonna, joten katsotaan saadaanko kaikkien laskettuja päiviä vielä ruuvat moneekin kertaan ;)

palaan sohvalle röhnöttämään...

masukki-beebi 5+2 ( vai miten se olikaa... )
 
masukki08 mulla kans haukottelua 24/7 eli kyllä se väsymys sieltä taas tulee kuvioihin, mulla oli tuosta mun pojusta aikanaan ainoana raskausoireena kauhia väsymys :) mut nyt on uutena tämä rintojen turvotus ja arkuus, mut on ihan mukavaa koska tietää että siellä sisällä jotain tapahtuu =) nyt vaan toivoo et menispä päivät eteen päin..ajattelin varailla neuvola aikaa nyt vkolla ja yksityiselle varhais ultraa kun täällä meillä päin ei neuvolassa ultrata kuin kerran, ja on kuiteski ihana kurkata masuun jo vähä aikaisemmin :heart:

terkuin ihaa ja rv4+4 masukki
 
FPI
Miuku79: Joo hauskaa, katsotaan satutaanko joku kerta samaan aikaan ;)

Kyllä väsyttää, tänään ei niin pahasti, kuin eilen, mutta väsyttää huomattavasti enemmän kuin ennen!

Saa nähdä tosiaan tuon lasketunajan suhteen, että mihin se sitten asettuu...

Palaan myös sohvalle... ;)

FPI ja pikku-pörris 4+6 (kai?)
 
Huomenta.Tyttö heräs tänään jo 5.45 |O Normaalisti on nukkunut jopa 9.30 mutta nyt kai alkaa kiriä ´normaalin´tuonikäisen rytmiä :D Tänään tuli ekaa kertaa todella :x :x :x :x olo.Kahvi ei meinannut mennä alas millään ja tais olla viimenen tupakka minkä poltin ja senkin puoliks :whistle: :x Esikkoa odottaessa lopetin kans näillä viikoilla eikä tehny heikkoakaan kun olo oli niin sanoinkuvaamaton.Toivottavasti ei tällä kertaa ihan niin voimakasta väsymystä ja oksuoloa tulis :saint:
Minulla on 1.tyypin diabetes ja saan n.6 ultraa. eka on tässä ihan lähiviikkoina,sitten np,rakenne ja loppupuolelle vielä pari.Ennenaikasuuteen on suuri riski joten seuranta on tarkkaa.Tyttö syntyi rv 34+2 ja mitat oli 3750g ja 50cm.Hengityskoneessa oli jonkun aikaa ja laitoksella oltii kaksi viikkoa.Ja sektiolla joudun varmaan jokaisen lapseni synnyttämään :/ Tässä vielä kuva pikkusestani päivän ikäisenä http://irc-galleria.net/view.php?nick=Naurukohtaus&image_id=31115406 :/ Nyt kyllä yritän vielä enemmän ettei niin aikaisin tulisi tämä salamatkustaja.Tosin tyttöä odottaessani olin siivousalalla töissä ja mua supisteli jo viikolta 17 ja nyt olen kotona niin luulen että selviän helpommalla.
Jaaha,nyt tytölle aamupalaa!! :wave:
 
huomenta!
naurukohtaus varmasti oli huoli aika suuri kun noin pieni vauveli joutuu heti hengityskoneeseen?! vaikka ihan hyvän kokoinen tuo teidän esikoinen oli syntyessään vaikka tulikin etuajassa.

Oon sitten onnistunut saamaan itselleni flunssa kuumeen :snotty:
olo on aika veto pois :ashamed: se vaan kun toimii yrittäjänä niin tuottaa hieman ongelmia järjestää vapaata mutta ei viitti ihan hirveesti rehkiä kun on raskaus niin alkutaipaleella...että täytyy soitella asiakkaita läpi ja koittaa siirtää.

Mukavaa talvipäivää
Cristiina+asukki 5+3 :heart:
 
Oujee maanantai :wave:

Että mä oon väsynyt, aamulla sai nosturilla nostaa mut sängystä ylös :LOL:

Tervetuloa Naurukohtaus ja Anni-äiti

(.) Tänne ei uutta, launtaina testasin uudelleen apteekin omalla ja vahvaakin vahvempi plussa tuli. Se kyllä helpotti mieltä hetkellisesti. Eilen alkoi taas alaselkäkivut |O |O ja voi luoja tätä pelkoa.
Itse kanssa olen kauhusta kankeana täällä :wave: Juoksen kanssa vessassa katsomassa jokaisen lorahduksen ettei ole vaan verta ja rintoja pursitelen koko ajan!! MÄKIN HALUAN SEN MASUN JA HETI !! ;)
 
miikkis olet ensi kesänä eri mieltä tuon masun suhteen :D etenkin jos meille sattuu joku mega-helle kesä kärsittäväksi isojen mahojen kanssa :LOL:

koitan kovin miettiä beebille tekonimeä mutta ei ole tullut kuin Eemeli sponttaanisti mieleen ja sitä en kehtaa käyttää koska se oli sisareni esikoisen työnimi. joten olkoon beebi kunnes hoksottimet jälleen pelittävät ( ei siis vielä 10 kuukauteen..)
huomaan ( ja mieheni huomaa... ) että mulla menee hermo ihan pienimmästäkin asiasta, mikä ei todellakaan ole mulle normaalia. jouduin jälleen jo aamutuimaan pistämään miehelle anteeksi pyyntö tekstaria kun satuin ärsyyntymään jälleen puhelimessa kun mies ei muka ymmärtänyt riittävän nopeasti mitä koitan selitää :LOL: ei montaa kuukautta enään kestettävnä meikäläisen hormooni ryöppyjä :saint:

masukki ja beebi ( tänään ) 5+2
 
Tervehdys :wave:

Tänä aamuna sain vahvan plussan testitikkuun, joten varovasti tänne ilmottaudun =)
Mies ei vielä tiedä mitään..ei edes että täti myöhässä :p , saapa kivan yllätyksen kun töistä kotiutuu =)

Tuntuu kyllä aika epätodelliselta, enkä kyllä voi huokaista vielä pitkään aikaan, sillä viime vuoteen mahtui kaksi keskenmenoa..
Toivottavasti kuitenkin kolmas kerta toden sanoo ja tämä uusi vuosi tuo mukanaan uudet kujeet =)
Yksi touhottaja meillä jo on vm 05 =)
Naurukohtaus: Meijän poika syntyi rv 34+4, mun raskausmyrkytyksen takia ja painoi 3240g, pituuttakin oli 50cm. Mekin aloitettiin siis vauva-arki sairaalassa, josta kotiuduttiin vasta kolmen viikon kuluttua.

La olisi näillä näkymin 14.10, mutta luulenpa että se aikaistuu koska mulla on tosi lyhyt kierto =)
Raskausoireita on jonkin verran, mitä pidän ihan hyvänä merkkinä. Rinnat on arat ja kokoajan täytyy syödä ettei huippaus ja pahaolo yllätä.

Paljon onnea meille kaikille ja toivotaan että toukat pysyy matkassa mukana =)
 
Lyhyt moro!

Ja tervetuloa kaikille uusille :flower:

FPI en tiedä saitko jo vastausta lentämiseen, mutta ite kyselin samaa viime viikolla ja ihan hyvä ketju siitä jo oli. Kaiva ihmeessä esiin ja lue. Periaatteessa ei siis ole vissiin mitään haittaa, mutta lentosukat ja reippaasti juomista ennen lentoa, niin pitäis mennä hyvin.

Taotao ja pikkupanda nyt 5+1
 
moi kaikki
täällä arkailen vielä ja mietin josko mukaanne mahtuisi..?
Plussasin tyylikkäästi kp 32/29 aivan yllättäin.. Tuli todella yllätyksenä miehelle ja mulle :) . Mukava yllätys kyllä! Ensimmäinen lapsi siis molemmille.
Neuvolaan en vielä ole soittanut, mutta laskurin mukaan la olisi 7.lokakuuta

Nush ja poikanen 5+1
 
Heipat!

Ja tervetuloa kaikki uudet :flower:

Miikkis - mä oon kanssa aikas varma että jo kesällä toivoisit koko mahan hiiteen :LOL: . Ite olin viimeksi raskaana kesällä 2006 ja se oli se kamala helle kesä!! Huh huijaa niitä muistellessa.... Mulla rupes esikosta maha näkyy joskus 17-18 viikoilla vasta.

Mulla on kyllä vähän pelko koko ajan taustalla... Vessassa tunnustan minäkin usein käyväni "tsekkaamassa"...

Neuvolaa aattelin varailla vasta ehkä ens tai seuraavalla viikolla...

Nyt päiväkahville :wave:
 
keltsi
Heippa

Mulla alkoi just 6. viikko ja oireet on vähän lieventyneet viime viikon vatsanipistelyistä. Tänä aamuna oli tosin aika heikko olo vielä aamupalankin jälkeen, joten eiköhän se aamupahoinvointi pian ala... Rinnat on kipeät, mutta muuten ei suurempia oireita ole.
Neuvolaan soitin vasta tänään, ja täti kivasti onnitteli plussatestistä :)
Eka neuvola on viikolla kahdeksan, ja silloin ajattelin mennä myös yksityiselle varhaisultraan, kun en millään malttaisi odottaa... Eikö kahdeksas viikko ole jo suotuisa sydänäänten kuunteluun?

Ihanaa odotusta kaikille!
 
Moi kaikille!

Minäkin voisin ilmoittautua lokamassuihin. Eli tänään testasin ja plussahan sieltä tuli. Esikoinen sitten syntyy lokakuussa, jos kaikki menee hyvin. Olin kyllä aavistellutkin jo oireista päätellen. Tuntuu, että minulla on ollut kaikki mahdolliset oireet jo ennen plussaamista. Jännittää vaan ihan hirveesti, miten tämän kanssa käy.

Tsemppiä meille kaikille odotuksen ajaksi! :hug:
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussista =) !
Lisäilin tietoja tuonne 1 sivulle. Käykäähän tarkistamassa ja kertokaa jos haluatte jotain lisää.

Mie täällä mietin että ollakko sitä huono olla vai ei. Aaltoilee ihmeesti koko aika... Jokohan sitä ens viikolla saa istua vessassa halailemassa pönttöä :D .
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussista minunkin puolestani!

Mulla on tänään rv 6+0 menkkojen mukaan, oikeesti varmaan vähemmän. Yövuoroon oon kohta lähdössä, toivottavasti menee hyvin kun mullahan vatsaan alkaa nyt helposti särkee jos elimistö rasittuu. Pitää yrittää ottaa ihan iisisti. Enää olis pari päivää ultraan :)
 
Heips! :wave:
Täällä LA 8.10. Sairaala K-SKS. Saattaa neuvolassa vielä LA muuttua. Neuvola, eli eka ultra on 26.1. Mulla siis kaksi lasta edellisestä liitosta. Nyt odotetaan ekaa yhteistä. :) Ekassa raskaudessa oli paha raskausmyrkytys ja poika syntyi jo rv:lla 29+5 ja tyttö syntyi rv:lla 35+5. Riskiodottaja siis olen. Luultavasti tässäkin raskaudessa estolääkityksenä tulen taas syömään aspiriinia. Toivottavasti päästään hyville viikoille.:)
 

Yhteistyössä