Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

Kiitos malttamaton ja nenäpäässä! :) Ja tosiaan eipä jorvista ainakaan saa matkaansa mitään 4D kuvaa, eikä ole näyttänyt sitä ruudultakaan. :O Pitää nyt miettiä, raaskiiko tässä mennä ylimääräiseen, itse kustannettuun.

Hankinnoista, lähtisin jo malttamattomana vaunukaupoille ja pinnasänkyä & vaatelipastoa kurkkaamaan. Autottomana sitä on kuitenkin muiden varassa ja saa nähdä, millon sitten pääsee. Vaunuja voi kyllä mennä bussinkin kanssa kurkkaamaan, kun tuskin heti kuitenkaan matkaan lähtee. Jos miehellä olisi vaikka vapaata ensi vklp! Kirppiksellekin himoitsen, ehkä ensi viikolla pääsisi sinnekin. :saint:

Mahtaa tulla mielenkiintoinen työviikko ensi viikosta. Kuulemma kiirusta pitää. Ja mun olo on tänään ainakin ollut se, että liikuttava on hitaasti ja varoen, tai pistää supistamaan. Tähän vielä vähän lämpöasteita lisää sinne parinkympin lämpimämmälle puolelle..

senya ja jäbä 22+3
 
Joku kyseli supistuksista. Mulla ei tullut esikoisessa harkkasupistuksia yhtään, tai en ainakaan tunnistanut niitä. Nyt alkoivat noin rv 19. Iltaisin vatsa kovettuu, tosin voi olla turvotustakin. Pissahätä selkeästi aiheuttaa niitä :). Mun käsityksen mukaan harkkasupistukset eivät ole vaarallisia, mutta aina niitä ei voi erottaa ns. Oikeista supisuksista. Toisin sanoen, joskus myös harkkasupparit voivat lyhentää kohdunkaulaa. Ei niitäkään kannata tietentahtoen itselleen aiheuttaa.
Nenäpäässää sulla onnkyllä timmi vatsa! Mullakin oli tommonen ennen esikkoa, mutta sitten en koskaan saanut sitä treenattua takaisin. Onko sulla kovat kohdunkasvukivut? Mä muistan esikosta, että kun vatsa sitten vihdoin alkoi kasvaa, multa repesi yksi vino vatsalihas! Se oli kivuliasta. Eikö sulle ole lekuri sanonut mitään treenaamisesta, jos on suppareita? Yleensähän ne käskee sitten höllentää liikkumista, etenkin monikkojen kohdalla kun ennenaikaisuus on sääntö eikä poikkeus. Vuodelevossa jo olleena ajattelisin, että parempi ottaa iisisti kun tilanne on hyvä, ettei käy ylläriä ja päädy makaamaan viikkoja sairaalassa pää alaspäin. Se ei ole mitenkään harvinaista monikoissa, mutta niiiiiiiiiiiin syvältä..... En toivo sitä kenellekään. siinä saavutettu kestävyyskunto ja lihasvoima romahtavat tosi nopeasti.
Kohdunkaulasta mulla on mitattu kohdunkaulaa ultralla jo about ziljoona kertaa. Se on 4,5-5,5cm. Esikosta oli sellaiset reilu neljä senttiä viikoilla 32 ja sitten alkoi pikkuhiljaa lyhetä. Mä saankin aina erikoiskehuja mun kohdunkaulan pituudesta :D.
4D mä en ole saanut 4d kuvia milloinkaan julkisella puolella, enkä ole kuullut että kukaan olisi! Missä ne sellaiset laitteet ja palvelut on! Esikosta kävin femedassa Brunolla, joka tekee 4d-ultria. Maksoi reilut 300 euroa.

Uusiäippä ja jäbät x 3 21+1
 
uusäippä&senya: mä olen käynyt Lohjan Sairaalassa ihan noi julkiset ultrat ja siellä käytettään 4D:tä aina, mutta yleensä toi yksityisellä käytävä 4D on enemmän huviultra. Ennen rv n25 vauvat ovat niin liruja, että näyttävät ihan alienilta, kun taas myöhemmin otetut kuvat oikeasti näyttävät jo ihan vauvalta. Esikoinen ainakin oli niin itsensä näköinen 4D kuvissa, että ihan uskomatonta. Voisin laittaa teille pari kuvaa tuonne uuteen pinoon niin näette :)
 

Yhteistyössä