Loukkaannuinko turhasta?

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
"Nainen"
[QUOTE="a.p";30493933]Mä en ole väittänytkään ettei olisi muita ongelmia. Kaikki rupes säälimään mun miestä joka ei saa pillua. Ja sen on mun vaurioiden syy. Aiemmin olen antanut vaikka ei aina itsellä mieli tehnytkään.

Mä haluan apua, mies ei.[/QUOTE]

Jos mies ei halua lähteä hakemaan apua, niin mene yksin. Siitä on apua sinulle ja ehkä mies vähän ajan päästä suostuu mukaan.

Näiden juttujesi perusteella kuulostaa siltä, että et halua miestäsi. Et ehkä arvostakaan enää? Parisuhteenne on kuitenkin lastenne koti ja lasten takia se pitää saada kuntoon tai erota. Et voi muuta kuin ottaa vastuun omista teoistasi. Eli varaa itsellesi aika heti maanantaina.
 
"eräs mies"
Mua sattuu.. miten julmana mies mua voi pitää...
Ja sä viet ihmiseltä sen primitiivisen vietin, eli seksuaalisuuden? Erotkaa vaan samantien, tuo ei toimi. Eikä tule toimimaan sen uudenkaan miehen kanssa jos et anna pimppiä. Nainen on täysin turha parisuhteen osapuoli, mikäli se ei anna. Hyvä äti sä varmaan olet, kiva ihminen ja rakas iso/pikkusisko jollekin. Mutta naisena olet turha, jos naisellisuuden ytimeen ei mies voi koskea. Sori. Tä on fakta!
 
---
[QUOTE="a.p";30493855]
Läheisyys on kuollut ajan saatossa koska kunnioitus molemmin puolin on kadonnut. Siksi haluaisin että menemme terapiaan.[/QUOTE]

MInkä helvetin takia olette laittaneet alulle toisen lapsen jos tilanne on tuo???
 
nop
[QUOTE="eräs mies";30494061]Ja sä viet ihmiseltä sen primitiivisen vietin, eli seksuaalisuuden? Erotkaa vaan samantien, tuo ei toimi. Eikä tule toimimaan sen uudenkaan miehen kanssa jos et anna pimppiä. Nainen on täysin turha parisuhteen osapuoli, mikäli se ei anna. Hyvä äti sä varmaan olet, kiva ihminen ja rakas iso/pikkusisko jollekin. Mutta naisena olet turha, jos naisellisuuden ytimeen ei mies voi koskea. Sori. Tä on fakta![/QUOTE]

Päteekö tämä myös tilanteeseen, missä nainen on miehen silmissä muuttunut epäkiihottavaksi lihotessaan ja mies ei halua panna, vaikka nainen antaisi?
 
Naksnaks
[QUOTE="eräs mies";30494061]Ja sä viet ihmiseltä sen primitiivisen vietin, eli seksuaalisuuden? Erotkaa vaan samantien, tuo ei toimi. Eikä tule toimimaan sen uudenkaan miehen kanssa jos et anna pimppiä. Nainen on täysin turha parisuhteen osapuoli, mikäli se ei anna. Hyvä äti sä varmaan olet, kiva ihminen ja rakas iso/pikkusisko jollekin. Mutta naisena olet turha, jos naisellisuuden ytimeen ei mies voi koskea. Sori. Tä on fakta![/QUOTE]

Ää.. Noin ajattelee seksistä pitävät ihmiset. Ne, joille seksi kaikkine mausteineen on muutakin kuin lisääntymistä tai antamista.. Siinä ei lähemmäksi toista pääse!
Ap ei vaikuta näin ajattelevalta.. "vatkata miestä" oli aika hiton järkky toteamus. Suuhoitoa voi antaa hyvinkin ilman leukojen rasittumista.. käsi mukaan ja pusuja rakkaudella!
Parisuhteessa toisen hellimisen pitäisi tuntua jo ihanalta, toki molemminpuolin.
Pipo alkaa kummasti kiristämään jos puutteessa elää.

Yhtä turha se mieskin olisi jos ei vehkeet toimisi eikä haluaisi naistaan hoidella muuten ja antaa siinä samalla läheisyyttä. Toki suurin osa naisista ajattelee toisin, ainakin sen oman miehen kohdalla ja ne haluttavat ovat muualla, heh :)
On se harmi ettei ihmiset ajattele hirveen pitkälle kun paria valitaan. Jos ei ole hirveän seksuaalinen niin kattois sen kumppankinki samanlaisen.. tai ei tyytyis muuten kivaan muttei vipinää alakerrassa aiheuttavaan tyyppiin.

Ap:n kannattaa etsiä aseksuaali-mies eron jälkeen, jos ei siis asioita saa selviämään ja ei ilmesty vilpitöntä halua tyydyttää miestään..
 
Enhän kääntänyt, mies itse kokee, että miestä tarvittiin vain siittämiseen ja kun se oli hoidettu miehelle ei ollut enää käyttöä. Sitä tarkoitin.
Ja nainen kokee, ettei miestä koko suhde kiinnosta joten se on absoluuttinen totuus? Haloo! Raskautuminen kahdesti yhdessä päättäen on ihan samalla aapeen "velvollisuuden täyttämistä" kun hän suostui seksiin, raskauteen ja synnytykseen. Joten et voi sanoa, että mies jotenkin oli antajan roolissa ja suostui johonkin :D Ihan molempien päätös josta molemmat kantaa vastuun ja on kiristämättä toista!
 
viieeras
No miehellähän on oikeus saada seksiä aina halutessaan, kaikki nuo kivut ja vaivat on vaan tekosyitä. Miehellä sen sijaan ei ole mitään velvollisuutta ottaa huomioon vaimonsa tarpeita. Niin se vaan menee, on aina mennyt ja tulee vastaisuudessakin menemään.
 
"vaemo"
Miksi ihmeessä olette hankkimassa toista lasta jos kunnioitus puolisoon on kuollut? Minusta lapset tulis lähtökohtaisesti haluta toimivaan, rakastavaan suhteeseen eikä siksi "kun mä vaan haluan kaksi lasta". Miehille seksi on usein merkki toimivasta liitosta eikä ne halua välttämättä avautua perheneuvolassa. En tarkoita, että pitää olla yhdynnässä jos se sattuu, mutta kyllä miehen fyysisellä huomioimisella voi saada huomattavasti toimivamman parisuhteen.
 
Ja nainen kokee, ettei miestä koko suhde kiinnosta joten se on absoluuttinen totuus? Haloo! Raskautuminen kahdesti yhdessä päättäen on ihan samalla aapeen "velvollisuuden täyttämistä" kun hän suostui seksiin, raskauteen ja synnytykseen. Joten et voi sanoa, että mies jotenkin oli antajan roolissa ja suostui johonkin :D Ihan molempien päätös josta molemmat kantaa vastuun ja on kiristämättä toista!
No siis absoluuttista totuutta ei tiedä kukaan tällä palstalla.

Ap:n mukaan tilanne on se, että he eivät rakasta, kunnioita, halua tai edes oikein siedä toisiaan, mutta parisuhde on saatava kuntoon koska tuli sovittua että kaksi lasta pitää tehdä. Kertakaikkiaan hienolta perheeltä kuulostaa.
 
"Noniin"
Seuraavalla kertaa, kun miehes menee suihkuun, yllätät sen ja livahdat perässä. Laitat kylpyhuoneen oven lukkoon ja otat miehen kunnon haliin takaa päin. Hyväilet ja annat sen käsihoidon niin, että samalla hierot miehen vartaloa omallasi. Suihkussa ei tarvi edes huolehtia sotkusta.
 
"a.p"
[QUOTE="eräs mies";30494061]Ja sä viet ihmiseltä sen primitiivisen vietin, eli seksuaalisuuden? Erotkaa vaan samantien, tuo ei toimi. Eikä tule toimimaan sen uudenkaan miehen kanssa jos et anna pimppiä. Nainen on täysin turha parisuhteen osapuoli, mikäli se ei anna. Hyvä äti sä varmaan olet, kiva ihminen ja rakas iso/pikkusisko jollekin. Mutta naisena olet turha, jos naisellisuuden ytimeen ei mies voi koskea. Sori. Tä on fakta![/QUOTE]

Ja fakta on se että haluan vaurioni kuntoon jotta seksielämä onnistuisi kivutta. Ja faktaa on se, että sitä ei korjata ennen ku lapsiluku täynnä. Ja faktaa on sekin, että mieheni kanssa keskustelimme lapsiluvusta ja päädyttiin kahteen. Itsellä aina ollut haaveena 2-3 ja miehellä 2 joten 2 on täydellinen luku meille.
 
"a.p"
Ää.. Noin ajattelee seksistä pitävät ihmiset. Ne, joille seksi kaikkine mausteineen on muutakin kuin lisääntymistä tai antamista.. Siinä ei lähemmäksi toista pääse!
Ap ei vaikuta näin ajattelevalta.. "vatkata miestä" oli aika hiton järkky toteamus. Suuhoitoa voi antaa hyvinkin ilman leukojen rasittumista.. käsi mukaan ja pusuja rakkaudella!
Parisuhteessa toisen hellimisen pitäisi tuntua jo ihanalta, toki molemminpuolin.
Pipo alkaa kummasti kiristämään jos puutteessa elää.

Ap:n kannattaa etsiä aseksuaali-mies eron jälkeen, jos ei siis asioita saa selviämään ja ei ilmesty vilpitöntä halua tyydyttää miestään..
Minusta on tehty hirviö mutta voinpa kertoa että mun miehelle on aina riittänyt tuo "vatkaaminen". Hänelle riittäisi suora yhdyntä. Aina on ollut niin. Mä olen vaatinut esileikin mukaan koska mun kroppa sen vaatii. Miehelle riittää että saa pussit tyhjäksi. Se ei ole minun valintani.

Ja edelleen haluan että vaurioni korjataan jolloin seksielämä voi palata normaaliksi. Sitä ennen olisin halunnut mieheltäni ymmärrystä.
 
"mei"
Enkä kyllä ymmärrä mitä se perheneuvola tähän liittyy?

Teillä on ongelmia seksin suhteen, ja se asia pitää HOITAA. Vaikket pysty yhdyntään, niin muita konsteja on.

Usko pois, mies ei kauaa tuollaista katsele.
 
"a.p"
[QUOTE="mei";30495265]Enkä kyllä ymmärrä mitä se perheneuvola tähän liittyy?

Teillä on ongelmia seksin suhteen, ja se asia pitää HOITAA. Vaikket pysty yhdyntään, niin muita konsteja on.

Usko pois, mies ei kauaa tuollaista katsele.[/QUOTE]

Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt mun pointin niin haluan perheneuvolaan miehen kanssa koska meillä on kommunikointiongelmia. Mies ei ole koskaan osannut käsitellä vaikeita asioita. Mun mielestä parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan kaikesta ilman että toinen huutaa.
 
"JEP"
[QUOTE="a.p";30495237]Minusta on tehty hirviö mutta voinpa kertoa että mun miehelle on aina riittänyt tuo "vatkaaminen". Hänelle riittäisi suora yhdyntä. Aina on ollut niin. Mä olen vaatinut esileikin mukaan koska mun kroppa sen vaatii. Miehelle riittää että saa pussit tyhjäksi. Se ei ole minun valintani.

Ja edelleen haluan että vaurioni korjataan jolloin seksielämä voi palata normaaliksi. Sitä ennen olisin halunnut mieheltäni ymmärrystä.[/QUOTE]

Miehesi tyytyy vähään, jos hänelle riittää vatkaminen. Jos kaikesta seksiin liittyvästä puuttuu tunne tai intohimo, niin kyllä se jää ihan vajaaksi. Toisinaan jopa pikainen pano ilman mitään esileikkejä on aivan täydellistä, jos molemmat osapuolet ovat halukkaita ja valmiita. Eli kyse ei ole esileikeista tms, kyse on siitä tunteesta joka johtaa täydelliseen seksiin.

Vatkaaminen vain siksi, että niin on pakko tehdä, että mies pysyy tyytyväisenä on mielestäni sääliseksiä. Se kelpaa, jos tarve on kova, mutta se on vain suorittamista tai velvollisuuden hoitamista pois alta. Runkata voi myös eri tavalla, niin että siinä on tunnetta ja rakkautta. Mielikuvitustakin saa käyttää ;)

Vaikka vauriosi korjataan ja seksielämänne palaa "normaaliksi", niin se ei varmasti korjaa mitään. Teiltä selvästi puuttuu jotain olennaista, kommunikaatio pitäisi ainakin saada toimimaan. Ja kannattaisi myös tutustua paremmin omaan seksuaalisuuten sekä miehen seksuaalisuuteen. Siis teidän molempien pitää panostaa toisiinne ja suhteeseenne. Se ei kyllä välttämättä tapahdu perheneuvolassa. Kyllä ensin kannattaa yrittää ihan kotona sitä. Ja jos ei tule mitään, niin sitten haette apua.
 
"mei"
En silti suosittele perheneuvolaa.
Sano miehelle että riidat pitää pystyä selvittämään huutamatta.

Meillä on ollut vähän vastaava tilanne. Oltiin seurusteltu vajaa 10 vuotta, ja seksiä oli tosi vähän. En edes muista mitkä ne syyt olivat, mutta muistan että miehen oli TODELLA vaikea suhtautua siihen. Riitaa ja huutamista + tiuskimista oli paljon.
Kun seksielämä alkoi taas luistaa, on mennyt useita vuosia ilman minkäänlaista riitaa.M ies ei tiuski ollenkaan.
 
"JEP"
[QUOTE="a.p";30495279]Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt mun pointin niin haluan perheneuvolaan miehen kanssa koska meillä on kommunikointiongelmia. Mies ei ole koskaan osannut käsitellä vaikeita asioita. Mun mielestä parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan kaikesta ilman että toinen huutaa.[/QUOTE]

Millä tavalla sinä tuot nämä vaikeat asiat esiin? Oletko ajatellut, että miehelläsikin on nyt vaikeaa? 1,5 vuotta olette olleet niin, että seksi sattuu sinua ja sitä ei sen vuoksi juurikaan ole. Miehesi saattaa ajatella, että koko loppu elämä menee näin. Hän on turhautunut ja peloissaan. Ja selvästi hän kokee itsensä ulkopuoliseksi. Sinulla on varmasti vahva ja lämmin side lapseen. Lapsen isän kanssa sinulla ei ole juurikaan mitään? Teidän perhedynamiikka on siis aivan viturallaan.

Sinä et ole ainoa joka kärsii. Miehelläkin on oikeus omaan turhautumiseen. Hän ei voi koko ajan olla vain se joka ymmärtää. Hän tarvitsee myös tukeasi ja ymmärrystäsi. Jos teillä edes toimisi se, että osaisitte olla toisette lähellä ja huomioida toisenne, niin molempien olisi helpompi olla. Te molemmat kärsitte sinun vaurioistasi. Sinulla se on enemmän fyysistä ja miehellä henkistä. Teidän pitäisi olla samallla puolella eikä asettua toisianne vastaan.
 
viieeras
Jep, ap:n pitää hakea apua koska sillä se ongelma on, ei miehellä. Mies ei ole tehnyt mitään väärää, ap taas parhaansa mukaan koittaa tärvellä liittonsa.

Taas se tuli todistettua: aiheesta riippumatta ketjun aloittaja saa aina saavikaupalla paskaa niskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä