Loukkaantuisitteko?

  • Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
morsian
Omille polttareille oli tullut hintaa noin 50? per nenä. Kaksi hyvää ystävää jätti tulematta kalliin hinnan takia... Ei omasta mielestä ollut todellakaan kallis. No kuitenkin, kummallakin on silti rahaa käydä melkein joka viikonloppu kuppiloissa. Kerran kuppilareissu rahat säästöön, ja olisivat päässeet ystävän polttareihin.

Nyt kuitenkin on tämän toisen ystävän polttarin muutaman vko:n päästä. Juuri oli suunnittelu ilta, oli puhetta ettei mitään kalliita polttareita. Mutta hintaa polttareille tulee kuitenkin 60-80?....Olen niin kahden vaiheella että jätänkö menemättä. Tuntuu vain todella pahalta että eka minun polttarit haukutaan kalliksi. Nyt kuitenkin kävi näin...

:eek:
 
morsian minäkin
no tempumpa tekivät.

mut eiks ne nyt yhtään muka hoksis miettiä miltä susta tuntuu ja tätä tilannetta yleensäkin?

jos ystäviä ollaan niin kyllä tuollaisista Pitäis voida puhua. mä kutsuisin heitä ennemmin kavereiks :whistle: ja se on mun mielestä ihan eri juttu...

mutta tuskin sun poisjäänti on yhtään huonompi juttu, kuin se että he jäivät pois sun... että sulla on ainaki hyvä puolustus ;)

mutta itse puhuisin jos todella oisivat ystäviä, et tajuutteko miltä tuntuu
:ashamed: ja näin päin pois. puhdistaa se ilmaa ainakin, varsinkin jos keskustelu onnistuu. :flower:
 

Yhteistyössä