Luettele elämäsi miesten/poikaystävien ammatit!

  • Viestiketjun aloittaja "Sinna"
  • Ensimmäinen viesti
-eka tais olla työtö, eikä minkäänlaista koulutusta peruskoulun jälkeen
-toinen työtön/ teki jotain pätkähommia henkilöstövuokrausfirman kautta
-aviomieheni on timpuri raksalla, koulutukseltaan rakennusinsinööri
 
hmpmh
ehkä ihmiset hakeutuu kaltaiseensa seuraan, itse olen duunari ja täytyy myöntää, että niin ovat kaikki exätkin.. ja suuri osa kavereistakin on ihan duunareita.. kuitenkin opiskelupiirit ja työt tuovat niitä kavereita, joten luonnollisesti duunarit ovat toistensa seurassa ja akateemiset sitten toistensa seurassa..

kaikkia ammatteja tarvitaan, saipa niistä sittwen mimmosta palkkaa ja millä koulutuksella vaan.
 
-Ravintola-alan yrittäjä
-Kokki (tosin teki kaikkea muuta työkseen, paskakuskina tai jonain semmosena tais olla ollut suurimman osan elämästään)
-Eristäjä. Koulutukseltaan tosin Kirvesmies ja autopeltiseppäköhän se oli..
 
"Vieras"
ehkä ihmiset hakeutuu kaltaiseensa seuraan, itse olen duunari ja täytyy myöntää, että niin ovat kaikki exätkin.. ja suuri osa kavereistakin on ihan duunareita.. kuitenkin opiskelupiirit ja työt tuovat niitä kavereita, joten luonnollisesti duunarit ovat toistensa seurassa ja akateemiset sitten toistensa seurassa..

kaikkia ammatteja tarvitaan, saipa niistä sittwen mimmosta palkkaa ja millä koulutuksella vaan.
Jännä juttu, itse olen akateeminen mutten ole ikinä seurustellut akateemisen kanssa, jotenkin tunnen epäluuloa akateemisia miehiä kohtaan. Että ovat jotain hienostelijoita, mitä kammoan. Toisaalta, en liiku akateemisissa piireissä niin missäpä tapaisinkaan heitä..
 

Yhteistyössä