Luin viimeiseltä viikolta miehen ja minun viestejä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko mies töissä? Jos kesken työpäivän tulee viestejä, niin voi olla tilanne, että niistä haluaa äkkiä eroon. Itseäni ainakin rasittaa, jos tulee "turhia" viestejä, joihin pitäisi vastata.
 
vierailija
Oliko mies töissä? Jos kesken työpäivän tulee viestejä, niin voi olla tilanne, että niistä haluaa äkkiä eroon. Itseäni ainakin rasittaa, jos tulee "turhia" viestejä, joihin pitäisi vastata.
Oli mutta ei kyse ole ollut siitä, kyllä ne ihan vapaallakin oli samanlaisia. En vain ymmärtänyt silloin. Vaikka mitä väliä enää on kun emme ole enää yhdessä mutta tajusin vain kun luin viestiketjua.
 
vierailija
Minun mieheni viesteistä ei ole ikinä paistanut välittäminen ja silti olemme olleet yhdessä kohta 30 vuotta. Meillä määritellään rakkaus muuten kuin viestien mukaan. Meille viestittely on vain väline arkipäiväisten asioiden hoitamiseen.

Ihmettelen ihmisiä, joiden pitää monta kertaa päivällä lähetellä pusipusi-viestejä kumppaninsa kanssa ja soitella jatkuvasti toisilleen. Kuulostaa kammottavan läheisriippuvaiselta.
 
Minun mieheni viesteistä ei ole ikinä paistanut välittäminen ja silti olemme olleet yhdessä kohta 30 vuotta. Meillä määritellään rakkaus muuten kuin viestien mukaan. Meille viestittely on vain väline arkipäiväisten asioiden hoitamiseen.

Ihmettelen ihmisiä, joiden pitää monta kertaa päivällä lähetellä pusipusi-viestejä kumppaninsa kanssa ja soitella jatkuvasti toisilleen. Kuulostaa kammottavan läheisriippuvaiselta.
Höpöhöpö
 
En koe läheisriippuvaiseksi jos päivän aikana soitelaan ja lähetellään viestejä. Ne on hauskaa ajanvietettä ja monesti kyseessä on tuhmat viestit. Yksi-kaksi puhelua tulee päivän aika soiteltua joissa jutellaan kuinka päivä on mennyt jne. Me nyt vaan tykätään toisistamme ja toistemme seurasta.
 
vierailija
Minun mieheni viesteistä ei ole ikinä paistanut välittäminen ja silti olemme olleet yhdessä kohta 30 vuotta. Meillä määritellään rakkaus muuten kuin viestien mukaan. Meille viestittely on vain väline arkipäiväisten asioiden hoitamiseen.

Ihmettelen ihmisiä, joiden pitää monta kertaa päivällä lähetellä pusipusi-viestejä kumppaninsa kanssa ja soitella jatkuvasti toisilleen. Kuulostaa kammottavan läheisriippuvaiselta.
"Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista." :D
 
  • Tykkää
Reactions: vierailijatartar
vierailija
En ikinä voisi kuvitella lähetteleväni toiselle jatkuvasti jotain pusipusi-viestejä ja hyvänyöntoivotuksia sekä kyseleväni merkityksettömiä asioita arjen/työpäivän kulusta.
 

Yhteistyössä