Lumia 625, tekstiviestit tulevat monta kertaa, aargh!!

  • Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti
"Retsi"
Kyllä vika on viimeisessä päivityksessä!Mulla on 920 ja vika alkoi päivityksen jälkeen ja teki tuota viesti vikaa molempiin suuntiin!Eli kun lähetin niin kaverille tuli vaikka 8 samaa mun viestiä pitkin päivää.Kun joku lähetti mulle viestin niitä tuli tasaisin välein useampia.Tehtiin liikkeessä buuttaukset,akun irroitukset,SIM kortin vaihdot mutta mikään ei auttanut!Onneksi oli takuu voimassa ja ajoivat sisään uuden softan kokonaan ja nyt kaikki toiminut hyvin!Nyt on kaverini puhelimeen tullut sama vika ja ei kun huomenna viemään takuu korjaukseen hänenkin 920 nokia ja uutta softaa sisään!
 
VV
Sama ongelma Lumia 925:ssä 8.1 päivityksen jälkeen, tekstiviestit tulevat moneen kertaan. MUTTA tekee lisäksi sitä että viestit eivät välttämättä lähde, vaikka näyttäisi viestiketjussa että ovat lähteneet. Huomasin kun kaveri ihmetteli miksi en ollut vastannut hänen viestiinsä, vaikka olinkin vastannut...

Eli kannattaa tsekata myös että omat lähetetyt tekstarit ovat menneet perille... Ärsyttää koko 8.1 päivitys, sen jälkeen ongelmat alkoivat.
 

Yhteistyössä