Luomen poisto. Onko se asteikolla 1-10 kuinka kamalaa?

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Mun pitäs mennä poistattaa muutama luomi ja yksi on takaraivossa!!! :'(
se on raskauksien myötä kasvanut isommaks ja ärtyy hiustököteistä yms siis kutisee ajoittain.

Sit on kaulassa ja reisitaipeessa. Tissin "allakin" on yksi mutta se ei häiritse. (ainakaan vielä)


Kuinka kamalaa se on? Mua pelottaa ihan sikana!!!

Ja paljon maksaa yksityisellä?
Kun mä mietin meenkö yksityisen vai työterveyshuollon kautta (kun sitäkin kautta voin mennä)



Niin ja yks tosi olennainen... Voinko mä mennä sinne suoraan kampaajalta? Siis jos ajatellaan sitä takaraivon luomea. Kun sille päivälle olis justiin hoitaja lapsille.
 
0, eli ei lainkaan kamalaa.

Multa poistettiin 5 luomes kasvojen seudulta eikä todellakaan ollut iso juttu...ihan helppo nakki :) Vähän kun kynsiä leikkais...noh, ehkä sitä voi rokotukseen verrata :)
 
en aio poistaa lisää
minua se ällötti kovasti, puudutuksesta huolimatta tunsin kuinka se leikkas mun ihoa ja kaivoi sen luomen pois (rutinaa). siitä jäi kamalan iso punanen arpi.
 
Mää-pää
Asteikolla 1-10 kauheus on 1,5. Ihan helppo nakki. Kampaajalta suoraan en menis takaraivon luomenpoistoon. Ihan vaan mutu-ajattelua, eikä pohjaudu mihinkään faktaan.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja en aio poistaa lisää;21919909:
minua se ällötti kovasti, puudutuksesta huolimatta tunsin kuinka se leikkas mun ihoa ja kaivoi sen luomen pois (rutinaa). siitä jäi kamalan iso punanen arpi.
no arvista mä en välitä, koska ovat sellaisissa paikoissa etteivät näy.
 
Yksityisellä maksu riippuu siitä, kuka sen leikkaa ja otetaanko siitä PAD-näytteitä. Jos ihan yleislääkäri leikkaa niin halvempi mutta jos on kasvojen tms näkyvällä alueella niin silloin voisi olla paikallaan plastiikkakirurgi.
 
Monesti poistattanut
Sanoisin tuolla asteikolla 1.5
Kaikkein oudointa minusta on se, että kun puudutusaineen vaikutus loppuu ei leikatussa kohdassa tunnu MITÄÄN kipua. Miten se on mahdollista, mutta näin vain on joka kerta.
 
Multa on kasvoista poistettu yhteensä kolme luomea, ja ihan tk:ssa. Ihan helppoa oli, tosiaan voisi verrata vaikka kynsien leikkuuseen. Asteikolla 1-10 toimenpide olis ehkä 1-2 epämiellyttävyydeltään. Ja mitään jälkiä ei jäänyt mulla.
 

Yhteistyössä