Luovutanko alumiinittoman dödön suhteen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin kovasti alkaa käyttämään alumiinitonta dödöä. Tiedän, että voi mennä aikaa, että kainalot tottuvat alumiinittoman dödön. Olen nyt koittanut viikon käyttää kahta eri alumiinitonta dödöä, mutta tällä hetkellä niistä ei ole mitään hyötyä ja voimakas hien haju puskee läpi, vaikka en siis urheilusivut, ihan töissä ollessa.

Kertokaa please omia kokemuksianne, kuinka kauan mennyt, että alumiinitonta tehoaa vai odottelenko ja kärsiikö turhaan? Oletteko huomanneet eroja eri alumiinittomissa dödöissä? Itsellä nyt Erisanin ja Ruohonjuuresta ostettu dödö kokeilussa.
 
vierailija
Haluaisin kovasti alkaa käyttämään alumiinitonta dödöä. Tiedän, että voi mennä aikaa, että kainalot tottuvat alumiinittoman dödön. Olen nyt koittanut viikon käyttää kahta eri alumiinitonta dödöä, mutta tällä hetkellä niistä ei ole mitään hyötyä ja voimakas hien haju puskee läpi, vaikka en siis urheilusivut, ihan töissä ollessa.

Kertokaa please omia kokemuksianne, kuinka kauan mennyt, että alumiinitonta tehoaa vai odottelenko ja kärsiikö turhaan? Oletteko huomanneet eroja eri alumiinittomissa dödöissä? Itsellä nyt Erisanin ja Ruohonjuuresta ostettu dödö kokeilussa.
Hahahaha
 
vierailija
Haluaisin kovasti alkaa käyttämään alumiinitonta dödöä. Tiedän, että voi mennä aikaa, että kainalot tottuvat alumiinittoman dödön. Olen nyt koittanut viikon käyttää kahta eri alumiinitonta dödöä, mutta tällä hetkellä niistä ei ole mitään hyötyä ja voimakas hien haju puskee läpi, vaikka en siis urheilusivut, ihan töissä ollessa.

Kertokaa please omia kokemuksianne, kuinka kauan mennyt, että alumiinitonta tehoaa vai odottelenko ja kärsiikö turhaan? Oletteko huomanneet eroja eri alumiinittomissa dödöissä? Itsellä nyt Erisanin ja Ruohonjuuresta ostettu dödö kokeilussa.
Mä oon käyttänyt Foreverin vastaavaa tuotetta jo 2kk ja haju on silti aivan kamala kun hikoilee.
 
vierailija
Mä oon käyttänyt Urtekramin nestemäistä suolakiveä "Deo crystal roll on" jo vuosia. Enkä haise hielle. Tosin en muutenkaan kovasti hikoile.

Luulen että se on osittain myös tottumiskysymys, mutta luulisi että ihosi tottuisi parissa kuukaudessa uuteen tuotteeseen.
 
vierailija
Itse löysin avun tästä alumiinittomasta dödöstä; Aco special care extra sensitive. Kokeillut useita ekodödöjä myös. Santen crystal roll on deodorat on myös toiminut mutta se rikkoi ihoa niin en pystynyt käyttämään pidempään.
 

Yhteistyössä