Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Vihdoin kirjauduin. Olen kyllä joka päivä lukenut kuulumiset, mutta en ole puhelimella kommentoinut.

Voi Paulanna. On ollu monta päivää kurja olo puolestasi. Voimia koettelemukseen. Kuten jo aiemminkin sanottu, kolaus tuntuu vielä isommalta, kun raskaus alkaa ja sitten tapahtuu jotain ikävää. Pahoittelut myös Iitulle.

Persika, mulla on ollut muutaman päivän kiinnittymisvuotoja samaisessa vaiheessa. Pää kylmänä! Tsemppiä piinailijoille!

Onnittelut ulpuselle!

Täällä on odotettu ja odotettu.... Ekan Procrenin jälkeen vuoto ei alkanut sitten millään. Päädyttiin pistämään toinen Procren ja Primolutit, niillä vihdoin vuoto useita viikkoja myöhässä. 0-ultrassa vihdoin kaikki ok. Perjantaina limisultra ja parin vkon päästä toivottavasti siirto. Kahdesta Procrenista on tullut kamalia oireita. Esimerkiksi kaksi mahatautia. En ensin osannut yhdistää lääkkeeseen. No, nyt taas parempi olo.
 
Viimeksi muokattu:
Paulanna kiitos. Voimia edelleen teille.

Persikka toivottavasti vuoto olisi jo loppu.

Carolyn toivottavasti oireiden puuteesta huolimatta sinullekin tulee +.

Plastex olipa tiukassa tuo vuodon aikaan saaminen sinulle. Toivottavasti olosi nyt kohenee. Minulla oli myös mahatauti, mutta sattui samaan aikaan estrogeenin aloituksen kanssa. Mietin, oliko vain sattumaa vai lääkkeistä johtuvaa, kun ensin on lääkkeellä hormoonit ajettu alas ja sitten taas muuttuu hormooni tilanne, kun aletaan limakalvoa kasvattamaan.
 
Täällä kanssa yksi limakalvon kasvattaja ilmoittautuu.. viikon päästä ultraillaan onko muhevuutta tällä estrogeenimäärällä vai vielä nostetaan. Hirvittää vähän tämä hormooniboostaus! Meillä Tsekin reissu pikkuhiljaa lähestyy. JOstain syystä (varmaan mun iän takia) olen kauhean pessimistinen. Sanotaa että pessimisti ei pety, mutta takuulla petyn. Ja just kun pitäis olla täynnä positiivisuutta ja uskoa onnistumiseen. Huoh. Mistäs semmoista saa? Mahtaako muilla olla hoitoa samoihin aikoihin tiedossa? Alkion siirtopäivä on 14.6. Ei muuten vielä hajuakaan luovuttajasta :) Mutta kuulemma niitä piisaa ja on toiveiden mukainen.
 
Paulanna Harmittaa niin puolestasi. Tuo on kyllä niin totta, että aikaisessa testaamisessa on riskinsä - itsekin on tullut sitä tehtyä monen monituista kertaa ja useamman kerran on saanut pettyä.

Carolyn, peukutukset piinailun loppumetreille!

persika, toivottavasti tuhruilu loppui jo - eihän se välttämättä tarkoita mitään, mutta varmasti mietityttää. Tsemppiä viimeisiin piinailupäiviin!

plastex, Hieno juttu, että saitte kierron käynnistettyä ja kiva että olo helpottaa. Muhkeita limiksiä sinne toivotellen!

Sussuanna, toivottavasti limisultra tuo hyviä uutisia. Nuo pessimistiset fiilikset on kyllä tosi tuttuja täälläkin, mutta toisaalta olen kyllä onnistunut pitämään hoidot aika hyvin pois mielestä varsinkin, kun töissä on ollut kiireistä. Ja yritän myös jaksaa käydä lenkillä, että pysyisi mieli virkeämpänä. Tsemppiä!

Kävin eilen viikon välin jälkeen kontrolliverikokeessa ja edelleen oli viitearvojen sisällä tai oikeastaan vähän yli eli taas voi olla vähän aikaa suht rauhallisin mielin. Toissapäivänä ja eilen oli pientä tuhruilua, joka tuntuisi nyt onneksi loppuneen ja eilisen jälkeen oireet hiipuivat entisestäänkin. Nyt oikeastaan ainoa oire on lievästi etova olo ja ruokahaluttomuus. Pää kylmänä, päivä kerrallaan.
 
Hienoa Ulpunen! Millaisia hcg arvoja sulla oli? Jep, näissä hoidoissa oireet ei paljoo kerro
Mullaki oli vain lievää ruokahaluttomuutta ja pientä ällöoloa. Vasta myöhemmin iski väsymys. Muuta ei ollutkaan koko raskausaikana. :)
 
Oivikki: millasia tuloksia punktiosta? Torstai lähestyy, jännää :)

Sussuanna: tsemppiä kasvatteluun! Itselläkin kovin pessimistinen fiilis, no eiää sitten kovin korkealta tipu jos hoito ei onnistu..

Plastex: mahtavaa että pääsitte alkuun:). Kiva kuulla että sulla ollut vuotoa samaan aikaan onnistuneessa hoidossa:), mun vuoto onneksi loppui, näin ei ole siis käynyt ennen vaan vuoto muuttunut kuukautisiksi ennen testipäivää :)!!

Ulpunen: onnea hyvin alkaneesta raskaudesta, milloin sinulla on uä?

P pp11
 
Sussanna onnea limiksen kasvattamiseen. Itse myös usein aika pessimistinen, mutta jos pääsen siirtoon niin sitten aina alan toivomaan kuitenkin ihan hirveästi, että nyt onnistuu.

Ulpunen hienoa!

Persikka en saanuut mitää tarkempaa tietoa kuin, että kaikki on hyvin. Joten mahdollinen alkioiden määrä selviää vasta perillä. Tosi hyvä, juttu että vuoto loppui! Huomiselle isot peukutukset.

Carolyn myös sinulle isot peukutkset.

I-K jos käyt lukemassa niin mukavaa lomaa sinne edelleen :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
oivikki, onnittelut hyvästä saaliista! Jännä, miten klinikoiden käytännöt vaihtelevat siitä, mitä kertovat missäkin vaiheessa. Meille taas kerrottiin hedelmöittyneiden munisten ja tietysti blastoiksi selvinneiden määrä, mutta mistään luokituksista ei sen tarkemmin mainittu kuin että olivat hyviä. Pidän kovasti peukkuja huomiselle!

persika, Kiva kuulla, että vuoto loppui. Toivottavasti huominen tuo hienoja uutisia! Meillä on uä ensi viikon keskiviikkona.

Carolynille myös isot peukutukset huomiselle!

Calcifer hcg:t oli 1339 (virallinen testipäivä, pp14?) ja "jotain yli" 12000 (pp21?). 5-päiväisiä siirrettiin.
 
  • Tykkää
Reactions: fanni_ ja Sussuanna
Onnea Persika !! Ja onnea raskauteen myös Ulpunen !

Carolyn, olen pahoillani, niin epäreilua. Voimia asian läpikäymiseen.

Paulannalle myös voimia. Oikeita sanoja on vaikea löytää...

Rudy ja poikanen rv 15+4
 

Yhteistyössä