Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos Pikkukintsu ja Burma! Hieman selvenee..eli tosiaan ne 6 ja 8 ei ollu soluja vaan siellä oli esim. 6A ja sitte se BLAB tms..eli ne ehkä merkitään hieman eritavalla tma, mutta mielestäni aika kansainvälisiä merkintöjä nuo on, eli ammatti-ihmiset varmasti osaisivat niitä lukea vaikka olisivat eri maasta.
Onko muilla ollut etenkin piinis-vaiheessa tää hullu googlaamisvaihe..eli kaikki mahdolliset todennäköisyydet pitää etsiä ja myöskin kaikki mikä voi mennä vikaan..Tällä palstallakin tulee hengailtua monta kertaa päivässä! Kai nää hormonit saa tekemään mitä vaan. Tuntuu ettei saa ajatusta pois siitä että jääkö tonne kohtuun mitään kasvamaan vai ei..Huoks!
Iitu pp2
 
johkunen leikattiinko sulta endoa? Minulle tähystysleikkaus tehty 1.5v sitten, hoitojen aikana tietysti endo aktivoitunut, mutta ei ilmeisesti leikkaukseen tarvitse (ainakaan vielä) mennä.

odottava onnea sinulle, tuon tuloksen toivoisi jokaiselle meistä. Fertinovaa olen myös miettinyt, tuo uusi dextrakin kiinnostaisi, mutta kokemuksiahan klinikasta ei vielä ole, olisiko turvallisempaa valita jokin vanha..

iitu78 tsemppiä piinailuun, mä ainakin piinailuun ajan olen pyörinyt täällä ja Googlessa, väliajoilla harvemmin. Luulen että hoitopaikan löytymisen jälkeen "unohdan" nämä jutut hetkeksi (toivottavasti vain pieneksi hetkeksi!)
 
iitu ihana kun saitte noin monta blastoa pakkaseen :)
Blastoistahan ei tosiaan enää voi laskea soluja, eli eivät voi olla 6-8 soluisia (yleensä 3-päiväiset alkiot on 6-8 soluisia). Meillä on 2 kertaa viljelty blastoiksi ja silloin biologi sanoi, että kolmantena päivänä näkee vielä solumäärät, neljäntenä päivänä on hyvä jättää morulat rauhaan ja viidentenä päivänä pitäisi tosiaan olla blastoja ja nuo pikkukintsun löydökset pitäis olla oikeita blasto-luokituksia mitä yleisesti käytetään.
Meillä tullaan tulevassa hoidossa viljelemään juuri 3 tai 5 päivää riippuen viikonlopusta.

persika tämä oli 2.endo-leikkaus ja koska jouduttiin poistamaan 10cm peräsuolta (siinä 2 endo-pesäkettä), niin leikkauksesta tuli hieman isompi. Ensimmäinen leikkaus tehtiin 4,5 vuotta sitten ja sen jälkeen koitettiin 4*inseminaatio + 5*IVF omilla soluilla ja loppuen lopuksi endo-kivut olivat palaneet niin kovina, että päädyttiin leikkaukseen ennen tätä luovutetun hoitoa.
Toivottavasti sua ei endo tällä hetkellä kovasti vaivaa! Mulla tällä hetkellä (leikkauksesta lähtien) pillerit pitää kuukautiset poissa, eli oma hormonitoiminta on ajettu alas.

ON: meillä hoito saattaa viivästyä vielä, sillä luovuttaja kun oli käynyt ultrassa, niin hänellä oli jokin löydös että täytyy pitää kuukausi tai ehkä kaksi paussia ennen kuin alkaa piikittelemään. Toista luovuttajaa myös tarjottiin ja sitä jäätiin vielä miettimään, sillä tämä ensimmäinen natsaisi paremmin ulkoisilta piirteiltä minun kanssa kuin tämä ns. varaluovuttaja. Katsotaan mihin päädytään, ei tunnu ihan helpolta päätökseltä...
 
Viimeksi muokattu:
Iitu ei se kuule lopu siihen piinailuun ;) Koko piinailuajan olin tulisilla hiilillä, kokoajan netissä googlaamassa ja lukemassa ketjuja. Ihan sama jatkui koko alkuraskauden. Joka nippaisu piti googlettaa ja etsiä voiko se enteillä keskenmenoa tai kohdunulkoista tai jotain kamalaa ja hirveää. :ashamed: Meni ihan maaniseksi koko touhu. Onneksi nyt on vähän helpottanut toi pakonomainen googletus, kun sydänäänet kuuluu dobblerilla.

Paljon tsemppiä piinailuun! Toivon sydämestäni, että siirryt tuonne odottavien puolelle pian :heart: ja tämä pätee kaikkiin nyt ja pian piinaileviin!

Ps. Mulla oli sellaista kutittelua mahassa siirron jälkeen. En osaa sitä mitenkään muutenkaan kuvailla, tosi miellyttävä tunne ja mietin, että noinkohan jotenkin "tunsin" sen kiinnittymisen? :) En muista, että edellisillä kerroilla olisi ollut moista.

14+3
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
johkunen, aika kovalta taudilta kuulostaa tuo endo. Jäin vähän miettimään tuota luovuttajan odottelua luovuttajan ulkoisten piirteiden sopivuuden takia. Kuinka paljon sitä lopulta tietää minkä näköinen luovuttaja on. Minusta esim. nenän koko ja muoto ja silmien sijainti ja koko vaikuttaa ulkonäköön aika tavalla. Niistähän ei tietoa heru. Kieltämättä, täytyy tunnustaa, että Virossa ja Puolassa on tullut katsottua paikallisia naisia sillä silmällä...
Mieheni on joskus sanonut, että jospa minun kielipääni saisi periytettyä lapselle, mutta nyt ei tiedä mitä taipumuksia luovuttajalla on. Toisaalta, ainakin meidän tapauksessa miehen ulkomaalaiset piirteet tulevat peittämään aika tehokkaasti luovuttajan ulkoiset piirteet;)

Tällä kertaa meidän luovuttaja on minua 6 cm pidempi, mutta silmien ja hiusten värit ovat samat kuin minulla. Minusta olisi aivan sama minkä väriset olisivat, kunhan saisi vain hyvälaatuisia soluja ja raskaus alkaisi. Voi sitä onnea jos näin kävisi!

Iitu, lopulta se murehtiminen ja googlailu ei auta. Ei voi kuin odottaa. Tietenkin ajatukset pyörii koko ajan siinä massun ympärillä. Millaista strategiaa olet muuten ajatellut testailun suhteen, kotitesteillä vai ilman?
 
pikkukintsu sitä juuri pohdittiin miehen kanssa että kuinka paljon loppuen lopuksi nämä ulkoiset asiat vaikuttaa. klinikalta vaan haluttiin ensisijaisesti meille ruskeasilmäistä luovuttajaa koska mulla siis sellaiset ja ruskea on dominoiva väri. tämä vaihtoehto 2 on vihreäsilmäinen ja koska miehellä on siniharmaat silmät, niin nyt vielä sellainen katsastetaan, huomenna pitäisi taas saada lisäinfoa ja sen mukaan tehdä päätös. mutta tosiaan meille suunniteltu ruskeasilmäinen luovuttaja menee vasta maaliskuun alussa jostakin toisesta vaivasta tarkastukseen milloin selviäisi vasta hänen tilanteensa, joten hänet ollaan nyt unohtamassa koska ollaan valmistauduttu että hoito päästään tekemään nyt lähikuukausina. veikkaan että mulla endo saattaa vaikeuttaa myös kiinnittymistä, joten tärkeintähän tässä olisi saada edes raskaus alkuun ja sitten terve lapsi kenties maailmaan :) tuntuu vaan hyvin kaukaiselta ajatukselta! mutta onhan täällä todistetusti myös onnistumisia :)
 
Iitu Itse olen myös sellainen että kun hoidot lähestyy niin alkaa surffaileen netissä, siirron jälkeen sitä pyörii netissä etsien jokaista pientä oiretta voisiko se olla raskaus oire ja se jatku itellä tyttöä oottaessa melkee loppuraskauteen asti :)
 
Kiva uusi aihe muuten tuo luovuttajan ulkonäkö! Meillä ekassa hoidossa kävi niin että kun mentiin antamaan sperma, lääkäri ehdottikin toista luovuttajaa. Alkuperäisen luovuttajan pakastemunasolut olivat sulatuksessa todettu huonosti selviytyviksi ja mulla oli siis siinä vain hetki aikaa miettiä hyväksytäänkö uuden luovuttajan solut. Uusi oli aika paljon mua pidempi ja eroa ulkonäössä enemmän, mutta en kyllä miettinyt hetkeäkään..ihan sama..kunhan ois hyvät munikset. Siitä ei siis kuitenkaan raskautta alkanut.
Tämänhetkinen luovuttaja on pari centtiä mua pidempi ja samanpainoinen, saman väsiet hiukset ja silmät. Mutta kyllähän venäjällä tulee katseltua naisia ja heillä on "tietynlaiset piirteet" esim. suora nenä usein, kuten virolaisillakin. Oon miehelle nauranu, et jos saatais tyttö ni sillä ois varmaan pitkät, sorjat sääret (venäläisillä usein näkee..) että ne ei ainakaan tulisi multa.
Onko teillä profiilissa mainittu mitä tietoja? Varmaan maitten välillä eroja. Venäjällä mainitaan luonteenpiirteitä ja harrastuksia. Meidän luovuttaja on rauhallinen ja kasvattaa koiria. Itse olen myös koiraihminen=)
Vekkuliina ja Odottava, niinpä niin, en voi edes kuvitella sitä googlailun määrää sitte jos tärppäis...varmaan just jokaikinen oire ja tuntemus..

Iitu pp3
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Pikkukintsu, mä olen tosi vahvasti päättänyt tehdä vain veritestin..tai siis sen ainakin ihan ensiksi. Saa nyt sitte nähdä pitääkö päätös..Viimeksi vaan koin tosi hajottavaksi tehdä kotitestillä niitä negoja ku sitte elätteli toiveita että se veritestissä siitä vielä muuksi muuttuu. Parempi saada kerralla oikea tulos, siis ainakin mulle parempi vaihtoehto.
 
johkunen, mulla on kaksi tuttavapariskuntaa, joilla molemmilla on ruskeat silmät ja ruskea tukka. Kummassakin tapauksessa ensimmäinen lapsi on ollut samanmoinen, mutta jälkimmäiset ovat olleet yllättäen sinisilmäisiä ja vaaleatukkaisia. Omassa tapauksessani minulla on vaikea kuvitella, että mikään muu silmien tai tukanväri päihittäisi mieheni lähes mustaa tukkaa ja tummanruskeita silmiä, joten voisin hyväksyä ruskeasilmäisenkin luovuttajan.
Omassa suvussanikin mummoni ruskeat silmät periytyivät vain ensimmäiselle lapselle ja äidilläni onkin sitten vihreät silmät. Näiden kokemusten perusteella näyttäisi siltä, että suomalaisten ruskeat silmät eivät olekaan sitten niin dominoivia...

muoks. Iitu, ymmärrän... Voi olla hyvä juttu, että ei testaa. Muistan kanssa viimeksi sen tikkujen tiirailun ja masennuksen ennen veritestiin menoa kun ei ollut saanut useampaankaan testiin haamun haamua. Olisin voinut ihan hyvin olla ilmankin sitä kokemusta.

Burma, laitoin sulle yksärin.
 
Viimeksi muokattu:
pikkukintsu niin se taitaa olla. Meiltäkin on 4 tyttöä joille kahdelle on periytynyt äidin ruskeat silmät ja siksi itse aloinkin siitä luopumaan koska ainakin meidän klinikalla on ruskeasilmäisiä luovuttajia huomattavasti vähemmän. No kohta sen puhelimen pitäisi taas soida ja saada lisätietoa...
Sinulla tietysti miehen puolesta aika dominoivat piirteet ja varmasti tulee ihana lapsi niillä piirteillä ja toivottavasti tulee :)

iitu Suomessa kun ollaan, niin meillä saa tietoon vain silmien ja hiusten värin sekä pituuden, muuta ei luovuttajasta kerrota. Mies olisi halunnut tietää on ko luovuttaja ensikertalainen vai jo aikaisemmin luovuttanut, niin sitäkään ei kerrottu, mutta se sanottiin, että suurin osa heidän luovuttajista on aikaisemminkin luovuttanut koska 5 kertaa saa luovuttaa. Joten me tietysti toivotaan konkaria jolla on todistetusti hyvät munasolut :)
Sullahan on tosi hyvin natsannut piirteet ja jopa koiraharrastus luovuttajan kanssa! Peukut pystyssä että nyt onnistuu :)

Muoks. niin tajusin että varmaan sen takia nämä ulkonäköasiat myös mietityttää kun lähisuvun pienistä lapsista kovasti puhutaan kenen näköinen on ja ketä muistuttaa, niin tietysti hieman ristiriitaisin mielin tiedän ettei lapsi tulisi mua muistuttamaan. Tosin niin kuin lumeton sanoi, niin eiköhän ne ulkonäköasiat ole aika paljon myös katsojan silmissä!
 
Viimeksi muokattu:
iitu78 mulla taas juurikin toisinpäin. Otan aina pissatestejä ajoissa niin ei taas tunnu niin murskaavalta jos nega tulee. Mua se valmistaa vähän paremmin ottaan huonot uutiset vastaan. Ja jos haamuja näkyy niin sehän vaan piristää ja antaa vaan toivoa.
Mutta tietysti kaikki tekee tavallaan.:)

Meille oli vaikeinta luovuttajien pituus,kun ollaan aika tappeja molemmat, ja meillä oli siis sekä mies ja nainen luovuttamassa. Muuten ei oltu kauheen kranttuja värien suhteen, ainoastaan ruskea silmät jätettiin pois. Miesluovuttajalla tais olla kihara tukka ja sekin sopii kun omalla mummulla luonnostaan kikkura tukka....:D
 
En ole koskaan ollut niin tarkka tuon ulkonäköasian suhteen, kun luovutettuja munasoluja ollaan käytetty. Mun luomulapset kaikki hyvin erinäköisiä ja eri kokoisiakin (siis pituus), vaikka samoista aineista rakennettu. Keskimmäinen on jopa tummahiuksinen ja ihokin tummempi kuin muilla vaaleatukkaisilla lapsillani, periytyy varmaan äidiltäni, joka tumma ja minä taas kuitenkin vaalea. Nämä on niin monimutkaisia juttuja kuitenkin, että vaikea ennustaa minkä näköinen lapsi loppujenlopuksi on. Jokainen joutuu tietenkin kohdallaan miettimään näitä asioita ja yleinen käsityshän on, että jos jompikumpi vanhempi ruskeasilmäinen, niin myös lapset sen perii.
Tartossa voi valita kansalaisuuden, koulutuksen, pituuden, painon, silmien ja hiustenvärin ja esim. sen onko silmälasit vai ei ja tietenkin luovuttajan iän. Olen kyllä aina myös kysynyt, onko luovuttanut ennen ja listalta saa tietoon luovuttajan lapsiluvun.

Piinailija Iitulle rauhallisuutta :heart:
Kaikille HYVÄÄ VIIKONLOPPUA !
 
Joo, vielä tuli mieleen että luovuttajan tiedoissa oli tosiaan myös lapsiluku. Meidän luovuttajalla on 4 poikaa. Sitte lääkäri mainitsi erikseen, että hänellä on erittäin hyvä luovutus-historia, antoi ymmärtää että luovuttajan soluista on aiemmin alkanut raskauksia. Sekin on sinänsä aika tärkeä tieto. Kyllä tuntuu hyvää laatua olevan kun tosiaan niin paljon blastoiksi asti kehittyi ja saatiin pakkaseen.
Ei oo kyl mittää tuntemuksia. Aika tyypillistä, mulla ei ole oikein ikinä noista hormoneistakaan mitään oireita.
 
Meillä kans tiedossa luovuttajan silmien ja hiusten väri sekä pituus, jotka vastaavat piirteisiini. Mutta mekin Suomessa hoidoissa ollaan. Jotenkin tuntuu että ei itselleni ainakaan pituus senttien päälle ole eikä niinkään ehkä hiusten värikään mutta ne silmät...kun suvussa ei ole yhtään ruskeasilmäistä...

Meidän hoito on nyt edennyt yhtäkkiä niin että maanantaina suunniteltu siirtopäivä...ja nyt vaan viikonloppu jännätään onko yhtään siirrettävää...voi että tämän pitää olla jännittävää...kun yhdestä jännitettävästä pääsee niin saa alkaa jännittämään seuraavaa vaihdetta...

Pakko yrittää nyt olla vaan luottavaisena että siirtoa kohden tässä mennään...mutta kun on niin paljon huonoja kokemuksia omilla soluilla että vaikka niitä saatiin kuinka niin lopputulos oli max pari heikkolaatuista hedelmöittynyttä...Mutta nythän ei ole kyse minun soluistani, onneksi!

Kaikille oikein hyvää viikonloppua ja Iitulle erityisesti erittäin rauhallista : ) Pian saat piinailuseuraa...ehkä : )
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Hassutassu, toivotaan että pääset siirtoon! On se totta, että jokaista eri vaihetta aina pelkää..tuntuu että aina Jokin voi mennä pieleen..sama kokemus tosiaan omista soluista, kun niitä ei juurikaan tullut, tuntui ihmeelliseltä sitten tämä luovutussaalis. Onko teillä kaikki solut omaan käyttöön vai onko yleistä että ne "jaetaan" kahdelle parille? Tiedättekö siis paljonko soluja saitte?

Iitu pp4
 
Me saadaan luovuttajan kaikki solut ja niitä oli 14! Joten täytyyhän niistä nyt joku hedelmöittyä ja jakaantua...mutta tämä on tätä ; toivoo parasta ja pelkää pahinta...Välillä vaan kun uskaltaa uskoa johonkin ja pettyy pahasti niin vaikea uskaltaa oikein toivoa mitään...mutta ei tässä tosiaankaan luovuteta! Tässä vaiheessa on vielä kaikki mahdollisuudet.

Mutta tämä jännitys...aih ja voih..tiedätte tunteen...

Minulla ei ole todellakaan rauhallinen viikonloppu...noh koti kiiltää, pakko purkaa tämä jännitys johonkin : )
 
  • Tykkää
Reactions: fanni_ ja Rouva K33
Takaisin rivissä taas. Viime viikkojen tapahtumaa: Myöhästyneet menkat olivatkin luomuplussa, joka meni sitten kuitenkin kesken rv 6. :( En uskonut oikein missään vaiheessa koko juttuun, mutta toki harmittaa, että näin kävi.

Luovuttajan ominaisuuksista sen verran, että ensimmäinen luovuttaja meillä oli aika lailla minun ominaisuuksien mukaan (silmät, hiusten väri ja pituus +1 cm). Nyt toisen luovuttajan osalta ajattelen kyllä toisin. Ainoa ulos rajattu tekijä on ruskeasilmäisyys, kun ollaan molemmat sini-/vihreäsilmäisiä, eikä suvuissakaan ole ruskeasilmäisiä. Kun takana on viimeisen vuoden aikana 2 kemiallista raskautta ja 2 keskenmenoa, pääasia on, että saataisiin mahdollisimman hyvä luovuttaja, jolta hyviä munasoluja. Mieluiten mahdollisimman nuori henkilö, mutta Suomessa kun ollaan hoidoissa ei sellaista toivetta voi esittää ;)

Ihanaa, että niin monella homma on paljon positiivisemmassa vaiheessa kuin itsellä. Tsemppiä ja onnea tasapuolisesti kaikille hoidoissa oleville, piinailijoille ja jo raskautuneille! Itse jatkan odottelua…ja odottavan aika on pitkä :headwall:
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


2014!

fanni_ (40+)
Iida-Karoliina (40+) Vuonna 2014 uusi hoito
Sufka
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: vuonna 2014 uusi hoito
Tepsuttelija,
esemila,
RouvaK33 ( esikoinen toiveena keskenmenon jälkeen, aikataulua ei vielä tiedossa)
Plastex
persika (37), 1.lapsi
prinsessatyttö, 2.lapsi, siirto tulossa
hassutassu (40+), 2.lapsi, siirto tulossa

Hoito lähestyy

Toivokkaat
Johkunen: 1.lapsi, lahjamunasoluhoito, helmi-maaliskuu 2014
Paulanna (40+), PAS 20-21.2.14
Burma (38), 1. lapsi, 2.luovuttajan 1.PAS
Pikkukintsu, tammikuu


Piinistelijät

Iitu78, toinen, testi 31.1




Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Nalletyttö LA 6.5.2014
Odottava73 LA 13.6.2014
Vekkuliina, 31, LA 21.7.2014
amv: toinen,
Vauva2014, la 26.8.2014
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,
Unelma(ko)???


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Pistinpä välillä listaa esille, ei enää perässä pysy missä vaiheessa kukin on ja jos joku uupuu listalta, niin ei kun tietoja, voin lisätä tai jokainen voi itsekin tehdä listaan muutoksia, mutta sitten tulee taas uusi lista ja aika paljon tilaa näkyy vievän, mahtava lista !
 
No nyt saatiin väliaikatietoa ...
Katohan siellä oli käynyt meidän solujen suhteen ja 7 oli tällä hetkellä vielä menossa mukana...vähän alkaa hirvittää montako enää maanantsina...ei voi nyt kun toivoa, toivoa ja toivoa ...
 
Hassutassu voi kyllä tiellä on jännittävä viikonloppu. Toivottavasti kuivenkin nyt kaikki 7 jatkavat hienosti eteenpäin.

Iitu ehdottomasta sama aina hoitojen lähestyessä ja erityisesti piinaillessa googlettelen paljon.

Fanni pahoittelut keskenmenosta, voimia.
 

Yhteistyössä