Lupasin silloin muinoin tulla esittelemään kuvaa tästä nuoremmasta pikkumiehestä ja tässä nyt olis:

Marilii
Täällä haukuttiin paljon mun tyttöni nimeä: Johanna. Mutta 70-luvulla naurettiin semmosille nimille kuin esmes: Siiri, Aino, Edith, Martta, Enni, Onni, Elmeri yms. Tää maailma menee niin, että aina tulee muotiin joku ajanjakso, jossain vaiheessa niin vaatteet kuin nimetkin. Toivottavasti kasari ei ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Täällä haukuttiin paljon mun tyttöni nimeä: Johanna. Mutta 70-luvulla naurettiin semmosille nimille kuin esmes: Siiri, Aino, Edith, Martta, Enni, Onni, Elmeri yms. Tää maailma menee niin, että aina tulee muotiin joku ajanjakso, jossain vaiheessa niin vaatteet kuin nimetkin. Toivottavasti kasari ei ikinä.
Mun mielestä Johanna on kaunis, kansainvälinen ja ajaton nimi! :)
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :P:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :P:
Ihana! Onks muuten isoveikka jo parantunu? Meinaan me ollaan nyt sairastuttu pienoiseen flunssaan, että näyttää siltä, ettei huomennakaan voida nähdä :(

-s
On juu, se oli joku yhden yön (ja neljän pesukoneellisen) tauti vaan. :x Ei se haittaa, vaikka lykkääntyiski, meille käy oikeestaan milloin vaan. :) Tätähän tää on ku lapsista on kyse, aina joku kipeenä, ja jos ei lapset, ni sitte vanhemmat. :xmas: Pitkäperjantaina Toivo on mumin ja mufin kanssa Eestissä, mut muuten meille saa tulla koska vaan leikkimään. :)
Mua alkaa pikkuhiljaa nyppii tää! AINA joku on kipeenä. Ei kestä :D Valehtelematta, onnistuu ehkä joka neljäs treffi mitä lyön lukkoon... Me kattellaan mikä olo on huomenna, että lähdetäänkö edes mommon luokke kahvittelee. Vai jos olo oliski niin loistava jo, että tullaan käymään teillä!
ooteko muuten autolla liikenteessä vai tarviitteko kuskia? Toivo nukkuu aika tarkalleen klo 13-15, muuten oon käytettävissä. :)
Ei, mullei vieläkään ole korttia :ashamed: Bussilla körötellään keskustaan, mommo asuu ihan siina bussiaseman vieressä, eipä kyllä teillekään ollu kovinkaan pitkä matka kävellen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ei, mullei vieläkään ole korttia :ashamed: Bussilla körötellään keskustaan, mommo asuu ihan siina bussiaseman vieressä, eipä kyllä teillekään ollu kovinkaan pitkä matka kävellen!
Katsosnääs, me ollaan muutettu. Isompi mesta, mut kauempana. Soittele vaik sitte, jos oot paremmas kuosis. Jollaan jo päikyillä on kännykkä kuiteski äänettömällä. :) Esa on yövuorossa, eli se nukkuu aamupäivän, mut kyl se sen verran jopa silloin voi kattoo Toivoo, et voin hakee teijät, jos haluutte tulla. :)
 

Yhteistyössä