Lush palashampoot ja pään kutina

  • Viestiketjun aloittaja Kutkien kutka
  • Ensimmäinen viesti
Kutkien kutka
Olen jonkin aikaa käyttänyt noita palashampoita ja ihan hirveä kutina päässä. Lopetin tietty käytön, mutta kutina ei vain helpota, päinvastoin pahenee, vaikka palasin omiin vanhoihin hyviin aineisiin(kampaamotuotteet).. Ja pestessä ei tule mitään oireita, vaan oireet tulevat vähän myöhemmin ja kutina on aivan kamalaa kihinää ja välillä näyttää niinkuin jotain valkoistakin irtoais, kun rapsuttelee. Ei ole ollut hikiset kelitkään, että sekään ei tätä aiheuta.. Epäilin jo täitäkin, mut kai niitä sit olis lapsillakin(eivät oo päiväkodissa tms) ja muilla ei oo oireita ja ne oireet suoraan yhdistetävissä noihin shampoiden käyttöön.

Mulla oli kahta erilaista palashampoota, kummastakin tulee samat oireet ja en ole koskaan ollut millekään jutulle allerginen tai edes yliherkkä, joten sellainen vaihtoehtokin tuntuu vieraalta.
Mietin olisko nuo vaan liian peseviä, syväpuhdistaneet silikoneja päänahasta vai mikä ihme tuommoisen tekee.. Kellään ollut samaa? Noita niin monet kehuu ja itsekin olin käytettävyyteen ja tuoksuun tyytyväinen, ei tullut mieleenkään että niistä tämmöisen riesan saan ja tätä jatkunut jo useampi viikko!
Apuja tai vinkkejä? :(
 
vierailija
Mä veikkaan, että palashampoo on alkuun jostain syystä saanut pään kutiamaan ja olet tartuttanut sinne raapiessasi jonkun bakteerin, joka ylläpitää nyt päänahkaa huonona.

Kokeile pestä shampoolla ja laittaa pesun jälkeen käsidesiä päänahkaan. Älä huuhtele pois. Se on auttanut monella samankuuloiseen päänahan ongelmaan.
 

Yhteistyössä