Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

masaaaa
Ihmisiltä on kadonnut nykyään todellisuuden taju. Itketään vaan sen perään mikä on laki ja ennenkaikkea mihin heillä on oikeus!... Ei ymmärretä sitä että on ihmisiä joita nämä asiat eivät kiinnosta yhtään, esim tämä lutkamarssi ei takuulla estä yhtäkään raiskausta. Paitsi tietenkin femakoiden päässä.

Tämä paljastaa ison joukon ihmisiä jotka eivät elä todellisuudessa. Tämä maailma ei ole kiltti, reilu, oikeudenmukainen tai helppo - siinä tyttärelle tarpeeksi tärkeää oppituntia. Pieni tilannetsekkaus olisi paikallaan, jos on onnistunut elämään (kuvista päätellen) noin kauan tajuamatta etteivät oikeudet ja haluaminen riitä.

Tämä marssi oli pelkkä vastustus miehiä kohtaan.
 
[QUOTE="KTS";24347085]Mitä tää "äiti 45 v" olevinaan täällä välillä saarnaa raamattua ja sitten taas välillä darwinismia. Ei osaa päättää kumpaa kannattaa vai? :D[/QUOTE]
Uskovaisten erityispiirre: Eivät hyväksy tiedettä alkuunkaan, jos sen tulokset selvästi on heidän jumalajatuksensa kanssa ristiriidassa. Mutta hyppäävät kyllä innoissaan väittämään ties mitä tieteellistä saavutusta jumalten ansioksi, ja toisinaan yrittävät vääristellen tieteen keinoin selittää jumaliaan. Yrittävät sekä säilyttää kakun että syödä sen.

Jaaha, päivä lutkamarssin jälkeen.. Mikä on muuttunut?
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi et ole niin typerä mitän esität. :D Vallan hyvin tiedät, että asenteet muuttuvat vähitellen.
No joo, joskin minulle on jäänyt epäselväksi, mitä asennetta tässä yritettiin muuttaa. Minun ymmärtääkseni tässä marssittiin levittääkseen tietoisuutta asiasta, jonka kaikki tietävät. Ts. rikoksen uhri ei ole sama asia kuin rikokseen syyllinen. Shokeeraava infopläjäys.
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Yleensä kannattaa käyttää lauseita mitä ilman lääketokkuraa elävät ihmiset käsittää jos haluaa kommunikoida.
Epäilen, että kyseessä oli taas näitä salaliittoteorioita siitä, että ihmisillä on monta sataa nickiä ja he vaihtelevat niitä jatkuvasti. Minäkin olen ollut jo arvailujen mukaan ainakin äiti 45 v, Keittiönoita, Lunatic ja Herra Majuri. Se ei näille arvailijoille tunnu olevan vaihtoehto, että joku kirjoittelisi vain yhdellä nikillä.
 
Kepsis
Epäilen, että kyseessä oli taas näitä salaliittoteorioita siitä, että ihmisillä on monta sataa nickiä ja he vaihtelevat niitä jatkuvasti. Minäkin olen ollut jo arvailujen mukaan ainakin äiti 45 v, Keittiönoita, Lunatic ja Herra Majuri. Se ei näille arvailijoille tunnu olevan vaihtoehto, että joku kirjoittelisi vain yhdellä nikillä.
Ahaaaa... Johan aukesi. Sinänsä jännä että tuo tuli sellaisen suusta joka itse on muuttanut ainakin 3 kertaa nimeään ja harmaanakin riehunut.

muoks. tuo = epäily useamman nickin käyttämisestä (täällä pitää kaikki olla selvästi kuin vesi ilmaistu.)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Non compos mentis
Sanotaan ihan suoraan, että jos tyttäreni vähän vanhempina olisivat lähdössä vähäpukeisina bileisiin epämääräisen seurueen kanssa, niin minä katsoisin äidin oikeudekseni sanoa, että "Nyt peset naamasi ja laitat enemmän päälle; vaadin tietää keiden mukaan lähdet" ja kotona odottaisi huugo-testi ja valvoisin koko yön odottamassa. Minun oikeuteni pitää lapseni turvassa ylittää heidän oikeutensa pukeutua ja käyttäytyä miten haluavat, oli ikää sitten 18v tai sen alle.
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
huono nimi
Minunkaan tyttäreni ei alaikäisinä ainakaan osallistuisi sennimiseen marssiin jossa viitataan oikeuteen olla peräti vaikka lutka. Erittäin erittäin huonoa huumoria siis tuo nimikin.

Ja erittäin isot juttelut käytäisiin myös täysi-ikäisten tyttärien kanssa.
 
Sanotaan ihan suoraan, että jos tyttäreni vähän vanhempina olisivat lähdössä vähäpukeisina bileisiin epämääräisen seurueen kanssa, niin minä katsoisin äidin oikeudekseni sanoa, että "Nyt peset naamasi ja laitat enemmän päälle; vaadin tietää keiden mukaan lähdet" ja kotona odottaisi huugo-testi ja valvoisin koko yön odottamassa. Minun oikeuteni pitää lapseni turvassa ylittää heidän oikeutensa pukeutua ja käyttäytyä miten haluavat, oli ikää sitten 18v tai sen alle.
Niin ASIAA!!!!
 
joo.
Kannustaako mielestäsi tälläiset lutkamarssit vastuullisuuteen, Suomessa kun tuollainen pukeutuminen on itseasiassa normi. Haluaako naiset kulkea alasti, ehkä tämä on seuraava askel naisen lopulliselle vapautumiselle.
Samaa. Nuorille pitäis opettaa vastuullisuutta ja järkevää itsensä suojelemista käytöksellään (johon pukeutuminenkin kuuluu). Suomalaiset matkustaa paljon ja itsensä paljastelu väärässä maassa väärässä paikassa voi olla kohtalokasta. On väärin lutkamarssien avulla toitottaa nuorille, että "pukeutukaa vain kuin huorat", kun aikuisten pitäisi tehdä juuri päinvastoin ja omalla esimerkillään osoittaa nuorille missä menee sopivuuden raja myös pukeutumisessa. Tietenkään ketään ei saa raiskata, mutta raiskaaja ei olekaan terve ihminen, siihen ei lutkamarssit tehoa kuin ehkä yllykkeenä uudelle teolle.
 
äiti 45 v
Onneksi et ole niin typerä mitän esität. :D Vallan hyvin tiedät, että asenteet muuttuvat vähitellen.
Kyllä se on just niin typerä kuin mitä se esittää. Ja Dechs kanssa. Samoin darwinismi uskontona on melko kestämätön ja onneton esitys mutta mitäpä näille ateistisille tiedeuskoville muutakaan jää, ne kun julistavat että "Jumalaa ei ehkä ole". Eikun sori, tais ollakin vapaa-ajattelijoita nuo :)

Miten elämä nyt, kun lutkamarssista on jo aikaa eikä kukaan muista koko lutkapoppoota?
 
Sanotaan ihan suoraan, että jos tyttäreni vähän vanhempina olisivat lähdössä vähäpukeisina bileisiin epämääräisen seurueen kanssa, niin minä katsoisin äidin oikeudekseni sanoa, että "Nyt peset naamasi ja laitat enemmän päälle; vaadin tietää keiden mukaan lähdet" ja kotona odottaisi huugo-testi ja valvoisin koko yön odottamassa. Minun oikeuteni pitää lapseni turvassa ylittää heidän oikeutensa pukeutua ja käyttäytyä miten haluavat, oli ikää sitten 18v tai sen alle.
Se että haluan lapseni pukeutuvan hyvän maun sallimissa rajoissa ja haluan, että he oppisivat käyttäytymään ja pitämään huolen itsestään ja kavereistaan, ei poista mielestäni lutkamarssin ideaa.

Jos joskus käy niin onnettomasti, että lapseni joutuisi seksuaalisen väkivallan uhriksi, en todellakaan sallisi sitä, että hänet syyllistettäisiin tapahtuneesta, joka on täysin asiatonta käyttäytymistä.
 

Yhteistyössä