Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
-
Otappa nyt huomioon, että täällä puhutaan asioista, ei henkilöistä ;)

ja kuinka moni vaikenee kun ei uskalla tällaisista asioista puhua? Kyllä mulle alustasti oli selvää, että sanoi niin tai näin niin aina täällä naispalstalla on kusessa jonku kanssa :LOL:
yksi tykkää fiksusta, mutta aika monen tussu kostuu näemmä lyöjästä.

Toivottavasti neuvotte pojillekin, että jos poikanne tyttiksen pyllyä joku puristaa niin kalauta sitten hampaat sisään ja VOIMALLA! Siten fiksut pojat tekee ja äiti on ylpeä <3
Asioista, ei henkilöistä? - Ei, kyllä mä puhuin susta.

Eli sun mielestä mies, joka syystä pistää toisen nippuun on jotenkin tyhmä? En tiedä, miten sä tätä maailmaa katsot, mutta joskus miehelle saattaa tulla riittävän hyvä syy pistää joku nippuun. Mun mielestä on myös hienoa, että tiedän oman mieheni jopa kykenevän sellaiseen, mikäli siihen olisi tarvetta. Kyllä mä pidän tärkeänä, että mun fiksulla miehellä on myös fyysisiä avuja.

Ja kyllä, olen opettanut pojalleni, että lyö heti, jos joku tulee tönimään tai lyömään, paitsi jos se on tyttö.

Tä maailma on vaan sellanen, että miehet pelaa omilla säännöillään ja naiset omillaan. Miehen on turha kuvitella saavansa minkäänlaista kunnioitusta miesten maailmassa, mikäli sillä ei ole kykyä puolustaa fyysisestikkin omaa kunniaansa.
Ei sillä, että aina pitäisi olla lätkimässä turpaan, jos joku on erimieltä tai sattuu heittämään jonkun osuvan herjan... mutta elämässä saattaa joskus tulla vastaan tilanteita, joissa fyysisyys oikoo montakin mutkaa.
 
säpäle harmaana
Ja mistä tulee oletus, että tappeluun ryhtyvä mies "voittaa" tappelun? Aika huonoa perheen suojelua tai puolustamista on mielestäni hankkiutua sellaiseen kuntoon, ettei pysy itsekään edes tolpillaan saati sitten viemään perhettään "turvaan".

Tai muutenkaan. Miten on varmaa, että HG saa raapimisyrityksillään pidettyä sen raivopään kurissa tai koulukiusattu saa annettua kiusaajalleen opetuksen? Miten se toinen lyöjä on automaattisesti "parempi" kuin se ensimmäinen?
 
nii että biologisesti ajatellen kannattaa ottaa mieheksi joku pieni ja hintelä jonka kanssa sitten paetaan paikasta toiseen vai? Joku puristaa naista pepusta niin mies haluaa että paetaan. Tulee lähinnä mieleen, että miehestä ei vaan oo vastusta kenellekään ja nainen saattais valita vaikka sen puristelijan, jos se on kerran niin pelottava että miehen on sitä lähdettävä karkuun.
Ymmärrän nyt miksi naiset ajautuvat huonoihin parisuhteisiin. Onneksi osa naisista osaa ajatella eivätkä ole hormoniensa vallassa.

Väkivalta johtuu yleensä pelosta vaikkakaan ei pelosta että fyysisesti vahingoittuisi. Väkivallattomuus vaatii rohkeutta toimia oikein vaikka siitä olisi haittaa itselle.
 
hei hetkinen. Sähän puhuit kiinnipitämisestä ja siitä, että toinen voi olla liian iso kiinnipidettäväksi. Jos tilannetta ei voi välttää, vaan pitää pidellä, kannattaa olla vahva. Älä rupee kääntämään mitä mä sanon.
Niin mutta jos kaikki käy salilla, niin sitten lopputulos on se, että kaikki on vahvempia ja tulee enemmän vahinkoa.

Kannattaa hioa niitä pakenemistaitoja vaan.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837638:
Niin, mutta jos ajatellaan ihan sivistyneitä ihmisiä ja hyvää käytöstä, niin kivikautiset vietit eivät ole mielestäni hyvä perustelu tälle ajatusmallille. Jos siis yhtään viitsii ajatella asiaa pidemmälle.
Toisaaltaan me ollaan edelleen niiden kivikautisten viettien ohjaamia...
 
pumpulissa on kasvettu täälläkin, en ole aikuisiällä ollut edes lähellä tilannetta jossa olisi ollut väkivallan uhkaa
Minä olen ollut ja ikävä kyllä joudun myöntämään että on minut joskus kiskottu pois toisen kimpusta kun vastustaja oli kuristusotteessa. Mutta se ei tarkoita että tuollainen toiminta olisi oikein. En itse aloittanut tappelua mutta en lopettanutkaan sitä ajoissa tunnekuohussa. Pysyvää vahinkoa ei tosin tullut.
 
Minä olen ollut ja ikävä kyllä joudun myöntämään että on minut joskus kiskottu pois toisen kimpusta kun vastustaja oli kuristusotteessa. Mutta se ei tarkoita että tuollainen toiminta olisi oikein. En itse aloittanut tappelua mutta en lopettanutkaan sitä ajoissa tunnekuohussa. Pysyvää vahinkoa ei tosin tullut.
Joskus tunteet kuumenee firman palavereissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837750:
Eli ihan tosissasi ajattelet, että fyysisesti heikompien ei kannata lisääntyä eikä kukaan edes halua heitä kumppaneiksi?
No ei se kai koskaan ole miestä tehnyt viehättäväksi että on fyysisesti heikko.
Aika helppo teitä on kyllä saada vihaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vierasmiess
mitä, etkö sä muka haluakaan että sun kaltaiset tulee valituksi? Juu en minäkään halua.
Ei mun tarvitse tulla valituksi koska olen jo suhteessa ja toisekseni tiedä olevan ylhäältä edes sen verran viisas etten näe kokoasiaa relevanttina tässä 2000-luvun maailmassa.

Mutta sen kyllä huomaa kuinka joidenkin naisten äly on jäänyt totaalisesti luolanaisen tasolle. :/ surullista
 
  • Tykkää
Reactions: Data
iu
Toi bitch slap tuntuu olevan yleistyvä toimintamalli nuorten naisten keskuudessa, mitä mä olen kuullut (paikalle saati tielle en ole koskaan osunut), joten aloitusviestin kaltaiset tilanteet tulevat varmaan yleistymään kyllä. Muutenkin nuorten tyttöjen käytös on muuttunut väkivaltaisemmaksi viime vuosina / vuosikymmeninä (ihan uutisistakin ollut luettavissa), joten tää sukupuolierottelu tässä suhteessa - siis että nainen on aina se passiivinen ja vähemmän aggressiivinen osapuoli - alkaa kyllä olla aika kestämättömällä pohjalla pikkuhiljaa.

(Sekoitinko mä nyt pakkaa kovinkin pahasti?)
 
-
Minä olen ollut ja ikävä kyllä joudun myöntämään että on minut joskus kiskottu pois toisen kimpusta kun vastustaja oli kuristusotteessa. Mutta se ei tarkoita että tuollainen toiminta olisi oikein. En itse aloittanut tappelua mutta en lopettanutkaan sitä ajoissa tunnekuohussa. Pysyvää vahinkoa ei tosin tullut.
Tavallaan lopetit... :) Ja lopetitkin... ja miehisyytesi sai vähän pönkitystä. Myönnä. :)
 
säpäle harmaana
nii että biologisesti ajatellen kannattaa ottaa mieheksi joku pieni ja hintelä jonka kanssa sitten paetaan paikasta toiseen vai? Joku puristaa naista pepusta niin mies haluaa että paetaan. Tulee lähinnä mieleen, että miehestä ei vaan oo vastusta kenellekään ja nainen saattais valita vaikka sen puristelijan, jos se on kerran niin pelottava että miehen on sitä lähdettävä karkuun.
No tuossahan se järjettömyys juuri onkin, muttet sitä itse huomaa. Miksi miehestä pitäisi olla vastusta kenellekään? Miksi pitäisi valita juuri pelottavin mies?
 
-
Ei mun tarvitse tulla valituksi koska olen jo suhteessa ja toisekseni tiedä olevan ylhäältä edes sen verran viisas etten näe kokoasiaa relevanttina tässä 2000-luvun maailmassa.

Mutta sen kyllä huomaa kuinka joidenkin naisten äly on jäänyt totaalisesti luolanaisen tasolle. :/ surullista
Relevanttia 2000- luvun maailmassa.
Sä olet kyllä eriveikee kaveri.
Tiesitkö, että tässä 2000- luvun maailmassa meidän alkukantaiset vietit eivät ole hävinneet mihinkään, ei edes sinun. Alkukantaisten viettien myöntäminen on melko tyhmää, ja siitä voimme taas päätellä jotain...
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837787:
No tuossahan se järjettömyys juuri onkin, muttet sitä itse huomaa. Miksi miehestä pitäisi olla vastusta kenellekään? Miksi pitäisi valita juuri pelottavin mies?
että on joku joka puolustaa eikä juokse karkuun. Joskus voi käydä niin, että mies pääsisi karkuun mutta nainen ei. Mä en ainakaan haluaisi, että mun mies lähtis karkuun ja jättäis mut vaan hakattavaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
-
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837787:
No tuossahan se järjettömyys juuri onkin, muttet sitä itse huomaa. Miksi miehestä pitäisi olla vastusta kenellekään? Miksi pitäisi valita juuri pelottavin mies?
Ei pelottavin, vaan sellainen joka on kyvykäs suojelemaan vaimoaan ja lapsiaan tarpeen tullen.
 

Yhteistyössä