Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Kai sä nyt ymmärrät, että sä olet alkeellinen ja alkukantainen, jos viehätyt voimakkaasta ja isosta miehestä ennemmin, kuin pienestä ja heikosta. Se on väärin. :)
Kukaan ei ole sanonut, että se olisi väärin. Kenenkään henkilökohtaiset mieltymykset kuitenkaan eivät ole kovin relevantteja tässä keskustelussa, joten siihen vetoaminen on vähän hassua.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
-
Toisaalta, jos se on ihan ok naisilta vaatia sitä, että miehen pitää pystyä tappelemaan niin ei kai se kovin kauheaa ole, että miehet voi kysellä niiden isojen tissien ja muuten seksikkäiden perään, jos kerta annetaan joidenkin sellaisten ominaisuuksien määrätä minkä perusteella suvunjatkamisvietti aktivoituu.
Ei tietenkään ole kauheaa! Kyllä miehet saa tykätä isoista tisseistä tai pienistä... se on kuitenkin ihan hyvä, että tykkäävät tisseistä :)
 
-
Missä vaiheessa lapsia on lyöty?

Jos otetaan hypoteettinen tilanne nakki jonossa jossa mies X puristelee naista kännissä, niin siinä on aina melko iso vaara, että tulee turpiin vauroihin saakka jommalle kummalle.
Se, että vaikka omaa kumppania litsaisee TAKAISIN, edustaa mun mielestä suhteessa tasa-arvoa. Siinä ei ole kyse "turpiin vetämisestä" vaan siitä, että kumppanin pitäisi tajuta ettei omaan rakkaimpaan kajota tuolla tavalla. Puolustaa paikkaansa suhteessa. Nakkijonossa taas ei tarvitse puolustaa mitään koska siitä tilanteesta voi poistua koskaan siihen palaamatta.
Tässä kohtaa tullaan tilanteeseen, joka kertoo sinusta ja siitä, mikset pärjää "miesten" maailmassa, etkä sen koommin naistenkaan.

Kukaan mies ei kunnioita toista miestä, joka antaa jonkun tuntemattoman puristella vaimoaan hanurista ja kävelee vain pois paikalta hiljaa. Jokainen mies haistaa energiasi ja kävelee ylitsesi mennentullen.

Kukaan nainen, ei kunnioita miestä, joka hiljaa kävelee pois, kun tämän naisen kunniaa on loukattu.
Ei millään pahalla, mutta itse en ainakaan tunne yhtäkään naista, jota tällainen käytös oman miehensä saralta ei häiritsisi. Minun on suorastaan vaikea kuvitella, että ihan oikeassa tilanteessa se olisi naiselle ok. Todella vaikea.

Sinusta kertoo nimenomaan se, että mielestäsi kumppanisi tekee karmivan väärin läväyttäessään sinua poskelle ja sinulla on oikeus tehdä siten takaisin. Mutta sinulla ei kuitenkaan ole velvollisuutta puolustaa vaimosi/tyttöystäväsi kunniaa.

Kykenetkö itse ymmärtämään miten... kieroa ja pelkurimaista tuollainen on?
 
iu
Jos otetaan hypoteettinen tilanne nakki jonossa jossa mies X puristelee naista kännissä, niin siinä on aina melko iso vaara, että tulee turpiin vauroihin saakka jommalle kummalle.
Se, että vaikka omaa kumppania litsaisee TAKAISIN, edustaa mun mielestä suhteessa tasa-arvoa. Siinä ei ole kyse "turpiin vetämisestä" vaan siitä, että kumppanin pitäisi tajuta ettei omaan rakkaimpaan kajota tuolla tavalla. Puolustaa paikkaansa suhteessa. Nakkijonossa taas ei tarvitse puolustaa mitään koska siitä tilanteesta voi poistua koskaan siihen palaamatta.
Huhhuh, oot sä kyllä aikamoinen mies. :O Että akkaa kyllä voi pätkiä surutta turpaan, mutta nakkijonossa otetaan hatkat vaikka joku kävis iholle, koska siinä voipi ittelle tulla vaurioita...

Mutta selvennätkö vielä, mihin kohtaan tätä skenaariota sijoittuu se muuten vaan ärsyttävän akan kanveesiin heittäminen? Onko se tuota TAKAISIN litsaisemista vai mitä?
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN ja Lispetti
-
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29838117:
Kukaan ei ole sanonut, että se olisi väärin. Kenenkään henkilökohtaiset mieltymykset kuitenkaan eivät ole kovin relevantteja tässä keskustelussa, joten siihen vetoaminen on vähän hassua.
Uskotko, että valtaosa naisista viehättyy pienistä ja heikoista miehistä? Mikäli näin olisi, evoluutio olisi varmasti suosinut niitä pieniä ja heikkoja miehiä... näin ei kai kuitenkaan ole?
Uskon, että Peyoten miesmaku vastaa enemmistöä suomalaisista naisista... siis kooltaan... tai... ymmärrät varmaan mitä tarkoitan :)
 
-
Huhhuh, oot sä kyllä aikamoinen mies. :O Että akkaa kyllä voi pätkiä surutta turpaan, mutta nakkijonossa otetaan hatkat vaikka joku kävis iholle, koska siinä voipi ittelle tulla vaurioita...

Mutta selvennätkö vielä, mihin kohtaan tätä skenaariota sijoittuu se muuten vaan ärsyttävän akan kanveesiin heittäminen? Onko se tuota TAKAISIN litsaisemista vai mitä?
Mä ihmettelen tätä aivan samaa....
 
"vieras."
Mitäköhän romanttisia kuvitelmia naisilla on miesten tappeluista ja miehillä jotain ritarifantasioita. Kun todellisuus on oikeasti tätä

[video=youtube;hHy4lWX3DmA]http://www.youtube.com/watch?v=hHy4lWX3DmA[/video]

Niin että onnea vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Vierasmiess
Tässä kohtaa tullaan tilanteeseen, joka kertoo sinusta ja siitä, mikset pärjää "miesten" maailmassa, etkä sen koommin naistenkaan.

Kukaan mies ei kunnioita toista miestä, joka antaa jonkun tuntemattoman puristella vaimoaan hanurista ja kävelee vain pois paikalta hiljaa. Jokainen mies haistaa energiasi ja kävelee ylitsesi mennentullen.

Kukaan nainen, ei kunnioita miestä, joka hiljaa kävelee pois, kun tämän naisen kunniaa on loukattu.
Ei millään pahalla, mutta itse en ainakaan tunne yhtäkään naista, jota tällainen käytös oman miehensä saralta ei häiritsisi. Minun on suorastaan vaikea kuvitella, että ihan oikeassa tilanteessa se olisi naiselle ok. Todella vaikea.

Sinusta kertoo nimenomaan se, että mielestäsi kumppanisi tekee karmivan väärin läväyttäessään sinua poskelle ja sinulla on oikeus tehdä siten takaisin. Mutta sinulla ei kuitenkaan ole velvollisuutta puolustaa vaimosi/tyttöystäväsi kunniaa.

Kykenetkö itse ymmärtämään miten... kieroa ja pelkurimaista tuollainen on?
Missä kohtaa sanottiin, että hiljaa pois hipsitään tai "annetaan" puristella? Eiköhän noissa perseenpuristelijoissa ole paljon sellaisiakin jotka jää kiukusta kihisemään kun niille sanoo sanallisesti tarvittavat ja poistuu paikalta. Haastoivat huvikseen riitaa, ei onnistunut.

Se, että tekeekö joku no name pelle kännissä jotain väärää, ei ole yhtä tärkeää tässä elämässä kuin se mitä oma kumppani tekee.

Varmasti naiset itse kärkkäästi hyökkäävät päälle kun sivullinen mies puristaa hanurista, ehkä antavat litsaria. Ja varmasti monesti juuri siinä mielessä, että ei sieltä voi tulla takaisin koska omissa haaruksissa on karvalaukku. Mutta kun sieltä sivaltuukin nyrkki takaisin, niin ehkä seuraavalla kertaa miettii miten kannattaisi toimia?
 
ritareita kaikki
[QUOTE="vieras.";29838187]Mitäköhän romanttisia kuvitelmia naisilla on miesten tappeluista ja miehillä jotain ritarifantasioita. Kun todellisuus on oikeasti tätä

[video=youtube;hHy4lWX3DmA]http://www.youtube.com/watch?v=hHy4lWX3DmA[/video]

Niin että onnea vaan.[/QUOTE]

Ja kaikilla oli niin mukavaa!
 
iu
Uskotko, että valtaosa naisista viehättyy pienistä ja heikoista miehistä? Mikäli näin olisi, evoluutio olisi varmasti suosinut niitä pieniä ja heikkoja miehiä... näin ei kai kuitenkaan ole?
Uskon, että Peyoten miesmaku vastaa enemmistöä suomalaisista naisista... siis kooltaan... tai... ymmärrät varmaan mitä tarkoitan :)
Miten evoluutio sitten muka on suosinut niitä kookaita muskelimiehiä? En mä mitään hirmukorstoja kyllä tuolla kaupungilla pääsääntöisesti näe, vaan ihan suhteellisen normikokoisia, normimuotoisia tai jopa hintelähköjä (tai valitettavasti jopa niitä pehmeän pulleita) miehiä tuolla enimmäkseen vaeltaa. Ei osu mitkään rambot silmään joka, ei edes joka toisellakaan askeleella. (Onko jossain päin Suomea toisenlainen tilanne?) Tää evoluutiojuttu ei nyt oikein tunnu pelittävä...
 
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vieras.";29838187]Mitäköhän romanttisia kuvitelmia naisilla on miesten tappeluista ja miehillä jotain ritarifantasioita. Kun todellisuus on oikeasti tätä

[video=youtube;hHy4lWX3DmA]http://www.youtube.com/watch?v=hHy4lWX3DmA[/video]

Niin että onnea vaan.[/QUOTE]

Miksi sä tollaista kuvittelet?

Mitä videossa tapahtuu? En pysty katsomaan sitä.
 
säpäle harmaana
Uskotko, että valtaosa naisista viehättyy pienistä ja heikoista miehistä? Mikäli näin olisi, evoluutio olisi varmasti suosinut niitä pieniä ja heikkoja miehiä... näin ei kai kuitenkaan ole?
Uskon, että Peyoten miesmaku vastaa enemmistöä suomalaisista naisista... siis kooltaan... tai... ymmärrät varmaan mitä tarkoitan :)
Eli jos sanon, että Peyoten miesmaku ei koske kaikkia naisia, se tarkoittaa sinusta samaa kuin tuo lihavoitu? Pointti oli se, että kyse on mieltymyksestä ja se ei ole mikään peruste tässä keskustelussa, vaikka sille on aikanaan ollutkin jokin merkitys.

Ja miten voit väittää, ettei evoluutio ole suosinut pieniä ja heikkoja miehiä? Miten sellaisia voi ylipäätään sitten olla edes olemassa?
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Kirz
Ei mies lyödä omaa naistaan kun miehen pitää pystyy hallitsee naista muutenki. :p Muita naikkosia saa lyödä jos on pakko ja muita miehiä pitääki lyödä tai on luuseripaska. :D Mä tykkään antaa ukolle aihetta lyödä sen kilpailijoita. ;)
 
ei taivas taas
Voi elämä näitä muutaman juttuja täällä. En mä ainakaan ole koskaan vaatinut enkä edes ajatellut että miehen pitää alkaa tappelemaan mun puolesta ja se jotenkin takaisi mun turvallisuuden. En sen turvattomammaksi oloani tunne kävelen sitten naisen tai miehen kanssa kun ei mieleen edes ole koskaan edes tullut että olispa teräsmies tai xena tossa vieressä jotta uskaltaa kävellä. Aika paljon näkee naisia jotka on miehiä isompia ja ei 180 cm nainen mikään harvinaisuus ole. Jos noin paljon pelkäisin niin pitäisin asetta mukana. Ihan oikeasti mikään ukko ei pysty pelastamaan ja väärin se myös on pakottaa ukkonne mahdollisesti vaikka kuolemaan. Koira on varmasti miestä parempi turva. Muutenkin mun kokemuksieni mukaan iso porukka on huomattavasti vaarallisempi ja mahdollisempi hyökkääjä mitä joku yksittäinen hullu.
 
Mutta raamikas ja roteva ruumiinrakenne taitaa olla aikas paljon geenien ansiota. Ei ylettömän kapeista hartioista kovin leveitä saa, vaikka niitä lihaksia miten pumppais, eikä lisäpituuttakaan kait salilta irtoa kovin montaa senttiä?
Miten evoluution kannalta erityisen pitkä, raamikas olisi hyvä?

Ei siinä ole mitään järkeä, koska sellainen ei pärjää niukkaruokaisina aikoina, koska sellaisen energiantarve on suurempikuin kevyempi rakenteisen.

Mitenkään erityisen lihaksikas ei ole myöskään evoluution kannalta järkevää, koska sinun pitää olla myös nopea. Älykkyys taitaa olla kaikista isoimpia ominaisuuksia millä vältytään siltä darwin awardilta.
 
saa puolustaa
En jaksa lukea kaikkia viestejä, mutta minä opetan kyllä lapsilleni, että jos joku ilman syytä tulee ja tirpaisee, niin saa kyllä tirpaista takaisin. Oli se lyöjä sitten tyttö tai poika. Ihan sama juttu sanallisesti, jos joku haukkuu tms., niin saa sanoa napakasti takaisin.

Ihan hullua tänä päivänä opettaa, ettei itseään saa puolustaa, kun tietää kuinka sekopäinen koulumaailma (jopa tarhamaailma) nykyään on!
 
iu
Miten evoluution kannalta erityisen pitkä, raamikas olisi hyvä?

Ei siinä ole mitään järkeä, koska sellainen ei pärjää niukkaruokaisina aikoina, koska sellaisen energiantarve on suurempikuin kevyempi rakenteisen.

Mitenkään erityisen lihaksikas ei ole myöskään evoluution kannalta järkevää, koska sinun pitää olla myös nopea. Älykkyys taitaa olla kaikista isoimpia ominaisuuksia millä vältytään siltä darwin awardilta.
No niinhän mä just tuolla ylempänä sanoin. :)
 
--*
Palstatodellisuus vs. normielämä, hohhoijaa. Hei kuinka moni nainen haluaa yhden perspuristuksen jälkeen oman miehen ryhtyvän tappeluun "puolustamaan kunniaa". Persepuristuksiahan tulee joka toisella baarireissulla. Täytyy olla hemmetin vaikee elämä jos kaikesta pitää kiihtyä. Ja todellisuudessa jos joku eukko läpsäsee miestä niin se mies joko pitää naista aloillaan tai itse poistuu paikalta. Itse ainakin toivon, että mieheni ei todellakaan lähde uhitteluihin mukaan, sillä sitä ei ikinä tiedä, onko vastapuolella puukko tms.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN

Yhteistyössä