Maaliskuun malttamattomat

Sunnuntai 1. maaliskuuta




Luin vielä tosta helmikuun ketjusta, että moni olisi jatkamassa täälläkin. Tosi kiva!! Mä kun on mun eka kerta päivittäjänä, niin suokaa anteeksi jos tämä alku on erilaista kuin normaalisti. Yritän oppia tässä vähitellen ;)

Laitoin nimeksi Martan ehdotuksen edellisestä, helmikuun, ketjusta. Jos teille tulee mieleen muita nimiä, voidaan ehkä pitää äänestys parhaasta nimestä. Ehkä sen saa sitten vaihdettua...

Näin, että moni olisi jatkamassa viime ketjusta, mutta vaike ehkä tietää tuleeko ihan kaikki... Ajattelin, että kun näen että tulee tuttuja helmikuun hermoiljoiden listasta, voin sitten automaattisesti lisätä teidän tiedot! Päivitän sitten myöhemmin tänään.

wannabemama.......kp 32/32..................yk4
Helmiläinen..........kp 30/28.............yk1
Marta......................kp 28/29.............. yk4
marr........................kp 26/28-30........yk3
Sisely......................kp 26/29-30.............yk1
Tiukun äiti...............kp24/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 23/26-35
Pipopi......................kp 21/26-34............yk8
tyttokarpanen..........kp 20/24-28.........yk0
Hippuli-81............kp 11/33-45........yk2
Minna77...................kp 11/26.............. .yk6
Hemmi......................kp 7/28-31
Emppu3008..............kp4/30...............yk3
Rauna....................kp 4/34...............yk3
Sero........................kp 1/25-31.............yk4


Nyt siis maaliskuun aloittaminen ja toivottavasti tästä ketjusta tulee todella ++++++++++++ rikas!!!!! Onnea kaikille!
 
Minä ilmoittaudun!

Tein tänään testinkin jo aamulla, tyylipuhdas negahan se sieltä pamahti. Olinkohan ensimmäinen maaliskuun malttamaton :LOL:

eli muistaakseni mulla on nyt 32/29 ja yk 3

Toivotaan että tänne saapuu hetkeksi vierailemaan paljon ihmisiä, ja että ketju kuihtuisi lopulta kokonaan kasaan :LOL:
 
Niin se maaliskuu vain vaihtui ja täällä ensimmäinen ilmoittautuu uuteen pinoon mukaan, kp siis tänään 23/26-35 :wave: :wave: Kiitokset Minnalle kun otit päivittämisen haltuun =) Tuo nimi on ihan hyvä ja osuva, ite ainakin oon todella malttamaton tän kuukauden suhteen ;)

Edellisen ketjun viesteihin vielä vastaan:

Hippuli Itsekin vasta sain töitä, reipas kuukausi sitten ja ihan täysillä tässä silti yritetään ;) Meillä vaan työnantaja ei voi sietää, jos kuulee raskausuutisia, mutta minkäs teet. Sen takia en kyllä ala vauvahaaveita siirtämään. Ite oon nyt äitiyslomasijaisena ja toivonkin, että saisin jossain vaiheessa ite jäädä mammalomalle :heart: Että ei muutaku uutta työpaikkaa ettimään ja eikö se karman laki meekkin niin, että sitten se yleensä tärppää heti, kun jotain uutta on saanu kuvioihin ;)

Helmiäinen Jospa se on raskauteen liittyvää tuo häivähdys punaista :p Voi toivottavasti! :heart:

Wannabemama Täällä kans yks pessimisti :wave: Viimeksi testailin oletettujen menkkojen ollessa myöhässä viikon verran ja silti se nega sieltä tuli. Saas vain nyt nähä miten tässä kierrossa jaksan odotella, kun tuli tuo oviskin bongattua ekaa kertaa ;)

Siselly Voi jospa sullakin nuo veriviirut kertois vain kyytiläisestä :heart:

).( Täällä limaisuus alkanut lisääntymään :x Tuntuu, että sais melkein pikkuhousun suojan laittaa.. En tiiä sitten yhtään mistä tää kertoo, koska ovista en oo ennen bongannu. Tänään ois dpo 5 ja vielä piäs jaksaa ainakin 9 päivää, jolloin näkee, että tuleeko ne menkat vai. Piinaavan pitkä odotus tulossa.

**Muoks. Sero näyttikin olevan mua nopeempi :D Pahoittelut negasta :hug: mutta eihän sulla oo vielä vuoto alkanu, joten toivoa vielä on :whistle: Sää taisit olla kyllä maaliskuun nopein, ainakin testaamisen suhteen ;)
 
Alisa: Juu.. niin kauan on toivoa, mut kaikkihan sen tietää et se toivo on aika hataralla pohjalla aina välillä ;)
Mut niinkun tuolla toisessa pinossa juttelinkin että työkuvioihin mahdollisesti vois tulla muutoksia, ja luotan aina siihen että kaikella on aina tarkoitus, että jospa se mun tarkoitus on nyt sitten ensin luoda hiukan uraa ennenkun niitä mukuloota tähän maailmaan teen :)
Ja toisaalta, jos se täti nyt tulee, niin luteaalivaihe on taas sen 10päivää. Eli haen kyllä seuraaviin yrityksiin sitten kun tiedän koska ne taas alkaa, jotain apuja. Ei siitä mitään tule ettei tuo loppuvaihe "kestä" vaan vuoto alkaa aina liian aikaisin.
 
Ilmoittaudun mukaan jatkamaan myös... Tänään kp:t 32/32 ja yk 4. Ja eipä oikeestaan mitään oireita suuntaan, jos toiseenkaan... katsotaan nyt kuinka käy... Huomenna siis pitäis menkkojen tulla ja niin siinä varmaan käykin...

Kyllä me kaikki vielä plussataan =)
 
Pääsiskös tälläinen uusi malttamaton mukaan :heart: :wave:
Nyt kun minäkin pääsen vihdoin "tositoimiin", kun menkat alkoivat vihdoin viime kuussa. (vaikka typy on jo siis jo melkein vuoden)
Eli nyt olisi kp 24/? (mulla on ennen vaidellut n.28-49 päivää, nyt en sit tiedä ) ja yk 1.
Saanko heti nolona kysyä mitä tuo dpo tarkoittaa? :ashamed:
 
Minä myös mukana :wave: vaikka edellisessä pinossaki olin aika laiska kirjotteleen :D täällä täti alkanu pakkaan kamoja ja toivottavasti poistuu pian,niin saa alkaa harjotteleen "tositoimia" varten :D
 
Mukana ollaan kp 21/26-34 ja yk 8 :), vaikka viime aikoina olen ollut hieman laiska kirjoittelija. Laiskuutta on ollut myös yritysrintamalla.. Peittoja on heiluteltu vain pari kertaa, mutta sehän voi riittää. Ehkä tämä kuitenkin on huilikierto.
 
Täällä jatketaan kans! kp 11/33-45 ja yk 2, kiitos päivitykseen ryhtymisestä Minna77!

Alisa84 Kiva kuulla, että muillakin on töiden suhteen vähän samankaltainen tilanne :)! Jotenkin kyllä osaan hankkia itselleni syyllisyyden tuntoja asiasta, mutta viis siitä. Eilen kuulin, että yksi tuttu pariskunta ei ilmeisesti voi saada lapsia ja aiemmin tänä vuonna uutiset kertoivat, että yks kaveripariskunta on usean vuoden yrityksen jälkeen raskaana. Näiden perusteella on kyllä ihan hölmöä jäädä odottelemaan vain töiden vuoksi.
 
Ja oieestiko tänään on jo eka päivä. Unohdan aina että helmikuu on tommonen tappikuu.

Kiitos uudesta pinosta ja minäkin siellä näytin jo olevan pinon jatkeena. Hyvä homma. Täältä noustaan.

Mites teillä, jotka olette kokeneet keskenmenon (ainakin Kristiina), uskalsitteko heti seuraavalla kierrolla taas yrittää, vai pitäskö odottaa yksi kierto. Jostain luin, että näin olisi hyvä. Ajattelin, kun näin varhainen keskenmeno ilmeisesti kyseessä, niin ei varmaan päde?

Sero Voi kakka. Toivottavasti saisit sen ajan pian, niin nousee mielikin.
 
Serolle :hug: . Voi kurjuus :( . Sinulle sitä plussaa olisin niin toivonut.

Minna77, kiitos kovasti uudelle päivittäjällemme!

(.) eilen tuli siis iltapäivällä veriviiru paperiin. Tänään aamulla jonkin verran ruskeaa limaa. Kp tänään 26/29-30. Joten huoh, odotettava vaan, mitä tuleman pitää...

 
Kiitokset teille!!

tyttokarpanen ja Tiukun äiti Tervetuloa!!!! Aina on tilaa :)

Sero :hug: Tosi harmi! Toivottavasti saat kuntoon tuon luteaalivaiheen. En tiedä kyl asiasta, mutta tarvitseeko siihen aina jonkun lääkityksen? Kai sä sit menet gynen tutkimuksiin ja saat apua?

Alisa Kuinka voi olla tuollainen asenne työnantajalla? Uskomatonta... Niin kauan kun ei sellainen henkilö ala vaikeuttaa käytännön asioita, niin ei siitä kannata välittää.

wannabemama Sullapa on nyt jännää! Toivottavasti menisi hyvin! ++++++tuulia! Muuten, millon meinaat testata?

marrr Ootko jo kerinnyt testaan??? *utelias ja malttamaton*

Sisely Oioioi, peukkuja että tulisi +++++ kuitenkin!!!

ON: Tuntuu lisääntyvän tuo valkkari/lima nyt, tosin ei yhtään mahatuntemuksia kuten viime kierrossa. Yritykset on kuitenkin menossa... :D Harmi vain, kun tuo mies lähtee työreissuun ti ja palaa vasta pe, ja saa nähdä käykö mullakin sen karman lain mukaan :/ Se harmittaisi aivan sairaasti, kun heti menis jännitys tästä kierrosta. No, ei oteta huolia etukäteen.
 
Minna: Mä kävi jo kerran gynen juttusilla ja selitin asiaa, mutta ei ottanut siihen juuri kantaa, hänen mielestään pitäisi riittää, mutta kun se on nyt lyhentynyt joka kierrossa ja olen netistä (suuresta tietotoimistosta) lukenut JOKAISESTA lähteestä että 9päivää ei pitäisi riittää, niin ennemmin uskon jokaista lähdettä netissä kun yhtä gynekologia joka ei ollut edes kuullut moisesta ongelmasta, toitotti vaan että kun kierto on normaali. No joo-o niin, on mutta kun tuo loppuvaihe ei ole normaali. Mutta nyt soitan johonkin ehkäisyneuvola tyyppiseen ja pyydän reseptin ihan peruslääkäriltä, koska ite tiedän mikä on ongelma. Tai ainakin luulen tietäväni :LOL:

Sisely: Tuokin jo piristi jos on ollut myötäeläjiä tässä jännässä kierrossa :)

Ja kyllä täältä taas vielä noustaan, katsotaan nyt aletaanko heti hommiin vai pitäiskö siirtää toukokuulle taas aloitus, kun sitten menisi alkuvuoteen laskettuaika, ettei tarvi 17v teinille yrittää selittää miksi on syntynyt vuoden viimeisenä päivänä :p
 
Uusi malttamaton ilmottautuisi :wave:

Nyt kp 4/30 yk 3 ja metut+clomit hieman potkua antamassa tuohon plussaamiseen :p

Sero Kyselit tuolta meijän pinosta, apuja tarvitsevilta tosta luteaalivaiheesta, mikä myöskin mun mielestä on liian lyhyt, kuten itsekkin mietit ja ihmettelen ettei sulle teroja tai lugesteronia oo jo määrätty :eek: 14 vrk:n luteaalivaihe ois kai se ihanne minimissään, sulla kun on kuitenkin aikamoiset heitot noissa kierroissa, niin voisko ongelmana sit olla myös myöhäinen ovistohon lyhyimpään kiertoon nähden eli niihin sit taas auttais clomit..ehkä.. vaikka "vanha" clomisti oonkin, niin täytyy myöntää ettei mulla oo kokemusta tosta kierron lyhyydestä vaan päinvastoin niistä megaaapitkistä kierroista, joissa tätiä on odoteltu jopa viikkokaupalla :kieh:

Niin ja mitä malttamattomuuteen tulee niin yleensä oon todella malttamaton testien käyttäjä, herkkistestit on jo kaapissa odottelemassa, kunhan vaan tulis tulosta :whistle:

Mut kyllähän tää on meille kaikille se kiertoa vai mitä :attn: tai ainakin maaliskuu julistetaan plussakuukaudeksi vai mitä :wave:
 
Emppu3008 Tervetuloa :flower: Juuri niin, ++++++++ tälle maaliskuulle!

Sero Oletko kokeillut mennä toiselle gynekologille? Tai oletko niin tehnyt ja että sanovat samaa? Mä kuitenkin uskon, että erikoislääkärit kuitenkin osaa nämä asiat parhaiten, ja että sulle on osunut joku outo gyn.lääkäri.
 
Minna ja Emppu: Gyne sanoi sitten lopuksi että odota puol vuotta että sen jälkee sit katotaa jospa otettais ne luget avuksi.. kun ensin oli sanonut etten tarvi mitään apua. Mutta nyt kun ei ole sellainen hengenhätä, jospa nuo työkuviotkin tosta selkiäisi (toiveajattelua) niin menen ensin tuonne neuvolaan, jos ne mut sinne huolii ja jos sieltä ei mitään apua irtoa niin sitten uudelle gynelle aika. Koska en todellakaan jaksa puolta vuotta tätä pettymystä, vain sen takia kun "niin kuuluu tehdä" eikä heti määrätä apuja vaikka selkeä "vika" onkin :)
Ja sanoohan tuon järkikin että se on lähes mahdotonta raskautua, jos limakalvot on jo surkastumassa kun sinne yritetään kiinnittyä. Viimeksi join kyllä greippimehua uskollisesti koko kierron, se olikin lyhyt kierto se. Joten en tiedä onko tuo eka ja tää toka lähellä kuitenkin sitä oikeaa, eli ovisplussat 17 ja 20, kierrot 29 ja 31. Ne menis aika hyvin yksiin, eli tuo greippimehu kierto olis sit poikkeustapaus :)
Soitan varmaan jo huomenna sinne, jospa ehtisi saada ajan sitten ennen seuraavaa ovista. Nyt on kyl helppo muistaa noi kp:t kun menee päivämäärien kanssa, jotain hyvää tässäkin :p
 
Täällä myös yksi malttamaton =)
Pitäis menkkojen alkaa tällä viikolla, jos alkaa... Kumpa masuun olisikin asettunut uuden elämän alku. Meillä on yk1 menossa, eli kattellaan, kattellaan.
Eikös tehdäkin sitten kaikki niin, että plussataan tässä kuussa?! :D
Ainakin puhaltelen plussia +++++++++++++ :whistle: kaikille!
 
Minäkin liityn tähän ketjuun. Eli nyt olis kp 5/26 ja yk 3

Täti olis niinku lähtemässä kylästä.. Ja toivotaan että ei pitkään aikaan tulis uudestaan kylään:)
Tän kierron suhteen meinaan mennä kyllä ihan samoilla linjoilla ku tuo ukkokin että jatketaan samallalailla ku aikasemminkin mutta vaan ilman ehkäsyä. Ku mulla meni toi viime kierto kyllä ihan perseelle.. olin jo ihan addikti seksin suhteen.. Ja eikö sitä joku sanonut edellisessä ketjussa että tarvii olla sekstailujen välillä päiviä että kerkiiä tuleen kunnolla uusia simppoja? Oli varmaan tosi vaikeesti selitetty mutta toivottavasti ymmärsitte:D
Mä tasin jo vaan elää sellasta elämää että meillä olis tulossa vauva tai jo olis. Ku en sallinut ittelleni mitään ja että eihän sitä voi tollasta tehä ku me suunnitellaan perhettä yms..
Anteeksi tällänen avautuminen...
 

Yhteistyössä