Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Toivottavasti kaikki on hyvin Minmasu?

Perun puheeni oireettomuudesta, eilen oli hieman kuvottava olo ja tänä aamuna finnejä ilmestynyt leukaan ja ylähuleen päälle :alien: Paras juttu oli kun rupesin itkemään kun kuunneltiin esikoisen kanssa Pokemon tunnaria :ROFLMAO: "tunnen sen jo kasvavan, voiman sisälläin.. jne.." :LOL: Oijjoi, mä oon aiemmissa raskauksissa kutsunut alkuraskautta "ruma-kaudeksi" kun tukka on liiskanen ja rasvoittuu vielä normaalia nopeammin ja naama kukkii, hiki valuu kun heikottaa jne. Sitä odotellessa (y) Vaikka oikeesti olen kyllä iloinen jokaisesta oireesta, sitten kuitenkin :love: ja siis nyt on huimat 4+5(?) :rolleyes:
 
Minmasu, toivottavasti vuoto on vain jotain harmitonta ja siellä on kaikki hyvin (y)


Mun naamani kukkii kanssa. Siis mitä ihmettä, luulin että raskaus on sitä auvoisaa aikaa, kun säästyy menkoilta ja finneiltä :LOL:
No joo, vertaan taas esikoisen odotukseen, kun iho ja hiukset voi hyvin. Nyt olo on enemmän sellainen suohirviömäinen, josta kuuluu "lääh, puuh" liikkuessa.
 
Minmasu! Toivottavasti vuoto on harmitonta!

Huokaus... Mulla vaan on vahva tunne, että tämä raskaus ei pääty onnellisesti. Ehkä ja todennäköisesti jo ekassa ultrassa (johon aion parin viikon sisään mennä) selviää, että ei tuu maalisvauvaa.
Ihan liian hyvä olo nyt.
Lämmötkin laskusuunnassa.
Tänään rv 5+5.
 
...toisaalta voisi lisätä, että ne oireet eivät ole mulla koskaan mitään merkinneet. Pisimmälle jatkunut raskaus oli oireettomin, noissa aikaisissa keskenmenoissa oireet ovat lyöneet päälle tosi aikaisin tosi voimakkaina. Tuulimunan aikoina halailin pyttyä ja toivoin oksennuksen tulevan, mutta mitään ei tullut.

Joten en luota oireisiin. Ainoa niihin liittyvä merkki johon luotan, on jos ne yhtäkkiä häviävät. Se ei ole koskaan luvannut hyvää.
 
Minut voi poistaa listalta.
 
Vaikkei raskaus ollutkaan suunniteltu, niin olihan se silti positiivinen yllätys. Muutama viikko sitten alkoi kyllä vaisto sanoa että kaikki ei ole ok, mutta jotenkin sitä uskotteli itselleen että kaikki on hyvin ja viivytti sitten lääkärille menoa. Jäähän tämmöinen ikävästi mieleen kummittelemaan kun joskus tulee uudestaan raskaaksi. Tosin ei me jatkossakaan yrittämällä yritetä uutta, vaan vauva saa sitten tulla kun on tullakseen, nyt vaan tietysti antaa kropan levähtää hetken. Toivotaan että sitten uuden raskauden kohdalla kaikki sujuisi hyvin!

Onnea muille odotukseen, ja toivottavasti teillä muilla raskaus sujuu hyvin loppuun asti!
 
Jotenkin huomaa..et alkaa pelottaa oman raskauden jatkuminen, kun lukee toisten surullisia keskenmenoja. Muutenkin itse jo aika vanha tähän hommaan..liki 38v. Riskit kaikkeen ikävään, kun meinaa kasvaa iän myötä. Ei oikein uskalla vielä iloita raskaudesta.
 
Jotenkin huomaa..et alkaa pelottaa oman raskauden jatkuminen, kun lukee toisten surullisia keskenmenoja. Muutenkin itse jo aika vanha tähän hommaan..liki 38v. Riskit kaikkeen ikävään, kun meinaa kasvaa iän myötä. Ei oikein uskalla vielä iloita raskaudesta.
Mulla hieman samat fiilikset.. viimmesimmästä raskaudesta kuitenkin jo 10v, ja sillon nuorena ei ees osannu ns pelätä mitään.. ei käyny ees mielessä, että jokin vois mennä eitoivotulla tavalla.. Nyt jotenkin varpaillaan on ainakin sinne np-ultraan asti..

Muutoin kyllä vointi suht jees.. :) Huomenna soittaavat sieltä nlasta.. Jännittää jo sekin.. :D Minä niiiin toivon, että pääsisin pikimiten ultrattavaksi..

Mites teillä muilla tuo alkuraskauden turvotus? Ku mulla maha älytön jo.. :eek: on toki tullu herkuteltuakkin, mutta on kyllä muutakin turvotusta.. Myö jo miehen kaa vitsailtu, että kaksosetko lie.. :ROFLMAO::ROFLMAO: Tosin mulla sillon nuorenakkii tyttönä maha tullatupsahti nopiaa esiin.. puol välissä jo tuntemattomatki pysäytteli, että ei lie pitkä aika ennää.. :D Mutta ois kyllä nyt toivonu menevän muutaman vkon vielä ilman pallomistumista ettei ihmiset alkas liian aikaseen kyselemään.. Nyt kuitenkin vasta rv 6+5 menkoista laskettuna.. luultavasti kuitenki rv7 ovulaatiosta.. :love:
 
Kiitos myötätunnosta kaikille. Tässä on pahin suo nyt rämmitty ja odotellaan vuodon loppumista niin pääsee kohti uutta yritystä. Pakkohan se on joskus onnistuakin! Vuoden yrityksen jälkeen kuitenkin kaksi plussaa lyhyellä välillä ja yhtä tyhjää arpaa onnistuttu kyydissäkin pitämään niin ei voi epätoivoon vaipua. Luovuttaa ei voi. Perästä tullaan, onnea kaikille odotukseen! :love:
 
Inhottavaa lukea keskenmenoista. Toivottavasti teillä pian tärppäisi uudestaan ja pikkuinen pysyisi loppuun asti tiukasti kyydissä!

Eikö fb ryhmään oteta enempää jäseniä? Laitoin jo viikko sitten pyyntöä mutta mitään ei kuulu..

Ja vatsan turvotukseen, kyllä! Turvottaa ihan järjettömästi
 
Täällä ilmottautuis myöskin yksi uusi odottaja. Laskettuaika olis 8.3. Laitoin myöskin pyynnön fb ryhmään ☺ Minulla olisi tulossa toinen. Tämä raskaus on selkeästi ollut aivan erilainen kun ensimmäinen. Menkkojen aikana tiputtelee hassua veristä vuotoa ei paljoa, mutta pyyhkiessä erottaa. Ensimmäisestä ei koskaan tullut. Soitin hätäpäissäni jopa neuvolaan ja sanoi siellä sen olevan täysin normaalia pieni vuoto, jos ei tule hyytymiä eli kaikki pitäis olla kunnossa. Keskiviikkona menen kuitenkin vielä tarkistuttamaan asiaa, jotta saan mielenrauhan.
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikki!
Laitoin myös liittymispyynnön fbssä.
Oon vaklaillu tätä palstaa jo hetken, mutta nyt neljänne vai viidenne plussan jälkeen uskaltaudun mukaan :D Eka plussa tuli viikko sitten. Aavistus raskaudesta oli jo ennen plussaa kylmäkuuma-olojen takia.
Odotan esikoista ja LA laskureiden mukaan maaliskuun lopulla. Eka neuvola varattu ens viikolle jo, jännää :eek:
 
Voimia Sonara ja minmasu!



Täällä on nyt alkanut pahoinvointi, tosi kiva :sick:
Ja hirveä vatsan turvotus! Näyttää, kuin olisin rv 20. Toivottavasti pian tasoittuisi, kun en vielä välittäisi kertoa raskaudesta muille.
 
Heippa, olen uusi täällä. Laskettu aika on suunnilleen 15.3. :)
Kolmas lapsi tulossa.



LASKETUT AJAT MAALISKUU 2017

1.3.
tirpsiskookoo

2.3.
Humpuuki
RiinaK.

3.3.
tolkku

4.3.
IirisL.

5.3.
Hepokatt1

6.3.
Hetelmä16
Minmasu


7.3.
{Anskutin}

9.3.
Sonara
Elviira79


10.3.
Jemppi
Nuoriäiti95

11.3.
Jepu85
Lumo85


12.3.

laapotti
Pintsu
Pioni86


13.3.
ihaa82
MirriX

14.3.
Wanti
mukipukipuu
Neidon

15.3.
-äiti91-
ÄippäVm82
mimaalla
LokkiJoonatan

16.3.
_Sarsu_
Gislie

17.3.
Teepi

18.3.

minttumar

19.3.
A2A

20.3.
Snowmamma82
Pyllerölyllerö

22.3.
Starflower

24.3.
Armadillo
Karkkipurkki

25.3.
Tiia91
tupuna08

27.3.
Hoshiko
Alto

Laskettuaika ei tiedossa?
miiisu
miia888
Susssutin
Baby2017
onnimuuli
Elviira79
bsoda
rapsuripsi



Salaiseen FB-ryhmään pääsee mukaan laittamalla kaveripyynnön Iiris Lee -nimiselle profiilille (profiilikuvassa sorsia poikasineen) ja kirjoittamalla viestiin tämän ketjun nimimerkki.

Onnea Maaliskuiset ja lämpimästi tervetuloa <3
 

Yhteistyössä