~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

ONNEA Minna77, DoubleTroubleMum ja prinpressa! :flower:

Tervetuloa AlinaMW!

daizz minullakin on pahoinvointi/oksentelu palanut muutaman kuukauden tauon jälkeen. Varsinkin aamuisin, mutta jonkin verran myös päivällä ruuan jälkeen. -epäilen, että siellä vatsaontelossa on vaan niin ahdasta, ja tietysti maha ja suoli tyhjenee hitaammin myös hormonien takia - eihän se ole ihme.

Mirabel 36+0 POKS
 
Pikasesti vaan ilmottelen,eilen(rv 37+6) syntyi sektiolla meille kaksi aivan ihanaa tyttöä :) A:2675g/46cm klo 13.08 ja B:1945g/43cm, klo 13.10.Yhdeksän pisteen tyttöjä molemmat,nyt ovat keskolassa tarkkailussa kuitenki ja mie toivun,et pääsisin aamulla hoitamaan ja syöttämään :heart: :heart:

Nystis ja tytöt 1vrk
 
Oikein kovasti uusille vauveleiden saajille prinpressalle ja nystymuikiolle :flower: .

Tänne ei ihmeempiä, rassukalla jo kolmannen kerran hikka tänään :heart:. Lähinnä tulin poksauttaan viikot! B)

Mimmurainen & hikkaava ötiskä 38+0 *POKS!*

 
onnea uusista vauvoista =)

ei v**tu on tää kumma kun ei hoitoa saa tuli sitten käytyä päivystyksessä niinku neukkutäti käski no kotiinhan ne mut sieltä käyrän jälkeen taas lähettivät, prkl pitäköön hoitonsa!
 
Onnea DoupleTroublemum, Prinpressa ja Nystymuikio nyyteistä! :heart:

Täällä lapset edelleen sairaana ja itellä huimaava ja huonoa oloa, kai flunssasta johtuvaa, kun verenpaineet ihan hyvät!Ja väsymys painaa, viime yönä lapset yski ja ihtiä supisteli pitkin yötä niin ei paljo nukuttua saanu...Lapsilla siis uus kierros tossa flunssassa, esikoisella nyt kurkunpääntulehdus ja korvatulehdus, piti isännän jo käyttää päivystyksessä, kun yski vaan...Rankkaa tämä sairastelu!Anteeks valitus, mutta ruppee jo tympäsee! Huomenna ois häihin menokin, mut saas nähä päästäänkö edes sinne!
 
Onnea, iloa ja jaksamista vauva-arkeen DuobleTroubleMom, Prinpressa ja Nystymuikio :flower:

Ihanaa kun toiset saaneet jo vauvansa syliin :heart:

Täällä edelleen ei mitään merkkejä synnytyksestä. Mies lähtee omiin harrastuksiinsa ammupäiväksi, joten en kyllä halua ainakaan sillä aikaa alkaa supistelemaan. No onhan tuohon LA:han vielä 2 päivää :heart: :LOL: :LOL: No pitää ajatella, et viimiestään reilun parin viikon päästä meilläkin on ihana nyytti kainalossa.

Karseeta toi Suomen peli... nyt taidan lähteä koisimaan. Pitää jaksaa päivä touhuta pojan kanssa.

epäusko ja nasukka 39+5 kohta 6
 
Daizz nyt vasta hoksasin, et mähän olen menossa sinne samaan sairaalaan synnyttämään pian, et toivottavasti minua kuunnellaan. Ainakin ekalla kerralla sain kunnon kivunlievitykset. Tosin viimeinen kätilö oli niin törkee, ettei oikein puhunu mitään, ei edes esitellyt itseensä ja jätti makaamaan lapsivedestä märissä liinoissa ties kuinka pitkäks aikaa. Jäi osittain senkin takia paska maku ekasta synnytyksestä ja tuli vielä kiireellinen sektio kaupan päälle. Tilanteesta ei kukaan tullu juttelemaan, vaikka oli toiveena. Lisäks osastolla sai kuunnella verhon takaa, kun muita opastettiin asioista, joista meille ei kerrottu.

nankuu kivalta kuulostaa, kun ei oteta vakasti, vaikka kyse on sun lapsen hyvinvoinnista.

anrille jaksamista. Toivottvasti ehdit hiukan levätä ennen kuin vauva syntyy!
 
Jännittäviä hetkiä eletään :)

Onnittelut prinpressan perhelle pojasta ja nystymuikion perheelle kaksosista kuin myös DoubleTroubleMum perheelle kaksosista!

daizz :hug: älä anna periksi! sinun ON saatava apua kipuun
ja synnytyspelkoon!!! :hug:

maito G: tulee, jos puristaa, muttei muuten. Eka odotuksessa ei tullut myöskään kuin vain puristamalla ja imetys onnistui hyvin 14 kk.

marcelina täälläkin tullut supistuksia, muttei niin paljoa, että vauva
syntyis.

Triplat -74 jaksamista sinnitellä sairaalassa pakkolevossa!

metsätähti minullakin eka odotuksessa tuli supistukset vasta sitten, kun synnytys alkoi. tiedätpähän ainakin milloin on aika lähteä etkä suotta kipuile ennen aikoja :)

nanakuu tosi tympeetä, kun oli kovakourainen tutkija ja että vielä käännyttivät päivystyksestä kotiin :(

hassu uni mobic :D

MLL tuli tuosta jumppapallosta mieleen: luin jostain, että mm. koliikkivauvaa on hyvä rahoittaa sylissä, kun itse istuu/pomppii jumppapallon päällä. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei kenenkään vauvalla ole koliikkia! :wave:

(.) viime yönä jo olin hilkulla lähdössä synnyttämään. Puolen yön aikaan alkoi supistukset ja niitä tuli 5-12 min välein reilun tunnin ajan. Uudelleen synnyttäjille ohjeistuksen 10 min välein tunnin ajan täyttyi, mut silti jäin vielä odottamaan, kun ei tuntunut niin kivuliaille. Olin sit nukahtanut ja ne supparit menivät ohi. Oli kyllä jänskät paikat, kun mietittiin miehen kanssa, että nytkö :D Luulen, että mahalle oli hiukan liikaa mun helsinki-reissu. tein kerralla pitkän ostoslistan mukaan hankintoja ja "selkä vääränä" kannoin kassit bussiin. Mies tuli vastaan hakemaan kotipuolessa ne. Oli ihana käydä vielä kerran ihan yksin kaupungilla ennen kuin vauva syntyy.

Tervetuloa joukkoon mukaan AilinaMW!

momtoo ja pikkukakkonen rv 38+5
 
Onnea kaikille, jotka ovat jo saaneet omat käärönsä syliin.

Maito G: Maitoa on tihkunut jo pitkän aikaa ihan itsestään..

Triplat -74 Olipas kiva kuulla sinunkin kuulumisia.

Täällä ei ole mitään muutoksia voinnissa.. Luulen että yli ajalle mennään, vaikka en kyllä jaksaisi odottaa enään yhtään..

Jaksamisia kaikille! itse taidan lähteä ulkoilemaan kun pakkanenkin on lauhtunut.

mustikkainen 37+3
 

Yhteistyössä