+Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

Jos haluatte etusivulle jotain riviä, niin muistattehan pistää ne sitten vaikka tummennetulle, niin osaan bongailla niitä teksteistä :wave:


).(
Täällä oksentaminen jatkuu. pitää tänään varmaa soittaa sinne neuvolaan. Ei tätä jaksa enää ollenkaan. Eilenkin taas 4 kertaa tuli kaikki pihalle. Ei vaan jaksa.. Jos jotain hyvää miettii, niin viikot poksui tänään ja päästiin 2 numeroisiin viikkoihin :heart: Eli 30 viikkoa laskettuun aikaan :LOL:

Jemppi & murunen 10+0 *poks*
 
Aika hassua wiiru ettei kaksi viikkoa sitten näkynyt ultrassa mitään ja kuitenkin olit ollut jo 7viikolla? :eek: Meidän nöttiäinen arvioitiin 5viikkoiseksi kun kävimme ultrassa ja ihan selvästi näkyi. Mutta niin tai näin, tervetuloa mukaan =) :flower:
 
Terve kaikille!
Täällä väsyneenä, mutta onnellisena töissä eilisen Madonnan keikan jälkeen! Mahtava show! Hieman pelotti miten jaksaa seistä, mutta kyllä unohtu kaikki huonot olot kun keikka alko.
Vielä ei edes väsytä, vaikka tuli nukuttua vaan 4 tuntia.
Nykyään kun tuntuu ettei 9 tunnin yöunet riitä mihinkään.
Mutta selvisin kuitenkin keikasta, vaikka jalat ja selkä on ihan muussina!


Mulla huono olo alko helpottaa n. rv 9 lopulla. Kyllä vieläkin ajoittaista pahoinvointia, mutta ei enää koko ajan. Eikä oo tarvinnu enää yöllä nousta syömään! Jes! Vessaan kylläkin täytyy mennä. Niin nyt on siis rv 10+4.

Alkaa tässä jännittää kun 12.8. on eka ultra. Sitten vihdoin saa varmuuden, onko pikku papunen oikeassa paikassa ja kaikki hyvin!

Tsemppiä kaikille pahoinvoiville, kyllä se helpottaa ja on se sen arvosta!
Ja muutenkin tsemppiä kaikille maalismasuille!

T:Latsis + papunen 10+4 =)
 
Harakanhattu, mulla samat oireet ku sullakin. Ummetusta on ollu alusta asti joka tosin nyt hieman helpottanu. Itekin saatoin puoli tuntia äheltää vessassa ja tuloksena pikkurillin pään kokoinen nökä.

Tissit täälläkin kipeet ja nukkuessa sattuu ja mahallaan nukkuminen mahdotonta ku ovat kasvaneet toooosi paljon ja kasvavat edelleen. Röyhtäilen kans ja piereksin vielä lisäksi :LOL:

Jempille
jaksamista oksujen kaa. Mie olin eilen töissä ja oksetti koko ajan mut kaikki pysy kuitenki sisällä. Päätin aamulla et jos oksennan lähden heti kotiin mut jaksoin kuitenki koko päivän ja sain jopa syötyäkin ihan ok vaik se taas sellaista nyhertämistä olikin..

Pitäis viikonloppuna lukee kaikki kirjoitukset läpi niin vois vastailla muillekin kelle varmaan unohdin vastata!

Oma olo ihan ok, ei voi kehua eikä moittia... Vuotoa ei o tullu sen keskiviikkoaamun minimalistisen tuhrun jälkeen mikä hyvä :wave: Lienee jotkut valemenkan tyyppiset ollu... Tissit vaan kasvaa kasvamistaan ja ruokahalu on mitä on edelleen, väkisin syöntiä.. Hiieman alkaa jo vatsa näkyä, varsinkin ku ennen olin niiin laiha. Tänään ajattelin tsempata ja siivota tän meidän 120 neliötä, en edes muista millon viimeks näin on tapahtunu mut nyt on niin kauhee pommi räjähtänyt et pakko on!

Tervetuloa muuten uusille ja mimmuraiselle tsemppiä ultraan

Lm & Pirpana 7+4

Ainiin ja kiukkuraivareista vielä, niin meillä mies on saanu ainakin sietää tosi paljon mun kiukuttelua pahan olon takia. Tuntuu et pinna on niin lyhyt et jos joku ei mee heti putkeen niin raivoan jostain ihan mitättömästä. Seksiä ei o harrastettu ties miten pitkään aikaan ja siks nyt ajattelin tänään siivota, tehdä hyvää ruokaa, leipoa ja jos sit pientä muuta hemmottelua, koska oon ollu ihan kauhee.. Mut ehkä tänä viikonloppuna jotain kivaa sit :saint:
 
Pikkarainen aika hurjat paineet :s mut jos täti sanoo et ne on ok ni kai siihen pitää luottaa :D
Kohta pitäis siivota mut äsken oli hyvinkin lähel oksu niin siirrän sitä toistaseks.. Pitäis muroja syödä mut ei pysty meneen keittiöön ku siel haisee vähän ja ne hajut mitä muille on vähän on mulle x70 :s Mut ehkä tää tästä^^

Murgu ja masukaveri 10+1<3
 
Hei kaikille!
Alotetaanko oma napa-uutisilla? Kävin toissa päivänä ensimmäisessä neuvolassa. Verenpaineet yms. hyvät ja lippuja ja lappuja täyteltiin. Ongelmaksi muodostui se NP-ultran varaaminen. Terkkasijainen täytti koneelle viimeisten kuukautisten alkamispäivän ja sai lasketuksi ajaksi 5.3.2010. Eli tämän perusteella olisin jo viikoilla 10+ 3, mikä ei siis pidä paikkaansa. Raskaushan "diagnosoitiin" sairaalassa ja niiden tietojen mukaan olen nyt rv:lla 8+jotain. Eli terkka meinasi varata ultran liian aikaisin, jouduin pitkään selittämään etten ole vielä niin pitkällä. Lopulta, kun terkka ymmärsi asiani, ei tietokone sitä ymmärtänyt. Se herjasi, kun yritti laittaa ultran suositusviikkojen (10-12+6) ulkopuolelle. No nyt on ultra 28.päivä, toivottavasti näen kaiken olevan kunnossa ja masulaisen voivan hyvin!
Jempille tsemppiä oksentamisen kanssa! Toivotaan että se helpottaa ja vähän äkkiä! Ja tervetuloa wiirulle, kiva että kuitenkin masuasukki onkin menossa vielä mukana :heart:
Ja hei, kiukkuraivareita täälläkin! Saan kehitettyä raivarin paikan aivan mitättömästä syystä ja kun pääsen alkuun, ei loppua näy. Koira koettelee mun hermoja (voi pientä..) Mies sanoo että muuttaa vähäksi aikaa muualle :D Harmittaa se muakin, että oon kireä ja kamala akka, mutta tää raivo on jotain tosi erilaista kuin koskaan aiemmin.. Kuulostaa aika pelottavalta.. Onneksi on parempiakin päiviä, kuten tänään.
Vietän viikonlopun yksin kotona ja töiden parissa, jipii. Toisaalta ihan mukava, koska en kuitenkaan jaksaisi tehdä mitään. Mutta vointeja kaikille ja hyvää vkonloppua! :wave:
 
täällä tehdään kuolemaa...
pahoinvointi löysi siis minutkin. Töistä sain nyt saikkua ja lepään, yökkien.

Palailen rupatteleemaan, kunhan olo alkaa olla kohdillaan. Esikon odotus meni samalla kaavalla, joten pari viikko vielä pahenevaa oloa ja sitten se on kai ohi, tuo yökötys.

Minttis + pieni 6+ ?
 
Jeps, hyviä uutisia täälläkin. Eli aamulla oli eka ultra ja siellä se ötökki nyt sitten oli! Liikehti ja heilui kohdussa, sydämensyke kuultiin myös (oli huimat 182) :D. Ekaa neuvolakäyntiä siirrettiin kahdella viikolla eteenpäin (eli nyt se ois 24.8.), koska viikkoja ois sillon soppelisti 10. Aika tarkkaan mie olin itse arvioinut, että milloin vaavi ois saanut alkunsa, lasketuksi ajaksi tuli tämän tiedon mukaan 18.3.2010. Onnea kaikille muillekin ultraan meneville!

Mulla on tänään ollu ihan ok olo pahoinvoinnin kannalta, mutta väsymys on kauhea. Oon jo kertaalleen nukkunu päikyt ja varmaan pitää vielä jossain vaiheessa vetassa toiset mokomat :LOL: . Hirvittää vaan, kun maanantaina ois töihin paluu.. kuinka sitä siellä jaksaa.

Huomenna ois tiedossa mökkeilyä ja mansikoiden poimintaa. Huomenna myös olis tarkoitus vanhemmille ilouutinen kertoa =) . Mukavaa viikonloppua kaikille!

Muoks: Mimmurainen & ötökki 8+1 :heart:
 
Poistun joukostanne... Pahin pelkoni kävi tänään toteen... Päivällä tuli hieman veristä vuotoa ja pääsin heti ultrattavaksi ja mitään kehitystä ei oo enää hetkeen tapahtunut, eikä sykettä löydetty... Keskeytynyt keskenmeno... sain Mifegynen ja huomenna tyhjennykseen... Olo on totaallisen lamaantunut ja tyhjä.... :'( :'( :'( :'( :'(

3. keskenmeno jo putkeen.. Ei löydy ymmärrystä....

Hyvää odotusta teille kaikille!
 
Otan osaa Minky! Hirveästi voimia jaksamaan asiaa, mitä ei voi ymmärtää!

Nyt tuntuu tosi pahalta kertoa omia kuulumisiaan. :(
Itsekästä, anteeksi.
Kävin eilen ensimmäistä kertaa neuvolassa, ja siellä näin pikkuiseni sykkeen. Taas tuli hieman enemän uskoa tähän raskauteen ja sen jatkumiseen. Ensi viikolla np-ultra jonka jälkeen kerrotaan vanhemmillemme ja ystäville.
Mieheni on jo innoissaan kertonut suurimmalle osalle kavereistaan, eli saattaapa koko kylä jo tietää asiasta vaikka itse en ole uskaltanut kenellekkään kertoa. Tiedän niin paljon surullisia kohtaloita, että olen itse ollut todella varovainen kertomisen suhteen mutta kun viikkoja tulee lisää niin uskaltaa alkaa nauttimaan raskaudesta.
Tupakan polton lopetin raskaus testin tekemisen jälkeen, ja vaikeaa ajoittain on ollut. Muutama "lipsahdus" on tapahtunut, ja morkkis on sen mukainen. 17 vuotta tupakan polttamista takana, ja lopetin ilman korvaavia tuotteita. Syöminen tuli tilalle, 3 kiloa painoa tullut siitä hyvästä. Toki syöminen voi johtua raskaudesta, mutta tupakan tuskaan karkki pussi on mitä mainioin! =)
Tupakan poltolla oli mainio vaikutus verenpaineeseen, mulla ei ole koskaan ollut niin hyvää verenpainetta kuin eilen neuvolassa! =)
Joku muukin oli ollut Madonnan keikalla, mahtavan 12 tunnin yöunet keikan jälkeen! Vähän väsytti se seisominen!
12.8 np-ultra jolloin selviää ns.virallinen laskettu aika.

nalle1puh & "op" 10+1
 
Voi ei Minky. Tosi ikävä juttu, ja vielä peräkkäin! Toivottavasti nyt tutkivat onko siihen joku syy. Esim. hyytymistekijöissä. Voimia kovasti!

En ole moneen päivään jaksanut lukea tarkkaan kirjoituksia, mutta ainakin jokunen uusi on tullut. Tervetuloa!

Minulla on ellotus alkanut vähentymään, kun vaan syö jatkuvasti. Yksi ilta en töissä kerennyt syömään tarpeeksi, niin jo piti sitten yöllä käydä kaksi kertaa syömässä. Töissä olen jaksanut just ja just. Kuumuus siellä on kamala ja tahti kova.

Ensimmäisessä neuvolalääkärissä kävin. Siellä toukka heilui jo. Laskettuaika on nyt 12.3 , voi päivittää. Kiitos päivittäjälle jo etukäteen. Kova homma varmasti päivitellä noita.

Kohta vois lähteä uimaan. Pitää mennä tuonne hiljaiselle rannalle, jos vaikka ei ois tuttuja, ettei masukki vielä paljastuisi. Melkonen kohouma on tullut. :)

Miiru80 rv 9+0, ainiin, äitipolille sain jo ajan. 28.8, sitä odotellessa nyt sitten eteenpäin.
 
Minky :hug: :hug: Paljon jaksamista sulle,kohtuutonta kolmas perättäinen km :( Voimia...

Mulla oireet senkun vähenee... en varsinaisesti osaa stressata et olis mikään vialla kun päivät menee ton taaperon kanssa niin sutjakkaasti ettei kerkee edes ajattelemaan mut kyl silti ootan sitä ultraa et sais huokaista helpotuksesta. Pientä nippailua mahassa on,kasvukipuja ikäänkuin...

Uusille tervetuloa =)

Repa ja kynneli 9+0
 
Minkylle jaksamista!
Tossa uni ei enää jatkunut ja sängyssä pyörimisen päätin jättää ja tulla nettiin pähkinäeväät seuranani.
Jemppi: Multa voisi ton blogin ottaa pois tuolta alotussivulta. En oo saanu sitä päivitettyä. Tuntuu, et jaksaminen riittää juuri ja juuri töihin ja esikoisen kanssa olemiseen.

Ajatukset ei pysy kasassa väsymyksen kanssa. Törttöilin autonkin kanssa tänään. Onneksi vakuutukset on kunnossa ja mikä tärkeintä tiitiäinen mahassani! Sitä vaan miettii mitä olisi voinut tapahtua! :(
 
Täällä on ollu nyt pari pvää jopa ihan hyvä olo. En kuitenkaan usko että olot vielä ihan alkaisivat helpttumaankaan.

Sunburned, mullehan kätilö laitto nt-ultran liian aikasille viikoille vaikka sanoin että oon käyny aikasemmin jo ultrassa ja siellä olin viikon verran taaempana viikoissa. Ei uskonu ja kävin siis ultrassa menkkojen mukaan 11+2 (alkuraskauden ultran mukaan 10+0) ja siellä ei saatu näkymään tarpeellisia juttuja. Ei muutan kun sain ajan uuteen ultraan :) EIkä se mua haittaa siellä uudestaan käydä ;)

Tänään jo 11+2 :D Mä muuten tunnen jo kohdun tosta mahan läpi ;)
 
Pahoittelut Minkylle :hug:

Täällä uusi maaliskuussa poksuva. Kävin torstaina yksityisellä ultrassa ja sieltä löytyi pikkuisen syke ja kaikki näytti olevan kunnossa. Viikkoja 6+4.

Mulla oli keskenmeno toukokuussa ja tämä tärppäsi ekasta oikeasta kierrosta km jälkeen. Meillä on ennestään 3-vuotias tyttö. Kovasti toivotaan että tämä raskaus kestäisi, mutta välillä epäilys on kova ja jos voisin päättää niin haluaisin vain nukkua tämän alkuraskauden ohi. Pahoinvointia on , samoin väsymystä, tissikipuilua, herkistymistä jne.

Tässä vielä nämä tiedot etusivulle:

27.3. Miltsu-toinen-OYS
 
Minkylle suuren suuri :hug: ja voimia jaksaa yrittää!
marcelina: se oli siis se neuvolan tietokone, mikä laski mulle nuo viikot. Ja päin prinkkalaa siis tais mennä monessa mielessä, jos sulla sama laskettu aika ja eri päivät nyt tällä hetkellä. Naurattaa :LOL:
Annien, sitä minäkin ajattelin, että käyn ihan mielelläni pariin kertaan kattomassa mitä tuolle masulaiselle kuuluu. Eniten vaan otti päähän se ettei se terkka kuunnellut mua ja mun selitystäni, vaikka olen oikeassa. Jotenkin uskon enemmän erikoislääkäriin kuin neuvolan tietokoneeseen... Vai?!

Ulkona on ihana ilma, mutta vietän tämän(kin) viikonlopun töissä. Vuorotyön iloja. Eilen yks työkaveri sanoi mulle, että kohta sä alatkin sitten tekemään lapsia.. Heh. Ja samassa työvuorossa toinen sanoi, että taitaa Sunburnedilla olla kova vauvakuume :D Vielä on salaisuus pysynyt salaisuutena. No okei, pari läheisintä työkaveria tietää, mutta muut saavat kuulla vasta sitten kun "olla turvallisimmilla vesillä"!

Hyviä vointeja kaikille!
 
Minkylle suuuri :hug: todella kurjaa et oli jo kolmas kerta peräkkäin :'( Paljon voimia sinne!

Tässä itsekkäästi taas omaa napaa: Kiukkuraivari tuli eilen kun aloin kiukuttelee ku avokki ei suostunu ajaan illal Nokialle kattoon asuntoja..Siis ulkoapäin.. Ja mä tietty vedin kauheet pultit :( Ja sit viel yöllä sängyssä oli pakko valittaa ja nalkuttaa kuinka itsekäs hän muka oli :D kyl alko tilanne naurattaa yhessä kohtaa :D oon mä kyl välil kovakin kiukuttelee :whistle:
Mut kohta pääsee ostaan kisulle raapimapuun ja hiekkaa ja ruokaa :)

Murgu ja masukaveri 10+2<3
 
No niin, jospa minäkin liittyisin mukaan!
Ensimmäinen neuvola ja ultra vielä edessä, mutta nettilaskurin mukaan LA 15.3 eli viikkoja 8+5.
Kolmatta odotellaan, kaksi poikaa jo löytyy (02 ja 04).
Pahoinvointia on kyllä ihan tarpeeksi ja tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi... sohvalla kun pötköttelen!
Ja tietoja etusivulle:

15.3.10 Pippa3-kolmas-VKS
 

Yhteistyössä