+Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

Mötkylä Oon tosi pahoillani :hug: Kyllähän se tietysti taloudellisesti harmittaa, mutta mies on tällä hetkellä työssä (tosin palaa opintojen pariin joulukuussa, jolloin tulee tiukempaa). Ajattelin, että jos jatkoa tarjotaan, niin saadaan paremmin rahaa säästöön, mutta oon tyytyväinen näin. Vihasin olla siellä ja nyt saan stressittä (?) nauttia raskaudesta ja omasta hyvinvoinnista. Saa rauhassa laittaa kotia ja muuta. Oon luottavainen siihen, että kaikki järjestyy tavalla tai toisella :heart: Jaksamista sinne :hug:


PÄIVITELKÄÄ TOSIAAN LIHAVOIDUILLA TEKSTEILLÄ Osaan sitten paremmin bongata tiedot keskustelujen lomasta ;) Laitan nyt taas ylös uusimpia, jotka huomaan tekstistä. Aina saa "repiä hihasta" jos täällä pahoinvoinnin lomassa jää joku päivittämättä :)

Tässä etusivun ohjeet tiedon päivittämiseen:
Nimimerkki - monesko - synnäri - tyttö/poikaolo?


Jemppi & murunen 10+6
 
Joo mää ny pelkään kaikkee tän raskauden suhteen :D mut en oikein kans usko et ois KU meinaan aika varmaan oisin tosi huonona näil viikoil jos se lapsi munatorves hengailis :D
Onko muuten kellään tullu sellasta pistävää mahakipua joka nimen omaan kohdituu ylävatsan keskelle? Eilen ja tänään tullu ja sen jälkeen iskee huono olo :eek: en tiiä kans mityä on..
Ja soittelin tänään eilisä labratuloksia,tai lähinnä kilpirauhas asiaa ja voi olla et taas jatkuu lääkitys :s toinen arvoista oli koholla niin keskustellaan sit lääkärin kanssa siittä et mitä tehää..:/

murgu ja masukaveri rv 11 :heart: (viikko ultraan!)
 
LillaMy83 : "Mukavaa", että paha olo palasi :) Itsekin päivittelin tuossa aiemmin sitä, että oireet ovat poissa. Eilen hieman kuvotti aina välillä, joten kai kaikki sitten on kuitenkin ok.

Onnea ultrassa käyneille!

(.) Oma neuvolakäynti osoittautui - kuten konkarit täällä osasivat kertoa - aika "köyhäksi". Tai no, saihan tietää, että verenpaine oli ok (normaalia matalampikin), Hb ja virtsa myös.
Seuraava neuvola on jo reilun 2 viikon päästä, jolloin pitää ilmoittaa, osallistuuko np-ultraan ja seerumiseulaan vaiko eikö. Mistään muista ultrista ei ollut puhetta, että eiköhän me mennä sinne senkin takia, että näkee, onko masussa vielä eloa.

En sitten viitsinyt huolistani sen enempää kertoa, jotenkin muutenkin jäi kaikki etukäteen mietityt kysymyksetkin esittämättä. Mä oon jotenkin naivista ajatellut, että raskaana olevaa höösätään ja tarkkaillaan ja ihmetellään paljon enemmän :LOL:

Sain onneksi lähetteen kilpirauhaskokeisiin, jossa kävin tänään, niin näkee, pitääkö thyroxin-annosta nostaa/laskea. Eka lääkäri kun sanoi, että nosta, toinen, että älä nosta...
 
Heip heip, jep jep. En tosiaan kyllä yhtään älynnyt lihavoida :) Tietoni siis: SuTi - toinen lapsi - KSKS -LA 19.3. ja jaa-a ei oo kyllä muotoutunut vielä tyttö- tai poikaoloa, ilmoittelen, jos sellainen ilmestyy jossain vaiheessa :D Hieman salaisesti toivon, että meidän tyttönen saisi pikkuveljen <3

SuTi ja papu 8+5
 
Minäkin aattelin välillä yrittää jotain kirjottaa, kunhan pahan olon kanssa kykenen.

Hyviä uutisia ollut np-ultrissa, itselläni on se edessä ens maanantaina, ehkä kohta jo jänskättää.

Mä olin tosiaankin reilu viikko sitten jo tokaa kertaa nesteytyksessä Kättärillä pahoinvoinnin takia ja kyllähän se vähän auttoi, sain nyt sitten vähän voimakkaampaa lääkettä myös kotiin ja se on kyllä vähän auttanut. Kättärillä taas ultrattiin vauveli sinne mennessä, silloin oli viikot 8+6 ja siellähän vauveli köllötteli ja liikkuikin jo vähän ja vastasi viikkoja. Eli siinä mielessä ei nyt niin kauheesti jännitä np-ultra, toki ne siellä sitten kattelee vauvaa vähän tarkemmin.

Itsellä alkaa tosiaan jaksaminen loppua tän huonon olon takia. Ja tuntuu ettei kukaan oikein ymmärrä mua.. :ashamed: Ärsyttää vähän myös kun ei oikein kukaan jaksa ees tulla kattoo mua, anoppi vaan käy ja se on vähän rasittava tyyppi, vaikka onkin ihana kun jaksaa auttaa. Meillä on mies aika kovilla kun hoitaa nyt kaiken, kodin, pojan, koiran jne. No onneks nyt on jo 11.viikko, toiveissa tää alkaa helpottaa sitten 13.viikolla varmaan, niin oli mun mielestä esikoisen kanssa.

Sori nyt omanapaisuus ja valitus mutta kun tuntuu ettei vaan enää jaksa! Mä oon kohta 5 viikkoa maannut jossain sängyn/sohvan pohjalla eikä helpota yhtään.. :headwall: Tulis nyt se ihana keskiraskaus ennen sit taas loppuvaiheen vaivoja, jotka ei kyllä ollut mitään verrattuna tähän alkuraskauteen.

Tsemppiä muillekin pahoinvoiville!! :hug:

Bamboo 10+4
 
Moikka!

Ihana lukea teidän hyvistä ultrakuulumisista taas!

Meillä on ekaan ultraan vielä pitkääkin pidempi aika, se oli joskus syyskuun puolessa välissä vasta. Ei millään jaksaisi odottaa..

Eka neuvola olis huomenna.

Ninni-74, kiva kuulla että muillakin on välillä negatiivisia ajatuksia koko raskaudesta/vauvasta. Sehän on ihan normaalia, silti epämiellyttävää.. Mulla on ekaa kertaa kaikista raskauksissa tullut nyt välillä huonompiakin ajatuksia koko raskaudesta. Varsinkin, kun pahoinvointi on nyt niin kovaa. Mietin myös millainen arki meillä on sitten vauvan synnyttyä, kun toi meidän kuopus on niin kerkeeväinen, villi ja temperamenttinen. 2v ehtii just täyttää ennen kuin vauva syntyy eli pieni vielä silloinkin on. Sen näkee sitten..

Prinpressa, teidän vauvan la on oikein hyvä. Mun synttärit on silloin. Just toi nuorin poikamme on syntynyt 1.3. Ei ihan samana päivänä saadaa synttäreitä juhlia. Silloin kyllä jännättiin saadaanko kalevalanpäivän poika, kun klo 0.38 hän syntyi. Ei edes kauheesti yli mennyt :D

Bamboolle ja muille pahoinvoinnista kärsiville hurjasti tsemppiä!! Tiedän tunteen, itselläni on myös lähes 24/7 yököttävä olo. Eilen oksensin paljon ja monta kertaa. Oli kyllä ennätys. Meillä myös isi hoitaa tällä hetkellä lähes kaiken, lapset, kodin, ruoat, pihatyöt jne. Mä vaan makailen ja kärsin. Tietty, kun isi on töissä on pakko yrittää parhaansa. Mutta esim. koko meidän keittiö mua yököttää. Jääkaapin kun avaan on ihme jos en oksenna! Onneksi mies on ollut tosi ihana ja tehnyt ruokia valmiiksi mulle ja lapsille. Tällä hetkellä kaikki hajut oksettaa niin paljon ja se auttaa kun ei tarvi niiden ääressä niin paljon olla. Ensin ei oo mitään oireita ja sitten on kaikki! Kauheeta keksiä itselle syömistä, kun mikään ei maistu toista kertaa ja olen nyt nirsouden huippu. Normaalisti tykkään syödä mitä vaan.. Toivottavasti alkaa helpottaa pian ja muillakin myös! Sais alkaa enemmän nauttimaan koko raskaudesta. Sori valitus.

Yritän käydä lukeen teidän kuulumisia ja kirjoittaakin jotain, jos oma olo sen sallii. Pieni tauko tulee kuitenkin, kun meidän isin kesäloma alkaa vihdoin ja viimein huomenna. Lähdetään heti la reissuun. Toivottavasti voin paremmin siellä, ettei mee kokonaan hotellissa makaamiseksi.

Jade 7+5
 
Krokodiili
Ninni-74! Kyllä kilpirauhaslääkitystä nostettiin ilman labraa. Kysyin lääkäriltä asiasta rv8 ja samantien hän käski nostaa annosta. Keskiraskaudessa sitten seur. kerran arvot tsekataan.
 
Joo-o... Tuli sitten ultrassa taas käytyä :D
Siellä pieni murunen vilkutteli kovin äidille, hetkeäkään ei ollut paikallaan siellä. Olishan tuo kiva, että nuo hirvittävät pyörähtelyt alkaisivat tuntua... mutta sitten jossain vaiheessa...
4,8 cm pikku tyyppi siellä oli. Kaikki oli hyvin. Suuri kivi vierähti sydämeltä... Kyllä tämä näyttää kestävän, on se jo niin isona siellä. Lokakuussa seuraavan kerran.

Muutenkin hirvittävän kiva käydä siellä synnärillä moikkaamassa tuttuja kätilöitä. Ensimmäisenä sieltä joku huusikin, että taasko se on täällä :LOL: Totesin vain, että pitihän mun jo päästä heitä kiusaamaan :saint: :D
Tosi positiivista mennä sinne, kun työntekijät muistavat minut kahden vuoden takaa ja samanlainen läppä sen kuin jatkuu vain... Mun edelliset kätilötkin ovat siellä vielä, joten toiveita on synnyttää samojen kanssa kuin viimeksi... tai no jos tällä kertaa pärjättäis yhden kanssa, jos tää ipana syntyis yhden työvuoron aikana ;)
Sääli vain, että syyskuussa selviää tuon synnärin jatko. 2013 lopetetaan, jos lopetetaan... Eli siis kersat on siis synnytettävä ennen sitä :saint: :kieh:
Yksi siis vielä toiveissa eli pistetään sitten töpinäksi tämän seuraavan jälkeen, että saadaan vielä se kolmaskin syntymään tuolla synnärillä. Sen jälkeen ei tarviikaan enää synnyttää, kun (ja jos) tuo suljetaan....
Ei kyllä ymmärrä mitenkähän HUS on ajatellut hoitaa noi saaristosta tulevat ummikkoruottalaiset Helsingissä? Lossin kulkukin kestää ja siihen päälle jopa 2 h ambulanssimatka... Saa olla kätilöt valmiina lanssissa apuna. Lohjalla ei tuohon tunnu olevan valmiuksia...
No kaipa ne "viisaat" päättäjät tietävät mitä tekevät... etteivät peru päätöksiään parin vuoden kuluttua, kun huomaavat hommien räjähtävän käsiin :(
 
Eka neuvola vihdoin takana. Mitään ihmeellistähän sielä ei vielä tehty. Täytettiin vaan kaikki laput, otettiin pissa- ja verinäytteet. Hb oli 143, verenpaine vähä koholla, pissa puhdas. Painoa tullu jo 3 kg :ashamed: Että kun sais hillittyä tuota hyvän syöntiä ja tulis liikuttua enemmän, mut ku ei oo nyt jaksanu. 2-3 vkon päästä olis np-ultra, sairaalasta tulee kutsu kotia. Muuten ei mitään ihmeellistä, paksusti voidaan :whistle:


Niin la muuttui 16.3, jos listan päivittäjä vois sen etusivulle muuttaa

Tipi75 ja masuasukki 9+2
 
Heippa

Piti tulla pokumaan 11+0.
Jotenki vielä en osaa päästä palstavauhtiin ennen ekaa ultraa, joka ensi viikolla. Pahaolo on helpottanut hieman, tosin nyt taas tosi huono olo.

Onnea hyvistä ultrakuulumisistanne!

 
Huomenta!

Mä kirjoitin tänne eilen pitkät tekstit ja kommentoin oikein ahkerasti niin sitten ne kaikki8 tekstit hävis jonnekkin avaruuteen :'( :kieh:

Ihanaa lukea hyviä ultra kuulumisia:)

Mun täytyy kahdeksan jälkeen soittaa neuvolaan ja kysyä niiden näytteiden tuloksia joita se lääkäri otti että onko jotain tulehdusta kun vuodan verta (onneks nyt en oo vuotanut).

Eilen saatiin sit naapurilta tietää et ne ostaa tän kämpän eli joudutaan kohta puoliin muuttaman:/Oisin kyllä mielelään asunut tässä talon valmistumiseen asti mut ei siinä mitään.Täytyy vaan olla fiksu ja nyt heti jo pikkuhiljaa ruveta pakkaamaan ja heittämään tarpeetonta tavaraa pois ettei tuu järjetön kiire sit kun kuta löytää meille uuden kämpän.

Pahoinvoiville ja kamalasta väsymyksestä kärsiville zemppiä:)

Nyt meen aamupalalle :wave:

Metsätähti ja pienenpienipoika ;) 10+2
 
Alice81-esikoinen-kättäri ja laskettu aika 16.3.

Kirjoittelin tuossa keväällä muutaman kuukauden tuolla kuumeisten kerhossa. Se oli kuitenkin aivan pakko lopettaa. Mulla tuli niiiiiin kauhea raskautumisstressi, etten enää edes ajatellut muuta kuin kiertopäiviä ja mahdollista ovulaation bongaamista. Kaikki aika meni palstoilla notkuessa.

Alkukesästä sitten raskauduin stressistä päästyäni. =)

Nyt on menossa 9+3 ja eka neuvola takana. Ensimmäinen ultra vasta 31.8, joten kateellisena ;) olen täällä lukenut muiden uä-kokemuksista. En jaksaisi millään odottaa, että itse pääsee katselemaan, että vilkutteleeko siellä alhaalla kukaan.

Alice81 9+3
 
Kivoja ultra kuulumisia monella. =) Onnea niistä!! :flower:

Harakanhattu Mulla sama ongelma että tuon meijä koiran haju ja eteenki hengityksen haju pistää oksettaa ja pahasti...eikä raukka ymmärrä miksi mä ajan sitä pois ku tulee rapsutuksia pyytämään.Vilkuilee kulmien alta vaa et emäntä prkl...ku mut pois ajat.Sit ku rapsuttelen ni pitää suunnillee olla hengittämättä et siihen kykenee.Haisee ku rankki vaikka just pari vkoa sitte pesin sen kunnolla et ei iha nii haisis.Mulla o pia trimmaus eessä...saa nähä yrjöönkö sit...
Hei koira ihmiset,mitäs koiria teillä on??
Itelläni on tuommonen musta suursnautseri tyttönen. =) Maaliman ihanin koira!!Toinen samanlainen ois haaveissa joskus 5 vuode päästä.Tai sitten pennut tälle mun nyt olevalle...ja siitä yksi itelle.
Joku oli koiravauvan hakenut..mikäs pikkunen siellä on?? =)
Koiran pennut o ihania.Mä koetan malttaa sen toisen koiran hankinnan kanssa siihen ku nää kaks nuorinta lasta on siinä neljä viis vee. ;) heh

Meillä oli eilen se eka neuvola...ja ultra. =)
Kaikki oli ihan hyvin ja onneksi siellä näkyi yksi kappale pikkusia. :whistle: Kyllä helpotti tieto...ois se nii paljo hankalampaa oottaa kahta ku yhtä.Muutenki ku kuulun riskiraskaus ryhmään ni sit vielä kaksos raskaus ni ois ollu kyl liian rankka vaikka mielettömän ihana ja hieno juttu!!Meillä muuttu la...päivitänpä

Daizz-neljäs-La 29.3.2010-ksks Ei tyttö eikä poika oloa....Oksu oloa kyläki.Hem...menee herno kyllä tähän oloon..tää on ihan koko päiväistä...velttoa oloa ja oksua...Koko ajan pitää syyä jos meinaa et pysyy pois...tulee heti jos o yli 2 h vimesest syömisest.Ja sen myötä siis tullu kiloja jo jokunen...ainaki 3kiloo!!!Ja mulle ei sais tulla...mite ihmeessä mä voin syyä nii kevyeesti nyt ku oksettaa iha pimeenä jos en pidä huoli siitä et syön...usein.Eikä kaikki maistu ihan nii...hmmmh....
Mua rupee kans jossai määri ärsyttää tää veto pois olo ja oksetus.Vielä ku palattii ultran mukaan viikkoa taakse päi... :kieh: ni siis tätä on tiedossa siis viel ainaki kuukaus... :/ Mä en saa oikee mitää tehtyäkää...keittiössä en voi olla ku pakolliset ...eli tehä ruuan...senki sillee et hajut oksettaa kaikki...muksuille o saatava ruoka naaman eteen...isäntä tekee kyllä keittiö hommat mut meinaa aika ajoi hermostua ku en siel voi tehä mitää...tekee nii pahaa noi hajut!!YÄK!!Muutenkaa saa oikee mitää aikaseks...iha veltto olo ja palelee.Tätä o kestäny jo ainaki kolme viikkoo tätä huonoo oloo ja velttoutta...vielä ois eessäki.Eile illallaki isäntä tuumas et sä kyl näytätki huono vointiselta et mene peiton alle...et tulee perässä lämmittämää... :heart: :heart: Ihana toinen...

Nyt mun o mentävä kuopus meinaa kitistä tuol lattialla...oiskohan kakkavaipan vaihto. :x Ei auta....mä laitan sen unille kohta ja koetan sit saada vähä siivottua...pakko ois.Ei voi isännälle kaikkee jättää!!

Jaksuja kaikille.Voikaa huonosti..ei ku HYvin!! :snotty: Kyyl kai tää tästä...

Daizz ja pikkunen 7+5
 
Tämä tulis vaan ilmiantaan ittensä et kaikki ok :) Hääjärkkäilyt vetelee viimeisiään ja huomenna sitten rouviinnutaan <3

Mä olen parina pvänä epäilly et tunnen jo pikkuisia liikkeitä ja yhestä oon jopa aika varmakin.
Pahat olot alkanu helpottaan ja jäljelle on jääny vaan ihme pöhnä eli ei oo paha olo mut ei hyväkään.

Annie ja Pikkarainen 12+1
 
oksu olo jatkuu täällä edelleen...
eilisilta oli jopa ihanan normi olo !!! mut nyt se taas aamusta kurvas maisemiin.

eilen oli eka neuvola ja LA on nyt siis 30.3.10
neukkatäti sanoi, että eletään rv:t menkkojen mukaan, ei sen ultran, kun on niin pieni heitto.

Täällä painon kanssa myös taistelu alkamassa. Mäkin joudun puputtamaan koko ajan jotain ja se on nostanut painoa jo jonkin verran. Sain rd ohjeet neuvolasta ja alan niitä toteuttaa kunhan tää OKSU menee ohi.

Minttis & Paavo 7+3
 
Heippa pitkästä aikaa. ei ole ollut mitään kirjoitettavaa, kun olo on hyvä, ei ole ollut neuvolaa tai ultraa vielä. Eka neuvola olisi ensi ma ja ultra 28.8.

Mulla on koira kans, 9v. dogo argentino, kiltti kun mikä.

Jaksamisia kaikille pahoinvoiville!

Poppeli 10+0
 
Onnea kaikille ultra kuulumisista! Ja onnea uusille!

Kävin toissa päivänä ultrassa, ja liian aikaisin tuli käytyä mutta ei se haittaa. Sain uuden ajan 19.8, jolloin tarkistetaan np.
Laskettu aika siirtyi (niinkuin odotinkin) eli nalle1puh, la 6.3, ensikoinen, tyttöolo, Jorvi

Tyttöolo johtuu siitä, että (hullua, tiedän) joskus minulle on ennustettu tyttöä. Lisää taikauskoa lisää se, että meidän sukuun syntyy vaan tyttöjä. Jos vauva saisi isänsä puolelta vaikutusta, niin sillä olisi saumaa olla poika.. Ihan sama, mutta hauskaa leikkiä ajatuksella. =)

Tuntemuksista sen verran, että suuria raskaus oireita ei ole ollutkaan, mutta tunteet on kovasti pinnassa. Voimia kaikille pahanolon ja oksennuksen kanssa painiville! Kyyneleet nousee silmiin vähäisemmästäkin asiasta, töissä eivät ole vielä arvanneet mitään.. Kai ne kohta arvaa kun olen tihkuttamssa asiasta kuin asiasta. Mies joutuu raukka kuuntelemaan kiukku ja itku kohtauksia.. Kerroin jo miehelleni että keskiraskaudessa olen sitten onneni kukkuloilla, odota vaan. Kestä nyt vielä muutama viikko.. =)

Kerroimme vanhemmillemme, ja rumba siitä alkoikin. Äitini kertoi koko suvulle, ja onnitteluja satelee. Viikkoja ei kyllä ole vielä ihan hirveästi kasassa, mutta kun ultrassa näki vipinää niin uskalsti kertoa ja viidakko rumpuhan siitä lähti liikenteeseen. Neuvolassa kysyttiin, että onko meillä tukiverkkoa - vastasin että vähän liikaakin.. Ihanaa - mutta jossain vaiheessa voi olla jopa rasittavaakin. Omille vanhemmilleni kolmas ja mieheni vanhemmille toinen lapsenlapsi, mutta eihän lapsenlapsia ole koskaan liikaa.. =)

Jaksamisia ja parempia vointeja kaikille!

nalle1puh ja "op" 10+6
 
Koirista Meillä on siis kaksi pientä n. 4kg sekarotuista. Topi 4v ja Mimi 2v. Ne on sisaruksia ja niiden mammassa on chihuahuaa ja englanninkääpiöterrieriä ja molempien isä on jackrusseli, mut molemmilla on eri isä. Ne on aikamoisia tehopakkauksia ja koko ajan menossa. Ja niiden hengitys HAISEEEEE!!!! Yökkäilen siitä koko ajan...

Muuten olotilat on pysyneet aika samoina.
Yökkäily jatkuu ja aina pahenee iltaa kohden. Toistaiseksi vielä kaikki on pysyny sisällä. Viime yönä kävin 4 kertaa veskissä.
Hajut ottaa tosi helposti nenuun
Mitään lämmintä ruokaa ei voi syödä kahta kertaa peräkkäin.
Hedelmät on kova sana
Rinnat on edelleen kipeet
Itkettää koko ajan
Väsyttää vieläkin vähän.

Siinäpä ne päällimmäiset oireet. Meidän eka ultra on vasta 3.9 ja lääkäri sit 4.9. Kateellisena luen muiden ultrakuulumisia. Tahtois jo itsekin nähdä omin silmin että kaikki on ok. Ku en vieläkään tätä ihan todeksi usko.

*muoks. Annien ihana masu :flower:

Harakanhattu ja pieni 9+3 :heart:
 
Iltapäivää tänne! :)

kaksi viikkoa vielä.. pikkusen päälle niin on ensimmäinen ultra.. <3 sitä odotellessa.. toivottavasti näemme siellä tällä kertaa pikkuisen tiitiäisemme :heart:

Oloista sen verran.. aika paljon ollut huonoa oloa tässä viimeisen 2 viikon aikana, varsinkin tällä viikolla.. pitäisi jatkuvasti napostella jotakin hedelmää yms.. ja juoda paljon ettei paha olo vainoaisi. :p

Otamme joka sunnuntaina masusta kuvia ja vertailemme sitten niitä muihin viikkoihin, mutta vielä ei kyllä oikein merkittävästi voi sanoa että muutosta olisi tullut.. toki jos katsoo ihan , ihan alkuraskauden ensimmäistä kuvaa ja vertaa nyt maanantaiseen.. voi huomata jonkun pienen eron... näkyisipä jo enemmän että voisi todeta todellisemmaksi! :D no ultrassa viimeistään tajuaa kuinka todellista tämä onkaan :) :heart:

Hope sinne asti vaan pääsemme... <3

Mirkelo & Tiitiäinen 9+5 :heart:
 
Alice 81 tervetuloa :flower: !

No niin eilenkun tosiaa niitä kilpirauhas kokeiden tuloksia neuvolaan soittelin ja hoitaja sanoi et keskustelee lääkärin kanssa niistä..No se lääkäri soitti aamulla herättäen mut ehkä kauheimmalla puhelulla ikinä.. Sanoi et kyl nyt on vajaatoiminta ja lääkitys pitää aloittaa heti, vajaatoiminta voi aiheuttaa kehitysvammasuutta..sen kuultuani menin ihan shokkiin ja sanoin vaan et joo mul on niitä vanhoja lääkkeitä viel et alotanko niillä ja lääkäri sano et kyllä ja annos muuttu kokonaiseen tablettiin.. Puhelun jälkeen itkin tosi paljon ja alkoi ihan kauhe tunne kalvamaan joka paikkaa..soitin miehelle joka kans järkytty tästä.. nyt on sit menny päivä vähän niin ja näin..en oo viekään ees pukenu päälle..mut onneks torstaina ultra ni voi sanoo toiv. peloille hyvästi

Tällästrä tänne :D

murgu ja masukaveri 11+1<3
 

Yhteistyössä