+Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

  • Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti
Glow
Nimimerkki - monesko - synnäri - tyttö/poikaolo? (- odotusblogi?)

LASKETUT AJAT:

25.2
Annien - toinen - HYS - poikaolo - http://raskauttavaa.wordpress.com/

27.2
Alina78 - kolmas - KOKS
Wantsu - esikoinen - Kättäri

28.2.
epäusko - toinen - K-SKS
Prinpressa - toinen - KOKS - tyttöolo

1.3.
yxäiti - toinen - SEKS
LillaStina - toinen - Tammisaari BB
DoubleTroubleMum - kolmas ja neljäs

2.3.
Latsis - toinen - Kättäri
Glow - kolmas - KOKS
minjoh - esikoinen - Jorvi
serratus - esikoinen

3.3.
Rauna - toinen -
pallero71 - kolmas - K-SKS
Helky84 - kolmas

4.3.
Käärö2010 - esikoinen - Jorvi
Marimint81 - toinen -
nalle1puh - esikoinen -
murgu - esikoinen - TAYS
Krokodiili - esikoinen -

5.3.
MoohMooh - toinen - K-HKS
Tintti74 - toinen - NKL
Äpy - toinen

6.3.
Maijoh - toinen - TAYS
Veepu - esikoinen -
nalle1puh - esikoinen - Jorvi - tyttöolo
hekla - neljäs - TAYS - poikaolo

7.3.
likka26v - esikoinen -
Minna77 - esikoinen - ulkomailla
momtoo - toinen - KAKS - poikaolo
Maine Coon - kuudes - SATKS
Bamboo81 - toinen - kättäri

8.3.
MannaHari - neljäs - L-PKS
Äityli28 - neljäs - SATKS
BabyHope - esikoinen -

9.3.
Lilla2009- - kolmas -
Kinder- - toinen ja kolmas - NKL
Tuplamuumi-05 - kolmas - Jorvi

10.3.
metsätähti - kolmas - KYS - poikaolo
valdemaria - toinen - KYS
esikoinen - toinen - OYS
Siiruli - toinen - tyttöolo

11.3.
Äitimurmeli - toinen - TAYS
salva78 - toinen - TAYS
winhon74 - toinen -
Adeliina10

12.3.
nystymuikio - kolmas ja neljäs - LKS
Poppeli - toinen -
marcelina - toinen - NKL - poikaolo
Miiru80 - kolmas - KYS
Mimmurainen - esikoinen -
Tipi-Elviira - toinen - K-SKS

13.3.
IntoOlivia - esikoinen - EKKS
Pippa3 - kolmas - VKS
äiti vm70 - neljäs - KHKS
NinaRinsessa - esikoinen - KOKS

14.3.
Mirkelo - esikoinen TAYS
Fantaihana - toinen - Kättäri
solmussa - kolmas - LKS
Metukka - toinen - SKS

15.3.
Lorena - toinen -
Sari8o - toinen - TAYS
mysti - toinen -

16.3.
Floora - toinen -
harakanhattu - esikoinen - TAYS
tipi75 - kolmas - SEKS
Alice81 - esikoinen - kättäri
Jemppi - esikoinen - PHKS
anri82 - viides -
Sari8o

17.3.
Lahja Lintikka - viides - SEKS
Sunburned - esikoinen - TYKS
Hali87 - esikoinen - PHKS - tyttöolo
MLL
Ellu70 - toinen - SAS

18.3.
Mötkylä - toinen - SEKS
donoro - viides ja kuudes - KYS
Ilo81 - kolmas - TAYS

19.3.
mörköliini - viides - OYS
SuTi - toinen - KSKS
Pikkarainen - kolmas - TAYS

20.3.
Elli75 - viides -
daizz - neljäs -
jannannemaarit - toinen - LKS

21.3.
ÄitiysLomalainen - toinen - kättäri - poikaolo

22.3.
LillaMy83 - esikoinen - PKKS
Elli75 - viides - OYS

23.3.
Talvimama - esikoinen - TAYS

24.3.
ilona10 - esikoinen - OYS
Ninni-74 - esikoinen - SEKS
mobic - toinen - LKS - tyttöolo
Bluedrama - toinen - KYS

25.3.
26.3.
popsu - esikoinen

27.3.
missLuupää - toinen -
Jade80 - neljäs - TAYS
sef - kolmas - TYKS - poikaolo
Miltsu - toinen - OYS
paalina - kolmas - OYS
katariina00 - esikoinen

28.3.

29.3.
Tinkerbelle - toinen - HYS
Daizz - neljäs - KSKS

30.3.
Minttumaaria76 - toinen - NKL - tyttöolo


31.3.
mörtsykkä - toinen -


Ilmoitelkaa mulle jos on virheitä tai muuta korjattavaa! Jos en huomaa keskustelusta, niin voi laittaa yv:n
 
Hui! Muutaman tunnin kuluttua ensimmäinen ultra. Siis se np-ultra. Jännittää aika kovasti. :/ Tulen sitten ilmottelemaan uutiset heti kättäriltä kotiuduttuani.

Kivuista Viikonloppuna oli oikealla puolella alavatsassa oikein kunnollisia repäisykipuja. Ja ihan sängyssä maatessa, kun hengitti oikein syvään. Toivottavasti on ihan normaalia.

Nyt jatkan panikoimista. :kieh: :kieh:

Alice 11+6
 
Heipähei, tulin jo valmiiksi tänne Syyskuun ketjuun :)
Kivuista Välillä itsekin kohtaan julmetut kivut jos äkkiä nousen vaikka sohvalta tms.
Ja välillä kummaltakin puolelta masuu (siis sivuilta) tuntuu sellasta "kipukolotusta", onneksi ei usein mutta kuitenkin, aina säikähdän ja makaan pitkän tovin jos kipuja tulee :|

En malttaisi odottaa ultraa :) Aika jännää että pääsen ultraan 2 kertaa kuussa, äitipoli ja neuvolakäynnit siis :) Esikoista oottaessa oli aika harvassa ultrat.

Eniten odotan sitä kun saan tietää sukupuolet, millähän viikoilla se olikaan että voi aikaisintaan jo saada selville? *täpinöissään*

Kinder- & tiuhti&viuhti 12+6!!, kohta poksuu taas :heart:


ps. tänään on tällä mammalla hyvät ohjelmat telkusta tulossa, huipparit ja ennen kaikkea, täykkärit!! *pitää varata kasviksia ja dippiä*

Ainiin, ja alkavan syyskuun kunniaksi lisäsin profiiliini ultrakuvan kaksosista :) ko. kuvassa siis rv 11 :)
 
Heipparallaa, siirryn minäkin jo valmiiksi tänne uuteen paikkaan kirjotteleen. Huomenna menen monen viikon saikun jälkeen pitkästä aikaa töihin. Vähän jänskättää, mutta toisaalta oon kyllä ihan innoissani. :)
 
Johan se on melkein syyskuu, ni voipi tähän jo kirjottaa :)
Nyt on täälläkin vihdoin viimein eka neuvola varattuna, tosin vasta 15.9. mut onpahan kuitenkin. Oon viime viikolla yrittäny jo varata aikaa ja nyt sitte ko sain tätin kii ni eiköhän tullu napinaa, et näin myöhään otat yhteyttä |O Ikinä ei oo hyvä.
Käyn ens viikolla otattaan verikokeet nt-ultraa varten. Toivottavasti nt on piakkoin sitten ekan neuvolan jälkeen (pakkohan se on ko viikot paukkuu silloin jo siihen malliin, et viimiset hetket käyä)
Olo on ihan ok. Välillä tulee oksuhetkiä niinko eilen ko siivosin jääkaapin :$
Kovasti jaksamisia kaikille ja tuplaonnittelut uudelle tuplikselle (sori, en muista nikkiä :ashamed: )

mobic ja pikkuinen 9+6 :heart:
 
NP-ultra takana. =) Ei ollut turvotusta ja muutenkin kaikki hyvin. Kovinkin vilkas kaveri siellä heilutteli itseään. Alkaa pikkuhiljaa uskomaan, että joku siellä masussa asustaa. Olen aivan onneni kukkuloilla. LA pysyi samassa eli tuo 16.3.2010.

Anteeksi omanapaisuuteni. :ashamed: En vaan tahdo pysyä housuissani. Pääsispä jo töistä kotiin ja näyttämään tallenteita miehelle =)
 
Nystymuikio, voi ihme :) Suuren suuret onnittelut sinnekin tuplavauveleista. Kylläpä teitä nyt riittää =) =) Tosi hieno juttu!!

Hmmm... Kinderin dippailusta tulikin mieleen, että iteltäkin löytyy sipsi&dippi yhdistelmä kotosalta. Täytynee kaivaa esiin täyskäreiden aikaan että saa kunnon nautinnon =)

Alicelle ja muillekin NP-ultralaisille onnittelut hienoista kuulumisista!

).( Oma napa on edelleen kovin hoikka. Näinköhän se kasvaa ikinä...

Tänään töissä pomo sen sijaan halusi tietää oliko minulla minkälaisia suunnitelmia töihinpaluun ajankohdan suhteen. Vastailin olevani kotosalla syyskuun alkuun 2011, mikäli se rahallisesti on mahdollista, ellei tule mitään ikäviä yllätyksiä aviomiehen työpaikan suhteen (lomautuksia/irtisanomisia).. Mutta saattaapi onnistuakin tiukalla taloudellisella suunnittelulla ja ennakoinnilla =)

Tämän lisäksi pomo kysyi että miten toinen..olin TOSI äimistynyt..vastasin vaan että kunhan tästä ensimmäisestäkin hengissä selviäisi. En tosiaan tiedä vielä tuleeko meille lisää lapsia..ainakaan heti putkeen. Pyysi sitten pitämään hänet ajan tasalla. Haluaakohan tietää äitiyslomalta käsin, että btw..NYT olisi taas yritys päällä :-DDD

IntoOlivia 12+2
 
Onneksi Olkoon tupla uutisia saaneille! :flower:

Toinen neuvola takana, ja ensimmäinen lääkäri käynti, kaikki hyvin. Syke pumputti siellä 150, aivan ihanalta kuulosti.. =) Ainoa harmitus on kauhea ummetus, tuntuu että kohta räjähdän. Vatsa pömpöttää ja on kipeä, ehkä se joskus helpottaa. Luumuja syön kilo kaupalla ja vettä juon litra tolkulla, luulisi joskus helpottavan.

Töihin paluu loman jälkeen jännittää, en ole kertonut vielä siellä kenelleekkään enkä ajatellutkaan vielä kuin vasta toisen ultran jälkeen. Joten saa nähdä pysyykö salassa.. Toivottavasti pysyy!

Hyviä vointeja ja jaksamisia kaikille!

nalle1puh ja op 13+2
 
Heippa pitkästä aikaa!

Loman ja laiskuuden takia en ole ehtinyt/jaksanut käydä täälläkään, mutta yritän ryhdistäytyä.
Luen tuon elokuun ketjun paremmalla ajalla, joten en teidän kuulumisiin oikein pysty sanomaan mitään.

Itsellä olo on ollut täysin normaali. Perjantaina käytiin neuvolassa ja kuultiin sydämenlyönnit (syke hurja 160!). Ihanaa huomata, että tuolla vatsassa tosiaan vielä on joku, vaikka olo on niin normaali. Miten muuten, tuttuni väitti, että jos syke on yli 140, kyseessä on tyttö?? Onko teillä tämmöisestä mitään tietoa, vai onko se yksi perinteinen uskomus?

Masu alkaa pikkuhiljaa hieman pömpöttää. Jos on urheiluvaatteissa sen jo huomaa, muuten ei.

Np-ultra-aikaa odotellaan...

Ninni & vaavi 10+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni-74:
Alkuperäinen kirjoittaja Kinder-:
*pitää varata kasviksia ja dippiä*
Voih, nyt mun alkoi tehdä mieli juuri tuota! Pitää töiden jälkeen käydä kaupan kautta :D
Kyllä, tuo on suurta herkkua =) Terveellistäkin mikäli ei laske tota kermaviiliä mukaan mutta ei se nyt niin iso "pahe" ole. =D

Mulla on jo valmiina kunnon terveysherkut iltaa varten, kasvikset+dippi, omenoita, mandariinejä jne :)

 
Ummetuksesta joku tais jossain mainita että kahvikupillinen aamuisin on mainio keino ummetukseen ja tästä olen täysin samaa mieltä :) Mitkään vedet ym. eivät auta minua ummetuksen kanssa mutta tuo kahvikupillinen aamuisin niin johan toimii :LOL:
 
Huomenna np klo 11....jotenkin kauhistuttaa ja tuntuu et joku on pielessä :snotty:
Yleensä nämä "mutu" jutut on osunee mulla aina oikeaan, täytyy vaan toivoa että olen nyt vain vainoharhainen.

Päivittelen kuulumiset huomenna, mitä siellä oikein sit näkyy. :ashamed:
 
Mainostan täälläkin taas maaliskuisten yhteisöä Yahoo Groupsissa. En muista oliko se täällä vai toisella foorumilla, kun joku kyseli miten sinne liitytään. En aiemmin ole ehtinyt vastaamaan, mutta tänään hätäisesti koitin värkätä ohjeita listalle liittymiseen, jos joku semmosia tarvitsee.


http://groups.yahoo.com/group/maalismurut2010

Jos haluat liittyä listalle, mutta et ole vielä luonut tunnuksia Yahoon palveluihin, tee se nyt: ->

SIGN UP

? täytä pyydetyt kohdat lomakkeeseen (nimi, sukupuoli, syntymäaika, maa)

? kohdassa 2 kysytään Yahoo ID ja Email: ID:ksi voit laittaa nimimerkkisi, joka kelpaa myös tuon ohjelman automaattisesti luoman Yahoo-sähköpostiosoitteen etuosaksi. Huomaa, että ID ja Email-osoite näkyvät kirjoittaessasi palstalle.

? kohdassa 3 kysytään toista sähköpostiosoitettasi, jonne tulee myös vahvistus luomastasi Yahoo-tunnuksesta, mutta tämä sp-osoite ei näy muille


Kun olet täyttänyt lomakkeen ja hyväksynyt Yahoon säännöt/ehdot, tunnuksesi aktivoituu. Sen jälkeen voit liittyä Maalismurujen listalle Maalismurut2010:n kotisivulla http://groups.yahoo.com/group/maalismurut2010 .


Klikkaa "Join This Group" :

Step 1: Tässä voit halutessasi muokata profiilia ja sähköpostiosoitettasi. Kohdassa "Comment to Owner" kirjoitat lyhyen viestin listan moderaattorille, joka hyväksyy sinut listan jäseneksi.

Step 2 : Valitse "Individual Email" (= kaikki listalle kirjoitetut viestit tulevat sähköpostiisi, jonka osoitteen annoit aiemmin), "Daily Digest" (= sähköpostiisi tulee kerralla kooste päivän viesteistä, ei siis jokaista viestiä yksitellen erikseen reaaliajassa), "Special Notes" (= vain tärkeäksi merkityt viestit tulee sähköpostiisi - tämä on käytännössä hyödytön kohta, sillä viestejä harvemmin lähetellään "special note" -merkinnällä varustettuna) tai "Web Only" (= sähköpostiisi ei tule listan viestejä vaan käyt lukemassa ne listan kotisivulla.)
(Huom. mielestäni suositeltavimmat ja käytännöllisimmät vaihtoehdot ovat individual email sekä web only.)

Step 3: valitset jommankumman vaihtoehdon, mielestäni tämä kohta on melko lailla yhdentekevä.

Sitten täyttelet lomakkeen loppukohdan ja painat JOIN, jonka jälkeen hakemuksesi lähtee moderaattorille hyväksyttäväksi. Sitten vaan odottelet milloin moderaattori ehtii lisätä sinut listan jäseneksi.


---

Listalla jotkut kirjoittelevat omalla nimellään ja jotkut nimimerkin suojissa. Molemmat tavat käyvät, mutta luonnollisesti omalla nimellään kirjoittaminen on tuttavallisempaa ja siten myös suotavampaa, varsinkin ajan mittaan. Tervetuloa mukaan!


Adeliina rv 12+4
 
Sunburned ja Nystymuikio Lämpimät onnittelut tuplauutisista!!! :flower: :flower: :heart:

Ja muillekkin ultrassa käyneille hyvistä uutisista!

Valdemarialle: :hug: Pidetään peukkuja tulosten saamisessa.

Glow: Kiitos päivityksen jatkamisesta

(.) Täällä todellakin on jo tuo merkintä käytössä. Vauvamaha on jo aivan selvä. Alkanut tulemaan jo selkäkipujakin, jotka tulivat esikoista odottaessa vasta joskus rv20. Oli kyllä silloin onneksi ohimenevää. Kai se selkä vaan vaatii totuttelua etukenotaivutukseen. Toivotaan samaa tällä kertaa.

Tänään kävin myös kaikki esikon vaatteet läpi ja järjestelin jo valmiiksi tulevaa varten. Ihan pikkusimmat vaatteet ovat vielä varastossa ja saapi ollakkin ainakin marraskuuhun asti. Mutta sainpas hieman kaappeja siivottua ja osa menee kyllä kierrätykseen.

Olen vieläkin ihan ihmeissäni, kun äänestivät huippareissa Felician pois. Yritän kyllä olla koukuttamatta itseäni ohjelmiin, mutta tänä syksynä luvassa kivoja sarjoja. :ashamed:

Mukavaa alkavaa viikkoa
Rauna ja LaVie 13+5
 
Onnittelu tuplista Sunborned ja nystymikio!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Huomenna ultra. Jännitän onko masussa 0 vai 1 (vai jopa 2) pötkylää. Maha on kasvanut, mutta viime päivien tiukan seurannan aikana maha ei tietenkään ole kasvanut kovasti. Joten pieni pelko on, että miten käy... Olen mielestäni tuntenut vauvan liikkeet. Yhdesti tosi selkeästi, ku tyttö oli sylissä, niin vauvalle ei tannut jäädä liikaa uiskentelutilaa :heart:

Huomeiseen! Ja kiitos glow, kun päivität tän kuukauden!
 
Mun oli pakko tulla kertoon heti ku heräsin, että mä nään ihan ihme unia! En siis ikinä ole nähny tälläsiä aikasemmin. On kyllä niin jostain muusta maailmasta että. Viime yönä näin unta että meille syntyi keskonen. Toivottavasti ei ole mikään enne ja tulisi ihan omalla ajallaan.

2pv ultraan...

Harakanhattu ja pikkanen 12+0*poks* :heart:

muoks. Niin ja tosiaan Glow kiitos että jaksat päivitellä!!
Nystymuikiolle laitoinkin jo onnittelut tuonne edelliseen ketjuun, mutta laitetaan nyt vielä tähänkin niin tulee tuplana! ;) Onnea tuplista!! :flower: :flower:
 
Huomenta!

GlowMulta voi ottaa tuon tyttöolon pois ja laittaa kolmannen tilalle kaksoset :) Ja kiva kun aloit päivittäjäksi!
Nyt on eka yö nukuttu suuruutisen jälkeen ja mieli hyvä ja kyllä vaan eilen oli puhelin ja feisbookki kuumana :D

Nyt vaan ens viikkoa ja neuvolalääkäriä odotellessa.
solmussa ja momtooonnea ultriin,toivottavasti kaikki on niinku pitääki :)

Nystis ja pienet 12+4
 
:heart: Hyvää huomenta, tai onko niin hyvää kun viimekin yö meni oikeastaan tuskaillessa kaikenmaailman jalkakipujen kanssa ja asennon löytäminen on vaikeaaaa :D

Katsoin juuri vauva tulossa-ohjelman ja meinasin taas vollottaa :ashamed:
Oi voi , tänään voisi yrittää taas päästä lenkille, mikäli illemmalla ei sada :D
Ei oikein tiedä miten saisi ajan kulumaan, on välillä niin tylsistynyt olo että huh huh..


Tasan 2viikkoa olisi vielä ultraan joka tehdään siellä Naistenklinikalla. Sitten siitä 9pv neuvolaultraan :D En malttaisi odottaa, koko ajan mietityttää mikä on masussa tilanne.

 
Minä oon sitten niin laiska ollu kirjoittelemaan tänne, muiden uutiset oon lukenu mut ite en oo aikaseksi saanu... :snotty:

Oikeen tupla tuplasti onnea tuplien odottajille! :heart:

pahoinvointi alkaa olla suurrimmalta osin takanapäin mikä on harvinaista mulla näillä viikoille ku edelliseltä se kesti lähemmäs rv 20...
ja väsymys myös antaa jo vähän periksi vaikka päikkärit pitääkin joka päivä jo ihan tavan vuoksi nukkua!

[/b]mobic taisi mainita jotain tuosta ekasta nla käynnistä että oli terkka marissu jotain, ja minäkö luulin et ite myöhään tilaan ajan ku eilen soitin ja 11.9 sitten ihan eka käynti ja samalla tulisi viikkoja tasan 13, jos ei sitten ultrassa kovin paljoa siirry ku aina on LA siirretty ainaki viikolla eteenpäin, sittempähän tuo selviää et onko siellä ees mittää vai muutenko vain on alkanu vatsan seutu kasvamaan..
oloki on vaan kummasti paksuuntu, vielä mahtuu yhet normi housut jalkaan mut ei kai kovin kauan tällä vauhdilla, yks päivä tuo pesasin kaikki entiset mammavaatteet ja laitoin kaikki "ylimääräset" pois että mahtuu kaappiin!
Ja aivan ihania masukuvia, mulla samoja kokoja hipoo ku oli jo ennestäänki tuota "makkaraa" tuossa, tai mistä sitä tietää jos se terkka yllättää sitten nlassa... :whistle:

mörköliini ja piipero 11+4
 
Moikka, en olekaan kirjoitellut tänne pitkään aikaan. Lukenut vain toisten juttuja.. kommentoimaan en pysty kun en ole lukenut muutamaan päivään mitään.. Ehtiihän tässä vielä kommentoimaan :)

Eilen käytiin np-ultrassa ja sieltä saatiin ihania uutisia! Pikkuinen heilui siellä menemään kovaa vauhtia, virkeä kaveri ja kaikki asit oli hyvin. Ihanaa! Nyt saadaan koko perhe alkaa nauttimaan tästä ajasta. Oikeastaan la on 23.3. mutta parin päivän heittoo ei mua haittaa tuossa listassa.

Ensiviikolla sitten nlalääkäri ja terkka ja siellä kuunnellaan sydänäänet, malttamattomana jo odottelen :) Isä ei pääse sinne mukaan, mutta ei voi mitään sellasta on kun reissaa työkseen, vielä tämän syksyn.

Mahtavaa, nyt uskaltaa olla jo hyvillä mielin. Km on jättänyt pelon, mutta nyt näyttää hyvältä ja kun kaikki mennyt tähän asti hyvin, niin nyt saa iloita kun on aihetta.

Tulevat mummot ja ukit, sedät ja tädit tietävät asiasta ja myös pari ystävää.
Häät lähenee ja jonkun verran on vielä tekemistä niissäkin, mutta kaikki menee omalla painollaan.

Parit äitiyshousut olen ostanut kirpiltä, en yleensä osta kirpiltä mitään, mutta sattui löytymään ehyet ja hyvän näköiset ni otin matkaan. Vielä niitä ei ole tarttenut jalkaan laittaa, sekin on sellanen asia jota olen jo oikeastaan odottanut. Pikkuinen vatsa näkyy, tulis vaan esille nyt.. :)

Viikkoja kasassa 11+1 :heart:
 
Onnittelut hyvistä ultrauutisista kaikille niitä saaneille ja halaukset niille, jotka eivät toivomiaan uutisia ole saaneet. Toivottavasti jatkotutkimukset kuitenkin muuttaisivat tulokset hyviksi.

Tänään kävin neuvolassa toista kertaa. Paljon pelättyä painoa ei ole vielä tullut yhtään lisää vaan se oli tippunut 1,5 kg. Eipä oo mikään kumma kun enhän minä ehdikkään mitään syömään kun koko ajan vaan nukuttaa niin paljon. Mutta vähän lupaili neuvolassa, että ehkä kahden viikon päästä saattas väsymys loppua. Sitä odotellessa..
Sydänääniäkin pääsin kuulemaan vaikka kovasti yritti pakoilla sitä laitetta ja moneen kertaan jouduttiin oikeeta paikkaa hakemaan. Mutta siellä se jumpsutteli 158 suurin piirtein. Meinaakohan tuommonen syketaso nyt sitten tyttöä vai poikaa?

minjoh 14+0
 
ajattelin minäkin nyt sitten kuitenkin liittyä tähän remmiin.
Eli, meillä toinen tulossa, ensimmäinen 2vuotias tyttö. Laskettu aika toiselle tulokkaalle 10.3.2010 ja synnytys paikka luultavasti OYS:si. Kaksi ultraa jo takana, eilen juuri kävin np:ssa ja kaikki mainiosti. :D
Ensi viikolla äippäpolilla aika.
Synnytysmuoto sektio näillä näkymin.. :ashamed:
 
Ultrassa käyty, siellähän vauva köllötteli :heart:
Turvotusta jouduttiin mittailemaan todella kauan, sitä oli 0,9-1,2. Vauvan asento oli mittaukseen huono, ja todella voimakkaasti ultraaja painoi vatsaa ja höykytti pikkuista. :/

Pääasia kuitenkin että kaikki siellä oli hyvin. :D

Ainiin...vauva vastasi viikkoja 12+4 eli sen pari päivää laskettua enemmän. Ei silti lähdetä muuttelemaan miksikään.

solmussa 12+2
 

Yhteistyössä