+Maaliskuussa poksuvat+

Uudet vois ilmottaa itestään:

Nimimerkki - monesko - synnäri - tyttö/poikaolo? (- odotusblogi?)

LASKETUT AJAT:

25.2
Annien - toinen - HYS - poikaolo - http://raskauttavaa.wordpress.com/

27.2
Alina78 - kolmas - KOKS

28.2.
Minky - toinen - VKS - poikaolo
epäusko - toinen - K-SKS

1.3.
Prinpressa - toinen - KOKS - tyttöolo
yxäiti - toinen - SEKS
Äpy - toinen - OYS
LillaStina - toinen -

2.3.
Latsis - toinen - Kättäri

3.3.
Wantsu - esikoinen - Kättäri
Glow - kolmas - KOKS -
Rauna - toinen -
pallero71 - kolmas - K-SKS

4.3.
Käärö2010 - esikoinen - Jorvi
Marimint81 - toinen -
nalle1puh - esikoinen -
murgu - esikoinen - TAYS
Krokodiili - esikoinen -

5.3.
metsätähti - kolmas - KYS - poikaolo
MoohMooh - toinen - K-HKS
Tintti74 - toinen - NKL
marcelina - toinen - NKL - poikaolo

6.3.
Bamboo81 - toinen - kättäri
Maijoh - toinen - TAYS
Veepu - esikoinen -

7.3.
likka26v - esikoinen -
minjoh - esikoinen - Jorvi
Minna77 - esikoinen - ulkomailla
momtoo - toinen - KAKS

8.3.
Jemppi - esikoinen - PHKS
MannaHari - neljäs - L-PKS
Äityli28 - neljäs - SATKS
BabyHope - esikoinen -

9.3.
Lilla2009- - kolmas -

10.3.
11.3.
Tuplamuumi-05 - kolmas - Jorvi
Äitimurmeli - toinen - TAYS
salva78 - toinen - TAYS
winhon74 - toinen -

12.3.
nystymuikio - kolmas - LKS - tyttöolo
Poppeli - toinen -

13.3.
Repa - toinen - KOKS
IntoOlivia - esikoinen - EKKS

14.3.
Mirkelo - esikoinen TAYS
Fantaihana - toinen - Kättäri
Miiru - kolmas - KYS - poikaolo
valdemaria - toinen - KYS - waldemaria.blogspot.com
Mimmurainen - esikoinen -
solmussa - kolmas - LKS

15.3.
Mysi - kolmas -
Pikkarainen - kolmas - TAYS
Lorena - toinen -
Sari8o - toinen - TAYS

16.3.
donoro - viides - KYS
Floora - toinen -

17.3.
harakanhattu - esikoinen - TAYS
tipi75 - kolmas - SEKS
Lahja Lintikka - viides -
Sunburned - esikoinen - TYKS

18.3.
Mötkylä - toinen - SEKS

19.3.
20.3.
Elli75 - viides -
daizz - neljäs -

21.3.
sef - kolmas - TYKS - poikaolo

22.3.
ÄitiysLomalainen - toinen - - poikaolo
LillaMy83 - esikoinen - PKKS

23.3.
24.3.
ilona10 - esikoinen - OYS
Ninni-74 - esikoinen - SEKS

25.3.
26.3.
27.3.
missLuupää - toinen -
Jade80 - neljäs - TAYS

28.3.
29.3.
Minttumaaria76 - toinen - NKL - tyttöolo
Tinkerbelle - toinen - HYS

30.3.
31.3.
mörtsykkä - toinen -

Hali87 - esikoinen - PHKS - tyttöolo
Miiru80 - kolmas -
Aiduli - kolmas -


 
Tein raskaustestin paripäivää sitten :heart: luulen että laskettuaika on helmi-maaliskuunvaihteessa :flower: tämä on viides lapsemme.
Minulla on jännä tunne ollut tämän raskauden kanssa,en tiedä miksi musta tuntuu et ihan kuin täällä olisi kaksi pallukkaa B) en tiedä mistä ihme tunne tulee,onko se vain ajattelua vaiko ihan oikea äidin vaisto! sehän toiv. selviää ekassa ultrassa :heart: :heart:

onko teillä muilla ollut vastaavaa :saint:

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille,toivotaan että saadaan iso pino tänne :heart: :heart:
 
Heippa kaikille!
Ehkäpä minäkin uskallan jo tänne pinoutua. Ilmeisesti mukaan mahtuu. :wave:
Tein eilen erittäin vahvan haamun(kp28/29-30), jos voi haamuksi sanoa, ja tänään testasin uudelleen. Uskottava se on että pieniin päin ollaan! =) LA on yhden laskurin mukaan 1.3. Tosin mulla on sitten kuitenkin sektio edessä kolmannen kerran eli n.viikko ennen laskettua se varmaankin tehdään. Pää on ihan pyörällä vielä plussasta.
Onnea kaikille odottajille! =) :heart:
 
Hei!

Varovasti ilmottaudun tänne... Just tein testin ja hieno plussa pärähti! =)

Taustalla paljon keskenmenoja joten hihkun vasta sitten kun oon käyny ultrassa tai muuta todistetta raskauden jatkumisesta on käsillä ! =)

Laskettuaika olisi 28.2., mutta olen melko varma että se siirtyy pikkasen, joten siksi tulin tähän pinoon! :)

Synnäri on VKS ja toinen pienokainen olisi tulossa!
 
Onnea Minky :) Toivottavasti tää matkaaja nyt jaksais loppuun saakka :heart:

Mä sain aikaseks varattua jo ekan neuvolan. 13.7. asti tartteis jännätä. Ei malttais.

Tänään on myös ilmenny jo etomis-oloja.. Onneks vasta vähäsen ettei oo ihan kokoaikaista.
 
Löytyihän täältä maaliskuisten pinokin jo! Ihanaa!

Mahtuuko mukaan? Ei ainakaan vielä näytä kauheeta aluevaltausta tulleen :D Noh, varmaan parin viikon päästä onkin jo enemmän porukkaa mukana poksumista odottelemassa! Löytyihän täältä tuttujakin! Moi Annien :wave: Onnea plussasta!

Mä kävin eilen terveyskeskuksessa raskaustestissä ja positiivinen tulos sieltä sitten paukahti (ja meillä kun oli ollut olevinaan taukoa yrittämisen kans)! Laskettu aika ois 1.3. Tosin mun menkat on ollu vähän epäsäännölliset, joten saattaa heittää parillakin päivällä. Mut noh. Ja jos on niinkuin esikoisen kohdalla, niin syntyy jo ennen LA:ta. Mut sitähän ei tiiä.

Pientä pahoinvointia olen jo ollut havaitsevinani ja kauhean jotenkin flunssainen olo! Mut eipä sitten oikeastaan muuta.

Laskeskelin, että esikolle ja tälle pikkukakkoselle tulis ikäeroa 1v 7kk. =)

Tänään rv 4+1 (kutakuinkin) |O

*muoks* Ainiin! Synnäri KOKS.
 
Minky: Paljon onnea plussasta ja onnea myös odotukseen! :heart:

Palelee, kuvottaa, väsyttää, tästä se hauskuus taas lähtee. :D Kunpa osais jo kolmannella kerralla nauttia joka vaiheesta eikä odottelis että menis pidemmälle. Toki tämä alku niin kriittistä aikaa että hiukan sitä toivoo että pian oltais jo isommilla viikoilla.
Kolmas nöösi olisi siis tuloillaan ja KOKS synnäri.
 
Huomenta ja kiitos onnitteluista... :) Heti tänään jo aamukuvotusta ilmassa. Kahvi ei maistunut samaan tapaan ja aamupalaa ei tehnyt mieli. Piti vielä uus testiki tehdä, että uskois tän todeks ja ei muuttunut tulos! =) Olipas yllättävää! :)

Esikon aikana aloin oksentaa joskus 6+0 mut nyt tuntuu et tää alkais aikasemmin... Noissa keskenmenneissä raskauksissa en oo ikinä voinu pahoin, joten olisko tää nyt sitten hyvä merkki et raskaus jatkuis loppuun asti. Miten te muuten klaaraatte pahoinvoinnin kanssa esikon hoitamisen? Mä ihan kauhulla ajattelen tulevaa oksennusrumbaa tuon puoltoista vuotiaan ihanan energiapakkauksen kanssa... Apua... Meille ikäeroa näyttäis pienille tulevan 2 vuotta ja 2 kuukautta.

Tiedättekö mitä? Mä en ole kertonut tästä vielä kellekään, en edes mun miehelle! En vaan jotenki uskalla luottaa että tää menee kunnialla loppuun ja siks en uskalla iloita muille tästä...

Varasin jo alkuraskauden ultranki et pääsee kurkkimaan onko kaikki hyvin. 15.7. on sitten helpotus tai kauhistus! :)

Minky 4+2 (olis jo ainaki tuplasti enemmän..)
 
Minky: Koska meinasit miehelle kertoa? =) Se on tosiaan hyvä merkki että on kuvotusta.
En muista kakkosen odotusajasta ja esikon hoidosta muuta kun sen että kerran nukahdin ihan sikeään uneen sohvalle ja havahduin siihen kun tyttö konttaa keittiönpöydällä. Sen jälkeen olin skarppina. Onneksi mulla ei varsinaista oksennusrumbaa ole koskaan ollut, vahvaa kuvotusta ja pahoinvointia kyllä muuten.
Meillä lapsilla ikäeroa 2v1kk, ja oli aika rankkaa se ensimmäinen vuosi kahden kanssa. Paljon vaikutti sekin että oma toipuminen kesti kauan ja kaikenlaista takapakkia tuli. En halunnut kolmatta niin pienellä erolla, mutta ihanaa on nyt katsoa kuinka nämä kaksi nauravat ja leikkivät keskenään(ja riitelevät), mitään parempaa ei ole! Joten oikein hyvä ikäero se pari vuotta on. :D

prinpressa: Paljon Onnea! :heart: :flower:
 
Alina78: Ei mitään tietoa koska kerron.. =) Aina oon kertonu sille heti, mut nyt jotenki jännittää niin pirusti... En tiedä miksi... Tää plussa tuli kuitenki vähä puskista ku olin asennoitunu, et ei olis niin väliä jos kesä menis niin, ettei tärppäis, mut toisin sit kävi ja siksi oon itekki vähän sekaisin... Pakkohan mun on sille kertoa, jos alan oksentaa! :) Viimeistään sitten!
 
Eilen kaupassa silmäilin että mitähän sitä tulevina viikkoina söis kun se pahoinvointi kuitenkin iskee piakkoin. Edellisillä kerroilla alkuraskaudesta elin muutaman viikon appelsiineilla ja kirsikkatomaateilla. :D
Täällä ei paljoa vielä oireita, väsyttää melkein kokoajan ja vatsa on ihan jumissa, ollut jo pari viikkoa. Vatsa on ihan pallona ja väljiä vaatteita valitsin eilenkin kylään ettei paljastu heti alkumetreillä.
Me ollaan kyllä aina kerrottu aika alussa läheisille, mun mies ei malta olla kertomatta vaan kaivaa aina kuohuviinit esiin ja ehdottaa nostamaan maljan uuden tulokkaan kunniaksi. =)
 
Minä liityn teidän joukkoon. Kaikki uutta ja ihmeellistä, kädet sormet ja varpaat ristissä, että tämä kaikki on oikeasti totta. Maanantaina tein plussa testin ja laskettuaika näillänäkymin siis 3.3.
 
Onnea Wantsu! :)

Täällä ei oo mitään oireita raskauden suuntaan. Mä en yhtään koe olevani raskaana. Eilen aamulla vähän kuvotti, mut illalla ja aamulla ei taas mitään. Rinnatkaan ei oo kipeytyneet niin kuin yleensä... Mulla on ollut paska maku suussa pian 2 viikkoa. Voiskohan johtua raskaudesta..?

Nyt meen laittaan pojan pihakuntoon ja lähetään ulos ihanaan ilmaan! :)


Minky 4+3
 
Kiitos Minky. :hug:
Mulla on joitain pieniä oireita ja nyt tuntuu siltä kun ne oireet lakkais...tai sitten se vaan on mun omassa päässä koko juttu.
Rinnat on ollu kipeet jo varmaa viikon, mut se on ollu normaalia joka kierrossa. Alavatsaa juilii edelleen ja nippailee sillon tällön. Eilen iski kaamee väsy, nukuin kolmen tunnin päikkärit ja työmatkalla meinasin nukahtaa bussiin. Tämä kaikki on toivottavasti vaan tyyntä mysrkyn edellä. =)
 

Yhteistyössä