<<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

:heart: Poika syntyi torstaina 20.3 klo 4.36. (rv41+3) Painoa oli 3070g ja pituutta 50cm. Pipoa 33cm.
Synnytys käynnistyi supistuksilla keskiviikko iltana klo 23 ja sairaalaan lähdettiin kello 02. Synnärinvastaanotossa olin 7cm auki ja päästiin suoraan saliin. Ponnistusvaiheessa pojan sydänäänet laski, johtuen napanuorasta joka oli kaulan ja jalan ympärillä. Imukuppi otettiin avuksi ja terve poika syntyi. Kotona ollaan oltu jo lauantaista. Että näin meillä.

Onnea kaikille muillekin vauvan saaneille

Leijonanmorsian ja poika
 
Onnea kaikille vauvan saaneille!! :flower:
Ja stemppiä kaikille nyyttiä hakemassa oleville!
Täällä alkaa pikkuhiljaa arki tasaantumaan. Vauva syö hyvin ja nukkuukin hyvin. Joinaki öinä jopa 7 tuntia putkeen. Pari kertaa yössä syödään. Saa mammaki nukkua et jaksaa esikoisen kanssa päivällä touhuta.
Mutta eipäs sen kummosempia täällä.

Maria ja pikku neiti 2viikkoa ja risat
 
Onnea uusille vauvautuneille :flower:

Pitkäkoivelle piti voimia lähetellä - olen kuullut kerrottavan, että äkillinen painonnousu voi myös enteillä synnytystä. Mulla ainakin nousi yhtäkkiä paino moninkertaisesti enemmän viimeisillä viikoilla. Näkyvää nestttä ei ollut, koska nestettä taisi kertyä ihan joka paikkaan. Ainakin painoa on hävinnyt nopeasti ja paljon, vaikkei sormus vieläkään mahdu sormeen =)
Tsemppiä siis - ei kyse ole välttämättä raskausmyrkytyksestä, tai meillä ainakaan ei ollut.

Tsemppiä myös kaikille vielä odottaville. Tiedän kyllä tunteen, kun laskettu aika ylittyy useilla viikoilla (nimim. 15 päivää yliajalla käynnistettynä synnytetty - ja käynnistettykin vain lapsiveden puutteen takia...)

Skog + nyt ruokaa huhuileva neiti
 
Hei! :)
Tässä kun lukee niin kaikki on tainnut vauvaantua... Meillä on aika hiljasta... :ashamed:
Sellasta lähdin kyselee, kun täällä on niin "ruuhkaisaa" keskustelua aina välillä, jos saisin vastauksen myös nopiasti... :)
Sellasta vaan kun "jos" vauvan liikkeet vähentyy (mutta liikkuu kuitenkin silloin tällöin...) niin voiko synnnytys olla lähempänä? Meillä on ollut tänään aika hiljaista, on saatu tuupittua, että olisi jotain eloa... :/
Välillä supistelee hirveesti ja välillä vähemmän hirveesti... Ja jos supistaa niin tuntuu tuolla takapuolessa ja välillä hirveän kipeä vihlasu alapäässä. Mitä lie... En muista ensimmäisen kohdalla kuinka meni. Mutta välillä on tuota selkä kipuakin. Ääh, meinaa tulla hulluksi! :kieh: Tuntuu että tuo meidän "Toukka" on niin omapäinen, että ei meinaa varmaankaan syntyä ikinää... Mutta helpotuksena, on sen sieltä joskus tultava ulos... :LOL:
Ja toiseksi... Ehkä tyhmäkin kysymys... Noloa... Jos vauva on kuitenkin RT:nä, niin voiko napanuora mennä kaulan ympäri!?!? :headwall: Ja jos istukka on etuseinässä, riittävän korkealla!?
Onko tuollanen mahdollista kuitenkaan... Huomenna olisi neuvola. Saapi nährä vieläkö varataan lisää aikaa. Täällä niin odotetaan tuota vauvaa. Tyttö on niin FIILAREISSA, että pitäs olla jo! :heart:
Mutta pitänee mennä sohvalle kattomaan sitä komeeta C.S.I:n urosta... Sitä nuorempaa... :)
 
Mä taidan siirtyy nyt taustailemaan enimmäkseen tän osalta kerta täällä ei enää käydä ku ilmoittamassa ihania perheuutisia Tyttö tuli, Pienokainen syntyi jne...
Huhtikuisissa hiukan enemmän säpinää ja siellä on palsta odotusta täynnä =)

No ei kai.. en mä teitä jätä.. täytyyhän mun kuitenki tietää ja elää symbioosissa näiden muiden kuun vaihteeseen, jopa huhtikuisiin menevien kanssa! Villiveikkaus et oon tän porukan viimeisin synnyttäjä ja myöskin painavin vauva :LOL:
Miltä kuulostais: Meille syntyi ihana prinsessa vkolla 43+5 kovien käynnistelyjen jälkeen pituutta tylleröisellä oli 55cm ja painoa 5,6kg. Revitkää siitä sitten huumorii, niin mä ainakin :p

Anneli: mitkä oli sun raskaus viikot? viimeisin sf-mitta?

Pitkäkoipi: mulla oli kans kahdella edellisellä viikolla kertynyt turvotusta 1,6kg per viikko. pissa puhdas ja verenpainekin suht ok 129/84. Silläpä minäkin kävin tänään ylimääräisellä lääkärikäynnillä josko vauva on iso jne... Mutta lääkäripä oli sitä mieltä et kerta mä voin hyvin ja arvot kohdallaan niin tyksiin ei tarvitse lähettää. ja sanoipa lääkäri juuri senkin että "tyksissä on nyt todella ruuhkaista ja meille on tullu erillinen pyyntö neuvoloihin että yliaikas kontrolliin vasta aikaisintaan vkolla 41+5" eli tosi jee!! Itse sain seuraavan neuvola ajan ens ma eli 40+1 ja siitä sitten suoraan odotellaan yliaikaiskontrolliin ellei mitään ihmeitä tapahdu. Itsellä kun ei myöskään merkkiäkään synnytyksestä --ei supistuksen supistusta koko raskaus aikana! --voikohan olla et puuttuu kokonaan kyky supistaa??

Nyt mä lähden saunomaan, ei se ainakaan pahitteex voi olla !!

Minä + Voice 39+3 edelleen
 
Onnea kaikille vauvaantuneille tasapuolisesti :heart: :heart: :heart: :heart: Kyllä niitä olikin taas tullut =)

Meillä kone temppuili koko päivän,mut sai toi ukko tän korjattua nyt ainakin toistaiseksi,eli mä oon täällä ainakin ja varmaan vielä pitkään,mut jos ei musta mitään kuulu ni johtuu sit siitä et tää sanoo ittesä kokonaa irti yhteistyö sopimuksesta :|

Pitää yrittää tulla aamulla ajan kanssa lukemaa,nyt vaa pikasee lukasin et pysyy ees joten kuten kärryillä,mut nyt on lähettävä nukkuu et jaksaa ees aamulla herätä =)

Piitsi 39+5
 
angel08: mä sit taas luulen et mä oon viho viimenen joka vauvan saa. Katotaan kumpi saa ton kyseenalasen kunnian :LOL: Mullahan painoa on tullut täs loppumetreillä: 1,5kgvko +1,5kg vko 800g vko ja eilen se 3,6kg vko eli sitä on tullut jo reilusti pidemmän aikaa. Sokerit ja kaikki muukin mulla oli ihan ok ja näkyvät turvotukset ei oo pahentunut, eikä ne tyksinkään kätilöt keksiny et mikä mul on, mut eipä niit kiinnostanutkaan.

Noh mentiin sit ite eilen ultraan koska iski oikeesti jo niin iso huoli, ettei ois pystyny ees nukkumaan. Noh kokoarvio oli eilen n.4kg ja pitkä ehkä jopa 54cm! Eli meidän neiti on ottanut hirveen kasvupyrähdyksen viime viikoina kun hän 35+6 oli 2700g. Mulla eilen sf mitta 36cm ja se on ollut nousussa koko ajan. Vauva ei oo tosin vielä syvälle lantioon laskenutkaan. Mutta mulla siis todistetusti iso vauva tulossa. Mä en kyl anna sen mennä 2 viikkoo yli, sehän kasvaa tolla tahdilla oikeesti 5kiloseks. Hiukan jo hirvittää, kun ei oo mitään merkkii et hän tulis sieltä ulos. Kökkii siellä onnellisena varmaan teini-ikään asti :whistle:

No huomennaon uus neuvolakontr. niin katotaan jos painoa on tullut taas paljon niin sit meen väkisin tyksiin. Mun neuvola terkkarikin kun oli sitä mieltä et mut tarttis sinne saada. Tosi lupaavalta kuulostaa kyllä toi teidän lääkärin kertoma kommentti: meil on niin ruuhka...

Jaahas...alkaa olee meikäläisen tekstit varsin omaa napaa. Jotenkin ei vaan enää pysty oikeen keskittyy mihinkään muuhun. Mä taidan mennä viel hetkeks huilaamaan ennen kun pitää alottaa kotihommat (lämmitys, siivous, jne.) plaah..
 
Angel ja pitkäkoipi mä liityn "kisaan" mukaan,oishan se kunnia sekin et ois viiminen :whistle: täällä kyllä nyt eilisest asti supistellu tiheesti mut ei mitenkään kipeesti,sen verran kuiteski et ne tuntee,et jos viime lauantaina käyrä synnäril piirsi supistuksia viiden minuutin välein mut en niit tuntenu ja nyt ne erottaa ni ennen ku nää täst vahvistuu tarpeeks ni ollaa huhtikuun puol välissä :/ Näillä geeneillä ei taida kovin pitkää muksua saada aikaseks mut on sit varmaan sitäkin paksumpi :ashamed:

Tänään ois neuvola ja pääsen taas ultrattavaks ku sinne on tulos joku kouluttaja tänää ja terkka sielt eilen soitteli et kiinnostaisko taas tulla koekaniiniks =)

Ninnillä se varmaan on jo nyytti sylissä :heart:

Viivi Niinhän sitä sanotaan et synnytys lähenee ku liikkeet vähenee,eli senkään puolesta tää ei haluu tulla ikinä ulos yksiöstään taitaa vaan kiihtyä päivä päivältä :whistle:
 
Minä, pitkäkoipi ja piitsi taistelussa mukana! --ilmoittautuuuko joku muu skapaan "MEIDÄN VAUVA VIKANA ULOS TÄSTÄ PINOSTA"

Jostain se on pienikin ilo revittävä? :LOL:

Pitkäkoipi, tuolla huhtikuisissa on käyty myös keskusteluu vauvan koosta ja joku oli jopa tehnyt sillee et mennyt tyksiin ihan omatoimisesti valitellut päänsärkyy (jota ei oikeasti ollut) niin lääkäri oli tehnyt perusteellisen tutkimuksen ultralla. Mut ku sutkin on jo ultrattu, ja koko arvio sen myötä tehty ni ei paljoa auta =(

Minähän kävin viikolla 35 tyksissä käyrillä vauvan vähien liikkeiden takia ja pääsin ultraan mutta kas kummaa juuri niin mun tyyliä et ku pöydälle pääsin makaamaan ja lääkäri sai katsottuu et joo vauva raivotarjonnassa ja lapsivesimäärä normaali. tutkimus kestäny siihen mennessä ehkä minuutin, niin hänellä soi puhelin et jossain huoneessa syntyy kaksoset joten hän jätti mut pöydälle makaamaan ja tuumas et joku tulee pian noutamaan :/
Eli se siitä kerrasta jolloin olisin voinut kysyy painoarvioo jne...

viikolla 25 4d ultran papereissa vauvan kasvu on 8päivää edellä lasketun ajan vauvan koon mukaan. Paperiin muutenkin kirjoitettu että "reiluhkosti iso vauva" Tiedä sitte tuotakaan...

Ei auta... mä lähden nyt ainakin kaupungille tuhlaileen viimeiset pennoset ku huomenna tulee eka äippäraha =)) jospa sillä sais mielentilaa hiukan kohennettuu..

Täällä nimittäin vaivaa tukkoinen nenä ja enteilevä yskä =(

Minä + Voice 39+4

ps. pitkäkoipi, ollaan yhtä aikaa synnyttämässä tyksissä niin tunnistetaan ainakin toisemme vaaleanpunaisista isoista nyyteistämme :p
 
Oikein paljon onnea uusille vauvautuneille!! :flower: :heart:
Vauvauutisia satelee niin kovaan tahtiin, että en edes yritä muistaa nimimerkkejä :whistle:

Tänään ois sitten se rv 40+1 jolloin esikoinen syntyi vaikka en ollu koko raskauden aikana tuntenu ainoatakaan kipeää supistusta ja olin muutenkin "elämäni kunnossa", mutta tämä vaavi vaan viihtyy masussa vaikka olo on ollu ihan mahdoton jo viikkoja :/ Mä en kyllä osaa lukea oman kehon merkkejä ollenkaan ku oon jo monta viikko vannonu että vauva syntyy ihan kohta ja taidetaankin mennä reippaasti yli :D
No, tämä viikko on menny aika hyvin ku oon koko ajan aatellu että syntyis viikonloppuna niin esikoisella on hoitopaikka valmiina mummolassa.
Viime viikonloppunakin keksin niin hyviä juttuja kuin että hyvä ettei syntyny lauantaina ku en ois nähny sunnuntain formulakisaa ja hyvä ettei syntyny sunnuntaina ku en ois päässy syömään vanhemmille pääsiäisateriaa :D
Pitää löytää aina jotain positivista ;)

No, aika kypsänähän tässä oikeesti ollaan ja niin kuulostaa olevan muutama muukin :whistle: Mulle oli tullu yöllä jostain syystä niin paljon turvotusta että nyt ottaa ihan kipeää jalkoihin ja käsiin ku nahka on tiukilla... Onneksi näistä pääsee ihan kohta :whistle: eroon niin näyttää taas omalta itteltä. Nyt mä alan näyttää ihan joltain pöhöttyneeltä juopolta :eek:

Kyllä me nämä vauvat ulos saadaan :) Toivotaan vaan ettei ihan 5 kiloisena :whistle:

Niin ja viiville piti tuosta napanuorasta sanoa että mulla esikoinen oli ihan raivotarjonnassa ja napanuora oli menny toisen olkapään ja vissiin kaulankin ympäri että ei se tarjonta taida vaikuttaa...
Liikkeistä sanotaan munki muistaakseni että ne vähentyis ennen synnytystä, mutta voihan tuo kyllä johtua myös siitä että eihän näillä ole paljon tilaakaan enää loppuvaiheessa :whistle:
Meillä tämä vauva on vähentäny liikkeitä päivällä, mutta illalla möyrii kyllä ihan tarpeeksi :/

Nyt pitää lähtä pojan kanssa puuhaamaan ku alkaa taas mennä tihutöiden puolelle nuo hommat...

Pimmi 40+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja angel08:
Minä, pitkäkoipi ja piitsi taistelussa mukana! --ilmoittautuuuko joku muu skapaan "MEIDÄN VAUVA VIKANA ULOS TÄSTÄ PINOSTA"


MINÄ ILMOITTAUDUN!!! :LOL:

Täällä minä kanssa vielä "kärvistelen"..aamulla oli neuvola, oli vauva taas laskeutunut, sf on enää 28,5, joten vauva on jo todella alhaalla, mutta ei muita merkkejäkään ulos tulemisesta. Tuo laskeutuminen tuntuu nivusissa kovana kipuna, mutta muuten olen voimissani!

Ihan varmaan tämä syntyy aprillipäivänä... :whistle: ;)

Onnea jälleen vauvautuneille!:heart:

Juu, palsta on hiljentynyt paljon, mutta koitetaan me hännän pitäjät vielä jaksaa jotain turinoida niin jos tämä aika tästä etenisi vähän nopeampaan tahtiin...
Pimmin kanssa mennään täysin samoilla viikoilla ja päivillä, kumpihan meistä saa ensin nyytin kainaloon.. =)

ootus 40+1
 
:LOL: Hyvä skaba jo pystyssä. Meillä on Angel08 sit kans yhtä tasaväkinen skaba kun ootuksella ja pimmillä :LOL: Mäkin oon nauranu yhelle kaverille et kiva jos tää syntyykin aprillipäivänä ja onkin poika...(kun kaikille on kerrottu et on tyttö ja koti on täynnä vaaleenpunasta vauvakamaa...kun mulle on monessa ultrassa moni ihminen sanonut että 100varmasti tytön genitaaleilta näyttää) niin eihän sitä usko sit hitto kukaan :D

Mulla kyl fiilikset heittelee hysteriisen hilpeestä isoon vitutukseen. Ihme meininkiä. Mulle tää on ehkä jotenki siks niin ihmeellistä kun tosissaan koko alkuraskaus valmistauduttiin et vauva syntyy reippaasti keskosena kaiken supistelun ym takia ja mietittiin et jokohan se ois niin iso et se jää henkiin jne. Nyt sit neiti onkin hirmunen jättipaketti ja antaa odotuttaa itseään ihan kunnolla. No ONNEKS NÄIN, oon oikeesti tosi kiitollinen et tilanne on tää eikä joku muu. Onpahan hän saanut kasvaa isoks ja saa vasta-aineet kohdussa jne. Sitä vaan välillä on niin itsekäs et unohtaa nää hyvät pointit tässä jutussa. Meillä vaan on pieni stressi päällä kun isukilla on viikon työmatka sillon kun mulla on viikot 40+5-41+5. Puolet siitä se on lapissa ja puolet puolassa, joten pahimmillaan missaa koko synnytyksen. Noh...joskus elämä vaan on! Täs ois nyt viikko aikaa saada vauva ulos niin et isikin on mukana tai sit pitäis tosiaan olla 42viikkoon asti koossa :kieh:

Kolme ässää ja nännien pyörittelyä ja rankkaa liikkumista vaan, vaikka ne mitään tähän astikkaan oo tehny. Tuleekohan mullekkin äippäraha huomenna, en muista yhtään millon ne tulee. Vois itekki lähtee myllyyn törsäileen...

Niin ja Ninni jos kännykällä pääset näitä lukeen ja oot jo vauvan saanu (niinku luulis) niin ei muuta kun onnea :flower: Toivotaan et hän sieltä ois jo syntynyt niin se ois hyvä merkki meil muillekkin et kyl nää jääräpäät jollain täältä ulos saadaan :D

pitkäkoipi + pitkäpötkö fiina 39+4 :wave:
 
Teillä on mahtava meininki täällä :LOL: Pakko kommentoida, kun mullahan tosiaan oli helmikuussa se LA, ja kävin tuolla helmikuisten puolellakin, niin olipa se kiva lukea aina "no niin, eivätköhän kaikki ole jo nyyttinsä saaneet, siirrytään vauvat-puolelle" -viestejä. Siinä oli ruma sana jos toinenkin mielessä, kun viimeisenä oli melkein maaliskuun puolessa välissä vielä kurkkimassa, eikö todella ois ketään kohtalotoveria... Onneksi täältäkin alkoi niitä löytyä :hug: Oikeesti, hyperyliaikaisuus muuttui jo läpäksi. Meidän neiti ei onneksi ehtinyt tuon suuremmaksi kasvaa, vaikka ei edes istukka ollut kalkkeutunut 15 päivän yliaikaisuuteen mennessä :x Mun vatsassakin ois viihdytty sinne varhaisaikuisuuteen...

Tsemppiä odottajat!

Skog+neiti
 
Ootus: Mä oon kyllä tehny tänään taas kaikkeni että pääsis jo menemään mutta ei näytä kahden kerroksen ja kahden vessankaan siivous tekevän yhtään mitään että tällä menolla sä oot se ensimmäinen :D Mieskin lähettelee koko ajan töistä viestiä että eikös siellä tunnu mitään supistukseen viittaavaakaan ja mulla alkaa jo keittää :kieh: Mun MUMMUkin jo soitti että eikös vauvaa näy |O
Kovasti oon koittanu selittää ihmisille että eihän se esikoinenkaan syntyny ku näillä viikoilla, mutta kovasti on kärsimätöntä porukkaa... Ehkä sekin vaikuttaa että ens kuussa onkin mun tädin ja siskon lasketut ajat että mut pitäis vissiin saada pois tieltä :whistle:

Mua on alkanu just pelottaan tuo mistä Skog puhu että mä jään tänne turinoimaan yksikseen ku kaikki muut saa nyyttinsä syliin ja meillä raskaus vaan venyy ja venyy :whistle: Neuvolan täti lupaili kyllä eilen että koittaa sitten saada mulle OYSiin aikaa jo ens viikon perjantaille vaikkei sillon oo "ku" 41+2, mutta luulenpa että OYSista tuumataan että ootetaanhan sinne 42+0 asti ku ne on siellä tosi ranttuja käynnistämään tai edes kunnolla tutkimaan ennen ku on se 42 viikkoo täynnä...

Sekin mua on alkanu nyt mietityttään että mitenköhän tuo istukka tosiaan voi ku esikoisen synnytyksen jälkeen kätilö ihmetteli että miten mulla oli vasta 40+1 ku istukka näytti kuulemma siltä että ois vedelly jo viimeisiään :/

Me ei olla miehen kanssa harrastettu sitä yhtä ässää pitkiin aikoihin ku jotenki ajatus siitä että vauva on tosi alhaalla jne vaivaa molempia sen verran että halut häviää aika äkkiä :D Nyt alkaa vaan olo olla sen verran kypsä että pitäisköhän sitä kuitenkin innostua illalla :p Kyllä mä tiiän että eihän siitä seksistä oo mitään haittaa vauvalle edes loppuvaiheessakaan mutta on tullu kehitettyä niin tyhmiä mielikuvia päähän että ei vaan oo pystyny :x

Jahas... Taas soi puhelin :headwall:

Pimmi 40+1 edelleen
 
hermo menee näiden sivujen kanssa. Kirjoitin pitkän jutun, kopioinkin sen jopa, mutta jostainsyystä tämä ei tallentanutkaan juttuani, ja sit tilttasi kone ja se piti käynnistää uudelleen ja sitten olikin jo kopioitukin juttu hävinnyt...ja nyt siis aloitettava taas alusta.

Eli pitkäkoipi, täällä myös on välillä suuri vitu'tus päällä ja välillä olen superhyvällä tuulella...välillä voisin nostella vaikka kerrostaloja ja välillä mua ei sohvannurkasta saisi millään ylös. Ja nyt on tämä alakerran KIPU aivan mielettömän tuskaista. On vaikeaa heivata itsensä liikkeelle. Eilen vielä kolailin lumia ja olo oli hyvä, mutta tänään tekee tuskaa koipeaan nostaa. Vauva on laskeutunut, ja sen nyt tuntee, mutta milloin ihmeessä hän ulos haluaisi?Onko muilla tälläisiä vaivoja, että liikkuminen tekee oikeasti kipeää kun vauva painaa?

Skog: Mä muistan kyllä hyvin sun turinat, kun olit vielä vauva masussa...kovasti odotin milloin sulle lähtö tulee :LOL: ja tulihan se.

Mulla on myös kurkku tosi kipeä. Aamun neuvolassakin päivittelimme, että ei ole ollenkaan hyvä jos vielä tässävaiheessa saa jonkun flunssan..no ei ole ei!! :x
Neuvolassa myös veikkailtiin että on aprillipäivään mennessä vauva syntynyt, mutta vaikea uskoa tuota...nyt on jotenkin ihan tosi pessimistinen olo.

Olettekos te miettineet tuota synnytystä? Onko pelkoja? Mä jotenkin ajattelen, että luontoäiti hoitaa kaiken tarpeellisen huolehtimisen jne...ja ei ole pelkoja vielä.

Mutta nyt taidan mennä nukkumaan ja palata paremmalla tuulella takaisin.

ootus 40+1
 
ootus: mulla ei oo kipuja eikä muutakaan kun eipä oo neiti vielä laskenutkaan. Mitä sit nyt hätäilemään suotta alas kun ei oo vielä 40 viikkoakaan täynnä :kieh: Ei oo varmasti kyl kivoja noi kivutkaan, :hug: .

Mä oon koko päivän touhunnu paljon ja tanssinu ympäri olkkaria ja kävin shoppailemassakin ja seksiäkin koitettu...mut ei, ei mitään tänään. Illalla laitan kuitenkin saunan päälle, yrittänyttä ei laiteta...

Nyt meen muutamaks tunniks koittaa miten sohvalla makoilu kelpaa pikku neidille. Hän on tänäänkin ollut taas niin reippaalla tuulella ja potkinut ihan huolella. No ei tartte murehtia et liikkuuko....käntäpäät viiltää kylkiin ja peppu heiluu kun täti moonikalla!

pitkäkoipi 39+4
 
Minä en malta olla kertomatta mitä pikkulinnut äsken minulle kertoivat

Ninnille ja hänen perheelleen syntyi tänään torstaina klo 08.11 tyttö komeilla mitoilla 4800g ja 53cm =)


Tule Ninni kuristamaan jos en olis tätä saanut paljastaa. Tiedät varmaan keneltä kuulin =)

Pian toivottavasti päästään minä ja pitkäkoipikin synnyttämään omat pikku jättiläisemme. Taitaa olla täällä Turun seudulla moista ilmoilla ;)

Arvakkaas, meillä rupes isäntä laatottamaan tänään vessaa tai siis kosteuseristeet laittoi just ja huome alkaa laatoitus, meillä ei siis ole vessaa, ei pönttöö mihin kusta ja paskoo sen kakskyt kertaa ainaki päivässä. Repikääs siitä !!!
Ku olis kesä, ni ei olis ollenkaan paha käydä omalla takapihalla luonnossa, mut ku on 15cm lunta ni ei paljoo naurata...

Ei mulla sen ihmeempää tällä erää...

Aivan hullu väsy jostain syystä nyt...

Minä + Voice 39+4
 
angel08: ei oo totta! Kivaa tulee oleen varmasti ja erityisesti öisin! Meillä kans 1 vessa remontissa muun alakerran kanssa, mut mulla on sentään 2 vessaa vielä käytössä. Tsemppiä!

Ihana kuulla et Ninni sai oman vaalenpunaisen pikkujättiläisensä. Meillä on siit oikeen kolmen kopla täällä Turun tienoolla kun me saadaan omat isot tyttömme ulos. Kiva sit tuolla vauva puolella seurailla et mites vauvat jatkossa kasvaa :) No nyt kun ninni on saanut homman pois alta niin me hännän huiput saadaan aikanaan hyvin mielin lähtee laitokselle.

Onnea Ninni ja muut vauvaantuneet taas kerran :flower:
 
Ninnille oikein kovasti onnea :heart: :flower: :heart: sinne laitokselle,tulihan se sieltä,vaikka sulta meinaskin usko loppua ;) kyllä se odotus palkittiin =) Oli kyllä mojovan kokonen tyttö :D

Tyksissä siis synnytetään lähiaikoina vaan isoja vauveleita :/ tsemppiä teille muillekin sinne synnyttämään menijöille =)

Angel tiedän tunteen,meillä toi vessa oli helmikuussa rempassa ja ei se kovin mieltä ylentävää ollu :hug: mut selvittiin sentään siitä
 
Meidän pikkuprinssi syntyi täsmälleen laskettuna aikana eli 21.3. klo 16:21, 3210g ja 48cm. Kotiin päästiin vasta tänään koska pikkusen paino ei meinannut nousta. Tai sitten äidin kiusaks odotteli sitä virallista ranskalaista laskettua-aikaa joka olis ollu tänään. Supistukset alko säännöllisinä jo 20.3. sillon illalla klo 20 maissa ja jatku 4-10 minuutin välein koko yön ja aamulla ne sit huoli mut vihdoin sairaalaan mutta poitsu antoi vielä odotuttaa itseään iltapäivään asti. Nyt päästään vihdoin herättelemään isiäkin öisin ;)

Onnea kaikille muillekin vauvautuneille! :heart:
 
Saini onnea prinssistä :heart: :flower: :heart:

Jokohan siellä on Krisulla nyytti sylissä?

Veeralle tsemppiä huomiselle,josko ne vaikka kuitenkin alkaisivat käynnistelemään :)

Mua väsyttäis ihan kamalasti,mut eihän siitä mitään tullu ku vauva painaa tonne häpyluuhun ihan p....leesti :kieh: tuskaa koko sängys oleminen :( ja istualteekin silmät luppaa kiinni :/ vaikka nukuin tänää jo 1,5h päikkäritkin
 

Yhteistyössä