**Maalismasut 2009** maaliskuussa

Ihanaa!! Taas tullut lisää vauvoja :D
Onnea hurjasti jokaiseen perheeseen!! :flower:

Viipille onnea matkaan ja tsemppiä!! :hug:

Uimisesta.. Mulle neuvolatäti sanoi reilu viikko sitten että ei parane enää mennä kun paikat pehmeät ja pitäisi vavain vielä pysyä masussa.

Neuvolassa kävin tänään.. pikkuinen on alhaalla ja kiinni.. lähtö kuopissa. Tämä viikko kun mennään niin ei sitten Ouluun laiteta vaikka syntyisikin, mikä kyllä erittäin epätodennäköistä että ennen aikojaan tulisi.
kaikki oli ok.. tosin turvotusta tullut paljon ja otin sormukset tänä aamuna pois.
En ensi viikolle ottanut neuvola aikaa kun oma terkka lomalla. Lupasin soittaa jos jotain tulee mutta en nähnyt tarpeelliseksi tuota ensi viikon käyntiä kun olo niin hyvä.

Ollaan oltu yhdestä asti ulkona.. just tuli poika vasta sisälle miehen kanssa.. itse tulin vähän aikaisemmin siskon kanssa. Meillä siis sisko tyttö käymässä kun hiihtoloma.. Poika tykkää kun saa tätin kanssa riehua :D

Olo vähän väsähtänyt. Mulla on alkanut kuuden jälkeen aamuisin unet loppua, valvoipa miten myöhään tahansa :whistle:
nyt katsomaan mitä pikku ukko touhuaa.. on vähän turhan hiljaista ;)

danjuska ja vilma 36+3
 
Perse..
Ei vieläkään mitään, jos ei käynnisty huomisaamuun mennessä, niin käynnistetään. Tänään otettiin ultraa ja yritettiin saada mittoja, niin pää oli liian alhaalla että olisi pystynyt arvioimaan mitään. Ei siis hajuakaan tulevan vauvan koosta tai painosta, ennenkun se sitten suvaitsee syntyä.
Täällä on niii-iin tylsää.. vähän piristää kun tietää ettei enää kertaakaan tarvi yhdessä osassa astua ovesta ulos. Aamulla tuli siirto synnytyspolilta naistentautien puolelle odottamaan supistuksia ja ensimmäistäkään ei ole piirtynyt käyrille :kieh:
 
onnea kaikille vauvan saaneille ja kenellä lähtö jo lähellä :heart:
pistäkää vauvan kuvia tänne kun niitä on niin ihana katsella :heart:
neuvolassa tuli käytyä. kaikki hyvin. raudan sain lopettaa onneks. hemppa noussut 128 =)
sf mitta edelleen 40 ja toukka on todella alhaalla. vielä ei täysin kiinnittynyt.
sanos täti että taitaa tulla pitkä vaaveli. saas nähdä mikä jättiläinen tulee ;)
ellei perjantaihin mennessä ole tullut pitää soittaa neuvolaan ja pistää paperit menemään synnärille. toivotaan nyt että tulis omia aikoja.
ensimmäiset tuli 40+2 ja 40+0 eli on se ihme jos tämä menee monta päivää yli.
saas muuten nähdä synnyttääkö meistä kukaan laskettuna päivänä =)
kävin tänään ostamassa vaunuihin tytölle seisoma-alustan. ostin sellaisen missä on ilmakumipyörät. me kun tulemme varmasti paljon kävelemään niin on tytön mukavampi siinä seisoskella. luulisi ainaskin olevan kivampi kun sellaisessa missä on kovat pyörät.
ei sitten tule enään lähettyä muuhun kauppaan kun tuohon lähi. niin paljon rupee sattumaan ja painamaan kun kävelee :/
nyt syömään :wave:

cadillac ja toukka tasan 40 =)
 
Heips kaikille
Josko mäkin nyt sit vielä hyppään kyytiin kun oon taukoa pidelly marraskuusta asti... Nyt oon sit äippäloman aikaan itteni tänne koukuttanut uudelleen :)
Tää loppu oottelu on kyllä niin tylsää. Mulla ois la 9.3. ja kolmas tulossa, satks:n pitäs sit mennä synnyttämään.
Onnea kovasti jo kaikille vaavin saaneille ja tsemppiä vielä vartooville :)

päksy ja pallo 39+1
 
Kaa
Meikäläisellä ei pelitä tuo perinteinen kolme ässää (Siivous ei kiinnosta tippaakaan, Saunaa meillä ei ole ja Seksi on toiveajattelua), eli mulla se on muuttunut tosiaan Sohvailu, Shoppailu ja Syöminen. :D
 
Saunaan hinkuan jo ja seksiä ei tällähetkellä tosiaankaan tee mieli näiden kovien kipujen vuoksi. Siivosin aamulla pytyn. Mistä lie tuli edes mieleen pestä se. Taidan Syödä vaan. :D

Sabine, mulla sattuu sairaan paljon alapäähän ku aivastelen/yskin/nauran.
 
Moikka!

Sabine, mulla kans sattuu mahaan kun aivastan. Pitää oikein keskittyä aivastukseen, jotta sattuis mahdollisimman vähän.

Samppa taitaa olla meistä kylmähermosin odottaja. =) Muut ravaa neuvolassa joka viikko ja ovat erittäin kiinnostuneita kohdinkaulan tilanteesta sun muista ennakoivista oireista, ja samppa se vaan kylmän viileesti jättää neuvolakäynnit väliin. Itse en tuohon pystyis, sillä heti kun vauva on päivänkin vähän hiljaisempi, oon ihan paniikissa et onks sillä kaikki hyvin. Mutta onneks me ollaan kaikki erilaisia. :)

Mulla kans sopii viidenneks ässäks syöminen. :LOL: Just vetäsin ihan huomaamattani 200 g karkkia... Ja nyt on paha olo... :eek: Sen siitä saa kun ahnehtii.

Viipille tsempit täältäkin!

eeevalle iso kiitos noista vauvarunoista. Tykkäsin eritoten siitä viimesestä. =)

Kävin muuten tänään uimassa. Mutta luulen että tää oli vika kerta ennen synnytystä. Seuraavan kerran sit jälkitarkastuksen jälkeen.
Ja nyt suihkuun, haisee hiukset sen verran kloorilta, että pakko mennä peseen ne.

marza ja minimuru 37+3
 
No pakkohan se oli taas tanne tulle katselemaan, mita on tapahtunut! Jannat paikat parilla limatulppineen ja supistuksineen! =)

Onnea huomiseen Viipi ja Myrna! =)

Tervetuloa mukaan Paksy! :wave:

Itelle ei kuulu muuta kuin vasymysta... Mut eikohan se ole jo aikakin menna sankyyn!


Latte 37+ :wave:

 
Tsemppiä viipille huomiseen! Mun ässät tänään oli Shoppailu, S-market ja Suomenlinna. Eikä vieläkään mitään...? Ja ainiin, Syöminen on täälläkin se kovin ässä. Perinteisistä ässistä olen vähän samoilla linjoilla, kuin Kaa.. :(

Kun olin tänään pakkaamassa autoon tavaroita, niin viereisen auton matkustaja tuli siihen ihan viereen sauhuttelemaan röökillä. Kaikki savu tuli ihan naamalle tuulen mukana ja henkäisin oikein syvään vahingossa röökisavua. Suutuin oikein kunnolla ja tiuskaisin, että voisi katsoa, missä polttaa ja kenen naamalle henkäilee tupakkia, kuinka edes kehtaa toisen vieressä polttaa, häpeäisi. Tupakoitsija oli aika vanha mies. Ei sanonut mitään, mutta näytti onneksi nöyrältä. Olisin ehkä hyökännyt kimppuun. Vähän oli kai hermo kireällä muutenkin...

Olo on ihan hyvä. Kivuttomia supistuksia on, mutta ne ei paljoa häiritse menoa. Nyt pitää mennä nukkumaan! Hyvää yötä kaikille!

Mimmu ja Furuno 39+5
 
Mimmukka: Mulla on kans ollu muutama noita tupakkatilanteita ja yleensä auttaa kun menee mielenosotuksellisesti seisomaan 2-3metrin päähän ja tuijottaa vihasesti.. Varsinki sillon vituttaa kun oottaa bussia katoksessa ja siihen tulee joku viereen tupakalle!! Ihmiset osaa olla kyllä niiiin idiootteja..

Siivousta, Shoppailua, Saunaa, Seksiä, SYÖMISTÄ ja pikku hiljaa Seinille hyppimistä.. Mikään ei toimi :(

Eeeva ja Äppä 39+6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
myymä
Huomentarallaa!

Havahduin juuri, että huomennahan tulee rv 38 täyteen! Wau, siis enää 2 viikkoa laskettuun aikaan. (On hyvä miettiä että kyllä se ennen sitä syntyy ja jos ei synny niin sitten miettiä, että "noh, enää 2 viikkoa" ;)

Me tässä syödään esikoisen kanssa aamupalaa ja lastenohjelmien jälkeen ois tarkoitus lähteä vähän pulkkamäkeen kun on taas lunta tullut komeesti! :)

meni _taas_ levottomasti!! aargh, alan kyllä olemaan jo kypsä siihen pyörimiseen ja etenkin siihen ylöskönyymiseen monta kertaa yössä tän mahan kanssa! Vauvan kanssa helpompaa kun on astetta kevyempi :D

Turvotus sormissa on kamala :( Todella ällö olo!

myymä ja pikkuveli 37+6
 
Huomenta =)

Meillä on kyllä taas maailman surkein nettiyhteys, tökkki koko ajan ja pätkii. Mies jokuaika sitten vaihtoi Elisasta taloyhtiön laajakaistaan. On ehkä nopeampi, mutta toimii kyllä huomattavasti huonommin. Tai sitten mun kannettavani ei tykkää ko. olevasta linjastosta :LOL: .

Eilen kävin tosiaan lounaalla kiinalaisessa ystäväni kanssa ja kyllä oli mukavaa.
Lisäksi sain esikoisen valokuvat kansioon järjestykseen.

Eilen tuli sitten pitkästä aikaa harrastettua :heart: Seksiä sitten mieheni kanssa. Ja voi pojat, kun teki kutaa :whistle: . Pitäisi useammin orjentoitua. On ollut himot ja halut jonkin aikaa kateissa, kun ollaan urakalla sairasteltu. Tänään olen menossa käymään tuossa Alepassa, kun ostaa yli 10 ?, niin saa etusetelin, jolla pääsee Sealifeen kaksi yhden hinnalla. Voisimme mennä esikon kanssa käymään siellä joku viikonloppu, ennenkuin vauva syntyy. Neiti, kun tykkää niin paljon kaloista.

Marza meillä ei tutkita Espoossa kohdunkaulan tilannetta muulloin kuin vain neuvolanlääkäri käynneillä. Eli maks. 3 kertaa. Mutta meillä on sitten viikosta 36 lähtien seuranta viikonvälein. Johtuu mm. että loppuraskauksissa saattaa tulla liikaa turvotusta / painoa-> raskausmyrkytys seurauksena. Sen tähden on hyvä seurata. Meillä annetaan aina seukkiviikon aika valmiiksi joka käynnillä. Ja toisaalta se on kiva, kun tulee loppuvaiheessa tapaamisia muiden kanssa, niin ei ihan tule mökkihöperöksi ja samalla tuleva synnytys alkaa konkretisoitumaan. Koittaa vielä ajat, ettei noita viikottaisia käyntejä ole, kun kunnilla menee surkeasti ja kaikesta säästetään.

Sitten voisin tuon meidän liinavaatekaapin siivota tänään. Huomenna siivoan keittiön kaapit, ellen tänään sitten jaksa orjentoitua. Pitää katsoa. Ensi ja sitä seuraavalla viikolla meinaan vielä uurastaa ja leipoa. Ja sitten vain lenkkeilen ja aion lukea ja surffailla, huilailla yms. Nauttia hetken ihan omasta ajastani. Jaa saas nähdä kuinka onnistun :LOL: .

Se on niin kuin aamukahvin ja aamupalan paikka, ennen kuin alkaa meille tulee vauva.

Jadekettu+masuasukki 36+4 ja oho kohta vaihtuu taas viikko, alkaa loppupäivät täälläkin häämöttää. Vaikka Resinalla tulenkin perässä pääsiäisen tienoilla :heart: .

 
Huomenta!

Eipä mitään uutta. Kamala väsymys vain iskenyt. Menin illalla yhdeksän jälkeen nukkumaan ja heräilin puoli seitsemältä laittamaan muuta perhettä liikenteeseen. Silti vaan nukuttaa aivan järjettömästi. Puolelta päivin pitäisi olla tytön koululla, pitäisi mennä yhdessä katsomaan uutta kirjoituspöydän tuolia. Sitä ennen tietysti ehtisi ottaa päiväunet, olen vain niin huono nukkumaan päivisin, ettei taida onnistua. Muuten olo ihan mukava, eikä mitään raportoitavaa :)

Metsälauha 39 (tasan viikko laskettuun aikaan!)
 
Huomenta!

Valivali varoitus! Yö ei mennyt ihan putkeen. Kramppasi kädet siinä sitten, ja ny lopputuloksena tärisen koko aamun. Miten kauan saa tätä kestää. Kuolen tähän oloon. :snotty:
Nyt ei edes huvita enää laskea päiviä saatikka viikkoja kun on niin jättikyrpä otsassa. Nukun mielummin nyytti vieressä kuin 10kiloinen keilapallo roikkumassa mahassa. On niin kiukkunen olo, toiv menis kohta ohi. Sentään nyt kohta mennään sairaalaan ja saadaan enempi faktaa pöytään.
 
Pitää testata, mitä toi laskuri näyttää, kun päivä on jo mennyt.. Eli odotus senkuin jatkuu, ei mitään merkkejä, että tänäänkään syntyisi. Jos sitten perjantaina 13. pvä :whistle:

Onnea kaikille tänään vauvansa saaneille, eikös Viipi ainakin varmuudella saa pienensä jo syliin :heart:



Rv 40+3
 
HUomenta.
nenä vuotaa... jokapaikkaan sattuu. ei pysty kävellä ilman et itkee...
nko muilla näin kovia nivel kipuja? Pitäiskö soittaa synnärille vai onko vain flunssasta johtuvia...?
Inhottavaa... koko ajan sattuu vaikka olen panadolia ottanut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle-Puh:
nko muilla näin kovia nivel kipuja? Pitäiskö soittaa synnärille vai onko vain flunssasta johtuvia...?
Inhottavaa... koko ajan sattuu vaikka olen panadolia ottanut...
Täällä on kans sattunut joka ikiseen niveleen monta viikkoa. Hajoon. :kieh: Panadol tohon hätään ei mullakaan auta yhtään. Toivotonta.
 
Huomenta!

Nalle-Puh Täälläkin itkun merkeissä lyllerrän eteenpäin, eilen alkoi sattua aivan s... kun yrittää liikkua.

Hermina Soita heti ihmeessä ja anna kunnolla palautetta siitä "lääkäristä". Siskolle sattui kans tökerö täti lääkäriksi ja antoi suoraan palautetta päin sen akan naamaa ja lähti kesken tutkimuksen pois. Lääkärille tuli paniikki ja juoksi perään :kieh: Ton jälkeen palvelu muuttui täysin.

Mun ässiin liittyy oleellisesti se tämän hetken parhain eli suklaa, ainut huono juttu on et sokeri aiheuttaa tota ummetusta :( mut vi-siblin auttaa...

Puhelin soi päivittäin ja kysytään joko ajattelin mennä synnyttämään...Joo saahan sitä ajatella ja suunnitella, mut Möhköllä ihan omat aikataulut.

Hömäkkä ja Möhkö 39+6
 

Yhteistyössä