MAALISTAAPEROT 2006

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 16:51 Sussoo kirjoitti:
Kertokaa mulle onko tuo sisäänkirjautuminen muuttunut jotenkin viime aikoina? En pääse enää kirjatumaan ollenkaan :\|

EMILIA! Joo, kyllä me samalla suunnalla vaikutetaan. Voit lähettää mulle yv:tä. Tosin kun en kerta pääse kirjautumaan, niin en myös liioin voi niitä viestejä lukea...

Lähden pian mieheni kanssa kahdeksi viikoksi ulkomaille ihan kaksistaan. Ihanaa päästä lomalle ja kaukaisia sukulaisia tapaamaan, mutta silti niin hurjaa kun pitää olla erossa tytöistä kauan aikaa. Tosin olen sanonut, että olisi hienoa jos meidän pikkuinen olisi oppinut äidin ja isän reissun aikana vaikka kävelemään.

Mutta nyt on taas mentävä :wave:

Viime syksynäkö toi kirjautuminen muuttu?
On siit jo aikaa..Siis ton ylös se käyttäjätunnus ja salasana..ni sit sissällä olet??Vai millalailla sulla "tökkii" kirjautuminen??
Tääl ei muuta erikoista..Kävellään kenkien kanssa ja ilman..ja todella kovaa..Hampuja on suussa jo 12kpl esikoisella oli vaan 4 vuodenikäisenä..Ja aikas lailla he ovat saman kokosia..esikoinen oli vain 1.4cm pitempi ja 920g painavampi mutta oli esikoinen jo isompåi syntyessään..Tänäp saadaan koevedokset =) Saas nähä miten meitin kävi..Äitini haki ne jo viikolla mut tulee ne meil tänäp tuomaan..ihan jänskittää :)
Mutta nyt päivän ja viikonlopun jatkoja :wave:
 
heippa!

Täällä on vietetty oikein mukava lauantai päivä. :)

Aamulla alisa yllätti ja nousi itse keskeltä lattiaa seisomaan. Yhtäkkiä esikoinen kiekasi että "alisa harjottelee seisomista" ajattelin että joo, sellastahan se on tehny jo pari kuukautta että päästää esim. sohvasta irti ja seistä tönöttää siinä ilman tukea. Mutta nyt tekikin tuollasen tempun. :D
Tämän huiman tapahtuman ( :D ) jälkeen käytiin ulkoilemassa ja päikkäreiden jälkeen tuli vieraita. Alisan kummi tuli etukäteen synttärikahveille kun ei ens vklopun kekkereille pääse töiden takia. Eka lahjakin on nyt saatu.. :) Käytiin vielä iltasella esikkoa käyttämässä pyörälenkillä ja alisa nauro koko matkan rattaissa kun katteli siskon menoa. :D mikä lie huvitti... B)
Keskiviikkona on 1v neuvola, tuun sitten mittoja kertoilemaan. Jos en aikasemmin ehdi.. ;)
 
Sussoo
Ei vaan onnistu tuo kirjautuminen edelleenkään. Vielä alkuvuodesta pääsin kirjautumaan, mutta nyt mut ilmeisesti halutaan poistaa "mustailemasta" tältä(kin) palstalta. No, ollaan sitten harmaana! \|O

Meillä tyttö on kerran yrittänyt nousta seisomaan ihan ilman tukea. Se tapahtui vielä sohvalla, mutta onneksi iskä oli siinä vieressä ottamassa vastaan kaatuvaa neitiä.

Meidän pitäisi myös alkaa valita parhaimpia 1 vee kuvia neidin koevedoksista. On se taas niin vaikeaa. Mutta kyllä sieltä tietenkin muutama kuva heti ensi näkemältä vaikutti aivan ihanilta.

Esikoinen kävi jo aamuvarhain kävelemässä mamman kanssa hangilla, mutta itse en ole vielä kuopuksen kanssa ehtinyt ulos tänä päivänä. Mutta näyttää että tosi hieno päivä on jälleen tulossa. Pian vaikuttaa siltä, että täällä Suomessa on lämpöisempää kuin siellä meidän reissun kohteessa!

Mutta nyt jatkamaan ruuanlaittoa...
 
Heippa...

Tulin kertomaan että olen raskaana.. odotan siis toista :D
viikkoja vielä tosi vähän, joten varauksella ollaan. Samaan aikaan isäni kuoli äkisti.. suru ja ikävä on suunnaton koska olimme läheisiä. Tuli suru ja ilo taloon samaan aikaan, todella hämmentävää. Hieman arveluttaa että kestääkö tämä matkassa kun on niin paljon stressiä. ultraa odotan kovasti..
pitäkää peukkuja että tämä ilo pysyisi.. luen aina välillä ja kirjoitan jos jaksan.

Voikaa hyvin!!

t. mittari
 
Mittarille isot onnittelut ja voimahalit :flower: :hug: !
Meillä vietettiin eilen synttärijuhlia, tosin tänään tulee nyt klo 23.33 1 vee täyteen virallisesti! Siinä meni vauvavuosi, nopeasti sujahti ja haikea on olo. Ehkä joskus vielä minäkin uskaltaudun uudelleen...

Onko vauvapuolen keskustelu mennyt jo aivan unholaan? Taidanpa käydä jättämässä sille hyvästit :ashamed: ...
 
Mittari :hug: :heart: :flower: Joulutähtikö teille tulee? Toivotaan että kaikki menee hyvin!

Sankareille onnea :flower:

Meille ei erikoista :D Ens viikolla päästään mekin 1-vee neuvolaan...

Elsa & Sanni ihan liki 1vuotta :heart:
 
Sus-soo
Mittarille hurjasti onnea matkaan!! :)

Huomaatteko mä olen musta! ;) Tyhmä minä yritin kirjautua oikeilla tunnuksilla ja salasanoilla, mutta kirjoitin vahingossa sanat isoilla etukirjaimilla vaikka piti kirjoittaa pienillä... :headwall:
 
Mittarille onnittelut :flower:
Meillä tulee tänään Jussille 1v täyteen
Ja sen kunniaksi käytiin aamullaneuvolassa. Meillä vissiin omituinen poika kun ei inahtanutkaan kun pistettiin rokotus ja otettiin hb.
nyt oli kasvettukin vähän vaikka välillä tuntuu että ollaan ihan kirppuja. Jussi nimittäin perii 4 kuukkautta núoremmalta serkultaan vaatteita. Serkkupoika ei enään mahdu 80cm ja meillä viellä suurin osa vaatteista 74cm :D
1-vuotis mitat pituus 74cm paino 8860g
:wave:
 
Moi!

Kiitos Sussoo vinkistä =) Mäkin olen yrittänyt ja yrittänyt kirjautua ja sun viestistä yhtäkkiä tuli mieleen, että mulla taas on eka kirjain ollut iso :headwall: Eli nyt minäkin mustana ;)

Mittarille suuren suuret onnittelut, toivottavasti kaikki menee hyvin! Mullakin hirmuinen vauvakuume ollut siitä asti kun Väinö täytti 4kk, mutta ehkä sitten jossain vaiheessa... Tällä hetkellä riittää noi 3 1-vuotiasta kun mulla on kaksi Väinön ikäistä poikaa hoidossa... Ei ole ajanvietto ongelmia...

Meillä kovasti opetellaan kävelyä niin sisällä kuin ulkonakin.... Väinö ihastui ulkoiluun kovasti nyt kun siirryttiin ohuempaan varustukseen. Hirveät raivarit joka kerran kun pitää tulla sisälle...

Sanoja opetellaan myös kovasti, muutamia käytetään koko ajan ja useita vain silloin tällöin...

Mutta oikein aurinkoista kevättä kaikille!
 
Morjens tännekin! ;)

Meillä 1vee synttärit lähestyy ja stressi sen kun kasvaa kakun takia!!! :kieh: Kamalaa kun mietin pääni puhki että millasen kakun sitä väsää ja aika loppuu kohta... :D Kaksi kakkua täytyisi tehdä koska vklopun molempina päivinä tulee vieraita. :)

Alisalla oli 1vuotis neuvola tänään ja mitat on 76cm ja 10785g. Hienosti kasvaa edelleen... Painoa oli nyt tullut mukavasti kun viimeeks oli molempia tullu vähän hitaanlaisesti. :) Kehistys hyvä jne. Nyt lähden metsästämään jotain kakkuohjetta :ashamed:
 
Sus-soo
Nostelen meitä ylöspäin kun oltiin tiputtu niin kauas.

MUTILAINEN! Kiva huomata, että on muitakin nimimerkki-sekoilijoita ;)

Huomenna vaihdamme maisemaa kaaaaauas tuonne yli 8000 km:n päähän. Ja Suomeen ilmestymme vasta puolen kuun maissa eli meikäläistä ei kuulu ei näy hetkeen. Aivan niin kuin täällä Kaksplussalla nykyisin notkuisin joka päivä...

Bye-bye! =)
 
Mittarille onnittelut raskaudesta,
ja samalla suuret pahoittelut isäsi vuoksi.Voimia sinne paljon!!! :hug:
En oo ehtinyt täällä käydä vähään aikaan,päivät on aika kiireisiä.Ulkoillaan paljon ja Sandra rakastaa ulkona juoksemista.Tosissaan jo juoksee ja kovaa!!Hiekkalaatikolla tykkää kanssa olla ja syödä hiekkaa. :kieh:
Mä alotan syksyllä OPISKELUN!!!Mulla jo 1 ammatti,mutta tää ala jota lähen opiskelee,on ollu kauan haaveena.Ja kun pääsin kouluun,en miettinyt kahta kertaa. =)
Keskiviikkona mennään päiväkoti-haastatteluun.17.8 alkaa sitten neidin päiväkotiura.Itken varmaan ekat 2 viikkoa,mutta eiköhän se siitä.Tekee mullekkin hyvää saada muutakin elämää kuin kotiäitiys. ;) Ja Sandra kavereita.Odotan kovasti,että neiti alkais juttelemaan,selvästi kyllä kovasti sanoja harjottelee.Sanavarastossa nyt kakka,äiti ja isi. :heart:
TÄNÄÄN MUUTEN SANDRA ON 1V 1KK.
meillä häät 11.8,eli enää 4 kk aikaa niihinkään.kääääk!!
Sandra ja ystävän 1v 6kk toimivat morsiuslapsina,saa nähdä mitä siitä tulee! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 21:25 jonde kirjoitti:
Mittarille onnittelut raskaudesta,
ja samalla suuret pahoittelut isäsi vuoksi.Voimia sinne paljon!!! :hug:
kiitos.. siis tää on käsittämätöntä... käytiin ultrassa: meille tulee kaksoset!!! :D toivotaan että pysyvät mukana..

valoa tuli elämään tuplasti. ihmeellistä on tämä elämä..

t. mittari
 
Ihanaa! Mittarille perheineen tuplasti onnea! :heart:

Sannikin on nyt ihan virallisesti taapero =) Tänään käytiin 1-vee neuvolassa jossa mitoiksi saatiin 10285g ja 79.8cm. Pituutta oli taas hujahtanut pari senttiä mutta paino oli vähän laskenut :( Mutta onhan tässä sairastelut takana ja mahdoton meno koko ajan päällä. Pitkänä tyttönä kasvaa!

Muuten meillä kaikki hyvin. Odotellaan kovasti toukokuuta että päästään uuteen kotiin muuttamaan... :D

Elsa & Sanni 1vee4päivää :heart:
 
potkulauta harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 21:24 mittari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 21:25 jonde kirjoitti:
Mittarille onnittelut raskaudesta,
ja samalla suuret pahoittelut isäsi vuoksi.Voimia sinne paljon!!! :hug:
kiitos.. siis tää on käsittämätöntä... käytiin ultrassa: meille tulee kaksoset!!! :D toivotaan että pysyvät mukana..

valoa tuli elämään tuplasti. ihmeellistä on tämä elämä..

t. mittari

Tupla onnittelut!!!
Ja pahoittelut isäsi vuoksi!!

Ja oikein rattoisaa munarikast pääsiäistä kaikille!!
 
Hei täältäkin!

Ja onnittelut raskaudesta ja pahoittelut isäsi poismenon johdosta Mittarille.

Meilä meni sitten Juhon aprillisynttärit muuton merkeissä - mutta hyvä juttu oli, että isovanhemmat olivat kaikki mukana juhlimassa - no, lukuunottamatta isääni, joka ei vaivautunut tulemaan...

Ihanaa olla omassa kodissa!!!! Jee ja nyt tämä alkaa jo näyttääkin kodilta...

Juhon 1-v mitat ovat 78 cm ja 10350 g. Paino ei ollut kovin paljon noussut, kun siitä mahataudista toipumiseen meni niin pitkän aikaa, mutta nyt näyttää hyvältä.

Tänään tuli uutena sanana "Auto" - ja kukkaruukku sai Juho-täystuholaisen kimppuunsa vain kaksi kertaa. Että tällaista tänne!

T: Ellu ja Juho 1v 1vko
 
Hei! ihan tässä pikaseen tulin kertoilemaan meidän 1v neulo mitat, Oskari on nyt 80cm pitkä ja painaa 10,8kg. meillä tuo neuvolaan meno hieman venähti kun Oskarilla oli niin paha yskä ja nuha, ettei piikkiä voitu antaa.

Oskari lähi kävelemään pari viikkoa sitten, mutta jos täytyy nopeaan mennä matka taittuu edelleen konttimalla.

tänään lähdetään metsästämään meille vesirokkoa, kaverilla olis tarjolla ja ajatelin koittaa jos vaikka meillekin tulis, ompahan sein sitten sairastettu.

täällä on tänään niin hurja tuuli ettei Oskarin kanssa uskallettu hiekkalaatikolle mennä, mutta onneksi loppuviikoksi on luvattu todella ihanaa ilmaa, sitten me taas melkein asummekin pihalla.

mutta eipä tämän enempää, koitan käydä vähän useammin

:ashamed: :D

MITTARILLE SUUREN SUURET ONNITTELUT :flower: <br><br>
 
Mittarille hirmu isot onnittelut kaksosmassusta :flower:

Täällä on koko aamun satanu lunta ja eilen just haravoitiin syksyn lehtiä nurmelta, et pääsee ruohokin sieltä kasvamaan... Nyt on 10 sentin kerros lunta päällä :eek: :( Blaah...

Weetu leikki eilen ihan innoissaan hiekkalaatikolla ja kun mies pesi autoa, ni myö tehtiin hiekkalinna ja -kakkuja. Weetulle näytti ainakin maistuvan kakut :p Sen verran sitä hiekkaa yritti suuhunsa mättää lapiolla. Kopisteli innoissaan ämpärin pohjaa kun yritin opettaa sille sitä kakku-lorua =)

Eipä tänne kummempia kuulu. Weetu kävelee koko ajan ja aina vaan lujempaa. Hampaita puhkesi 2 lisää, joten nyt on sitten jo 8 hammasta. Kova poika puremaan :kieh: Loppuukohan se joskus?? :/

Kesää odotellen...

Ninna ja Weetukka 1v 4vko 2pv
 
Sus-soo
Mittarille tuplasti onnea!

Ollaan kotiuduttu... aikaeroväsymys vaivaa edelleen...
Piipahdan työelämässä tällä viikolla, kun tarvitsivat sijaista ja ei mulla ollut mitään muuta erityistä ohjelmaa tälle viikolle. Lastenhoitajakin järjestyi helposti tänne kotiin eli anoppi nakitettiin hommiin. Ensi viikollekin jo pyydettiin töihin, mutta ei mua kauheesti kiinnosta. Mulle taitaa ihan toistaiseksi riittää tämä viikon annos opetustyötä...
 
MITTARILLE TUPLAONNITTELUT TUPLISTA!! siinä sitä onkin sitten vilinää :D

Meillä ollaan kolmatta päivää ilman tissiä JIHUU!!!!!!!!!!!! Maito alkaa pakkaantuu, mutta pakko toi iso äijä on tissistä vieroittaa, muuten se syö sitä vielä 5-vuotiaanakin!

Tällä puolella on aika hiljaista.....

-kati ja Oscar 1v1,5kk
 

Yhteistyössä