Maata lähestyy tuntematon suuri lohkare

  • Viestiketjun aloittaja "Kivi"
  • Ensimmäinen viesti
No pyh pyh, trolli.

ETA. Ihme hysteriaa. Sitä paitsi joku tohotti mulle että se huominen maailmanloppu alkaa koko maailman laajuisella maanjäristyksellä? Sehän ei ole edes käytännössä mahdollista joten reeeelax. Se hörhöennustaja ei ole sanonut mitään tunnistamattomasta kappaleesta, eikä mitään sellasta oo ihan vähään aikaan tulossa. ;)
 
Viimeksi muokattu:
"tööt"
[QUOTE="Kivi";23811440]Mites nyt epäilijät suu pannaan? Onko tämä maailmanloppu?[/QUOTE]

Maata lähestyy miljardeja kiviä, on aina lähestynyt ja aina tulee lähestymään. Lähimpien tuhansien vuosien aikana ei mitään kaiken lopettavaa kiveä ole tulossa. Mites nyt suu pannaan?
 
"zenn"
Noniin. Jostain pitää saada sellasia kovia, mutta romanttisia, öljynporausmiehiä lähetettäväksi avaruuteen. Plussaa jos näyttää ylettömän hyvältä ilman paitaa.
 
"sondersson"
onpa omituista. Niitä kun viuhtoo menemään tuolla avaruudessa ihan jatkuvalla syötöllä. Ursan sivuilla luki muistaakseni että n. joka toinen vuosi niin läheltä maata että voi nähdä paljaalla silmällä, ja joka vuosi vähintään yksi minkä voi nähdä tavallisella kaukoputkella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23811729:
mä en. en tykkää muutenkaan Benistä. ja olisi se Livi löytäny paremmankin. :kieh:
:D äh, mä taas tykkään siitä. Se leffa missä ne oli jälleen yhdessä, "tyttö tuollainen" vai mikä lie niin meidän poika sai nimensä sen Benin roolihahmosta, oli niin nauravainen ja suloinen. Ja niin o meidänkin poika..

ohhoh, katoaa aihe kokonaan.
On se kamalaa kun tavaroita tippuu taivaalta kohti maata....
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";23811731]Se ei auta kuin Obaman lähteä maailmaa pelastamaan avaruuteen :)[/QUOTE]

eikun Iso-Arska!! Se voisi tehdä siitä uuden ajan reality äksönleffan, ja päättää uransa tyylikkäästi.
 
"sondersson"
:D äh, mä taas tykkään siitä. Se leffa missä ne oli jälleen yhdessä, "tyttö tuollainen" vai mikä lie niin meidän poika sai nimensä sen Benin roolihahmosta, oli niin nauravainen ja suloinen. Ja niin o meidänkin poika..

ohhoh, katoaa aihe kokonaan.
On se kamalaa kun tavaroita tippuu taivaalta kohti maata....
käys kattoon juutuupista Jimmy Kimmelin im fucking Ben Affleck :D
 

Yhteistyössä