Maddy, murhattu?

maami
edelleen olen sitä mieltä, että lapsiparka olis päässyt helvet.. jos löytyisi nyt kuolleena. Mitä epäilen. Jossain päin sitä raukkaa retuutetaan pedojen kynsiin.
 
maami
se kirjehän oli samanlainen kun niiden belgialaistyttöjen joiden vanhemmat oli olleet kanssa iltaa viettämässä.. minusta se on viesti sen puolesta et lapset on jätetty oman onnensa nojaan ja lähdetty bilettämään. jos tajuatte?? samanlainen tilanne maddylla kuin niillä kahdella tytöllä jotka katos. vanhempien mokan takia menettivät henkensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maami:
se kirjehän oli samanlainen kun niiden belgialaistyttöjen joiden vanhemmat oli olleet kanssa iltaa viettämässä.. minusta se on viesti sen puolesta et lapset on jätetty oman onnensa nojaan ja lähdetty bilettämään. jos tajuatte?? samanlainen tilanne maddylla kuin niillä kahdella tytöllä jotka katos. vanhempien mokan takia menettivät henkensä.
kävi ihan sama mielessä :| ns. kosto vanhemmille :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja maami:
se kirjehän oli samanlainen kun niiden belgialaistyttöjen joiden vanhemmat oli olleet kanssa iltaa viettämässä.. minusta se on viesti sen puolesta et lapset on jätetty oman onnensa nojaan ja lähdetty bilettämään. jos tajuatte?? samanlainen tilanne maddylla kuin niillä kahdella tytöllä jotka katos. vanhempien mokan takia menettivät henkensä.
kävi ihan sama mielessä :| ns. kosto vanhemmille :|
Jos näin on niin mikä motiivi kenelläkään on kostaa vanhempien rilluttelua? Vähän jaksan epäillä mut mistäpä näistä saatanan viripäistä tietää... Täytyy vaan toivoa että jos/kun tekijä kiinni jää niin vankilassa on yhtä "liukkaat suihkun lattiat" kuin Suomessa on kuuleman mukaan ollut Jammulla... :kieh:

 
Ja mulla vaan mielessä että miksi siis miksi jättää nyt lapset keskenään jos itse menee syömään oli sitten samassa pihassa tai ei.Niin kuin näkyy mitä vain voi tapahtua.Ja jättää nyt vielä ovikin auki.
 
saana
Mulla ihan selässä karmii kun mietin asiaa.Kun katsoo noita kuvia niin tuli ihan mieleen se jenkki tyttö joka murhattiin silloin aikanaan ja oliko se sitten että oma isä olikin sen takana.Maddy vain muistuttaa ulkonäöltä sitä jenkki tyttöä ja onko sen kohtalo nyt ollut sitten sama.=(
 
jenni87
Alkuperäinen kirjoittaja maami:
se kirjehän oli samanlainen kun niiden belgialaistyttöjen joiden vanhemmat oli olleet kanssa iltaa viettämässä.. minusta se on viesti sen puolesta et lapset on jätetty oman onnensa nojaan ja lähdetty bilettämään. jos tajuatte?? samanlainen tilanne maddylla kuin niillä kahdella tytöllä jotka katos. vanhempien mokan takia menettivät henkensä.
Sama kävi mielessä. Kurja juttu, että lapsi siitä kärsi vaikka vanhempien se ois pitänyt... :(

Kovan hinnan ne vanhemmat meni maksamaan "rauhaisasta illallisesta ilman lapsia."
 
Alkuperäinen kirjoittaja saana:
Mulla ihan selässä karmii kun mietin asiaa.Kun katsoo noita kuvia niin tuli ihan mieleen se jenkki tyttö joka murhattiin silloin aikanaan ja oliko se sitten että oma isä olikin sen takana.Maddy vain muistuttaa ulkonäöltä sitä jenkki tyttöä ja onko sen kohtalo nyt ollut sitten sama.=(
Tarkoitatko sitä pikkuisen lapsimissin juttua? Ei kai sitä syyllistä ole vieläkään selvitetty? Äitiäkin epäiltiin mut ei voitu todistaa mitään, nyt hänkin on kuollut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Ja mulla vaan mielessä että miksi siis miksi jättää nyt lapset keskenään jos itse menee syömään oli sitten samassa pihassa tai ei.Niin kuin näkyy mitä vain voi tapahtua.Ja jättää nyt vielä ovikin auki.

Tätä ihmettelin itsekin kun uutisissa on kerrottu, että hotellissa oli tarjolla lastenhoitaja juuri sitä varten että vanhemmat saavat käydä ilman lapsia esim. syömässä.. mutta maddyn vanhemmat olivat kieltäytyneet kun heille oli tarjottu lastenhoitajan apua.. jälkiviisaus ei auta tässäkään tapauksessa, mutta kamalalta tuntuu kun toisilta on lapsi viety.. he kun kuvittelivat lasten nukkuvan turvallisessa hotellihuoneessa kun olivat itse syömässä..
Itse olen niin ylivarovainen etten jätä nukkuvaa lasta edes kotiini, lukitun oven taakse siksi aikaa kun käyn viemässä roskapussin :ashamed: ehkä olen turhan ylisuojeleva vielä tämän esikoiseni kanssa, mutta ajattelen että ehtiihän ne roskat sittenkin viedä kun mies tulee töistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mehiläiskuningatar:
Alkuperäinen kirjoittaja saana:
Mulla ihan selässä karmii kun mietin asiaa.Kun katsoo noita kuvia niin tuli ihan mieleen se jenkki tyttö joka murhattiin silloin aikanaan ja oliko se sitten että oma isä olikin sen takana.Maddy vain muistuttaa ulkonäöltä sitä jenkki tyttöä ja onko sen kohtalo nyt ollut sitten sama.=(
Tarkoitatko sitä pikkuisen lapsimissin juttua? Ei kai sitä syyllistä ole vieläkään selvitetty? Äitiäkin epäiltiin mut ei voitu todistaa mitään, nyt hänkin on kuollut.
Tosin en muista miten se juttu meni mut lapsimissi se oli ja on muuten aika lailla samannäköinen kun alkaa ihan miettimään.

 
siinähän on vanhemmat jättäneet vapaan tien lasten luo, kuin tarkoituksella, kun ei edes ovia viitsitä lukita. ja heille oli jopa tarjottu lastenhoitopalvelua, vaan eipä ollut kelvannut. toivottavasti kituvat loppuikänsä asian takia. kun ei vain heillä itsellään olis sormensa pelissä lapsen katoamiseen. tämä juttu kun haisee ja pahasti. sateenvarjo on auki
 
Sen murhan tunnusti joku pedofiili, jimiltä vai mistähän mä katsoin dokumentin tapauksesta.. silti poliisi sanoi, että kyseinen, häiriintynyt mies saattaa vain hakea huomiota eikä todisteita miestä vastaan ole riittävästi että mies voitaisiin vangita. Pelkkä tunnustushan ei riitä kun tosiaan on näitä sairaita ihmisiä maailmassa jotka haluavat "ottaa kunnian" toisen tekemästä murhasta vaikka eivät olisi itse mitenkään osallisina tapaukseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Sen murhan tunnusti joku pedofiili, jimiltä vai mistähän mä katsoin dokumentin tapauksesta.. silti poliisi sanoi, että kyseinen, häiriintynyt mies saattaa vain hakea huomiota eikä todisteita miestä vastaan ole riittävästi että mies voitaisiin vangita. Pelkkä tunnustushan ei riitä kun tosiaan on näitä sairaita ihmisiä maailmassa jotka haluavat "ottaa kunnian" toisen tekemästä murhasta vaikka eivät olisi itse mitenkään osallisina tapaukseen..
Tässäkin tapauksessa epäiltiin vahvasti vanhempia. Kaikki olivat kotona ja tyttö löytyi kellarista kuristettuna ja kaikki mahdolliset hälytyslaitteetkin talossa oli! On se kumma, että kukaan ei kuule/ näe mitään! En tiedä, kamalia tapauksia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Amerikkalaisen+lapsimissinsalaper%C3%A4inen+murha+selvi%C3%A4m%C3%A4ss%C3%A4/1135221276667
Juurikin tuo tapaus.. mutta dokumentissa tosiaan sanottiin ettei todisteet riittäneet miehen pidätykseen tunnustuksesta huolimatta. Näytti siltä että mies haki vain sitä ns. "tunnustusta täydellisestä rikoksesta".. sairas on ihmisen mieli! |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja puutarhatonttu:
Tässäkin tapauksessa epäiltiin vahvasti vanhempia. Kaikki olivat kotona ja tyttö löytyi kellarista kuristettuna ja kaikki mahdolliset hälytyslaitteetkin talossa oli! On se kumma, että kukaan ei kuule/ näe mitään! En tiedä, kamalia tapauksia!
Tässä lapsimissin tapauksessa mun epäilyni kohdistuvat lapsen äitiin sen kaiken perusteella mitä tapauksesta olen lukenut/kuullut.. maddyn tapauksesta en kyllä osaa sanoa omaa mielipidettäni, mutta TOIVON ettei vanhemmat ole osallisia katoamiseen..
 
rankkaa
toivon vaan, että pikkuinen löytyisi pian elossa tai kuolleena :( että pääsisivät kaikki jatkamaan jotenkin elämäänsä! Ei voi edes kuvitella miten pahalta vahemmista tuntuu (jos siis ovat syyttömiä) ja varmaan vielä kamalat syyllisyydentuskatkin tuosta oven auki olemisesta jne... Vähän kyll se ihmetytti, että jos pedofiililiiga on tytön vienyt, niin miksi ne toiset lapset on jätetty rauhaan?
 

Yhteistyössä