Mä ajattelin nyt tosissaan jättää tämän palstailun.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miksi? :eek:

No jos siltä tuntuu, niin heipat sitten vaan...ja onnea pienestä nyytistä :heart:
Kiitos :flower: Mulla on elämä elettävänä ja mä ajattelin elää sen täysillä :D Ei vaan oo aikaa palstailuun, muutenki ajtukset pyörii ihan muissa asioissa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miksi? :eek:

No jos siltä tuntuu, niin heipat sitten vaan...ja onnea pienestä nyytistä :heart:
Kiitos :flower: Mulla on elämä elettävänä ja mä ajattelin elää sen täysillä :D Ei vaan oo aikaa palstailuun, muutenki ajtukset pyörii ihan muissa asioissa. :)
Hyvää jatkoa ja vauvantuoksuista arkea...perässä tullaan sitten maaliskuussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Hei miten sun kaks nuorinta syntyny samana vuonna.... mä ihan ihmeissään koitan tajuta täällä kuin se on mahdollista...
Tyttö synty huhtikuussa 2009. Tämän nuorimman olis pitänyt syntyä vasta maaliskuussa, mutta synty rv 32 joulukuussa.
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Hei miten sun kaks nuorinta syntyny samana vuonna.... mä ihan ihmeissään koitan tajuta täällä kuin se on mahdollista...
Tyttö synty huhtikuussa 2009. Tämän nuorimman olis pitänyt syntyä vasta maaliskuussa, mutta synty rv 32 joulukuussa.
Oih... voimia äiteelle ja koko perheelle, monta pientä sulla siellä arkea jakamassa. Halit... ja lämpimät onnittelut!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Hei miten sun kaks nuorinta syntyny samana vuonna.... mä ihan ihmeissään koitan tajuta täällä kuin se on mahdollista...
Tyttö synty huhtikuussa 2009. Tämän nuorimman olis pitänyt syntyä vasta maaliskuussa, mutta synty rv 32 joulukuussa.
voi kun pienenä syntynyt.onko hänellä kaikki ok?onko vielä sairaalassa vai päässyt jo kotiin?
onnea vauvasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi kun pienenä syntynyt.onko hänellä kaikki ok?onko vielä sairaalassa vai päässyt jo kotiin?
onnea vauvasta
Vauva voi tosi hyvin. Syöminen sujuu ja muutenkin kaikki ok :) sairaalassa vielä, mutta luultavasti pääsee parin-kolmen viikon päästä kotiin :heart:
 

Yhteistyössä