Mä en jaksa enää yhtään samanlaista yötä. Enkä päivääkään.

  • Viestiketjun aloittaja oooo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen äiti:
Ja sit kannattaa ap:n tsekata ihan huvikseen noi rokotteiden haitat, varsinkin mpr:n. Että huudattamalla/unikoululla/panadolilla ne ei valitettavasti häviä lapsesi kropasta yhtään mihinkään.
No olen mä kyllä ne lukenut. Ja tottakai lapsi voi olla kipeä, siitä ei ole epäilystäkään! Mä en vaan tiedä, miten mun itse pitäisi jaksaa, kun en saa nukkua ikinä! Ja mulla on vaikeaa. Ei se voi olla niin vaikea tajuta.
 
lili
Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:
Lasta en kannata huudattaa toisessa huoneessa kipeänä.Tänne ei kannata kirjoittaa jos ei vinkit miellytä.
Seuraavaa tehdessä kannattaa harkita kaksi kertaa.Lapsi on elävä oleto joka ei toimi kuten haluat nappia painamalla.Me ollaan syyttömiä siihen ettei sulla ole tukiverkostoa.
Tämän vastauksen kirjottaja on selvästikin täysin empatiakyvytön. Järkyttäviä vastauksia tällä muutenkin. Hävetkää!


AP,Otapa pian yhteyttä neuvolaan ja kerro tilanteestasi ja vaadi apua ennen kuin ihan väsähdät!
Mpr rokotteesta sen verran, että olen itse saanut siitä aivan järkyttävät oireet ollessani pieni ja arvet näkyvät vieläkin, eli voi todellakin aiheuttaa vaikka mitä. Toivottavasti saat apua neuvolasta! Puhu myös omasta jaksamisestasi!
Tsemppiä! :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Oothan soittanut neuvolaan tuosta? Että kirjaavat ylös.
En ole soittanut. Eipä ole kukaan koskaan ohjeistanut. KTL:n sivuillehan rokotusreaktiosta pitäisi ilmoittaa.
Neuvolantäti ilmoittaa haitasta eteenpäin. Tai ilmoittaa jos tuntuu siltä.. Meillä ei suostunut ilmoittamaan vaikka oli ihan selkeä haitta (toinen jalka käyttökelvoton viikon verran, turvonnut ja punainen jne.). Ja kannattaa antaa tosiaan särkylääkettä, oot varmaan antanutkin jo.
Meillä neuvola ilmoitti eteenpäin, kun reisi turposi kovaksi. Viikon kesti oireet. Toivottavasti ap:lläkin helpottaa päivän päästä :hug:
 
ei näin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:
Lasta en kannata huudattaa toisessa huoneessa kipeänä.Tänne ei kannata kirjoittaa jos ei vinkit miellytä.
Seuraavaa tehdessä kannattaa harkita kaksi kertaa.Lapsi on elävä oleto joka ei toimi kuten haluat nappia painamalla.Me ollaan syyttömiä siihen ettei sulla ole tukiverkostoa.
Siis toivottavasti sulla ei ole lapsia itselläsi. Saavat varmasti kokea aika diktatuuria siellä kotona muuten.
Eikä sulla ole varmasti ystäviäkään, jos asenne toisen pahaan oloon on samanlaista kuin minulle!
On todellakin ja heitä ei pieninä huudatettu eri huoneessa kipeänä ollessa.
Sä et tarvitse mitään sympatiaa,sun vastaukset on sitä luokkaa.
No minkä mä sille voi, että lapsi huutaa sängyssä, sylissä ja vaikka päällä seisten! Välillä nukkuu, välillä ei nuku. Ja me vanhemmat valvotaan häntä sylissä pitäen koko meidän nukkuma-aika! Että ei hän kyllä ihan yksinään siellä huuda. Painu pois tältä palstalta!!!
Lainaus ekasta tekstistäsi: . Lapsen huoneessa on ravattu 150 kertaa ja yritetty nukuttaa.

Lainaus viimeisimmästä tekstistäsi: me vanhemmat valvotaan häntä sylissä pitäen koko meidän nukkuma-aika! Että ei hän kyllä ihan yksinään siellä huuda.

Että huutaako se lapsi siellä yksin vai ei?Miksei mies voi vahtia lasta esim. iltaisin että saat nukuttua muutaman tunnin?
 
leea
Mä oon toisaalta nuiden kritisoidien kanssa samaa mieltä.. mut nii ap kuin krisisoijatkin voisivat miettiä mitä kirjoittavat. Mut tosiaan ap.. sinun vastauksesi on yhtä ärhäköitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja leea:
Mä oon toisaalta nuiden kritisoidien kanssa samaa mieltä.. mut nii ap kuin krisisoijatkin voisivat miettiä mitä kirjoittavat. Mut tosiaan ap.. sinun vastauksesi on yhtä ärhäköitä
No ihminen väsyneenä on varmasti ärhäkkä, itsekki voisin nähdä punaista tuollaisista vastauksista jos valvonu monta yötä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja leea:
Mä oon toisaalta nuiden kritisoidien kanssa samaa mieltä.. mut nii ap kuin krisisoijatkin voisivat miettiä mitä kirjoittavat. Mut tosiaan ap.. sinun vastauksesi on yhtä ärhäköitä
Uskon että ovat, koska olen ihan poikki. Anteeksi siitä.
 
Kuulostaa aika tutulle. Meillä mentiin samaa rataa yöisin kun tytöllä oli korvatulehduksia, niitä on ollut joka kuukausi ja nyt odotellaan kutsua korvapolille putkitukseen. Tsemppiä ja käykää tarkistuttamassa lapsen korvat mahdollisimman pian... Tässä vielä voima hali teille :hug: tilanne on varmasti voimia vievä ja väsyttävää!
 
eihän se kivaa ole
Usein ton ikäsellä on vielä noita unihäröjä =) eli kun kipeänä on tullu nukuttua huonosti niin sitten se jää tavallaan päälle tommonen huonon unen kausi :/ mitä te sanotte muksulle kun se yöllä mölisee? Sanotteko joka kerta kun menette sinne että nyt on yö ja nyt nukutaan, pää tyynyyn ja hyvää yötä =)

Ja tosiaan jos johtuukin esim. korvista niin hyvä mennä lääkäriin näytille ja yhteys sinne neuvolaan noista rokotuksen oireista =)

Ja uskon muutaman kärkkäämmän viestin kirjoittajan tarkoittavan että aikasta normaalia että ton ikänen riekkuu öisin varsinkin jos ei ole lasta opetettu ihan pienestä pitäen nukahtamaan itsekseen vaan aina nukutettu :/ enkä sitä sano että se väärin olisi mutta paljon helpommalla pääsee lasten kanssa kun vauvasta jo opettaa lapsen nukahtamaan itse niin yöllä herättyään ei kaipaa siihen aikuista valvomaan nukahtamista vaan osaa itse laittaa silmät kiinni ja saa unen ilman kommervenkkejä =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja napero77:
Kuulostaa aika tutulle. Meillä mentiin samaa rataa yöisin kun tytöllä oli korvatulehduksia, niitä on ollut joka kuukausi ja nyt odotellaan kutsua korvapolille putkitukseen. Tsemppiä ja käykää tarkistuttamassa lapsen korvat mahdollisimman pian... Tässä vielä voima hali teille :hug: tilanne on varmasti voimia vievä ja väsyttävää!
Kiitos! <3
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja eihän se kivaa ole:
Usein ton ikäsellä on vielä noita unihäröjä =) eli kun kipeänä on tullu nukuttua huonosti niin sitten se jää tavallaan päälle tommonen huonon unen kausi :/ mitä te sanotte muksulle kun se yöllä mölisee? Sanotteko joka kerta kun menette sinne että nyt on yö ja nyt nukutaan, pää tyynyyn ja hyvää yötä =)

Ja tosiaan jos johtuukin esim. korvista niin hyvä mennä lääkäriin näytille ja yhteys sinne neuvolaan noista rokotuksen oireista =)

Ja uskon muutaman kärkkäämmän viestin kirjoittajan tarkoittavan että aikasta normaalia että ton ikänen riekkuu öisin varsinkin jos ei ole lasta opetettu ihan pienestä pitäen nukahtamaan itsekseen vaan aina nukutettu :/ enkä sitä sano että se väärin olisi mutta paljon helpommalla pääsee lasten kanssa kun vauvasta jo opettaa lapsen nukahtamaan itse niin yöllä herättyään ei kaipaa siihen aikuista valvomaan nukahtamista vaan osaa itse laittaa silmät kiinni ja saa unen ilman kommervenkkejä =)
Näin on, ja suuresta rakkaudesta vauvaa kohtaan huolimatta, ensi kerralla opetan vauvan nukahtamaan sänkyyn, vaikka niin kovasti voisin tuudittaa sylissä uneen vaikka koko yön. <3 :)
 

Yhteistyössä