mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

|O |O |O |O

tuijottaa vaan ja on kun ei kuulis mitä sille puhutaan :headwall:

käsket istumaan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja oikein odottaa et sä menet painamaan sen hemmetin perän sinne ketoon.

käsket sen maahan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja odottaa että sä menet ja isket sen sinne maahan.

käsket sen omalle pedilleen, niin se seisoo vaan ja tuijottaa sua ja odottaa että sä viet sen sinne petiin ja sit kun viet ja pääset itse istumaan, se nousee sieltä pedistä ja sama toistuu 59 kertaa.

se menee paikkoihin mihin ei sais ja tekee tahallaan kaikkee pientä jäynää ärsyttääkseen :kieh:

(ja älkää väittäkö mulle, että koira ei osais ärsyttää :xmas: )

hemmetin uhma |O |O |O

kun se kyllä osaa noi ja tottelee, mut toi uhmaikä :kieh:

mun pinna ei kestä, lahjokaa varapäreitä :|
 
onhan taas asiallisia vastauksia :D
ei pidä ottaa niin vakavasti, mä jo kirjotin, että se kyllä osaa noi, niitä opetellaan ja hiotaan koko ajan ja siitä tässä on nyt kyse kun meinaa itsellä usko loppua.
ei ole eka koira mulla, anteeks nyt kun taas tänne kirjotin.

borkku en ole kokeillu, en oo oikein tajunnu sen ideaa :ashamed:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
onhan taas asiallisia vastauksia :D
ei pidä ottaa niin vakavasti, mä jo kirjotin, että se kyllä osaa noi, niitä opetellaan ja hiotaan koko ajan ja siitä tässä on nyt kyse kun meinaa itsellä usko loppua.
ei ole eka koira mulla, anteeks nyt kun taas tänne kirjotin.

borkku en ole kokeillu, en oo oikein tajunnu sen ideaa :ashamed:
Se on suht näppärä juttu ja palkkio pitää antaa nopeesti oikean teon jälkeen. Koira oppii yllättävän nopeesti ne naksutukset ja niiden tarkotuksen.

Mä alotin ihan sillä et naksautin ja koira ku katos päin se sai palkkion, tän jälkeen koira tuli ite luokse eteen istumaan ja sai palkkion ja nyt noi kuuntelee aika kivasti et montako naksautusta tulee ja tekevät sen mitä pitääki ja saavat palkkion.

Maahan menon opetin siten et naksautin ensin kerran jolloin koira tuli eteeni sai palkkion ja sit siirsin naksuttimen maahan koiran eteen koiran etujalkojen väliin ja naksautin jolloin koira meni maahan ja sai heti palkkion.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä olen kyllä opettanut ihan toisella tyylillä naksuttamaan :eek: mulla se on oikea-aikaista palkitsemista.
Olisit laittanut tohon aloitukseen että haluat vain asiallisia vastauksia sun valittamiseen :xmas:
Mä en oo käyny mitään koulutusta tohon naksuttamiseen vaan ihan ite soveltanu, mut tuntuu se homma toimivan näinki :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
|O |O |O |O

tuijottaa vaan ja on kun ei kuulis mitä sille puhutaan :headwall:

käsket istumaan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja oikein odottaa et sä menet painamaan sen hemmetin perän sinne ketoon.

käsket sen maahan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja odottaa että sä menet ja isket sen sinne maahan.

käsket sen omalle pedilleen, niin se seisoo vaan ja tuijottaa sua ja odottaa että sä viet sen sinne petiin ja sit kun viet ja pääset itse istumaan, se nousee sieltä pedistä ja sama toistuu 59 kertaa.

se menee paikkoihin mihin ei sais ja tekee tahallaan kaikkee pientä jäynää ärsyttääkseen :kieh:

(ja älkää väittäkö mulle, että koira ei osais ärsyttää :xmas: )

hemmetin uhma |O |O |O

kun se kyllä osaa noi ja tottelee, mut toi uhmaikä :kieh:

mun pinna ei kestä, lahjokaa varapäreitä :|
Koiran uhmaikä on ihan ihmisen keksintö ja keino selitellä kun homma ei toimi. Tyypillistä koiran inhimillistämistä. Jos se ei sinua tottele on syy jossakin muualla.
 

Yhteistyössä