Mä en kestä tätä. Miksi ihmeessä miehet piirittää mua? :(

  • Viestiketjun aloittaja Vierasharmaa
  • Ensimmäinen viesti
Vierasharmaa
Just eronnut, mulla on lapsia ja kaikki ja nyt jatkuvasti saan miehiltä viestejä ja treffipyyntöjä ihan kyllästymiseen asti. Pahinta on, etteivät tajua etten halua uutta suhdetta ennen kuin olen toipunut entisestä. Koittanut nätisti sanoa mutta silti vaan jatkavat. Pitääkö alkaa rumasti sanoa että lopettavat? Ja noita siis useampia.
 
dffd
Muuta pukeutumistyyliäsi vähemmän tyrkkyyn suuntaan, äläkä flirttaile miesten kanssa. Ja jos vietät aikasi vain kotona lasten kanssa, niin varmasti treffipyynnöt hiipuvat aika nopeasti. Mikään pakko ei ole meikata, eikä laittaa hiuksia. Tekeydy Taina-tavalliseksi ja sulaudu muiden joukkoon, niin et varmasti saa yhtään huomiota miehiltä.

Näillä konsteilla minä olen päässyt eroon ylimääräisestä huomiosta. Ihanaa olla 'piilossa' muiden joukossa, eikä tarvitse kärsiä huomatuksi tulemisesta.
 
"a p"
Muuta pukeutumistyyliäsi vähemmän tyrkkyyn suuntaan, äläkä flirttaile miesten kanssa. Ja jos vietät aikasi vain kotona lasten kanssa, niin varmasti treffipyynnöt hiipuvat aika nopeasti. Mikään pakko ei ole meikata, eikä laittaa hiuksia. Tekeydy Taina-tavalliseksi ja sulaudu muiden joukkoon, niin et varmasti saa yhtään huomiota miehiltä.

Näillä konsteilla minä olen päässyt eroon ylimääräisestä huomiosta. Ihanaa olla 'piilossa' muiden joukossa, eikä tarvitse kärsiä huomatuksi tulemisesta.
Enpä väittäisi farkkujen ja hupparin olevan mitenkään hirveän "tyrkky" asuvalinta. Jätesäkkiinkö sitä pitäisi pukeutua? Meikkaan muutenkin hillitysti (paitsi tietysti joskus jos käyn baarissa tms) ja tukan laitto on mulla yhtä kuin hiusten harjaaminen.
 
"a p"
[QUOTE="Mamma italiana";23348162]no kyllà ne pikkuhiljaa lopettavat. mutta onhan kiva ettà on ihailijoita, eikò? pàinvastainen ongelma olisi varmaankin masentava vaihtoehto[/QUOTE]

Onhan se kivaa varsinkin kun minulla on niin huono itsetunto enkä itseäni oikein mitenkään erikoisen näköisenä pidä. Enemmän harmittaa tuo etteivät ymmärrä lopettaa vaikka yritän sanoa ihan kauniisti etten halua mitään.
 
dffd
[QUOTE="a p";23348189]Enpä väittäisi farkkujen ja hupparin olevan mitenkään hirveän "tyrkky" asuvalinta. Jätesäkkiinkö sitä pitäisi pukeutua? Meikkaan muutenkin hillitysti (paitsi tietysti joskus jos käyn baarissa tms) ja tukan laitto on mulla yhtä kuin hiusten harjaaminen.[/QUOTE]

Muuta sitten käytöstäsi.
 
[QUOTE="Mamma italiana";23348162]no kyllà ne pikkuhiljaa lopettavat. mutta onhan kiva ettà on ihailijoita, eikò? pàinvastainen ongelma olisi varmaankin masentava vaihtoehto[/QUOTE]
Tamako on nyt sitte sita hiljaista kettuilua? Ku tiijat ,ette ikukaan mua halua.
 
dffd
[QUOTE="a p";23348245]Eli lopeta puhuminen vai? Mulla ei ole tapana tyrkyttää itseäni tai flirttailla kaikille, muuten tämän "ongelman" ymmärtäisin hyvin itsekin.[/QUOTE]

Kyllä sinä jonkinlaista vihreää valoa miehille näytät. Ei ne ilman syytä kimppuun käy. Ehkäpä sinulla ei vain ole sosiaalista tilannetajua ja itsetuntemusta riittävästi.
 
Semmosta se on joo. Sano niille ihan suoraan, että sori ei kiinnosta. Luulisi normaalijärjellä varustetun ihmisen sen tajuavan, jos ei itsestään ihan idioottia halua tehdä. Ei sun itseäsi tarvitse mitenkään muuttaa.
 

Yhteistyössä