mä en nyt tiedä mitä tehdä, lapsen voinnista..

4veelle nousi viikonloppuna kuume, laski kuumelääkkeellä ja se siitä. ei kuitenkaan sen jälkeen ole ollut oma itsensä, syö, juo, pissaa, kakkaa, nukkuu normaalisti jne, mutta on silti jotenkin tosi väsynyt ja itkuinen. lääkärissä ei löytynyt mitään vikaa, mutta lapsi ei kyllä ole oma itsensä.
hetkittäin se touhuaa normaalisti ja puhuapulisee ja on oma itsensä, mut sit taas ei... mä oon ihan ymmälläni... en haluais sitä "turhaan" lääkärissä kuskata kun viedään sitten aika sitä todella tarvitsevilta tänä sairasaikana (jos nyt niin voi ajatella..) mutta kuitenkin joku mun sisällä sanoo, että kaikki ei oo kunnossa.. onneksi lapsen mummu on lomalla, joten voi viettää mummun kanssa aikaa eikä tarvitse mennä päikkyyn..
maalaisjärki ja äidinvaistot ja kaikki sekaisin... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja no en veisi lääkärille:
siksi että on väsynyt ja itkuinen. ihan typerää. nyt väsyttää kaikkia tähän vuodenaikaan
mä sitten oon varmaan typerä :ashamed:
mun lapsi on saanut olla todella terveenä, vaan muutama flunssa, vauvarokko ja korvatulehdus, joten ei ole kokemusta sairaasta lapsesta, menee pasmat ihan sekaisin kun toinen on kipee.. tunnen itseni niin avuttomaks et itkettää.. ja epäilen koko ajan et en huomaa jotain ja en minä tiedä. oon vainoharhanen varmaan.. :ashamed:
 

Yhteistyössä