mä en pääse täst yli koskaan...

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Kadun tätä koko elämäni. Tein abortin tiistaina ja nyt kaikki on synkkää mies vihaa mua ja syystä ja mä vihaan itseäni. vaikka mulla oli "hyvät" syyt tehdä se mut nyt kun ajattelee ni ei ne ollu sittenkään tarpeeks hyviä. kaverit on tukena mut mies ei edes pysty katsomaan silmiin. enkä ihmettele. mä oon lapsen tappaja eikä tää täst mikskään muutu.

mun pitäis jaksaa hoitaa toista pientä alle yks vuotiasta mut ei siitäkään tunnu tulevan mitään. mä olen elämässä kokenu jo niin paljon paskaa et must tuntuu etten jaksa enää paljoo lisää. Mies vaan kysyy että mitä mä parun ku olen keskiviikosta asti parkunu vähän väliä.Mut sitä mäki mietin miks mä parun? kaiken pitäis olla nyt ohi ja kaikki hyvin? ;ulla ei oo mikään hyvin kaikki menee päin helve*tiä.

En edes tiedä miksi tulin tänne kertomaan mut kaipa se helpottaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, ei abortti tee sinusta lapsentappajaa! Sinulla on ollut ratkaisuun omat syysi ja kenelläkään ei ole oikeutta sinua syyllistää tai vihata. Voimia ja jaksamista
niin ei kai mutta näin ne nyt tekee. niinkuin itsekkin teen.
 
Et sä ole murhaa tehny. Ajattele niin että se ei siinä vaiheessa ees lapsi ole ja se on totta. Miehelläsi ei ole oikeutta tuomita päätöstäsi se on vain ja ainoastaan sunun tehdä omat päätökset. Kannatan että menette yhdessä jonnekkin vaikka terveyskeskukseen puhumaan tästä asiasta. Yritä jaksaa :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Et sä ole murhaa tehny. Ajattele niin että se ei siinä vaiheessa ees lapsi ole ja se on totta. Miehelläsi ei ole oikeutta tuomita päätöstäsi se on vain ja ainoastaan sunun tehdä omat päätökset. Kannatan että menette yhdessä jonnekkin vaikka terveyskeskukseen puhumaan tästä asiasta. Yritä jaksaa :hug:
paha ehdottaa miehelle semmosta ku heti se sanoo että mitä menit lapses tappamaan. Mä en ymmärrä kui se jatkaa mun kans jos se on tota mieltä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Et sä ole murhaa tehny. Ajattele niin että se ei siinä vaiheessa ees lapsi ole ja se on totta. Miehelläsi ei ole oikeutta tuomita päätöstäsi se on vain ja ainoastaan sunun tehdä omat päätökset. Kannatan että menette yhdessä jonnekkin vaikka terveyskeskukseen puhumaan tästä asiasta. Yritä jaksaa :hug:
paha ehdottaa miehelle semmosta ku heti se sanoo että mitä menit lapses tappamaan. Mä en ymmärrä kui se jatkaa mun kans jos se on tota mieltä
En ymmärrä tollasia miehiä. Onko se ees sun tukena sen esikon kans? onko se töissä/koulussa? vai joudutko olemaan yksin sen lapsen kans. Sä puhut niinkun mun elämästäni. Tässä en oikeen viitti kertoo että miten.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Et sä ole murhaa tehny. Ajattele niin että se ei siinä vaiheessa ees lapsi ole ja se on totta. Miehelläsi ei ole oikeutta tuomita päätöstäsi se on vain ja ainoastaan sunun tehdä omat päätökset. Kannatan että menette yhdessä jonnekkin vaikka terveyskeskukseen puhumaan tästä asiasta. Yritä jaksaa :hug:
paha ehdottaa miehelle semmosta ku heti se sanoo että mitä menit lapses tappamaan. Mä en ymmärrä kui se jatkaa mun kans jos se on tota mieltä
En ymmärrä tollasia miehiä. Onko se ees sun tukena sen esikon kans? onko se töissä/koulussa? vai joudutko olemaan yksin sen lapsen kans. Sä puhut niinkun mun elämästäni. Tässä en oikeen viitti kertoo että miten.

töissä on ja on tehny tämän viikon pitkiä päiviä. noin15 h ei se sen kans ehdi olemaan. eli yksinpä mä ton muksun kans olen.
 
mun mielestä abortti on molempien asia jos eletään liitossa,,ei naisella voi olla yksin oikeutta päättää,,mies haluu lapsen mut nainen ei ja nainen tekee keskeytyksen niin silloin miehellä on oikeus olla vihainen...

mutta aplle :hug: et sinä lapsen tappaja ole,,jos kerran miehesi on paljon pois niin ei äidiltäkään voi mahdottomia vaatia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun mielestä abortti on molempien asia jos eletään liitossa,,ei naisella voi olla yksin oikeutta päättää,,mies haluu lapsen mut nainen ei ja nainen tekee keskeytyksen niin silloin miehellä on oikeus olla vihainen...

mutta aplle :hug: et sinä lapsen tappaja ole,,jos kerran miehesi on paljon pois niin ei äidiltäkään voi mahdottomia vaatia..
Samaa mieltä.
 
surusilmä
Voimia sinulle! Mulle tehtiin abortti viime viikolla. Joka päivä mietin mitä tuli tehtyä. Lääkäri sano, että se ois menny kesken muutenkin, että ei pitäis olla surullinen, mutta ei tunteilleen mitään mahda.
Kyllä kai se ajan myötä helpottaa...
 

Yhteistyössä