Mä en tykkään tästä kyllä nyt yhtään... ( mutinaa saikusta... )

Oon saikulla, kipeän polven takia. Viikon ollut ja tänään viimeinen saikkupäivä. Polvi kestää kävelyn mutta on kipeä, etenkin jos jalkaa kääntää sivuille niin sattuu. Nestepatti ulkosyrjässä ja välillä tuo polvi pettää.

Saanko mennä jo töihin? :ashamed: Kun tiedän että joutuvat töissä tekemään minunkin työt kun sijaista ei luultavasti kokoajaksi ole löytynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Joudutko olemaan miten jaloilla päivän ainakana?
Mä en ite pystyisi omassa työssäni olemaan tuollaisella polvella...
Kun en pystynyt olemaan revenneen nivelkierukan kanssa.
Oikeastaan koko päivä menee omilla jaloilla seistessa/kävellessä, lähihoitajana kun olen vanhainkodilla. Miten sun nivelkierukka oireili? Kun mulla uupuu diagnoosi kokonaan, sen tiedän ettei murtumaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Joudutko olemaan miten jaloilla päivän ainakana?
Mä en ite pystyisi omassa työssäni olemaan tuollaisella polvella...
Kun en pystynyt olemaan revenneen nivelkierukan kanssa.
Oikeastaan koko päivä menee omilla jaloilla seistessa/kävellessä, lähihoitajana kun olen vanhainkodilla. Miten sun nivelkierukka oireili? Kun mulla uupuu diagnoosi kokonaan, sen tiedän ettei murtumaa ole.
Kipuilee niin levossa kuin liikkeessä.
Näkyvää turvotusta ei ole ollut koko aikana. Jotkut liikeet kivuliaampia kuin toiset. Kyykkyssä on hankalaa, joskus jopa istumaan on hankala mennä...
Sivuttaisliikkeet etenkin hankalia.

Pandolia ja Buranaa menee...

 
myy
Jos olet lähihoitaja niin tosiaan joudut olla jalkojesi päällä. Ei kannata siis "leikkiä" jalkojen terveydellä, jos meinaat samassa ammatissa jatkaa. Tuo polven tilanne pitää saada selväksi ja se kuntoon, pahimmassa tapauksessa saat siitä todella pitkäaikaisen riesan jos puolikuntoisena vaan sitkeästi sinnittelet töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Joudutko olemaan miten jaloilla päivän ainakana?
Mä en ite pystyisi omassa työssäni olemaan tuollaisella polvella...
Kun en pystynyt olemaan revenneen nivelkierukan kanssa.
Oikeastaan koko päivä menee omilla jaloilla seistessa/kävellessä, lähihoitajana kun olen vanhainkodilla. Miten sun nivelkierukka oireili? Kun mulla uupuu diagnoosi kokonaan, sen tiedän ettei murtumaa ole.
Kipuilee niin levossa kuin liikkeessä.
Näkyvää turvotusta ei ole ollut koko aikana. Jotkut liikeet kivuliaampia kuin toiset. Kyykkyssä on hankalaa, joskus jopa istumaan on hankala mennä...
Sivuttaisliikkeet etenkin hankalia.

Pandolia ja Buranaa menee...
Kuulostaa turhan tutulta. :/ Miten selvis että sulla on kirukka revennyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Jos olet lähihoitaja niin tosiaan joudut olla jalkojesi päällä. Ei kannata siis "leikkiä" jalkojen terveydellä, jos meinaat samassa ammatissa jatkaa. Tuo polven tilanne pitää saada selväksi ja se kuntoon, pahimmassa tapauksessa saat siitä todella pitkäaikaisen riesan jos puolikuntoisena vaan sitkeästi sinnittelet töissä.
Tiedän. Siks tää mietityttääkin.

:/
 

Yhteistyössä