Mä en varmaan koskaan löydä miestä

  • Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hei kuule ne sun lapset kuuluu sun elämään ja sitten siihen sun parisuhteeseenkin. Vai missä vaiheessa sä ajattelit päästää ne kaapista kun se oikea löytyy??
En todellakaan halua että lapset saa sen kuvan että äidillä on kaverina nyt Mikko eiku Pekka eiku Pertti eiku Sami ja Seppo ja hei mihin se Martti sieltä unohtui. Ei kiitos. Puhumattakaan siitä että tilittävät tolle ihanalle eksälle. Näyttää siltä että käräjille ollaan menossa ja eksä takuulla revittelee siellä jokaisen tuttavan jonka vaan saa tietoonsa. Lapset kuuluu joo mun elämään mutta lapsia kuuluu myös suojata tietyiltä osilta aikuisten elämää. Mun mielestä orastavat/vaihtuvat kumppanit on sellainen osa aikuisten elämää joka ei vielä pienille lapsille kuulu. Sitten kun näyttää siltä että tapailusta voisi tulla vakituisempaa niin pikkuhiljaa sitten lapsetkin voi tutustua. Tuolla on oikeesti helvetillinen määrä sekopäitä liikenteessä.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
nk
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla, lapset eivät kuulu 1. pokaamiseen 2. deittailuun. Sitä paitti jotenkin tuntuu että miesmarkkinoilla ei vetoa sellainen nainen jolla on kitisevät ipanat mukana ja äiti yrittää samalla pokailla. Sellainen ei vaan toimi. En tiedä mikä sinun tapauksessasi olisi hyvä lähestymistapa. Eikö ne mukelot ole isälläänkin viikonloppuja ym. ? Jolloin voisit lähteä viihteelle yms.? Onhan tilanteesi vaikea, eronneet yh-äidit eivät varmasti ole parasta saalista. Asia on lopulta myös persoonastasikin kiinni.

Yksi paikka mistä voi melko helposti saada fiksuakin seuraa on näin kesällä toimivat tanssilavat, sillon vielä kun niissä kävi niiin siellä oli kyllä fiksuja miehiä ja osa on hakupäälläkin. Kantsii alkuillasta jo mennä ja katsastaa siistit ja hyvinkäyttäytyvät. Hemaiseva mekko päälle niin eiköhän se siitä.
 
"vieras"
Netti vois olla hyvä paikka tehdä tuttavuutta jos lapset rajoittaa sitä missä miehiä voi tavata. Kuvittelisi että sunkin on mahdollista joskus hankkia muutamaksi tunniksi lapsenvahti tai tavata miehiä silloin kun lapset on exällä. Jos exä tai kukaan muu sukulainen ei koskaan ota lapsia luokseen niin harkitse tukiperhettä.
 

Yhteistyössä