Mä haluaisin lasten kanssa Korkeasaareen, mutta ne apinat siellä

  • Viestiketjun aloittaja vierailijanolottaa
  • Ensimmäinen viesti
vierailijanolottaa
n*ssivat koko ajan ja minua nolottaa kauheasti kertoa lapsille, että mitä ne puuhaavat. :oops:
Joskus aikaisempina vuosina siellä tuli käytyä ja se lauman johtaja paneskeli niitä naaraitaan siellä. Lapsia kuitenkin kiinnostaa ne paviaanit, mutta minut on kasvatettu niin häveliäästi, että nippa nappa uskallan itse seksiä harrastaa. Paljasta pintaa en uskalla näyttää muille kuin miehelleni. :cry:
 
Kato muualle apinahäkin kohdalla.

Apinat on muuten yks mun inhokkieläimistä. Hyi että miten kuvottavan näköisiä otuksia, yrjö meinaa lentää. En ymmärrä miten joku voi pitää niitä söpöinä.
Lapsena katsoin Apinoiden planeetan ja traumat jäi.
 
Selität vaan, että apinat antavat toisilleen hellyyttä... Ei siinä mitään sen kummempaa tarvi runoilla.

Simpanssit on mun mielestä sulosia, mutta paviaanit on on kyl kaukana sulosista. On hirveen agressiivisia noi paviaanit.
 
vierailija vieraampi
n*ssivat koko ajan ja minua nolottaa kauheasti kertoa lapsille, että mitä ne puuhaavat. :oops:
Joskus aikaisempina vuosina siellä tuli käytyä ja se lauman johtaja paneskeli niitä naaraitaan siellä. Lapsia kuitenkin kiinnostaa ne paviaanit, mutta minut on kasvatettu niin häveliäästi, että nippa nappa uskallan itse seksiä harrastaa. Paljasta pintaa en uskalla näyttää muille kuin miehelleni. :cry:
Uskomatonta... miten voi olla noin estynyt? Ikävintä tuossa on se, että se estyneisyys taitaa periytyä sukupolvesta toiseen... Voi lapsiparkoja!
 
sairasta
Perheet käy nauramassa ahdistuneille häkissä tai aitauksissa viruville eläimille, onpa virkistävän ihanaa. Sosiopaattien "viihdykettä" , ei normaalin empatiakyvyn omaava käy eläintarhoissa nauramassa ahdistuneille eläimille.
Mitä esim jääkarhut tekee tässä helteessä. Vitun sairasta touhua.
 

Yhteistyössä