Mä haluaisin mennä radalle

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
radalle :eek: . siellä on kylmä...
mene ennemmin baariin juopotteleen :p
:D Mä vaan olen niin surkea tossa baarijuopottelussa yleensä. Liikaa ihmisiä, liikaa hälyä, ahdasta ja ihmiset ihossa kiinni. :D Sitten olen liian vanha jo puistobissettelyyn ja puskapissailuun. Siellä on tosiaan kylmä. Mutta voisin kyllä kuvitella meneväni jollekin kaverille :snotty: Jos mulla semmoisia vielä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä menen sentään kohta töihin, kun muut juopottelee ja laiskottelee :whistle: :D
Mä mitään laiskottele. Kouluduunia ja työjuttuja painan, kirjoitan ja teen... tosi lujasti :whistle: Eikö kukaan huomaa? Ihan oikeasti, monta ohjelmaa päällä :ashamed:
kyllä oletki ahkera :eek: B)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä menen sentään kohta töihin, kun muut juopottelee ja laiskottelee :whistle: :D
Mie en juopottele enkä laiskottele..tai no,miun on vielä pakko ku mies nukkuu enkä viiti herättää sitä imurin ääneen.Kuhan se herää niin voi alkaa siivoomaan:)

Ja ap:lle, kyllä maistuis miullekin :p
 
kiiltosilmissä
Mäkin haluaisin vetää oikein kunnon örvelökännit!! Mutta kun poika on niin kiinni minun tisseissäni, eikä huoli pulloa ym. niin ei auta :( Hoitoon ei voi laittaa, eikä kukaan kai ottaisikaan. Ehkä sitten kun poika täyttää 18... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiiltosilmissä:
Mäkin haluaisin vetää oikein kunnon örvelökännit!! Mutta kun poika on niin kiinni minun tisseissäni, eikä huoli pulloa ym. niin ei auta :( Hoitoon ei voi laittaa, eikä kukaan kai ottaisikaan. Ehkä sitten kun poika täyttää 18... :D
Kyllä luultavasti hieman aikaisemmin jo. Nopeasti se tissittelyaikakin on ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
radalle :eek: . siellä on kylmä...
mene ennemmin baariin juopotteleen :p
:D Mä vaan olen niin surkea tossa baarijuopottelussa yleensä. Liikaa ihmisiä, liikaa hälyä, ahdasta ja ihmiset ihossa kiinni. :D Sitten olen liian vanha jo puistobissettelyyn ja puskapissailuun. Siellä on tosiaan kylmä. Mutta voisin kyllä kuvitella meneväni jollekin kaverille :snotty: Jos mulla semmoisia vielä on.
mene lähikapakkaan, ei oo ahdasta eikä tartte vetää puistobluusia...saatat
tutustuakin vaikka naapuriin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
radalle :eek: . siellä on kylmä...
mene ennemmin baariin juopotteleen :p
:D Mä vaan olen niin surkea tossa baarijuopottelussa yleensä. Liikaa ihmisiä, liikaa hälyä, ahdasta ja ihmiset ihossa kiinni. :D Sitten olen liian vanha jo puistobissettelyyn ja puskapissailuun. Siellä on tosiaan kylmä. Mutta voisin kyllä kuvitella meneväni jollekin kaverille :snotty: Jos mulla semmoisia vielä on.
mene lähikapakkaan, ei oo ahdasta eikä tartte vetää puistobluusia...saatat
tutustuakin vaikka naapuriin...
No älä nyt, kyllähän minä minun naapurini tunnen. :D Mietin, että pitäisikö ihan heidät kutsua siiderille :D Paljon mukavampaa kuin "lihatiskillä" seisominen. Sitäpaitsi lähikapakka on vasta tylymesta onkin. Ei ne naapurit siellä käy.
 

Yhteistyössä