mä haluisin teettää ukolle kalenterin itsestäni

mä annan kanssa synttärilahjaks,jouluks ei enää kerkiä.
mä en kyllä keksi ketään kenen antaisin kuvia ottaa..ees ystävää.
maksaakohan tuollainen kuvaus sessio paljonkin jossain studiolla? kun pelkät 3v kuvatkin maksoi jotain 100?
 
Toihan on hyvä idea :D Tietäiskö joku paljon tollanen tulis suunnilleen maksamaan :xmas: ?

*Muoks* En nyt kyllä 2009vuodeksi välttämättä kun laskettu aika tammikuussa mutta melkein vuos aikaa trimmata kroppaa kuntoon :xmas: Jos sitten 2010kalenterin antas lahjaks :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mä annan kanssa synttärilahjaks,jouluks ei enää kerkiä.
mä en kyllä keksi ketään kenen antaisin kuvia ottaa..ees ystävää.
maksaakohan tuollainen kuvaus sessio paljonkin jossain studiolla? kun pelkät 3v kuvatkin maksoi jotain 100?
Laittaa nettiin ilmotuksen niin kyllä alkaa varmasti vapaaehtoisia kuvaajia ilmaantua, jotka kuvaa ihan ilmatteeksi. :D
 
hulda huoleton
mulla kuvaajina toimi aikanaan mun vanhemmat :LOL:

nyt moni varmasti kauhistelee kun kovin monella ei varmaan ole pokkaa keikistellä vanhempien edessä alusvaatteisillaan ;) tulipahan edulliseksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulda huoleton:
mulla kuvaajina toimi aikanaan mun vanhemmat :LOL:

nyt moni varmasti kauhistelee kun kovin monella ei varmaan ole pokkaa keikistellä vanhempien edessä alusvaatteisillaan ;) tulipahan edulliseksi
Hyi kamala :D
Mutsi varmaan pyörtys, jos ehottasin tuollasta :LOL:
 
Oon miettinyt samaa. Ilmaisia kuvaajia varmaan olis mutta ihan ketä tahansa ei siihen ottais eikä ketään tuttua kehtaa pyytää. Kertokaas miten onnistuisi. Vai pitäskö meidän nättitähti ottaa kuvat puolin ja toisin toisistamme :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Oon miettinyt samaa. Ilmaisia kuvaajia varmaan olis mutta ihan ketä tahansa ei siihen ottais eikä ketään tuttua kehtaa pyytää. Kertokaas miten onnistuisi. Vai pitäskö meidän nättitähti ottaa kuvat puolin ja toisin toisistamme :whistle:
hih :D vois olla hyväkin idea. ei tarvis turhia nolostella kun molemmat keikistelee..
 

Yhteistyössä