Mä haluuuuuuuuuuuun

tulla raskaaksi!
Meillä on pieni tyttö 1v8kk ja ollaan yritetty toista jo 6kk metujen avulla.Ekaa yriteltiin 2 vuotta ja tällä kertaa aateltiin että kun otetaan rennosti ja meen töihin niin saan muutakin aateltavaa niin ehkä se tulee sieltä paremmin.Mut kun ei.
 
Kiitoksia..:)
Mua vaan niin jännittää että taas täytyy oottaa ikuisuus ja stressata.Onneks pääsin töihin niin saadaan talouttakin siihen mallille että vois mahdolliselle tulokkalle olla hyvä paikka tulla :heart:
 
Rii
Meillä tyttö 2v ja ollaan yritetty vuosi toista lasta. Nyt Clomifen apuna, mutta ei ole auttanut. Ajattelin seuraavalla käynnillä kysyä myös Metuja. Vauvakuume niiiin kova, olisin halunnut lapset pienellä välillä, mutta näin kai se elämä menee. Tsemppiä meille!
 
elsa
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
me ollaan yritetty ekaa nyt kuusi vuotta, kaksi keskenmenoa ollut ja kaikenlaisia hoitojakin. Varsinaista syytä ei ole löytynyt... 6 kk on aika lyhyt aika
Olen pahoillani, tiedän että se on raskasta. Mutta ei teidän pitkä yritys tee toisten lyhyemmästä yrityksestä yhtään vähäpätöisempää. Aina löytyy joku jolla asiat huonommin jos vertailemaan aletaan. Tukea voi toisia silti.
 
harmaana
munkin mies epäröi 2v sitten, mutta sanoin hänelle silloin että voi tulla ongelmia vastaan ja voi kestää kauankin, ja niin onkin kestänyt, ja kestää edelleen. Nyt mies onnellinen että tajusi suostua ajoissa, olisin ollut niin vihainen jos oltaisiin aloitettu myöhemmin ja ongelmia tulisi silti..
 

Yhteistyössä