Mä niin tykkään

Kerrankin ? tai ehkä useammin ;) mutta kuitenkin...
Löysin edulliset lenkkarit neidille. Jep, neiti valkkas ihan itse. Ja samalla reissulla löysin myös itselleni lenkkarit. Molemmat oli alessa :)


Neiti tosin jo jossain vaiheessa mulle sanoi, että *Äiti, eiks sulle nyt voi mitkään kengät kelvata?* :ashamed:
Joo, olen ranttu mitä jalkaani laitan
 
"www"
Kerrankin ? tai ehkä useammin ;) mutta kuitenkin...
Löysin edulliset lenkkarit neidille. Jep, neiti valkkas ihan itse. Ja samalla reissulla löysin myös itselleni lenkkarit. Molemmat oli alessa :)


Neiti tosin jo jossain vaiheessa mulle sanoi, että *Äiti, eiks sulle nyt voi mitkään kengät kelvata?* :ashamed:
Joo, olen ranttu mitä jalkaani laitan
No mut hyvähän se on lenkkarit valita huolella, lenkkeillessä on tärkeää että on hyvät kengät, ja varsinkin juostessa pitää tuet ja vaimennukset olla kohdillaan. Kyllä mäkin etsin juoksukenkiä monta päivää.
 
[QUOTE="www";25900666]No mut hyvähän se on lenkkarit valita huolella, lenkkeillessä on tärkeää että on hyvät kengät, ja varsinkin juostessa pitää tuet ja vaimennukset olla kohdillaan. Kyllä mäkin etsin juoksukenkiä monta päivää.[/QUOTE]

Nää tuli vaan pyöräilykengiksi. ja toki kävelen kauppareissujaki näillä :) Juoksulenkkarit mulla on vielä kaupassa... Koska juoksen vaan salilla.

Mutta piti noidenkin "istua" jalkaan hyvin ja olla vielä mun silmään miellyttävätkin :D
 
Meillä ei eilen poitsu millään meinannut ymmärtää, miksi en halunnut ostaa poitsulle alle kahdenkympin vilkkuvalollisia Spiderman-lenkkareita vaan halusin välttämättä maksaa 50 euroa Vikingin goretex-lenkkareista.

"Aattele, sillä rahalla saatais sullekin jotakin uutta", herra 6 vee yritti vedota. Ei onnistunut :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä