Mä olen ihan koukussa faces pelattavaan Bubble Witch Saga-peliin

  • Viestiketjun aloittaja järkkyä
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mää en ymmärrä et miks tää on mulle niin hankalaa tää pelaaminen :0jumittaa 14.... =DD
Mä en tajua sitä pointtia et millon ne tulee kaikki pallot alas xD joku viisaampi vois valasta tyhmää =D
 
[QUOTE="...";25496439]Mää en ymmärrä et miks tää on mulle niin hankalaa tää pelaaminen :0jumittaa 14.... =DD
Mä en tajua sitä pointtia et millon ne tulee kaikki pallot alas xD joku viisaampi vois valasta tyhmää =D[/QUOTE]

yläriviin pitää saada 9 aukkoa, sitten kaikki pallot tulee alas..mut tosiaan vaikka kaikki pallot sais alas, ei välttämättä pisteet riitä tason läpi pääsemiseksi =)
 
Hups26
Mä tasolla 85 tai jotain, on edessä se kirouksen purku. Painan nappia: pyydä apua ystäviltä. 3 apua tarvittais, mutta mutta nyt ei aukea se kamulista siihen, josta voisi ruksia kamut joilta apua pyytäis... eli peliin ei pääse. :/
Mikä avuksia nyt? Miksi ko. lista ei enään aukea ruudulle?
 
mä alan jo luopua toivosta et uusia maita tulis.. :ashamed:

nyt yritän saada kaikki maat vähintään 2 tähdelle, mut ei oo helppoa..muutama maa on kyllä sellaisia et ei taida onnistua..pitäis sit ostella niitä apuja, mut ihan niin nalkissa tohon peliin en sentään ole :xmas:
 

Yhteistyössä