Mä olen kai sit niin itsekäs :(

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
Joo ottaa niin pirusti päähän.
Serkku ja sen perhe kävivät eilen kylässä. Eivät yleensä pidä mitään yhteyttä paitsi silloin kun ovat jotain vailla.
Oli serkku puhunut mun äidin kanssa ja oli käynyt ilmi ettei meidän poika tarvitse enää rattaita.
Olivat sitten myyneet omat yhdistelmänsä , kuulemma hyvään hintaan pois oletuksella että saavat meidän kevyemmät rattaat itselleen.
Kukaan ei ollut sitten mulle kertonut asiasta. Kuulin asiasta eilen ja rattaat olisi pitänyt saada heti mukaan .
Nyt olen sitten itsekäs paska kun en niitä ilmatteeksi antanut.
 
tamlibuu
Minusta ihan sama minkä ikäinen lapsi on, niin omaistuuttaan ei silti tarvitse antaa kellekkään, ei edes sukulaisille. Ehkä ne rattaat odottavat varastossa seuraavaa lasta tai sitten myynti. Voisin harkita antavani omaistuuttani ilmaiseksi vain jos kysyvät ensin ja vain jos olisivat läheisiä ja pitäisivät yhteyttä. Sekä tietty voisin lahjoittaa esim. spr:lle. Mutta tuollasta käytöstä en katsois minäkään.
 
sinna
mulla ainakin menisi halu antaa niitä serkulle, kuin noin tulee niitä "hakemaan", vaikka joutaisivatkin pois. Ja tuskin raha minkä niiden myymisestä saa, on monellekaan lapsiperheelle pahitteeksi
 

Yhteistyössä