Mä oon ehkä vähän ihastunut yhteen palstalaiseen... :/

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Palstalla on selkeesti usealla kesä pöksyissä :D

Voihan sitä palstalla ihastua, kannattaa vaan muistaa et se palstalainen ei välttämättä ole irl sama kun täällä. Mut muutenhan ihastuminen on kiva piriste elämään - ei sen tarvi johtaa sen kummemmin mihinkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26464868:
Mä en ole ihastunut yhteenkään palstalaiseen, en nyt enkä menneisyydessä, vaikka vuosia olen palstaillut! :attn:

Syynä lienee se, etteivät kenenkään jutut tai henkinen puoli vaikuta muhun mitenkään. Ainoastaan ulkonäöllä ja seksikkyydellä on väliä.
Ootko tosissas? Oon varmaan vähän rajoittunut, kun en ole koskaan tajunnut että noinkin voi ajatella. :D
Että ihminen olis niin kuin pelkkä kuori ilman sisältöä. Tai että sillä sisällöllä ei olisi väliä.
 
vierailija

No ei se varmasti aivan näinkään ole, mutta minä kyllä tarvin katsekontaktin tai sen pilkkeen tai tavan kohottaa kulmakarvoja tjtn.
 
vierailija
Kari, 63, huijasi kymmeniltä naisilta yli miljoona euroa: ”Hän sanoi, että kohta kieritään rahoissa”
Kari lupaili naisille loppuelämän rakkautta ja satumaisia rikkauksia. Vuosia jatkaneen rakkaushuijarin toiminta paljastui poliisille, kun kolme eri paikkakunnilla asuvaa naista teki samasta miehestä rikosilmoituksen. Lopulta paljastui, että Kari oli huijannut heiltä yli miljoona euroa rahaa.
www.iltalehti.fi

No ei se varmasti aivan näinkään ole, mutta minä kyllä tarvin katsekontaktin tai sen pilkkeen tai tavan kohottaa kulmakarvoja tjtn.
Kiva kun otit kantaa näin 12vuoden päästä, varmaan moni osallistujista on vielä paikalla😂
 

Yhteistyössä