Mä oon lastenvaateholisti

  • Viestiketjun aloittaja lastenvaateholisti
  • Ensimmäinen viesti
shoppailija
Minulle sopii ihan koko perheen vaatteiden shoppailu B). Myös käsilaukkuja ja kenkiä on kymmenittäin. Minusta muutama satku ei ole summa eikä mikään, johan yksi käsilaukku on helposti useamman satasen. Itse en edes laske summia, mitä pistän vaate-, kenkä- ja laukkuhankintoihin. Muut voi arvostella vapaasti, en aio vähentää :D.
 
täällä yksi, tosin henkalta en osta juuri mitään :D
mutta rakastan tanskalaisia ja ruotsalaisia uusretroja yli kaiken! tosin ongelma tää ei ole, kun tiedän rahani tarpeeksi hyvin, mutta siis muutama satanen on vielä vähän, ole rauhassa :D
 
Mun täytyy myöntää että kun menen HM liikkeeseen niin tämä mummo sekoo ne pienet vaatteet on niin iiihhhhaaannnniiiiaaaa.kyllä olen paljon ostanutkin lapsenlapsille,jouluun mennessä syntyy 2 lisää niillekkin olen hankkinut jo vaikka mitä.
 
vieras
Kyllä olen minäkin täpinöissäni H&M:llä ja muissakin vastaavissa putiikeissa joissa ihania vaatteita lapsille mut kun ei rahaa ni vaan jotan pientä ja välttämätöntä saan ale-korista. :( :(
 
näin meillä
Meillä ostetaan vain mitä tarvitaan, joko kaupasta tai kirpputorilta. Ei mitään Kiinassa orjatyövoimalla tehtyä kertakäyttörytkyä vaan mielellään 'kotimaista', joka tehty edes Euroopassa.
Emme halua kuluttaa ja käyttää luonnonvaroja turhaan, vain tarpeeseen. Ostan kuitenkin kalliita nahkakenkiä kaikille sekä vain nahkalaukkuja itselleni. Voin laittaa 300 euroa nahkalaukkuun, mutta käytän sitä vähintään 10 vuotta, joten... Kenkien kanssa sama, käytössä useampia vuosia.

Haluan osaltani jättää lapsillemme edes vähän paremman maailman.
 
vatehullu
on niin huonolaatuisia,
lindex on minusta "halpa" merkeistä ok., pitää värit, ei nukkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minä myös h&m tili on "liian vaaraalinen" meillä myös satasia menossa tyttö on kun henkka maukan mainoslehti :) ne on niin söpöjä.........
 

Yhteistyössä