Mä oon monta vuotta sanonu, että saa olla kyllä todella ihmeellinen mies jos mä sen kans saman katon alle muutan

Ihanaa kuulla. Onnea oikein paljon! Saanko kysyä mikä siinä miehessä oli se lopullinen asia mikä sai tän päätöksen aikaan?
En mä tiä. :D No mies vain tuntuu niin oikialta ja hänen kanssaan on hyvä olla. Ja tuntuu niin ärsyttävältä asua kahdes eri asunnos eikä nähdä joka päivä sekä rahaa tuntuu menevän aivan haaskuun ku maksetaan kahdesta asunnosta vuokraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
-.-
Tietyt kommentit tässä keskustelussa kertoo enemmän mollaajien omasta pahasta olosta ku scarletista.

Onnea suhteeseen :) Joillekin on ylitsepääsemättömän vaikeaa hyväksyä että toisilla on onnea.
 
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille ja onnittelijoolle. :) En olisi kyllä oikiasti uskonu, että täs käy näin. :D En edes ettiny parisuhdetta ja menin uutena vuotena baariin viettämään iltaa ku en jaksanu yksinkää kotona istua. Näin yhdes pöydäs tutun pariskunnan ja menin kysymään sopiiko siihen istua. Samas pöydäs sitte istui tämä mies ja kiinnostus heräs molemmin puolin sinä iltana. :)
 
"sipsi"
Melkoinen myötähäpeä nousee kyllä osan ketjuun kirjoittajien puolesta :( No, voi vain arvata mitä tuollaisten kommenttien takaa löytyy.

Niin se monesti on, että silloin kun vähiten osaa odottaa alkaakin tapahtua :)
 
"sipsi"
Mä oon ollu baaris monta vuotta töis ja nähny mitä alkkikset on eli en todellakaa muuttaasi sellaasen kans yhteen. Baaris käyminen ei kuitenkaa tee ihmisestä alkoholistia ja tuon tajuaa kyllä jokaanen normaalilla järjellä varustettu ihminen.
Mie käyn baareissa autolla, olosuhteiden pakosta, eli selvinpäin olen :) Joten todellakaan baarin ovesta sisään astuminen ei tee alkoholistia kenestäkään.

No, räksyttäjistä ei kannata välittää - koirat haukkuu ja karavaani vaan kulkee.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"sipsi"
Haukkujat ja irvailijatkin voisivat kenties kertoa jotain itsestään? Oikeastaan minua kiinnostaisi kovasti tietää, onko kenties lapsia, ja mikäli on, opetetaanko heillekin tämä toisten ihmisten mollaamisen ja haukkumisen perinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja Kais
Kyllä kiusaaminen ja mollaaminen kertoo näistä kiusaajista itsestään, aikuisen onnellisen ja hyvää oloa tuntevan ihmisen ei tarvitse kiusata ja mollata ketään.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierass
Onpas hämmentävä ketju. Jos ei pidä jostain ihmisestä ja ei halua sanoa hänelle mitään mukavaa, silloin kannattaa olla hiljaa. En käsitä, millaiset ihmiset näiden viestien takana on.
 
v.ieras
Onpas hämmentävä ketju. Jos ei pidä jostain ihmisestä ja ei halua sanoa hänelle mitään mukavaa, silloin kannattaa olla hiljaa. En käsitä, millaiset ihmiset näiden viestien takana on.
Eikös täällä heitetä rapaa ihan kaikkien niskaan aika lailla tasapuolisesti? Tämä on juurikin niitä naisille ominaisia piirteitä, joista en omassa sukupuolessani pidä.
 

Yhteistyössä