mä oon niin kyllästynyt olemaan tällainen levoton sielu!!

en vaan osaa rauhoittua paikalleni ja nauttia omasta ajasta, mä tarvitsen ympärilleni elämää, ääniä, ihmisiä.....
joku antais vasemman jalkansa oikeasti mun tilanteesta ja mä epäkiitollinen en osaa nauttia :ashamed:
tälläkin hetkellä lapsi mummulassa yötä, mies vanhemmillaan varmaan puoleen yöhön tekemässä työjuttuja ja mä tuun hulluks kotona...
oon siivonnu ihan hiki päässä, kävin koiran kaa pitkällä lenkillä, kävin suihkussa, sytytin kynttilöitä, sammuttelin valot, tein popcorneja, avasin siiderin, menin sohvalle ja *pim* ei pysty keskittyyn mihinkään mitä sieltä tulee.. :snotty:
täällä on liian hiljaista!! oon soitellu kaikki kaveritkin jo läpi ja kaikki on kotona sohvannurkassa katsomassa telkkaa tai töissä..
APUAAAA.... onkohan mulla ihan oikeasti joku adhd tai add.....
innostun asioista tosi paljon ja sit kun saavutan sen asian, niin innostus lopahtaa. multa ei löydy yhtään pitkäjänteisyyttä --> kaikki mulle heti nyt.. |O
argh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
opettele tekemään palapelejä.
(hihihi...) Taitais olla sulle helvetti? Mä taas en muuta halua ku saada olla vaan. Tommoinen ohjelma kun sulla tossa yllä nostaa hien pintaan jo luettuna.
siis itseasiassa mä tykkään kasata palapelejä!! varmaan ainoota näpertämistä missä pinna riittää :eek: mutta tällä hetkellä meillä ei tän rempan keskellä oo oikein paikkaa minne leväyttää palapeliä... :|
 
mäkin olen aloittanut 3 koulua ja jättänyt kesken, neljännen sain vasta suoritettua loppuun :ashamed: töitä olen tehnyt vaikka minkälaisia ja kunnialla hoitanut loppuun, mut ei se herkkua ole ollut kun max.kuukauden kiinnostaa ja sit työmotivaatio nolla kun tympii... :snotty:
2v on mun pisin työsuhteeni ja sekin oli kyllä yhtä tuskaa viimenen vuosi..
sama kotona, vaihtelen järjestystä jatkuvasti kun kyllästyn niin nopeasti.. :xmas:
 
sama sielu
en osaa olla paikallaan, mun on oltava vähintään juttelemassa jollekulle.. kun oon kotona, kirjoittelen yleensä mesellä, facebookissa yms.
tulen hulluksi jos oon vaan kotona koko viikonlopun..
kauanko tätä kestää.. hmm..
pitäisikö aloittaa meditaatio harjoitukset..
 
huolestuttavaa
sama täällä. mitään ei jaksa kauan ja kiinnostus lopahtaa nopeasti. rasittavaa kun on kaikkiin tilanteisiin tyytymätön. mulla on tullut huono tapa lääkitä tyytymättömyyttäni alkoholilla vähän turhan usein. vain humalassa tuntuu että on hyvä ja levollinen olo...
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja huolestuttavaa:
sama täällä. mitään ei jaksa kauan ja kiinnostus lopahtaa nopeasti. rasittavaa kun on kaikkiin tilanteisiin tyytymätön. mulla on tullut huono tapa lääkitä tyytymättömyyttäni alkoholilla vähän turhan usein. vain humalassa tuntuu että on hyvä ja levollinen olo...
Mene lääkäriin! Kun parempiakin lääkkeitä on olemassa.
 
vierailija
en vaan osaa rauhoittua paikalleni ja nauttia omasta ajasta, mä tarvitsen ympärilleni elämää, ääniä, ihmisiä.....
joku antais vasemman jalkansa oikeasti mun tilanteesta ja mä epäkiitollinen en osaa nauttia :ashamed:
tälläkin hetkellä lapsi mummulassa yötä, mies vanhemmillaan varmaan puoleen yöhön tekemässä työjuttuja ja mä tuun hulluks kotona...
oon siivonnu ihan hiki päässä, kävin koiran kaa pitkällä lenkillä, kävin suihkussa, sytytin kynttilöitä, sammuttelin valot, tein popcorneja, avasin siiderin, menin sohvalle ja *pim* ei pysty keskittyyn mihinkään mitä sieltä tulee.. :snotty:
täällä on liian hiljaista!! oon soitellu kaikki kaveritkin jo läpi ja kaikki on kotona sohvannurkassa katsomassa telkkaa tai töissä..
APUAAAA.... onkohan mulla ihan oikeasti joku adhd tai add.....
innostun asioista tosi paljon ja sit kun saavutan sen asian, niin innostus lopahtaa. multa ei löydy yhtään pitkäjänteisyyttä --> kaikki mulle heti nyt.. |O
argh.
 

Yhteistyössä