Mä oon syöny tänään ison pussin karkkia, 2 lautasellista muusia ja soosia,

ja mulla on taas vaihteeksi päivä, etten ole syönyt juuri mitään.... 2 mandariiniä 1/8 osan pitsasta, 1 leipä ja kaks motia kahvia.... :headwall: ei ole nälkä.

Lauantai oli samanlainen päivä... vielä pahempi. Söin pikku annoksen kaurapuuroa ja banaanin sekä 2 kuppia kahvia... eikä muuta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
[

Mene sinä muualle jauhamaan paskaa.


:hug: :hug: Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. Sanon yhden asian, ja muuten en enää kommentoi... Sä saat ilmeisesti aukoa päätäs, ja ladella mielipiteitäs, mutta sulle ei saa mitään näköjään sanoa..
Jos sulla ei ole parempaa tekemistä kuin mustamaalata jotain palstalaista valheillasi jotka eivät ole mitään mielipidekysymyksiä, niin ehkä olisi tosiaan parempi että pitäisit suusi kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
aloitinki oman ketjun mut kysytään ny täsä :D saitko pullon maasta ja onko paha olo? ei sit törmätty :D
Jep! Olo on loistava, nälkä vaan vaivaa, ja jano... :D Ei törmätty, sä et osannu tulla oikean pihlajan alta katsoon :D Ja lapsiakaan ei kukaan ainakaan vielä, oo huostaanottanu.
kävin mäkkäristä hakeen ruokaa... vihdoin uskaltaa syödä :xmas:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ja bmi oli..? :whistle:
22.. Ja taito osata käyttää ehkäisyä oli... :whistle: :whistle:
Mikä ton sun katkeruutesi taustalla on?
Kuka sulle ny emilyn ois katkera, salli mun nauraa. Ei varmaan kukaa. Teetkö vielä 4 eri miehelle lapsia, omaa aikaakin on varmaan nii että sua naurattaa, hahhaa.
 
Pastori
Oho! Aikamoinen satsi! :D Muistan erään päivän millon meni vaikka ties mitä, mut se tais olla ainutkertainen päivä koko elämässä..

Söin tänään nuudelia ja poron entrecotea :p. Äsken leivän valkosipulituorejuustolla, salaatilla ja fetalla :p
 
Me syötiinkin tänään Peikon mössöä. :D Siihen tulee perunasipulisekoitusta, paistettua ja kunnolla maustettua jauhelihaa sekä ruokakermaa ja sitten uuniin. Lisukkeena sitten punaajuurta ja raejuustoa. Peikon mössöksi tuota sanotaan koska se on vähän niinkuin miehen bravuuri. Parhaillaan puputan Fazerin marianne suklaalevyä.. :p
 
olen kuin emilyn
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja olen kuin emilyn:
Mun mielestä Emilyn on palstan hienoja tyyppejä, on oma itsensä ja erilainen. :)
Oma itsensä on varmasti,mutta miksi niin omahyväinen?Että minä minä minä on koko elämä,ketkään muut ei ole mitään?

Varmasti lapsuudella jotain tekemistä tuollaisen persoonallisuushäisiöisen kanssa.
Haista sinä. Emilyn omaa hienon itsetunnon.
 

Yhteistyössä